dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- …
- 350
- chevron_right
Anyone?Nixon rakstīja: ↑26 Jan 2018, 16:56 Kāds var paskaidrot, kas šitas par vakuuma vārstu un ko viņš īsti dara? Jau otro M50 dzinēju ar tādu redzu.
7E9AFD23-E9B7-4729-92CF-C07594264E7D.jpeg
Viena no tām šļauciņām ar troiņiku pievienojas pie degvielas spiediena regulatora šļauciņas un otra aiziet uz šo pričendāli
F57642D1-0A07-4969-BA6D-7B7DB4951E23.jpeg
Izteikšu minējumu ka tas ir kādas arhajiskās gāzes iekārtas palieka.
Nezinu vai tas varēja būt saistīts ar ātruma impulsu vai nē, bet uz to brīdi kad parādijās problēma biju aizmugurē uzlicis rezerves ratu! Rezerves rats 205/60/16, virsū bija 185/55/15, lsd nav! Tākā abu pušu ratu izmēri krasi atšķīrās, iespējams reduktors dažādus ātruma impulsus sūtija un kompis ar elektrisko pedāli nevarēja saprasties!? 🤨Skudraa rakstīja: ↑26 Jan 2018, 22:29Hurricane rakstīja: ↑25 Jan 2018, 17:03 Sveiki varbūt kāds saskāries ar šādu problēmu un var palīdzēt ar ideju!
Auto 325tds 96. gads
Šodien no rīta braucot apgriezieni paši sāka kāpt līdz redline, kad uzspiež gāzes pedāli tie nokrīt līdz 3000 un pēc tam atpakaļ uzlec uz max līdz redline.
Bet tas nav konstanti pa dienu pārgāja, tad vēlāk atkal parādijās.
Atvienoju un iztīriju elektrības štekeri kas no augstspiediena sūkņa savienojas ar pravotku zem ieplūdes kolektora, savienoju un uz kādu stundu viss bija ok, tad atkal sāka kāpt.
Sūkņa defekts? Vai tomēr jāmeklē problēma ar slapjo laiku un vadiem?
Sveiks! Ieteiktu sākt ar vadu pārbaudi, jo man 2,5tds'am bija līdzīga problēma pirms nosvila dzinēja pravotka. Tiesa man tik kādas 2 reizes paspēja aiziet līdz redline un tad noslāpa.
Kā sataisiju riepu un uzliku abas vienāda izmēra tā problēma pazuda!
Nedomaju gan.
Dzinējs no salīdzinoši sterilas žurkas, kas nesen no vācijas ieripoja ar 219k km. Gāze nav bijusi.
Ari tam otram M50, kam šo fīču manīju, no gāzes ne smakas.
Pēc ilgas stāvēšanas dzinēju vairs nevar pielaist normali. Vai nu ilgi jāzāģē un pielec vai vispār nelec. Dūmus sit atpakaļ pa gaisa kasti ara
Kas varētu but vvainigs,?
Sadalenes devējs?
Kas varētu but vvainigs,?
Sadalenes devējs?
ar kompatu pa brugji
ar kompatu pa brugji
Pārbaudiju visu to tagad jauni kārtējie brīnumi parādijušies braucot pats par reizeij noslāpst un mazliet pagaidot var atkal iedarbināt ,kādu vainu šis varetu nozīmēt ?TomSkarsts rakstīja: ↑21 Jan 2018, 21:35Pārbaudi vispirms vai kaut kur piesūc gaisu. Visticamāk jau caurums/plaisa gofrā, kas pie droseles pienāk vai arī tai trubiņai, kas pienāk pie tās gofras.Henrys123 rakstīja: ↑21 Jan 2018, 20:41 Kād varbūt var izstāstīt kas varētu būt par vainu m42b18 dzinējam kad sagāzejot un atlaižot gāzes pedāli apgriezieni lēnam krītas un noslāps ,pēc tam startējot pielec tikai pie 3 reizes un tad apgriezieni turas normāli kā vaiga lidz atkal sagāzējot un strauji atlaižot pedali !Kādi varjanti var būt kas atkal ir beikts ?
Sveiki. Problēma sekojoša. 96gada universālī tika ielikts 93 gada m42b18. Pie startēšanas benzīna sūknis strādā, taču sprauslas tālāk nesmidzina. Dzirksteli arī izsit galīgi knapu tikai kad motors apgriezts ar starteri jau kādas 2 reizes. Respektīvi dzirksteles nav. Kompis jau mēģināts mainīt. Rezultāts tas pats.
Abi resnie vadi pie ews nokniebti un savienoti
1. gaisu nekur nepiesūc? gofra nav veca un saplīsusi? Truba kas pievienojas pie gofras arī?Henrys123 rakstīja: ↑02 Feb 2018, 19:19Pārbaudiju visu to tagad jauni kārtējie brīnumi parādijušies braucot pats par reizeij noslāpst un mazliet pagaidot var atkal iedarbināt ,kādu vainu šis varetu nozīmēt ?TomSkarsts rakstīja: ↑21 Jan 2018, 21:35Pārbaudi vispirms vai kaut kur piesūc gaisu. Visticamāk jau caurums/plaisa gofrā, kas pie droseles pienāk vai arī tai trubiņai, kas pienāk pie tās gofras.Henrys123 rakstīja: ↑21 Jan 2018, 20:41 Kād varbūt var izstāstīt kas varētu būt par vainu m42b18 dzinējam kad sagāzejot un atlaižot gāzes pedāli apgriezieni lēnam krītas un noslāps ,pēc tam startējot pielec tikai pie 3 reizes un tad apgriezieni turas normāli kā vaiga lidz atkal sagāzējot un strauji atlaižot pedali !Kādi varjanti var būt kas atkal ir beikts ?
2. bijis pie kompja pielikts? devēji veseli, nolasa informāciju, viss strādā? Arī vai pēc rādījumiem viss ir normas robežās pie zondes, GMM/MAF (sauc kā grib) ?
3. ja šie abi ir kārtībā. kaut kas nesulojas? Vārstu vāka blīve ir mainīta ieskaitot tās gumijas ap svecēm? Sveces nepeld eļļā? Kaut kur nav lieks mitrums?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Hey visiem! Radies baigais jautajums sakarā ar gaisa masas mērītāju, 3.0l strokerim noklājās, bet shtekeris ir ar 6 piniem, meklējos netā, visi no 323 uz augšu nāk ar 4 piniem, vienīgais priekš 2.0l atradu ar 6. Tatad jautajums, vai tas varētu būt uzlikts no 2.0l? Vai galīgi nesapas?! Gribētos uzzināt kādu man vietā jāņem, jo braukšana sāk palikt kaitinoša, ar beigtu gaisa masas mērītāju!
Kāda vadība?
2.0 gmm jau diametrs ir krietni mazāks kā 323i utt.
2.0 gmm jau diametrs ir krietni mazāks kā 323i utt.
ar 6 piniem nāk m50 bezvanos (gan 2.0 gan 2.5), vadība BOSCH. no divlitrīga, protāms, mazāks GMMQubeart rakstīja: ↑06 Mar 2018, 10:20 Hey visiem! Radies baigais jautajums sakarā ar gaisa masas mērītāju, 3.0l strokerim noklājās, bet shtekeris ir ar 6 piniem, meklējos netā, visi no 323 uz augšu nāk ar 4 piniem, vienīgais priekš 2.0l atradu ar 6. Tatad jautajums, vai tas varētu būt uzlikts no 2.0l? Vai galīgi nesapas?! Gribētos uzzināt kādu man vietā jāņem, jo braukšana sāk palikt kaitinoša, ar beigtu gaisa masas mērītāju!
m52 visi nāk ar 4 piniem (vienīgi 2.0 ir mazāks, 2.5/2.8 vienāds), vadība visiem SIEMENS
m50b20 vanos ar SIEMENS vadību nāk ar 4 piniem. no m52b20 varēja uzlikt un viss strādāja, pieļauju ka ir vienādi
m50b25 vanos arī nāk ar 4 piniem, vadība BOSCH
Jāņem tāds, kurš paredzēts Tavai vadībai. Kāda vadība stāv Tavam "strokerim" neviens internetā nepateiks.
Kā jau minēju, neesmu īpaši gudrs tajās lietās, tas ir viens. Un otrs, mašīna tikai nesen ir nonākusi manā īpašumā, tāpēc isti nezinu kas, kur ir darīts. :/Nylon rakstīja: ↑06 Mar 2018, 11:07ar 6 piniem nāk m50 bezvanos (gan 2.0 gan 2.5), vadība BOSCH. no divlitrīga, protāms, mazāks GMMQubeart rakstīja: ↑06 Mar 2018, 10:20 Hey visiem! Radies baigais jautajums sakarā ar gaisa masas mērītāju, 3.0l strokerim noklājās, bet shtekeris ir ar 6 piniem, meklējos netā, visi no 323 uz augšu nāk ar 4 piniem, vienīgais priekš 2.0l atradu ar 6. Tatad jautajums, vai tas varētu būt uzlikts no 2.0l? Vai galīgi nesapas?! Gribētos uzzināt kādu man vietā jāņem, jo braukšana sāk palikt kaitinoša, ar beigtu gaisa masas mērītāju!
m52 visi nāk ar 4 piniem (vienīgi 2.0 ir mazāks, 2.5/2.8 vienāds), vadība visiem SIEMENS
m50b20 vanos ar SIEMENS vadību nāk ar 4 piniem. no m52b20 varēja uzlikt un viss strādāja, pieļauju ka ir vienādi
m50b25 vanos arī nāk ar 4 piniem, vadība BOSCH
Jāņem tāds, kurš paredzēts Tavai vadībai. Kāda vadība stāv Tavam "strokerim" neviens internetā nepateiks.
bet ja saprotu pareizi, tad vadība ir Bosch, kas pat īsti nav nekur piestiprināta, tik tā iemesta!
gadījumā nav sarkans e36 sedans? tur tas ''strokeris'' nav vnk m54b30 ?
M Power or no power..
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- …
- 350
- chevron_right