Koiloveru uzstadišana
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- chevron_right
Laba diena, uzliekot TA-Tehnix coilas dibens tapat ir pa augstu. Palasot topiku sapratu ka vajag izņēmt regulācijas skrūves, bet vai tad atspere neizlidos no savas vietas kaut kur pa ceļam ?
Jo TA-Tehnix atsperes "konstrukcija" mazliet atšķirās no stock vai sedinātām atsperēm tieši dēļ tas regulācijas skrūves.
Jo TA-Tehnix atsperes "konstrukcija" mazliet atšķirās no stock vai sedinātām atsperēm tieši dēļ tas regulācijas skrūves.
Vari ņemt droši ārā regulātorus, pieļauju ka lielākā daļa te braukā bez
Pēdējais labojis kars - 20 Aug 2018, 14:52, kopā labots 2 reizes.
Pats tā esmu braucis un vairāki pazīstamie arī, nekādas problēmas nav
Tikai var iztecet ara amji, jo vini bus saspiesti uz max
un tad cilveki sūdzas, ka TA amortiņi aizmugurējie gavno un pec 3men iztek
Jā pārsēdināt nevajag!
Man ir regulātori + gumijas ārā, bet nav pārsēdināts
Man ir regulātori + gumijas ārā, bet nav pārsēdināts
Sievas kupejai ir TA koilas kalpo godam un nav nemaz tik ciets tas auto., ikdienas draivam pilnīgi pietiek, pa ziemu nebraucot vītnes ar dzīvas un viss regulējās.
Kompatam ir dārgā gala koilas ikdienā kā kartings un tas auto ne tuvu nav zems. Kompats brauc visu sezonu tās zeķes uz koilu vītnēm ideāli strādā viss svaigs pēc ziemas
Kompatam ir dārgā gala koilas ikdienā kā kartings un tas auto ne tuvu nav zems. Kompats brauc visu sezonu tās zeķes uz koilu vītnēm ideāli strādā viss svaigs pēc ziemas
e36
TA nemaz nevar būt par cietu, jo viņam atsperu cietība ir mazāka kā stock
Paldies par atbildem. Tad laikam skrūves izņemšu, bet gumijas atstāšu savās vietās.
Autiņam viss no stocka, kas vēl vajadzīgs priekš TA koilām?
Aizmugure pilniki, atbalsti prieksa un aizm
TA komplektam aizmugurējie regulatori atsperēm uzstādas augšā?
Kāds no pieredzes varētu pateikt vai pirms uzstādīšanas koilas jau regulējat, vai liekat virsū un tad? Ja kāds var, uzrakstiet regulācijas procesu.
Paldies
Kāds no pieredzes varētu pateikt vai pirms uzstādīšanas koilas jau regulējat, vai liekat virsū un tad? Ja kāds var, uzrakstiet regulācijas procesu.
Paldies
Regulatori vienalga kur, 90% lietotajiem regulatori paliek garaza uz plaukta..
Saregule ka tu doma ir pareizi, talak uz auto tu jau pieregulesi ka vajag.. Jo kamer coili nav virsu to darit ir vieglak..
Principā regulācijas ir jāliek atsperei augša lai vajadzības gadijumā vari paskrūvēt neņemot atsperi ārā
Loud N' Proud
Pakaļu vakar saliku, so far, so good.
Un jā, ja mēģināju uzlikt ar regulācijas skrūvēm, tad defaultā atspere pat sanāk augstāk kā stock.
Praktiski, uzliku bez un ir ok.
Un jā, ja mēģināju uzlikt ar regulācijas skrūvēm, tad defaultā atspere pat sanāk augstāk kā stock.
Praktiski, uzliku bez un ir ok.
Priekšu salikt bija čakars, tās skrūves nocentrēt lejā, lai pieskrūvētu jums izdodas ar pirmo, vai tur ir special tehnika?
Pēc koilu uzstādīšanas savirzi taisat?
Pēc koilu uzstādīšanas savirzi taisat?
Nu es arī nočakarējos ar apakšas skrūvēm, plauktu ar kāju uz leju, tad vienu skrūvgriezi caur vienu caurumu, lai neizkrīt un tad ar otru skrūvgriezi caur otru caurumu centrēju un čakarējos. Noteikti var vieglāk, bet man ar bija pirmā reize.
Pats nesen pārliku no vecās kupejas uz tagadējo priekšējās koilas. Viena puse uzlikta bez prob uz donkrata, otrā pusē atskrūvēju stab stieni lai ieliktu iekšā amīti. Neko nelauzu, nekāpu ar kājām virsū utt.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Ja paceltu abas pusesaugšā, lai nav lauziens, tad viss easy saliekās!TomSkarsts rakstīja: ↑12 Sep 2018, 17:27 Pats nesen pārliku no vecās kupejas uz tagadējo priekšējās koilas. Viena puse uzlikta bez prob uz donkrata, otrā pusē atskrūvēju stab stieni lai ieliktu iekšā amīti. Neko nelauzu, nekāpu ar kājām virsū utt.
Nu kurš precizi atceras no kura audi jāliek amiši TA koilas ,pats paķeru no B4 2.0 ,sapriecajos nu tik būs ,bet nefiga vecais TA amis diametra 41 ,bet jaunais 43 un neiet iekšā.....
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- chevron_right