BUHARDI E46 kaujas spainis (želeja)

Profila bilde
BUHARDI
Ziņojumi: 268
Pievienojies: 03 Mai 2013, 11:31
Reputācija: 4
 
Sākšu likt bilžukus un kaut kad turpināšu.
Model description: 328I
Market: Europa
Type: AM51
E-Code: E46 (4)
Chassis: Limousine
Steering: links
Doors: 4
Engine: M52/TU - 2,80l (142kW)
Drive: Heckantrieb
Transmission: manuell
Body Color: Titansilber Metallic (354)
Upholstery: Stoff Flachgewebe Leinen/anthrazit (E4AT)
Production date: 05.06.1998
Assembled in: Regensburg


Pirms 3 gadiem.
Attēls
Attēls

3 dienas vēlāk...
Attēls
Attēls

Un te arī sākās īstais stāsts :hahaha:
Profila bilde
BUHARDI
Ziņojumi: 268
Pievienojies: 03 Mai 2013, 11:31
Reputācija: 4
 
Pirms gada..
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Šogad!
Attēls

Un jā, par cik pašam gonkas braukt īsti nav aktuāli, auto tiek izīrēts uz tām.
Profila bilde
BUHARDI
Ziņojumi: 268
Pievienojies: 03 Mai 2013, 11:31
Reputācija: 4
 

Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 11570
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 20
 
Reāli Tev viņš ir kā fun auto? Pats esi izbraucis kādu street trenniņu?
Profila bilde
BUHARDI
Ziņojumi: 268
Pievienojies: 03 Mai 2013, 11:31
Reputācija: 4
 
Jā, tīri izklaižu auto. Daily drive ir citi 3er :D

Esmu braucis gan biķerniekos street treniņus, gan 333 (vēl bija arī tādi Balcera organizētie treniņi). Bet pārsvarā tiek uzrakts placis pie saulkrastiem (video augstāk).

Tomēr interesantākā daļa laikam bija "uzbūvēt" viņu. Kad sāku, nebija daudz piemēru. Tagad auto ir tehniski uzticams un lēnām parādās doma iemest trasē nākamo paaudzi.
Profila bilde
A_C
Ziņojumi: 551
Pievienojies: 19 Feb 2014, 17:58
Reputācija: 3
 
Vajag ko jaunaaku :D
Profila bilde
BUHARDI
Ziņojumi: 268
Pievienojies: 03 Mai 2013, 11:31
Reputācija: 4
 
Beidzot pierunāju vadību regulēties tālāk par 6.5k :D
Attēls

Kā zinām standarta redline ir 6.5k un tas arī ir punkts, līdz kuram ir iespējams saregulēt standarta vadību. Bet spooortā tas tiek pacelts krietni augstāk, manā gadījumā šobrīd 7040. Diezgan stulbi, ja augšas, pēc 6.5k, nevar paregulēt, ne? Izrādās, ka var.
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 
BUHARDI rakstīja: 05 Aug 2017, 11:25 Beidzot pierunāju vadību regulēties tālāk par 6.5k :D
Attēls

Kā zinām standarta redline ir 6.5k un tas arī ir punkts, līdz kuram ir iespējams saregulēt standarta vadību. Bet spooortā tas tiek pacelts krietni augstāk, manā gadījumā šobrīd 7040. Diezgan stulbi, ja augšas, pēc 6.5k, nevar paregulēt, ne? Izrādās, ka var.
Arī 10 gadus atpakaļ bija tāpat... ;) :D
Profila bilde
BUHARDI
Ziņojumi: 268
Pievienojies: 03 Mai 2013, 11:31
Reputācija: 4
 
Vairāk kā skaidrs, ka bija, ņemot vērā, ka vadība ir vismaz 17 gadus veca. Līdz šim kaut kā tas īsti neienāca prātā, ņemot vērā, ka vidējais čipotājs pagriež aizdedzi 1.5 grādus vēlāk no ~ 4.5k līdz 6.5k un stāsta, ka nekas cits tur nav iespējams, turklāt katrs čips ir individuāli izstrādāts :D
Profila bilde
BUHARDI
Ziņojumi: 268
Pievienojies: 03 Mai 2013, 11:31
Reputācija: 4
 
:gigigi:
Attēls
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 11570
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 20
 
kas tad tas? :hahaha:
P.S. tev garāža Upesciemā?
Profila bilde
Pacha
Ziņojumi: 2086
Pievienojies: 10 Jan 2012, 20:28
Braucu ar: ...
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 5
 
RENIO rakstīja: 06 Mai 2018, 22:11 kas tad tas? :hahaha:
P.S. tev garāža Upesciemā?
Viņam ir Tavs ex bokss :D ;)
Profila bilde
BUHARDI
Ziņojumi: 268
Pievienojies: 03 Mai 2013, 11:31
Reputācija: 4
 
RENIO rakstīja: 06 Mai 2018, 22:11 P.S. tev garāža Upesciemā?
seems familiar? :D
Attēls
Profila bilde
BUHARDI
Ziņojumi: 268
Pievienojies: 03 Mai 2013, 11:31
Reputācija: 4
 
Īsumā. Bija plāns doties uz skati. Zināju, ka grīda ir sagurusi, tāpēc ņēmu ārā paklāju, lai droši laistu iekšā drāti :D

Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Šo redzot un ņemot vērā e46 pieejamību un cenu, nolēmu netērēt laiku un resursus, bet paņemt citu bundžu un arī tuvākos gadus par rūsu vairs nedomāt. Tikai pēc tam, sākot jaukt šo ārā no apakšas, pavērās vēl interesanti skati.

Attēls
Attēls
(apakšā redzama aizmugurējā tilta bukse, aptuveni var iedomāties kur šis notiek)

Tilta stiprinājumi jau bija pārmetināti pirms 2-3 gadiem. Tā ir standarta lieta, tikai iepriekš nebiju dzirdējis, kas ir tas, kas nākamais veras vaļā - tad nu lūk atbilde :D Par E46 kupeju/M3 viss skaidrs, tur grīda salona pusē atdalās.

Šādi bundžas sagurumiņi tikai deva man pašam apstiprinājumu, ka pieņēmu pareizo lēmumu :hahaha:
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 4218
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 9
 
Tev tiešām gribas to remontēt ? :o
- ikey07
Kalnz
Ziņojumi: 730
Pievienojies: 12 Aug 2011, 12:42
Braucu ar: 328i Cabrio
Reputācija: 2
 
ikey07 rakstīja: 07 Mai 2018, 13:30 Tev tiešām gribas to remontēt ? :o
Izlasīji vsp?
Šo redzot un ņemot vērā e46 pieejamību un cenu, nolēmu netērēt laiku un resursus, bet paņemt citu bundžu un arī tuvākos gadus par rūsu vairs nedomāt.
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 4218
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 9
 
Whops, to rindiņu nepamanīju :gigigi:
- ikey07
Profila bilde
BUHARDI
Ziņojumi: 268
Pievienojies: 03 Mai 2013, 11:31
Reputācija: 4
 
Dzinējs jau kādu laiku jaunā bundžā
Attēls

Jaunajai bundžai jau uzmetinātas tilta pastiprinošās plāksnes, atlika apstrādāt, salikt kopā jauno tiltu un uzmest virsū. Vēl pāris sīkumi jāsadara zem haubes un plānā ir būt uz līnijas 19. maijā :hahaha:
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 
Kas tas par radiatoru?
Ella? Reika? Degvila? Karba? Tosols?
Profila bilde
BUHARDI
Ziņojumi: 268
Pievienojies: 03 Mai 2013, 11:31
Reputācija: 4
 
Stūrei. Bija problēma, ka pēc vairākiem apļiem trasē, stūre lockā tā kā ķērās un bija jāgriež pašam atpakaļ ar spēku. Nedaudz vēl pārtaisīšu visu to pasākumu tuvākajā laikā.