Riebeklis Track Days sedans
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- chevron_right
Tiešām tas šiftets ir to savu 800 eiro verts?
Ko vins dod tadu,lai ta nauda liktos atsista sajūtās?
Ko vins dod tadu,lai ta nauda liktos atsista sajūtās?
ar kompatu pa brugji
Viņš do kaifu tas ir pats galvenais, visi ir starā kas mēģinājuši.
Vēl tādi blakus faktori kā mega precīza slēgšanās un ļoti grūti ielikt nejauši nepareizā robā, dēļ tās atsperu sistēmas.
Visu cieņu par izterēto summu ,bet es ta lat nesaprotu ,kas tur to 800 lidz 1000 eiro ir verts
Varbūt tapēc ka mesmu lietojis tadu un drošvien ari nesanaks
Tas ir tas pats,man uz ikdienas auto stav HSD koilas kuram vertiba ir 1600 eiro.entas cietibas regulacijas utt,b3t es vienalga nejutu atsķiribu starp vinam uz TA koilam
Varbūt tapēc ka mesmu lietojis tadu un drošvien ari nesanaks
Tas ir tas pats,man uz ikdienas auto stav HSD koilas kuram vertiba ir 1600 eiro.entas cietibas regulacijas utt,b3t es vienalga nejutu atsķiribu starp vinam uz TA koilam
ar kompatu pa brugji
Neviens HSD nemaksa pat tuvu 1600 eur, tevi apčakarēja, appisa!!!cipruss18 rakstīja: ↑17 Mar 2018, 00:06 Visu cieņu par izterēto summu ,bet es ta lat nesaprotu ,kas tur to 800 lidz 1000 eiro ir verts
Varbūt tapēc ka mesmu lietojis tadu un drošvien ari nesanaks
Tas ir tas pats,man uz ikdienas auto stav HSD koilas kuram vertiba ir 1600 eiro.entas cietibas regulacijas utt,b3t es vienalga nejutu atsķiribu starp vinam uz TA koilam
Pat ar uzcenojumu nav 1k
Screenshots studija no email, no web/paypal utt, lapas ka esi par tādu summu pircis, jo izskatās ka vairāk izdomā/melo nekā patiesībā ir.
Nav un nebūs iespējams sajust atšķirību braucot Rīgā starp TA un HSD neizbraucot trasē.
Pēdējais labojis riebeklis - 17 Mar 2018, 07:19, kopā labots 1 reizi.
kā ir ar to pmc šifteri? labāks par 933?
No sakuma paskaties ,cik prieks audi a8 d3 maksa koilas un tad čiviniriebeklis rakstīja: ↑17 Mar 2018, 00:52Neviens HSD nemaksa pat tuvu 1600 eur, tevi apčakarēja, appisa!!!cipruss18 rakstīja: ↑17 Mar 2018, 00:06 Visu cieņu par izterēto summu ,bet es ta lat nesaprotu ,kas tur to 800 lidz 1000 eiro ir verts
Varbūt tapēc ka mesmu lietojis tadu un drošvien ari nesanaks
Tas ir tas pats,man uz ikdienas auto stav HSD koilas kuram vertiba ir 1600 eiro.entas cietibas regulacijas utt,b3t es vienalga nejutu atsķiribu starp vinam uz TA koilam
Pat ar uzcenojumu nav 1k
Screenshots studija no email, no web/paypal utt, lapas ka esi par tādu summu pircis, jo izskatās ka vairāk izdomā/melo nekā patiesībā ir.
Nav un nebūs iespējams sajust atšķirību braucot Rīgā starp TA un HSD neizbraucot trasē.
Pat letakie sudi maksa no 600 eiro vai pat 800
Un pateiksu godigi,paslaik vienigais,kas dirš,esi Tu,jo mevienas bildes no procesa nav,bet bildes no interneta gan tiek liltas
Ta ka nesmirdi,ja nezini
ar kompatu pa brugji
Cipruss toc zini ka tev hsd koilas tam audi ir? Tā uz ātro skatoties hsd audi nepiedavā koilas
Bet vai tiešām tas CAE būs tik pārāks par citiem analogiem? tur cik % vērtības sastāda zīmols?
liela daļa lieto IRP šifterus, ok cik ātri papētīju, viņiem laikam nav centrēšanās īpašība, bet zinu, krievijā tirgo arī šādus pašus, tie gan centrējas, cena bija prakstiski kā IRP šifteriem, tāpēc domāju kādēļ neņemt kko kvalitātē līdzīgu, un atlikušo naudu ieguldīt kādā citā apgreidā.
biju jau štukojis pats uztaisīt sev, bet cnc frēzētāji baigo kocmocu prasa ;(
liela daļa lieto IRP šifterus, ok cik ātri papētīju, viņiem laikam nav centrēšanās īpašība, bet zinu, krievijā tirgo arī šādus pašus, tie gan centrējas, cena bija prakstiski kā IRP šifteriem, tāpēc domāju kādēļ neņemt kko kvalitātē līdzīgu, un atlikušo naudu ieguldīt kādā citā apgreidā.
biju jau štukojis pats uztaisīt sev, bet cnc frēzētāji baigo kocmocu prasa ;(
M Power or no power..
Cik skatos, hsd lapā nemaz nepiedāvājas priekš audi koiloveri. Jo pat viņi saprotcipruss18 rakstīja: ↑17 Mar 2018, 08:41No sakuma paskaties ,cik prieks audi a8 d3 maksa koilas un tad čiviniriebeklis rakstīja: ↑17 Mar 2018, 00:52Neviens HSD nemaksa pat tuvu 1600 eur, tevi apčakarēja, appisa!!!cipruss18 rakstīja: ↑17 Mar 2018, 00:06 Visu cieņu par izterēto summu ,bet es ta lat nesaprotu ,kas tur to 800 lidz 1000 eiro ir verts
Varbūt tapēc ka mesmu lietojis tadu un drošvien ari nesanaks
Tas ir tas pats,man uz ikdienas auto stav HSD koilas kuram vertiba ir 1600 eiro.entas cietibas regulacijas utt,b3t es vienalga nejutu atsķiribu starp vinam uz TA koilam
Pat ar uzcenojumu nav 1k
Screenshots studija no email, no web/paypal utt, lapas ka esi par tādu summu pircis, jo izskatās ka vairāk izdomā/melo nekā patiesībā ir.
Nav un nebūs iespējams sajust atšķirību braucot Rīgā starp TA un HSD neizbraucot trasē.
Pat letakie sudi maksa no 600 eiro vai pat 800
Un pateiksu godigi,paslaik vienigais,kas dirš,esi Tu,jo mevienas bildes no procesa nav,bet bildes no interneta gan tiek liltas
Ta ka nesmirdi,ja nezini
Ja tev kāds ir smērējis pa 1,6k, apsveicu..
NEVIENS HSD, PAT ADPARTS, NEMAKSĀ 1600€
Un Lauri, var just atšķirību starp TA un HSD. Lūdzu, nepļūti pļūtīšanas pēc
Nebūs jūtams tas apļa laikos, visiem citiem iesaku skatīties uz letākām alternatīvām.A bit rakstīja: ↑17 Mar 2018, 09:01 Bet vai tiešām tas CAE būs tik pārāks par citiem analogiem? tur cik % vērtības sastāda zīmols?
liela daļa lieto IRP šifterus, ok cik ātri papētīju, viņiem laikam nav centrēšanās īpašība, bet zinu, krievijā tirgo arī šādus pašus, tie gan centrējas, cena bija prakstiski kā IRP šifteriem, tāpēc domāju kādēļ neņemt kko kvalitātē līdzīgu, un atlikušo naudu ieguldīt kādā citā apgreidā.
biju jau štukojis pats uztaisīt sev, bet cnc frēzētāji baigo kocmocu prasa ;(
Apskaties šo https://www.ergen.co.uk/product/bmw-short-shifter/
bet kā ir ar to PMC šifteri? labāks par 933?
Uzbūvi salidzini 3b vs 933 vs Irc un parejie... jo vairak maksā jo labaku saņem...
Man ir bijis gan 3b gan chainas šifteri. Gan 933... šāds būs nakošais ja sadomašu mainit 933....
Rekini pats
china 10eur
3b 50eur
933 140eur
IRC 300+eur
Man ir bijis gan 3b gan chainas šifteri. Gan 933... šāds būs nakošais ja sadomašu mainit 933....
Rekini pats
china 10eur
3b 50eur
933 140eur
IRC 300+eur
Chinu pa 10e vispār vareji pat nepieminet ar viņu īsti pat robos nevar trapit . Un atpakal gaita arī braucot var ieraut
Kulises kopejais stavoklis jaskatas...
nezinu kas jadara lai ar kinas kukisi ierautu atpakaļgaitaa, ka ari netrapitu robos, pasam bija uz e30n uz vairakiem e36, e46 - nevienu reiz nebija tadas problemas, tikai paras reizes krustojuma noslapu jo nepoefikseju ka roba ielikts, un tas ari ir viss.
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Man uz kompakta bija ali express shifters par 12e
Bieži vien gadījās liekot trešajā trapit uz atpakal gaitas skaņa nepārāk patīkama un sitiens no kloķa arī ne pārāk patikams. Un liekot atpakal gaita bezmazvai kloķis bija janolauz un siftera pozīcija bija vairāk temdēta uz konsoles pusi
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
ka jau mineju man tadi joki nebija nevienu reiz, viss smuki sledzaas u.t.t
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Ielu un bikerniekus nevajadzētu salīdzināt, uz ielas der arī stock. China sudu nekad nepirktu!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- chevron_right