Bremzes
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- chevron_right
Aizm. drīz jāmaina diski/kluči, nevar izlemt atstāt oem ventilējamos e36 328, vai likt e46 328?
Galvenais kas mani uztrauc vai pedālis nepaliks garāks?
Galvenais kas mani uztrauc vai pedālis nepaliks garāks?
Bus garaks, jo 328 var but 36mm vai 38mm, bet e46 40mm cilindra diametrs
Zinu, ka te bija diskusija par bremžu kluču čīkstēšanu un putekļošanu. Pārliecinājos, ka Ferodo čista ir sūds.
Tagad kopā ar Brembo Max diskiem uzliku ATE klučus, viss labi, bet dikti putekļo. Kurš brends mazāk putekļo?
Tagad kopā ar Brembo Max diskiem uzliku ATE klučus, viss labi, bet dikti putekļo. Kurš brends mazāk putekļo?
Jurid white, ate ceramic...
Ate parastie nenormali puteklo
Paldies par info!
Pagooglēju
36mm nāca e36 328 ar neventilējamiem diskiem (US tirgum)
38mm euro 328 ar vent.
Domāju ka 2mm maz ko ietekmēs, ja vēl pārietu uz armētajām šļaukām
Ate ceramik bus x2 ate cena, bet jurid white maksa letak ne ka ate parastie
Arī varu apstiprināt ka ATE parastie putekļo nepajokam!
ATE keramika ir laba? Plānoju likt. Par Jurid White visur internetā lasu, ka sūdi un netur temperatūru?!
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Taisnība, ka E34 gbc tāds pats kā M3?
neliec enģeļus
M3 3.2, ja, tikai tas gbc neder e36 vakumnika un e34 vakumniks neder e36
AD
Jā
Kam lai dod restaurēt suportus?
Vai ir vērts? https://www.autodoc.lv/auto-dalas/bremz ... 4630-328-i
un šādi labāk nekā OEM pārlasīti?robertsq rakstīja: ↑16 Nov 2018, 10:42Vai ir vērts? https://www.autodoc.lv/auto-dalas/bremz ... 4630-328-i
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Standarta šroteru runa, labāk nofists oem nekā jauns ķīnietis
un šādi labāk nekā OEM pārlasīti?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- chevron_right