BUHARDI E46 kaujas spainis (želeja)
Sākšu likt bilžukus un kaut kad turpināšu.
Pirms 3 gadiem.
3 dienas vēlāk...
Un te arī sākās īstais stāsts
Model description: 328I
Market: Europa
Type: AM51
E-Code: E46 (4)
Chassis: Limousine
Steering: links
Doors: 4
Engine: M52/TU - 2,80l (142kW)
Drive: Heckantrieb
Transmission: manuell
Body Color: Titansilber Metallic (354)
Upholstery: Stoff Flachgewebe Leinen/anthrazit (E4AT)
Production date: 05.06.1998
Assembled in: Regensburg
Pirms 3 gadiem.
3 dienas vēlāk...
Un te arī sākās īstais stāsts
Reāli Tev viņš ir kā fun auto? Pats esi izbraucis kādu street trenniņu?
Jā, tīri izklaižu auto. Daily drive ir citi 3er
Esmu braucis gan biķerniekos street treniņus, gan 333 (vēl bija arī tādi Balcera organizētie treniņi). Bet pārsvarā tiek uzrakts placis pie saulkrastiem (video augstāk).
Tomēr interesantākā daļa laikam bija "uzbūvēt" viņu. Kad sāku, nebija daudz piemēru. Tagad auto ir tehniski uzticams un lēnām parādās doma iemest trasē nākamo paaudzi.
Esmu braucis gan biķerniekos street treniņus, gan 333 (vēl bija arī tādi Balcera organizētie treniņi). Bet pārsvarā tiek uzrakts placis pie saulkrastiem (video augstāk).
Tomēr interesantākā daļa laikam bija "uzbūvēt" viņu. Kad sāku, nebija daudz piemēru. Tagad auto ir tehniski uzticams un lēnām parādās doma iemest trasē nākamo paaudzi.
Vajag ko jaunaaku
Beidzot pierunāju vadību regulēties tālāk par 6.5k
Kā zinām standarta redline ir 6.5k un tas arī ir punkts, līdz kuram ir iespējams saregulēt standarta vadību. Bet spooortā tas tiek pacelts krietni augstāk, manā gadījumā šobrīd 7040. Diezgan stulbi, ja augšas, pēc 6.5k, nevar paregulēt, ne? Izrādās, ka var.
Kā zinām standarta redline ir 6.5k un tas arī ir punkts, līdz kuram ir iespējams saregulēt standarta vadību. Bet spooortā tas tiek pacelts krietni augstāk, manā gadījumā šobrīd 7040. Diezgan stulbi, ja augšas, pēc 6.5k, nevar paregulēt, ne? Izrādās, ka var.
Arī 10 gadus atpakaļ bija tāpat...BUHARDI rakstīja: ↑05 Aug 2017, 11:25 Beidzot pierunāju vadību regulēties tālāk par 6.5k
Kā zinām standarta redline ir 6.5k un tas arī ir punkts, līdz kuram ir iespējams saregulēt standarta vadību. Bet spooortā tas tiek pacelts krietni augstāk, manā gadījumā šobrīd 7040. Diezgan stulbi, ja augšas, pēc 6.5k, nevar paregulēt, ne? Izrādās, ka var.
Vairāk kā skaidrs, ka bija, ņemot vērā, ka vadība ir vismaz 17 gadus veca. Līdz šim kaut kā tas īsti neienāca prātā, ņemot vērā, ka vidējais čipotājs pagriež aizdedzi 1.5 grādus vēlāk no ~ 4.5k līdz 6.5k un stāsta, ka nekas cits tur nav iespējams, turklāt katrs čips ir individuāli izstrādāts
kas tad tas?
P.S. tev garāža Upesciemā?
P.S. tev garāža Upesciemā?
Īsumā. Bija plāns doties uz skati. Zināju, ka grīda ir sagurusi, tāpēc ņēmu ārā paklāju, lai droši laistu iekšā drāti
Šo redzot un ņemot vērā e46 pieejamību un cenu, nolēmu netērēt laiku un resursus, bet paņemt citu bundžu un arī tuvākos gadus par rūsu vairs nedomāt. Tikai pēc tam, sākot jaukt šo ārā no apakšas, pavērās vēl interesanti skati.
(apakšā redzama aizmugurējā tilta bukse, aptuveni var iedomāties kur šis notiek)
Tilta stiprinājumi jau bija pārmetināti pirms 2-3 gadiem. Tā ir standarta lieta, tikai iepriekš nebiju dzirdējis, kas ir tas, kas nākamais veras vaļā - tad nu lūk atbilde Par E46 kupeju/M3 viss skaidrs, tur grīda salona pusē atdalās.
Šādi bundžas sagurumiņi tikai deva man pašam apstiprinājumu, ka pieņēmu pareizo lēmumu
Šo redzot un ņemot vērā e46 pieejamību un cenu, nolēmu netērēt laiku un resursus, bet paņemt citu bundžu un arī tuvākos gadus par rūsu vairs nedomāt. Tikai pēc tam, sākot jaukt šo ārā no apakšas, pavērās vēl interesanti skati.
(apakšā redzama aizmugurējā tilta bukse, aptuveni var iedomāties kur šis notiek)
Tilta stiprinājumi jau bija pārmetināti pirms 2-3 gadiem. Tā ir standarta lieta, tikai iepriekš nebiju dzirdējis, kas ir tas, kas nākamais veras vaļā - tad nu lūk atbilde Par E46 kupeju/M3 viss skaidrs, tur grīda salona pusē atdalās.
Šādi bundžas sagurumiņi tikai deva man pašam apstiprinājumu, ka pieņēmu pareizo lēmumu
Kas tas par radiatoru?
Ella? Reika? Degvila? Karba? Tosols?
Ella? Reika? Degvila? Karba? Tosols?
Stūrei. Bija problēma, ka pēc vairākiem apļiem trasē, stūre lockā tā kā ķērās un bija jāgriež pašam atpakaļ ar spēku. Nedaudz vēl pārtaisīšu visu to pasākumu tuvākajā laikā.