E36 automātiskās kārbas maiņa uz manuālo
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
Varbūt ir kāds kurš ir licis savā e36 motoru kurš ir bijis no automāta un kā savienot lai starterim dotu impulsu lai vīņš startētu,kas ir jāvieno,iepriekš stāvēja parastā kārba..
Pilnigi nekas, vienigais kas atskiras ir atpakalgaitas stekeranav!!!
Ja tev vis ir savienots pareizi, tad mekle vainu elektronika, ews pie dieviem vai kas cits
Ja tev vis ir savienots pareizi, tad mekle vainu elektronika, ews pie dieviem vai kas cits
Bet kas ir ar to parkingu?? Kad es iedodu ierosmei lai starteru grieš tad visu grieš starters.. bet ar atslēgu negrieš!
Parking ir domats ja tev masina ir automats, bey taka trv masina ir manualis tad vaina bus sakot no atslegas lidz starterim! Nu un es lieku uz to ka vaina bus ews sistema!!!
Nu tas pie noteikuma ka visu esi pareizi savienojis
Nu tas pie noteikuma ka visu esi pareizi savienojis
@gda333 nerunā sūdu. Ja EWS ir no tomāta, tas sagaida parking signālu, lai ļautu piešķilt. EWS bypass sterterim - jāsavieno abi resnie vadi (1 un 3). Tas tika izstāstīts arī šeit viewtopic.php?f=21&t=3195 (Ja swapojat no jaunāka dzinēja uz vecāku). Ja tomāta EWS bloķē tikai startera signālu, tad šis risinājums arī strādās (neesmu iedziļinājies, parasti vienkārši pārprogrammē viņu).
Pati vadība ir tāda pati, nekas nav jāpāršuj. Jānodzēš adaptācijas tikai.
Pati vadība ir tāda pati, nekas nav jāpāršuj. Jānodzēš adaptācijas tikai.
Tātad, ir dzinējs no automāta un pravotka arī automāta. Lieku iekš auto ar manuāli un tā arī netiku gudrs, kā pieslēgt atpakaļgaitas uguņu štekeri pie dzinēja pravotkas. Vai arī tas nemaz nav izdarāms un jāvieno tas štekeris klāt pie X20 štekera, kas atrodas iekš auto pie drošinātāju kastes?
Vadījos pēc šī, bet man uz dzinēja pravotkas tā štekera 12. pins bija violets ar kautko.
Vadījos pēc šī, bet man uz dzinēja pravotkas tā štekera 12. pins bija violets ar kautko.
Un ja pēc šī, tad 10. pins vispār tukšs tajā pravotkā.dogMa rakstīja: ↑02 Okt 2016, 22:58No atpakaļ slēdža aizvelc vienu vadu uz aizdedzes plusu, otru uz X20 12. pinu laikam (zils/dzeltens vads).ValtersZ rakstīja:Vajag dabūt atpakaļgaitas uguņus.
Ir automāta motora pravotka ar tomāta apaļo štekeri un to mazo divkontaktu štekeri.
Kuri vadi jāvelk ārā uz manuāļa kārbas reversa slēdzi kaŗbā?
10. pins (zils/dzeltens) ir pareizais. Tavā provotkā viņš varētu nebūt, jo automātam tāds nav? Hvz. Ja mašīnas x20 štekerī viņš ir, tad izdomā kā pie viņa pievienoties. Ne-gatera risinājums būtu uztaisīt pinu motora provotkas štekerī.
Ja viņš tev nav mašīnas štekerī, tad tev ir problēma
Ja viņš tev nav mašīnas štekerī, tad tev ir problēma
ja auto manuālis, tad viņs tur nevar nebūt.
automātam gan var nebūt, tad nākas selektora pravotku vienot nost un vilkt vadu no x20 līdz štekerim kas atrodas zem grīdas pie kājas balsta.
automātam gan var nebūt, tad nākas selektora pravotku vienot nost un vilkt vadu no x20 līdz štekerim kas atrodas zem grīdas pie kājas balsta.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Izstastat labak, kapec pec kārbas mainas no automāta uz manuāli, nereali karst viduskonsule un kulise??
ar kompatu pa brugji
Bljin, tas kka nebija ienācis galvaa
ar kompatu pa brugji
ja tas ir ilgstoši dodot slodzē, tad vari samierināties, tā tas ir. Ja vēl katiņi vietā, tad tie arī palīdz uzsildīt tuneli.
Dzirdēts, ka kaut kādas super duper, lielām slodzēm paredzētas mtf eļļas uzlabo situāciju.
šis kaut kā vairāk tieši novērots ZF kārbām, getragu tik daudz uzsildīt nav izdevies.
Dzirdēts, ka kaut kādas super duper, lielām slodzēm paredzētas mtf eļļas uzlabo situāciju.
šis kaut kā vairāk tieši novērots ZF kārbām, getragu tik daudz uzsildīt nav izdevies.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
man ir ZF
bet slodzes nav tai masinai lielas
bet sakarst tik traki,ka ta viduskonsule reali karta plaiek,ka briziem bail ka saks kust
bet slodzes nav tai masinai lielas
bet sakarst tik traki,ka ta viduskonsule reali karta plaiek,ka briziem bail ka saks kust
ar kompatu pa brugji
Mašīnas štekerī jau jābūt.BUHARDI rakstīja: ↑14 Feb 2018, 19:43 10. pins (zils/dzeltens) ir pareizais. Tavā provotkā viņš varētu nebūt, jo automātam tāds nav? Hvz. Ja mašīnas x20 štekerī viņš ir, tad izdomā kā pie viņa pievienoties. Ne-gatera risinājums būtu uztaisīt pinu motora provotkas štekerī.
Ja viņš tev nav mašīnas štekerī, tad tev ir problēma
Paldies! Būs jāievelk pravotkā tad. Paldies!
Domāju izņemt no dzinēja pravotkas X69 štekera kādu pinu un aizvilkt uz X20 10. pinu. Tikai pastāstat, kam īsti vajadzīgs X69 štekeris? Dzinēja pravotkā man tāds ir, bet mašīnai nav. Kautkādām ekstrām ķip?
Nē, nē... Runa iet par dzinēja pravotku. Autiņam viss tur norm.
Tatad bija 2.5tds automats ar kruizu. Ieliku manuali, kadu laiku braukaju ar automata kloki atstatu, lai varetu parslegt uz drive un stradatu kruizs. Tagad izdariju ka punktos teikts, 2vadus uz atpakalgaitas lukturiem un parejos savienoju. Piestartet varu taa viss ok, bet kruizs vairs nestrada. Kads varbut saskaries ar to, zin ko darit lai stradatu..?
sajuga pedalim devejs uzlikts?
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4