dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Silly
Ziņojumi: 21
Pievienojies: 17 Jūl 2017, 21:56
Braucu ar: Kautkadu huinu
Sveiki vai sadelenes devējs atšķiras m52b20 no m52b28? Un vai zondes ir vienādas abiem?
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Devēji vienādi. Ja zondēm krāsas sakrīt, tad arī derēs.
Attēls
elvis7
Ziņojumi: 92
Pievienojies: 02 Aug 2018, 18:53
Braucu ar: e36
Atrašanās vieta: Rīga
jā jā, zinu kad tds ir sūdi,

parswapoju vecā vietā tieši tādu pašu kā bija 1.8tds (e36).
piedarbinu un dzinējs aiziet automāta raznosā, kad spied gāzi tad apgriezieni mainās, atlaižot tie nostajās uz kādiem 3k.

padarbojās kādu minūti un sāka spiest ārā antifrīzu pie bačoka un zem ieplūdnieka esošās trubas.

kādā virzienā skatīties? vajag dabūt darba auto kārtībā.
p.s motors kuru ielika tika iepriekš braukt utt, viss bija čotka.

paldies laikus
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Pirmā problema- visdrīzāk ecu nesaprot pedāļa potenciometri
Otrā problēma - nu loģiski ka jānovērš visas suces un gaisa piesūkšanas ja jau spiež kaut kur garām.
Profila bilde
davusha
Ziņojumi: 42
Pievienojies: 13 Mai 2017, 18:56
Braucu ar: e30 M52
Atrašanās vieta: Limbaži/Rīga
elvis7 rakstīja: 20 Aug 2018, 20:36 jā jā, zinu kad tds ir sūdi,

parswapoju vecā vietā tieši tādu pašu kā bija 1.8tds (e36).
piedarbinu un dzinējs aiziet automāta raznosā, kad spied gāzi tad apgriezieni mainās, atlaižot tie nostajās uz kādiem 3k.

padarbojās kādu minūti un sāka spiest ārā antifrīzu pie bačoka un zem ieplūdnieka esošās trubas.

kādā virzienā skatīties? vajag dabūt darba auto kārtībā.
p.s motors kuru ielika tika iepriekš braukt utt, viss bija čotka.

paldies laikus
Par apgrieziniem - Ar M40B16 tādi paši simtomi bija, maz gabals no ieplūdes kolektora blīves bija izlūzis un tas arī bija vaininieks.
elvijs00
Ziņojumi: 152
Pievienojies: 17 Jūl 2015, 14:51
Braucu ar: 323
Need help.
M43B18 dzinējam visu laiku ka uzsilst ir neizsakāmi cietas trubas un kā sāk stāvēt ar ieslēgtu dzinēju, sāk karst. Braucot viss labi, siltu gaisu pūš salona, šķidrums nepazūd. Kas varētu būt pie vainas, jo ir aizdomas uz Udenssūkni.
Gaidu idejas!
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Noņem udenssukni un pārbaudi vai lāpstiņas ir veselas
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
davusha rakstīja: 21 Aug 2018, 21:00
elvis7 rakstīja: 20 Aug 2018, 20:36 jā jā, zinu kad tds ir sūdi,

parswapoju vecā vietā tieši tādu pašu kā bija 1.8tds (e36).
piedarbinu un dzinējs aiziet automāta raznosā, kad spied gāzi tad apgriezieni mainās, atlaižot tie nostajās uz kādiem 3k.

padarbojās kādu minūti un sāka spiest ārā antifrīzu pie bačoka un zem ieplūdnieka esošās trubas.

kādā virzienā skatīties? vajag dabūt darba auto kārtībā.
p.s motors kuru ielika tika iepriekš braukt utt, viss bija čotka.

paldies laikus
Par apgrieziniem - Ar M40B16 tādi paši simtomi bija, maz gabals no ieplūdes kolektora blīves bija izlūzis un tas arī bija vaininieks.
Tu laikam nezini, ka dizeļdzinejam nav droseles un gaisa poesukšana viņam maina neko.
elvis7
Ziņojumi: 92
Pievienojies: 02 Aug 2018, 18:53
Braucu ar: e36
Atrašanās vieta: Rīga
Viss kartiba. Klokenes devejam vads psc bija un karsa del viena flanca, jo beigts bija. Viss kartiba.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
to nejauši atklāja vai diagnostika parādīja?
Alex7512
Ziņojumi: 62
Pievienojies: 29 Jan 2017, 13:48
CO epopeja turpinas, motors m52b28 ar ECU no m52b25. Neizgaju tehnisko ka jau saprataat CO delj, nomainitas zondes, bet ECU met uz vinjam kljudas (202,203). MAF itka strada korekti. Jautajums tads, vai var ECU tik butiski ietekmeet CO daudzumu tukshgaita? PS kolektors no m50. Ceru ka kads vares palidzet. :hahaha: :sarunats: :sarunats:
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
Pārbaudi vai zondu štekeri nav sajaukti vietām. Pēc maiņas bieži redzēta parādība.
Nu jebkurā gadījumā pāršūt softu vajag.
Pēdējais labojis he9600 - 22 Aug 2018, 15:53, kopā labots 1 reizi.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
540i
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1812
Pievienojies: 11 Mai 2011, 06:17
Braucu ar: 320d,335d
Reputācija: 1
 
Alex7512 rakstīja: 22 Aug 2018, 15:23 CO epopeja turpinas, motors m52b28 ar ECU no m52b25. Neizgaju tehnisko ka jau saprataat CO delj, nomainitas zondes, bet ECU met uz vinjam kljudas (202,203). MAF itka strada korekti. Jautajums tads, vai var ECU tik butiski ietekmeet CO daudzumu tukshgaita? PS kolektors no m50. Ceru ka kads vares palidzet. :hahaha: :sarunats: :sarunats:
Degvielas sūknis stock?
Savlaik eksperimentējot viss kaut ko uzmetu walbaro CO tuksgaitā bija kosmos 10 -12, kaut viss pārējais darbojās perfekti, :D
e36
Alex7512
Ziņojumi: 62
Pievienojies: 29 Jan 2017, 13:48
540i rakstīja: 22 Aug 2018, 15:52
Alex7512 rakstīja: 22 Aug 2018, 15:23 CO epopeja turpinas, motors m52b28 ar ECU no m52b25. Neizgaju tehnisko ka jau saprataat CO delj, nomainitas zondes, bet ECU met uz vinjam kljudas (202,203). MAF itka strada korekti. Jautajums tads, vai var ECU tik butiski ietekmeet CO daudzumu tukshgaita? PS kolektors no m50. Ceru ka kads vares palidzet. :hahaha: :sarunats: :sarunats:
Degvielas sūknis stock?
Savlaik eksperimentējot viss kaut ko uzmetu walbaro CO tuksgaitā bija kosmos 10 -12, kaut viss pārējais darbojās perfekti, :D
Ja stock tikai jauns. Varbut spiediena regulators kaut ko tupii. Bet kad meriju spiedienu viss bija ok
Profila bilde
540i
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1812
Pievienojies: 11 Mai 2011, 06:17
Braucu ar: 320d,335d
Reputācija: 1
 
Neesmu pro par elektorniku daudzi saka ka m52 kompi adaptējoties utt., bet domāju pa daudz zupas iet iekšā, jo b28 ir savas sprauslas un varbūt tā starpība ir parāk liela lai kompis piešautos varbūt vajag tikai pārakstīt ecu uz b28. Bez zondēm TA arī var iziet mierīgi.
e36
Profila bilde
Nylon
Ziņojumi: 1010
Pievienojies: 04 Jan 2013, 22:52
Braucu ar: avataru
Reputācija: 13
 
Alex7512 rakstīja: 22 Aug 2018, 15:23 CO epopeja turpinas, motors m52b28 ar ECU no m52b25. Neizgaju tehnisko ka jau saprataat CO delj, nomainitas zondes, bet ECU met uz vinjam kljudas (202,203). MAF itka strada korekti. Jautajums tads, vai var ECU tik butiski ietekmeet CO daudzumu tukshgaita? PS kolektors no m50. Ceru ka kads vares palidzet. :hahaha: :sarunats: :sarunats:
tak m52b25 softs japarraksta uz stock 2.8, tur baigi liela atskiriba sanak lietojot b25 softu uz b28 dzineja..
Profila bilde
Gwido
Ziņojumi: 149
Pievienojies: 06 Aug 2015, 11:50
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Salaspils
Reputācija: 1
 
Hello.

Ir problēma ar IS dzinēju. Viss sākās ar to ka mašīna sāka rīstīties it kā bendzīna nebūtu un pēc dienas jau vispār piešķilt nevarēja, bet ja varēja tad raustoties atkal nomira. Nomainīju kloķenes un sadalenes devējus (šrots) un palika it kā labāk. Kā arī to spoļu bloku un sveces. Šobrīd no rīta startējot aukstu dzinēju iet līdz 3k bet pakāpeniski dzinējam silstot rev punkts kāpj līdz galam, kā hondu. Kas vēl varētu būt pa vainu ?
Profila bilde
Nylon
Ziņojumi: 1010
Pievienojies: 04 Jan 2013, 22:52
Braucu ar: avataru
Reputācija: 13
 
Gwido rakstīja: 22 Aug 2018, 16:52 Hello.

Ir problēma ar IS dzinēju. Viss sākās ar to ka mašīna sāka rīstīties it kā bendzīna nebūtu un pēc dienas jau vispār piešķilt nevarēja, bet ja varēja tad raustoties atkal nomira. Nomainīju kloķenes un sadalenes devējus (šrots) un palika it kā labāk. Kā arī to spoļu bloku un sveces. Šobrīd no rīta startējot aukstu dzinēju iet līdz 3k bet pakāpeniski dzinējam silstot rev punkts kāpj līdz galam, kā hondu. Kas vēl varētu būt pa vainu ?
degvielas suknis varetu but pie vainas..
Profila bilde
Gwido
Ziņojumi: 149
Pievienojies: 06 Aug 2015, 11:50
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Salaspils
Reputācija: 1
 
Nylon rakstīja: 22 Aug 2018, 20:20
Gwido rakstīja: 22 Aug 2018, 16:52 Hello.

Ir problēma ar IS dzinēju. Viss sākās ar to ka mašīna sāka rīstīties it kā bendzīna nebūtu un pēc dienas jau vispār piešķilt nevarēja, bet ja varēja tad raustoties atkal nomira. Nomainīju kloķenes un sadalenes devējus (šrots) un palika it kā labāk. Kā arī to spoļu bloku un sveces. Šobrīd no rīta startējot aukstu dzinēju iet līdz 3k bet pakāpeniski dzinējam silstot rev punkts kāpj līdz galam, kā hondu. Kas vēl varētu būt pa vainu ?
degvielas suknis varetu but pie vainas..
Bendzīns/Gāze uz abiem strādā identiski ar identiskiem simptomiem.
Profila bilde
Valtmeikers
Ziņojumi: 441
Pievienojies: 25 Sep 2014, 13:48
Alex7512 rakstīja: 22 Aug 2018, 15:23 CO epopeja turpinas, motors m52b28 ar ECU no m52b25. Neizgaju tehnisko ka jau saprataat CO delj, nomainitas zondes, bet ECU met uz vinjam kljudas (202,203). MAF itka strada korekti. Jautajums tads, vai var ECU tik butiski ietekmeet CO daudzumu tukshgaita? PS kolektors no m50. Ceru ka kads vares palidzet. :hahaha: :sarunats: :sarunats:
Skaties lai sprauslas būtu atbilstošas kompim. Ja tur ir m52b25 vadība tad tur nevajag tās rozā sprauslas