Reduktors
Sveiki!
Tātad man ir 2001. Gada beigu FL sedans, 320i ar m54b22 dzinēju. Vēlos sev ielikt īsāku reduktoru! Iesakiet no kādiem modeļiem tas būs īsāks? Un ja ir ko piedāvāt, nopirkšu! (Der arī metināts, pat vēl labāk, pašam nebūs zaķīšus jāķer )
Tātad man ir 2001. Gada beigu FL sedans, 320i ar m54b22 dzinēju. Vēlos sev ielikt īsāku reduktoru! Iesakiet no kādiem modeļiem tas būs īsāks? Un ja ir ko piedāvāt, nopirkšu! (Der arī metināts, pat vēl labāk, pašam nebūs zaķīšus jāķer )
Tev jau ir diezgan is 3.38
2gang līdz saviem 90 kmh, kko agresīvāko kārojas...
Noskaidroju ka tie ir 316 auto un 318 auto
Jā un mazajā korpusā
Cik dargs remonts būtu LSD 188 korpusā,ja viņš ir sācis slidēt un bloķē tikai uz slapja?
ar kompatu pa brugji
No 300e
Leti, lsd no 300 sakas
Bieži jau pa 300+ tirgo tādus, kas beigās tāpat jāpārlasa. Veiksmes stāsti "nopirku pa 300 un viss super" ir reti
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Stipri atkarīgs arī no attiecibas un korpusa.
Visdargakie varianti ir E30/compact 3.73-4.45, un
Typ188 3.73-4.45.
200eur par jebkadu lsd manuprat ir leti.
Whatsappa kads šaibas tirgoja pa 100eur, un nomaiņa ar sazobes regulēšanu 100-150eur.
Ieguldies un būs pašam 100% labs bloķis.
Taka sazobi tapat ir jaregule, tad vari pie reizes uzmest attiecību kadu vajag.
Ņemu pa 200 šovakar ja type 188
Viņš ir zviedrijā
Nu nezinu,kas beigts.rakstīts,ka bloķējas tikai.uz slapja
ar kompatu pa brugji
Tad var ņemt, ja negaudo, nekrakšķ un nemaļās
Nu tas ir laimes spēle, vai gultnis vai sazobe
Es dabūju tādu pašu pa 180e lielo, bija pārlūzušas satelītu asis, metāla gabali sabojājuši 2 zobratus iekš korpusa, nomainīju zobratus, metāla asis uztaisīja Daugavpilī zobratu un ķēžu rūpnīcā, jo oem tur super ciets metāls, nobraucu 2 gadus, izjaucu ne mazaka diluma, lai gan daudzi apgalvoja ka tās asis izturēs labi ja 3 mēnešus