problēmas ar stūres mehānismu
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=32_0635
sanaak 2. detaljaa kustas
un tas itkaa ir gultnis, bet reaali vins jau nekaa nesavelkas...
edit: apakšā nelikās ka kkas tur būtu vaļā no salona puses.
edit2: uzsūtīju to gultnīti, nomainīs, redzēs..
sanaak 2. detaljaa kustas
un tas itkaa ir gultnis, bet reaali vins jau nekaa nesavelkas...
edit: apakšā nelikās ka kkas tur būtu vaļā no salona puses.
edit2: uzsūtīju to gultnīti, nomainīs, redzēs..
M Power or no power..
Dzinēja tilpums kaut ka var ietekmēt to, cik viegli ir grozīt stūri?
Man ir 316i ar vieglu un patīkamu stūri, savukārt otram auto 328i stūre ir diezgan smaga, bet nav nekas traks.
Jau nomainiju šķidrumu, bačoku ar filtru un uzliku restaurēto sukni, bet nekas īpaši nemainījās.
Vai ir jarestaure reika, vai tomer jamekle problemu kur citur?
Man ir 316i ar vieglu un patīkamu stūri, savukārt otram auto 328i stūre ir diezgan smaga, bet nav nekas traks.
Jau nomainiju šķidrumu, bačoku ar filtru un uzliku restaurēto sukni, bet nekas īpaši nemainījās.
Vai ir jarestaure reika, vai tomer jamekle problemu kur citur?
stūres pastiprinātāja sūkņi uz e36 ir divu veidu, attiecīgi atšķiras tikai stiprinājumi pie blokiem, pieļauju, ka tev uz 1.6 un 2.8 ir vienādi sūkņi, nezinu kas par riepām, bet piemēram ar 225/45r17 stūre ir diezgan pasmaga pat ja viss ir ok, ja salīdzina ar kkādiem 195/60r15
ar restaurētajiem sūkņiem arī ir slikta pieredze, ka tikko no kastes izņemtu uzliekot jau gaudo un neiet, arī reika var taisīt brīnumus, grūti izstāstīt, bet tur iekšā uz zobstieņa ir tāds, kā virzuļa princips kurš ar eļļas spiedienu no vienas puses vai otras attiecīgi tiek stumts uz vienu vai otru pusi, ja uz virzuļa ir gredzeni, kas notur kompresiju, tad tur ir blīve, kura ir apdilusi un laiž to eļļas spiedienu garām līdz ar to spiediens uz zobstieni nav tik liels un stūre pasmaga, bet šitā cik zinu tad ir reti
ar restaurētajiem sūkņiem arī ir slikta pieredze, ka tikko no kastes izņemtu uzliekot jau gaudo un neiet, arī reika var taisīt brīnumus, grūti izstāstīt, bet tur iekšā uz zobstieņa ir tāds, kā virzuļa princips kurš ar eļļas spiedienu no vienas puses vai otras attiecīgi tiek stumts uz vienu vai otru pusi, ja uz virzuļa ir gredzeni, kas notur kompresiju, tad tur ir blīve, kura ir apdilusi un laiž to eļļas spiedienu garām līdz ar to spiediens uz zobstieni nav tik liels un stūre pasmaga, bet šitā cik zinu tad ir reti
Sveiki, ir vajadzigs stures pastiprunatajs, gribeju pajautat no kadiem motoriem man der ja man ir 1,8is , tad mab deres jebkurs no jebkura 4cyl motors ?
Paldies jau iepriekš
Paldies jau iepriekš
Tev palidzes detalu katalogs: bmwfans.info
Man ir 1,8i sedans ar 1,8is swapu ieksa, tad jau vin kods vairs neatbildis maniem parametriem?
Vnk gribeju zinat deres vai nederes pastiprinatajs no jebkura 4Cyl motora, vai tiesi jamekle no tada motora ka man.
Tev M42, vai M44 1.8is?
http://www.realoem.com/bmw/enUS/partxre ... series=E36
denn rakstīja: ↑08 Okt 2018, 18:04Tev M42, vai M44 1.8is?
http://www.realoem.com/bmw/enUS/partxre ... series=E36
M42
Sveiki vīri .
Jautājums par e36 stūres mehānismu .
Stūre griežas nedaudz grūtāk kā vajag . Atlaižot stūri tā pati nenostājas centra pozīcijā . Škiet kad auto pastāvējis tā grozās grūtāk , pabraukājot šķiet ka griežas nedaudz vieglāk , bet tikuntā negriežas pati atpakaļ pēc līkuma .
Reika ir klusa , bez liekām kustībām un šķidruma noplūdēm , arī pastiprinātāja sūknis kluss un eļļa līmenī .
Aizdomas krīt uz krustiņu , pirms tur lienu iekšā gribēju apjautāties . Iespējams kādam bijusi tāda pati problēma . Izlasīju visu tofiku , līdzīgu problēmu atradu , bet risinājuma tur nebija .
Jautājums par e36 stūres mehānismu .
Stūre griežas nedaudz grūtāk kā vajag . Atlaižot stūri tā pati nenostājas centra pozīcijā . Škiet kad auto pastāvējis tā grozās grūtāk , pabraukājot šķiet ka griežas nedaudz vieglāk , bet tikuntā negriežas pati atpakaļ pēc līkuma .
Reika ir klusa , bez liekām kustībām un šķidruma noplūdēm , arī pastiprinātāja sūknis kluss un eļļa līmenī .
Aizdomas krīt uz krustiņu , pirms tur lienu iekšā gribēju apjautāties . Iespējams kādam bijusi tāda pati problēma . Izlasīju visu tofiku , līdzīgu problēmu atradu , bet risinājuma tur nebija .
stūres krustiņš būs tā naivā cerība.
drīzāk jau reika.
drīzāk jau reika.
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Ok . Pieņemsim ka reika . Kurš var paskaidrot kas tur iekšā noticis ka viņa grūtāk griežas un neatgriežas vidus pozīcijā . Es vēl saprastu ja būtu reikai lufte un ir aiztikta pievilkšanas skrūve . Bet tādā gadījumā slodze uz stūres griešanu parasti ir nevienmērīga . Tajā vietā kur sadilis griežas ok , bet tur kur nav sadilis griežas grūtāk .
Varbūt pats zobstienis saliekts.
Nav izskaidrojuma tad tam , kapēc pabraukājot stūre paliek vieglāka un nav vairs tālu lai atgrieztos vidus pozīcijā .
Jab zobstienis būtu līks , tad domāju ka savādāk izpaustos grūtāka stūres griešana . Vnk patreiz nav laika pieķerties , tapēc šeit jautāju cilvēkiem kas vairāk par mani pazīst bmw .
Jab zobstienis būtu līks , tad domāju ka savādāk izpaustos grūtāka stūres griešana . Vnk patreiz nav laika pieķerties , tapēc šeit jautāju cilvēkiem kas vairāk par mani pazīst bmw .
Tas var būt arī problēmu kopums.
Nav viegli atrast to problēmu.
Iespējams tev statnēm atbalstiem ir gals un tasīte guļ uz atbalsta gumijas, traucējot rotāciju.
Iespējams tev arī reika ir sadilusi un sūknis nav no labākajiem.
Nav viegli atrast to problēmu.
Iespējams tev statnēm atbalstiem ir gals un tasīte guļ uz atbalsta gumijas, traucējot rotāciju.
Iespējams tev arī reika ir sadilusi un sūknis nav no labākajiem.