dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 333
- 334
- 335
- 336
- 337
- …
- 350
- chevron_right
Sveiki vai sadelenes devējs atšķiras m52b20 no m52b28? Un vai zondes ir vienādas abiem?
jā jā, zinu kad tds ir sūdi,
parswapoju vecā vietā tieši tādu pašu kā bija 1.8tds (e36).
piedarbinu un dzinējs aiziet automāta raznosā, kad spied gāzi tad apgriezieni mainās, atlaižot tie nostajās uz kādiem 3k.
padarbojās kādu minūti un sāka spiest ārā antifrīzu pie bačoka un zem ieplūdnieka esošās trubas.
kādā virzienā skatīties? vajag dabūt darba auto kārtībā.
p.s motors kuru ielika tika iepriekš braukt utt, viss bija čotka.
paldies laikus
parswapoju vecā vietā tieši tādu pašu kā bija 1.8tds (e36).
piedarbinu un dzinējs aiziet automāta raznosā, kad spied gāzi tad apgriezieni mainās, atlaižot tie nostajās uz kādiem 3k.
padarbojās kādu minūti un sāka spiest ārā antifrīzu pie bačoka un zem ieplūdnieka esošās trubas.
kādā virzienā skatīties? vajag dabūt darba auto kārtībā.
p.s motors kuru ielika tika iepriekš braukt utt, viss bija čotka.
paldies laikus
Pirmā problema- visdrīzāk ecu nesaprot pedāļa potenciometri
Otrā problēma - nu loģiski ka jānovērš visas suces un gaisa piesūkšanas ja jau spiež kaut kur garām.
Otrā problēma - nu loģiski ka jānovērš visas suces un gaisa piesūkšanas ja jau spiež kaut kur garām.
Par apgrieziniem - Ar M40B16 tādi paši simtomi bija, maz gabals no ieplūdes kolektora blīves bija izlūzis un tas arī bija vaininieks.elvis7 rakstīja: ↑20 Aug 2018, 20:36 jā jā, zinu kad tds ir sūdi,
parswapoju vecā vietā tieši tādu pašu kā bija 1.8tds (e36).
piedarbinu un dzinējs aiziet automāta raznosā, kad spied gāzi tad apgriezieni mainās, atlaižot tie nostajās uz kādiem 3k.
padarbojās kādu minūti un sāka spiest ārā antifrīzu pie bačoka un zem ieplūdnieka esošās trubas.
kādā virzienā skatīties? vajag dabūt darba auto kārtībā.
p.s motors kuru ielika tika iepriekš braukt utt, viss bija čotka.
paldies laikus
Need help.
M43B18 dzinējam visu laiku ka uzsilst ir neizsakāmi cietas trubas un kā sāk stāvēt ar ieslēgtu dzinēju, sāk karst. Braucot viss labi, siltu gaisu pūš salona, šķidrums nepazūd. Kas varētu būt pie vainas, jo ir aizdomas uz Udenssūkni.
Gaidu idejas!
M43B18 dzinējam visu laiku ka uzsilst ir neizsakāmi cietas trubas un kā sāk stāvēt ar ieslēgtu dzinēju, sāk karst. Braucot viss labi, siltu gaisu pūš salona, šķidrums nepazūd. Kas varētu būt pie vainas, jo ir aizdomas uz Udenssūkni.
Gaidu idejas!
Noņem udenssukni un pārbaudi vai lāpstiņas ir veselas
Tu laikam nezini, ka dizeļdzinejam nav droseles un gaisa poesukšana viņam maina neko.davusha rakstīja: ↑21 Aug 2018, 21:00Par apgrieziniem - Ar M40B16 tādi paši simtomi bija, maz gabals no ieplūdes kolektora blīves bija izlūzis un tas arī bija vaininieks.elvis7 rakstīja: ↑20 Aug 2018, 20:36 jā jā, zinu kad tds ir sūdi,
parswapoju vecā vietā tieši tādu pašu kā bija 1.8tds (e36).
piedarbinu un dzinējs aiziet automāta raznosā, kad spied gāzi tad apgriezieni mainās, atlaižot tie nostajās uz kādiem 3k.
padarbojās kādu minūti un sāka spiest ārā antifrīzu pie bačoka un zem ieplūdnieka esošās trubas.
kādā virzienā skatīties? vajag dabūt darba auto kārtībā.
p.s motors kuru ielika tika iepriekš braukt utt, viss bija čotka.
paldies laikus
Viss kartiba. Klokenes devejam vads psc bija un karsa del viena flanca, jo beigts bija. Viss kartiba.
to nejauši atklāja vai diagnostika parādīja?
CO epopeja turpinas, motors m52b28 ar ECU no m52b25. Neizgaju tehnisko ka jau saprataat CO delj, nomainitas zondes, bet ECU met uz vinjam kljudas (202,203). MAF itka strada korekti. Jautajums tads, vai var ECU tik butiski ietekmeet CO daudzumu tukshgaita? PS kolektors no m50. Ceru ka kads vares palidzet.
Pārbaudi vai zondu štekeri nav sajaukti vietām. Pēc maiņas bieži redzēta parādība.
Nu jebkurā gadījumā pāršūt softu vajag.
Nu jebkurā gadījumā pāršūt softu vajag.
Pēdējais labojis he9600 - 22 Aug 2018, 15:53, kopā labots 1 reizi.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Degvielas sūknis stock?Alex7512 rakstīja: ↑22 Aug 2018, 15:23 CO epopeja turpinas, motors m52b28 ar ECU no m52b25. Neizgaju tehnisko ka jau saprataat CO delj, nomainitas zondes, bet ECU met uz vinjam kljudas (202,203). MAF itka strada korekti. Jautajums tads, vai var ECU tik butiski ietekmeet CO daudzumu tukshgaita? PS kolektors no m50. Ceru ka kads vares palidzet.
Savlaik eksperimentējot viss kaut ko uzmetu walbaro CO tuksgaitā bija kosmos 10 -12, kaut viss pārējais darbojās perfekti,
e36
Ja stock tikai jauns. Varbut spiediena regulators kaut ko tupii. Bet kad meriju spiedienu viss bija ok540i rakstīja: ↑22 Aug 2018, 15:52Degvielas sūknis stock?Alex7512 rakstīja: ↑22 Aug 2018, 15:23 CO epopeja turpinas, motors m52b28 ar ECU no m52b25. Neizgaju tehnisko ka jau saprataat CO delj, nomainitas zondes, bet ECU met uz vinjam kljudas (202,203). MAF itka strada korekti. Jautajums tads, vai var ECU tik butiski ietekmeet CO daudzumu tukshgaita? PS kolektors no m50. Ceru ka kads vares palidzet.
Savlaik eksperimentējot viss kaut ko uzmetu walbaro CO tuksgaitā bija kosmos 10 -12, kaut viss pārējais darbojās perfekti,
Neesmu pro par elektorniku daudzi saka ka m52 kompi adaptējoties utt., bet domāju pa daudz zupas iet iekšā, jo b28 ir savas sprauslas un varbūt tā starpība ir parāk liela lai kompis piešautos varbūt vajag tikai pārakstīt ecu uz b28. Bez zondēm TA arī var iziet mierīgi.
e36
tak m52b25 softs japarraksta uz stock 2.8, tur baigi liela atskiriba sanak lietojot b25 softu uz b28 dzineja..Alex7512 rakstīja: ↑22 Aug 2018, 15:23 CO epopeja turpinas, motors m52b28 ar ECU no m52b25. Neizgaju tehnisko ka jau saprataat CO delj, nomainitas zondes, bet ECU met uz vinjam kljudas (202,203). MAF itka strada korekti. Jautajums tads, vai var ECU tik butiski ietekmeet CO daudzumu tukshgaita? PS kolektors no m50. Ceru ka kads vares palidzet.
Hello.
Ir problēma ar IS dzinēju. Viss sākās ar to ka mašīna sāka rīstīties it kā bendzīna nebūtu un pēc dienas jau vispār piešķilt nevarēja, bet ja varēja tad raustoties atkal nomira. Nomainīju kloķenes un sadalenes devējus (šrots) un palika it kā labāk. Kā arī to spoļu bloku un sveces. Šobrīd no rīta startējot aukstu dzinēju iet līdz 3k bet pakāpeniski dzinējam silstot rev punkts kāpj līdz galam, kā hondu. Kas vēl varētu būt pa vainu ?
Ir problēma ar IS dzinēju. Viss sākās ar to ka mašīna sāka rīstīties it kā bendzīna nebūtu un pēc dienas jau vispār piešķilt nevarēja, bet ja varēja tad raustoties atkal nomira. Nomainīju kloķenes un sadalenes devējus (šrots) un palika it kā labāk. Kā arī to spoļu bloku un sveces. Šobrīd no rīta startējot aukstu dzinēju iet līdz 3k bet pakāpeniski dzinējam silstot rev punkts kāpj līdz galam, kā hondu. Kas vēl varētu būt pa vainu ?
degvielas suknis varetu but pie vainas..Gwido rakstīja: ↑22 Aug 2018, 16:52 Hello.
Ir problēma ar IS dzinēju. Viss sākās ar to ka mašīna sāka rīstīties it kā bendzīna nebūtu un pēc dienas jau vispār piešķilt nevarēja, bet ja varēja tad raustoties atkal nomira. Nomainīju kloķenes un sadalenes devējus (šrots) un palika it kā labāk. Kā arī to spoļu bloku un sveces. Šobrīd no rīta startējot aukstu dzinēju iet līdz 3k bet pakāpeniski dzinējam silstot rev punkts kāpj līdz galam, kā hondu. Kas vēl varētu būt pa vainu ?
Bendzīns/Gāze uz abiem strādā identiski ar identiskiem simptomiem.Nylon rakstīja: ↑22 Aug 2018, 20:20degvielas suknis varetu but pie vainas..Gwido rakstīja: ↑22 Aug 2018, 16:52 Hello.
Ir problēma ar IS dzinēju. Viss sākās ar to ka mašīna sāka rīstīties it kā bendzīna nebūtu un pēc dienas jau vispār piešķilt nevarēja, bet ja varēja tad raustoties atkal nomira. Nomainīju kloķenes un sadalenes devējus (šrots) un palika it kā labāk. Kā arī to spoļu bloku un sveces. Šobrīd no rīta startējot aukstu dzinēju iet līdz 3k bet pakāpeniski dzinējam silstot rev punkts kāpj līdz galam, kā hondu. Kas vēl varētu būt pa vainu ?
Skaties lai sprauslas būtu atbilstošas kompim. Ja tur ir m52b25 vadība tad tur nevajag tās rozā sprauslasAlex7512 rakstīja: ↑22 Aug 2018, 15:23 CO epopeja turpinas, motors m52b28 ar ECU no m52b25. Neizgaju tehnisko ka jau saprataat CO delj, nomainitas zondes, bet ECU met uz vinjam kljudas (202,203). MAF itka strada korekti. Jautajums tads, vai var ECU tik butiski ietekmeet CO daudzumu tukshgaita? PS kolektors no m50. Ceru ka kads vares palidzet.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 333
- 334
- 335
- 336
- 337
- …
- 350
- chevron_right