Strokeri
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- chevron_right
M54 bloks ir par 1mm augstaks neka m50 bloks(211vs210mm) bet blive ir par 1mm planaka, tatad sanak aptuveni tas pats kas m54( ap 9.5:1 ja pareizi atceros) nu tur degkamera galva par kadu 1cm3 var atskirties.Valtmeikers rakstīja: ↑16 Feb 2018, 08:21 Kas notiek ar kompresijas pakāpi ja m50 blokā ieliek visas iekšas no m54b30? Teiksim ar std blīves biezumu
A kada jega atmosferu buvet cuguna bloka, ja nebore uz lielaka diametra virzuliem? Smags un lielaka berze gredzeniem...-AF- rakstīja: ↑14 Jan 2018, 23:15Atkārtoti, no pašas pirmās lapas.funkyasshit rakstīja: ↑05 Sep 2016, 17:19 Uz M50TUB25 ar 2.8 kloķeni, 135mm klaņiem un M50TUB25 virzuļiem sanāk normālas kompresijas 2.8.
Ja vajag, man ir m50b25tu bloks un virzuļi.
Es nerunāju par jēgu, es piedāvāju ja kādam vajag
Ne es ta vairak ne konkreti Tev, bet globali jautaju.
Nafig vispār taisīt 3.0i un vēl ar vienu vai vispār bez vanosa, kad ir stockā labi uzbūvēts 3.0i ar divām fāzu maināmām sadalenēm un gandrīz ideālu griezes līkni kurš kopskaitā ir gan lētāks ieliksanā, dinamiskāks un ar mazāku patēriņu motors jeb m54b30
Nu hvz ar kādiem 3.0 strokeriem tu esi braucis bet salīdzināt labi saliktu m50b30 ar m54b30 vispār nevar. m54 brauc tālu aiz muguras.
Viss ir atkarīgs kam tev to motoru vajag. ja ikdienai tad viennozīmīgi m54 dēļ labās dinamikas bet ja trasei (sprintiem, driftam, šosejai)tad m50 strokeris.
Ar dažādiem. Gan sataisītiem m54 gan m50 kāda starpība ja tilpums ir tāds pats bet klāt tam nāk labāka gāzu sadales sistēma kā m54? Kamdēļ laimtas būtu sliktāks pastāsti man?
Jebšu vecāks un smagāks ir labāks?
Jebšu vecāks un smagāks ir labāks?
smagāks nav labāks bet izturīgāks gan.
m54 vadība salīdzinot ar m50 ir salīdzinoši sarežģīta. limiters tizls, ja ielaid atdurē tad atsit tik tālu atpakaļ ka auto sabremzējas. cr standartā m54 ir slikts. internets raksta ka 10.2:1 bet realitātē mazāk. utt
nu runāju par abiem motoriem ar standarta vadību.
m50 ir iespēja labi saregulēt lv bet m54 principā nevat. visi stāsta ka kko var utt bet kad vajag tad nekas prātīgs nav.
m54 vadība salīdzinot ar m50 ir salīdzinoši sarežģīta. limiters tizls, ja ielaid atdurē tad atsit tik tālu atpakaļ ka auto sabremzējas. cr standartā m54 ir slikts. internets raksta ka 10.2:1 bet realitātē mazāk. utt
nu runāju par abiem motoriem ar standarta vadību.
m50 ir iespēja labi saregulēt lv bet m54 principā nevat. visi stāsta ka kko var utt bet kad vajag tad nekas prātīgs nav.
Pag, nu man par abu vadību iespējām var nestāstīt, abas var saregulēt un ms43 pat ir daudz advancētāka, tikai tas process ir daudz laikietilpīgāks un pagaidām to plaši baltijas valstīs neviens nedara. Bet atmetot to un pieņemot ka vadības ir identiskas , un par izturību NA motoram ar čuguna gilzām pilnīgi pietiek. Tad kur ir vēl tavuprāt aspekts kāpēc m50 strokeris , kam ir mazāki vārsti un kanāli galvā, būtu labāks par m54 tāda paša tilpuma ar 2 vanosiem un daudz labāku gāzu sadali?Odze rakstīja: ↑17 Feb 2018, 21:31 smagāks nav labāks bet izturīgāks gan.
m54 vadība salīdzinot ar m50 ir salīdzinoši sarežģīta. limiters tizls, ja ielaid atdurē tad atsit tik tālu atpakaļ ka auto sabremzējas. cr standartā m54 ir slikts. internets raksta ka 10.2:1 bet realitātē mazāk. utt
nu runāju par abiem motoriem ar standarta vadību.
m50 ir iespēja labi saregulēt lv bet m54 principā nevat. visi stāsta ka kko var utt bet kad vajag tad nekas prātīgs nav.
Kāpēc vienmēr visi salīdzina stock M54B30 ar M50B30 strokeri, kuram viss pārlasīts, honēts, sēdināta un portēta galva? Izdarīt abiem motoriem 1:1 un salīdzināt.
Pirmkārt jau AF minētās lietas, otrkārt tas, ka priekšā smagāks klucis noteikti neliek auto braukt ātrāk vienalga vai taisnā līnijā vai līkumā.
Pirmkārt jau AF minētās lietas, otrkārt tas, ka priekšā smagāks klucis noteikti neliek auto braukt ātrāk vienalga vai taisnā līnijā vai līkumā.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
M54b30 stockam tur ir ļoti daudz kas ar aprēķinu lai viņš iziet standartus, nepiesārņo gaisu, ed maz, strādā gludi, lai sēņotājiem ceļ arī no apakšas, brauc ilgi, lai ir piemērots kā e46 tā arī x5.
M50 izpildijumā tas b30 varētu būt ar lielāku pakāpi, un visu pārējo kur nevienam nepis tavs izmešu daudzums, augstàka tukšgaita vai kkas vēl. Un stockam nekad nebūs normāls pildījums cilindros pie tahometra augšām, liec kautvai 3. vanosu kautkur
Un cik tad ir tā atšķirība svara ziņā??? Varbūt labāk sākt pašam zāli apmeklēt
M50 izpildijumā tas b30 varētu būt ar lielāku pakāpi, un visu pārējo kur nevienam nepis tavs izmešu daudzums, augstàka tukšgaita vai kkas vēl. Un stockam nekad nebūs normāls pildījums cilindros pie tahometra augšām, liec kautvai 3. vanosu kautkur
Un cik tad ir tā atšķirība svara ziņā??? Varbūt labāk sākt pašam zāli apmeklēt
Nevar visi sajust visu ar pēcpusi. Tā nu tas dzīvē iekārtots.Valtmeikers rakstīja: ↑18 Feb 2018, 01:20 Un cik tad ir tā atšķirība svara ziņā??? Varbūt labāk sākt pašam zāli apmeklēt
Un kāpēc to nevar izdarīt ar M54, bet var ar M50? Loģisks pamatojums?Valtmeikers rakstīja: ↑18 Feb 2018, 01:20 M50 izpildijumā tas b30 varētu būt ar lielāku pakāpi, un visu pārējo kur nevienam nepis tavs izmešu daudzums, augstàka tukšgaita vai kkas vēl.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Nu nez, es toč nebūvētu tādu lamatu kurai katiki kolektoros, 4 zondes, teiktu ka arī tizls ieplūdes kolektors, elektriska drosele , termostats tāds pats, galva vēl jūtīgāka, un vēl 2 vanosi.
Jaudīgākās atmosfēras vispār rūc ar devējiem - klokene, drosele. Un nekādus vanosus tiem motoriem nevajag
Jaudīgākās atmosfēras vispār rūc ar devējiem - klokene, drosele. Un nekādus vanosus tiem motoriem nevajag
Un vaitad ir tik problemātiski pāriet uz 2 zondēm, uztaisīt/nopirkt normālu zirnekli un ja jau būvē nopietni ,tad būs Aftermarket vadība - tātad drosele jebkāda, ne tā?Valtmeikers rakstīja: ↑18 Feb 2018, 01:57 Nu nez, es toč nebūvētu tādu lamatu kurai katiki kolektoros, 4 zondes, teiktu ka arī tizls ieplūdes kolektors, elektriska drosele , termostats tāds pats, galva vēl jūtīgāka, un vēl 2 vanosi.
Jaudīgākās atmosfēras vispār rūc ar devējiem - klokene, drosele. Un nekādus vanosus tiem motoriem nevajag
Being second is being the first of the losers. /Senna/
TomSkarsts rakstīja: ↑18 Feb 2018, 02:17Un vaitad ir tik problemātiski pāriet uz 2 zondēm, uztaisīt/nopirkt normālu zirnekli un ja jau būvē nopietni ,tad būs Aftermarket vadība - tātad drosele jebkāda, ne tā?Valtmeikers rakstīja: ↑18 Feb 2018, 01:57 Nu nez, es toč nebūvētu tādu lamatu kurai katiki kolektoros, 4 zondes, teiktu ka arī tizls ieplūdes kolektors, elektriska drosele , termostats tāds pats, galva vēl jūtīgāka, un vēl 2 vanosi.
Jaudīgākās atmosfēras vispār rūc ar devējiem - klokene, drosele. Un nekādus vanosus tiem motoriem nevajag
Sabūvēt var visu ko, bet vidējais b30 strokeris parasti netiek būvēts budžetos kur piederas Vems, custom zirnekļi un visādi citi labumi. Ja jāiekļaujas 1.5k, piemēram, m54b30 kas netiek pārlasīts diez vai saules mūžu nodzīvos slodzē.
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Labi , brauciet ar saviem strokerīšiem, vemsiņiem un pildījumiem, neko jau neiebilstu, katra brīva izvēle, bet BASIC mehāniku un fiziku neviens joprojām nav atcēlis
Gaidu, kad kāds šeit uztaisīs tik jaudīgu atmosfēru, ka alumīnija bloks paliks par bloblēmu
Nevajag jau nu arī glorificēt tik ļoti to m54, standarta m54b30 ne*is neiet priekš tā tilpuma.-AF- rakstīja: ↑17 Feb 2018, 22:56 Pag, nu man par abu vadību iespējām var nestāstīt, abas var saregulēt un ms43 pat ir daudz advancētāka, tikai tas process ir daudz laikietilpīgāks un pagaidām to plaši baltijas valstīs neviens nedara. Bet atmetot to un pieņemot ka vadības ir identiskas , un par izturību NA motoram ar čuguna gilzām pilnīgi pietiek. Tad kur ir vēl tavuprāt aspekts kāpēc m50 strokeris , kam ir mazāki vārsti un kanāli galvā, būtu labāks par m54 tāda paša tilpuma ar 2 vanosiem un daudz labāku gāzu sadali?
Vadība viņam laba un 2 vanosi ir labi, bet ne vienmēr viss, kas lielāks ir labāks, un standartā viņam kanālu izpildījums ir diezgan draņķīgs...
Tāpat kā ne vienmēr vanosi būs labi - pie noteiktam jaudām, kur jau aiziet ļoti platas sadalenes vanosi iet atā atā.
Vispār, pa lielam, katram būs sava pielietošana motoram un katram savs budžets sadalenēm, vanosiem, kanālu apstrādei u.c., tā kā strīdēties par to, kurš globāli labāks m54 vai m50 ir bezjēdzīgi, jo abus var dažādi uztaisīt, vienīgais, ko es nesaprotu, ir čuguna bloka likšana atmosfērai ar pamatojumu izturīgāks Vispār jau ne tikai alumīnija bloki ar čuguna ģilzām, alusils un nikasils aarī nav baigi slikta lieta uz bmw, 20+ gadīgi motori un nekas nelīp nost un var vēl atrast arī praktiski nesadilušus blokus, atgādināšu ka pa šiem pārklājumiem virzulis un gredzeni slīd daudz labāk nekā pa čugunu (mazāka berze), no kā arī mazāk dilst tas viss.
esmu bijis pie artūra ”čipot ” ms43. otreiz to nedarītu, galīgi nav to vērts. atdure brīvgaitā itkā ok bet gaitā tāpat gateris, droseles atsaucība arī nav patīkama.savukārt ar m50 viss uz 100% labi ar regulēšanu.-AF- rakstīja: ↑17 Feb 2018, 22:56
Pag, nu man par abu vadību iespējām var nestāstīt, abas var saregulēt un ms43 pat ir daudz advancētāka, tikai tas process ir daudz laikietilpīgāks un pagaidām to plaši baltijas valstīs neviens nedara. Bet atmetot to un pieņemot ka vadības ir identiskas , un par izturību NA motoram ar čuguna gilzām pilnīgi pietiek. Tad kur ir vēl tavuprāt aspekts kāpēc m50 strokeris , kam ir mazāki vārsti un kanāli galvā, būtu labāks par m54 tāda paša tilpuma ar 2 vanosiem un daudz labāku gāzu sadali?
par izturību biju domājis ka var piemēram galvu xx reizes ņemt nost un nebaidīties ka atkal vītne paliks ”rokā” kā arī ir daudz overbore iespējas.
no kurienes info par vārstu diametriem?cik esmu rokā turējis un mērijis lielākus vārstus uz m54 neesmu novērojis.
par pārklājumiem un berzi nestrīdos. turs skaidrs ka čuguns nav best of the best.
kā jau pirmajā komentārā minēju ka katrs dzinējs der savam. un m54 galīgi neder sportošanai stock izpildījumā.ja nu vienīgi kādai lēnas trases supersprinta konfigurācijai kur daudz asi un lēni līkumi.ikdienai ideāls dzinējs.
p.s. nevajag tik saasināti visu uztvert
M50 bloks
Cr11,5
M54b30 ieksas
M54b30 iepludes sadalene
M50 iepludes sadalene izplude
M50b25 iepluded kolektors
Shmiedman zirneklis ar 2x54mm trubas un x pipe
Vadiba ms41
Vadibu reguleja Valts
Cr11,5
M54b30 ieksas
M54b30 iepludes sadalene
M50 iepludes sadalene izplude
M50b25 iepluded kolektors
Shmiedman zirneklis ar 2x54mm trubas un x pipe
Vadiba ms41
Vadibu reguleja Valts
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Kā panākt lai grieze un zirgi nekrītās pēc 5500rpm? Jāliek vēl niknākas sadalenes?
sory, kļūdījios, m54 un m52/50 vārstu ārējie diametri vienādi, Hz kāpēc likās ka dubultvanosam par 1mm lielāki.Odze rakstīja: ↑18 Feb 2018, 22:26esmu bijis pie artūra ”čipot ” ms43. otreiz to nedarītu, galīgi nav to vērts. atdure brīvgaitā itkā ok bet gaitā tāpat gateris, droseles atsaucība arī nav patīkama.savukārt ar m50 viss uz 100% labi ar regulēšanu.-AF- rakstīja: ↑17 Feb 2018, 22:56
Pag, nu man par abu vadību iespējām var nestāstīt, abas var saregulēt un ms43 pat ir daudz advancētāka, tikai tas process ir daudz laikietilpīgāks un pagaidām to plaši baltijas valstīs neviens nedara. Bet atmetot to un pieņemot ka vadības ir identiskas , un par izturību NA motoram ar čuguna gilzām pilnīgi pietiek. Tad kur ir vēl tavuprāt aspekts kāpēc m50 strokeris , kam ir mazāki vārsti un kanāli galvā, būtu labāks par m54 tāda paša tilpuma ar 2 vanosiem un daudz labāku gāzu sadali?
par izturību biju domājis ka var piemēram galvu xx reizes ņemt nost un nebaidīties ka atkal vītne paliks ”rokā” kā arī ir daudz overbore iespējas.
no kurienes info par vārstu diametriem?cik esmu rokā turējis un mērijis lielākus vārstus uz m54 neesmu novērojis.
par pārklājumiem un berzi nestrīdos. turs skaidrs ka čuguns nav best of the best.
kā jau pirmajā komentārā minēju ka katrs dzinējs der savam. un m54 galīgi neder sportošanai stock izpildījumā.ja nu vienīgi kādai lēnas trases supersprinta konfigurācijai kur daudz asi un lēni līkumi.ikdienai ideāls dzinējs.
p.s. nevajag tik saasināti visu uztvert
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- chevron_right