Bremzes
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- chevron_right
Visas detalas ir piejamas, jaucas suports viegli, struka un krasosana blast... Kur problema?
A priekškam stūklot un krāsot? Ja iet runa par funkciju tikai.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Jo biezi vien restauracija nozime = ar flakonu parkrasotTomSkarsts rakstīja: ↑16 Nov 2018, 11:29A priekškam stūklot un krāsot? Ja iet runa par funkciju tikai.
Sorry, padomāju, ka cilvēks grib tikai pārlasīt. My bad.Vladlen rakstīja: ↑16 Nov 2018, 12:37Jo biezi vien restauracija nozime = ar flakonu parkrasotTomSkarsts rakstīja: ↑16 Nov 2018, 11:29A priekškam stūklot un krāsot? Ja iet runa par funkciju tikai.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Šobrīd restaurēju bremzes un gribu saprast vai ir jēga likt armētās šļaukas? Ko par to saka TA?
Ja ir tā pati 'HEL' nakļeika klāt/virsū vai kāda cita tamlīdzīga, diezvai kaut ko teiks.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Adparts.eu 119eur, tā ir normāla cena?TomSkarsts rakstīja: ↑27 Dec 2018, 12:37Ja ir tā pati 'HEL' nakļeika klāt/virsū vai kāda cita tamlīdzīga, diezvai kaut ko teiks.
Viņas ar kko atšķiras? Piemēram priekša 328 no M3 Evo?
Teorijā ir redzēts 70+, bet neatceros/nepateikšu kur. Ir aizdomas, ka IC arī varēja atrast.Kalnz rakstīja: ↑27 Dec 2018, 12:42Adparts.eu 119eur, tā ir normāla cena?TomSkarsts rakstīja: ↑27 Dec 2018, 12:37Ja ir tā pati 'HEL' nakļeika klāt/virsū vai kāda cita tamlīdzīga, diezvai kaut ko teiks.
Viņas ar kko atšķiras? Piemēram priekša 328 no M3 Evo?
Pēc kodiem 34321159717 ir visiem ne-M. Nav ne jausmas, kas atšķiras ar M
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Ja valceta slauka, tad viss iet cauri, kaut vai hujang-jing racing
Uzliekot armētās mega atšķīriba nav, nu vismaz es pats savējam tā nejutu.
Nu drusku ir, tur jau daudz citu faktoru ir, kluči, galvenā cilindra lielums, DOT cik labs ir.
+ Armētās karstumā nepaliek staipigas un nepūšās.
+ Armētās karstumā nepaliek staipigas un nepūšās.
Rokas bremžu trosu garums sedanam?
Nav ko izmērīt, bet vajag nopirkt.
Viena firma raksta ka abās pusēs der 1:1
Dažas citas - 1631/1062mm
Febi - 1630mm
Nav ko izmērīt, bet vajag nopirkt.
Viena firma raksta ka abās pusēs der 1:1
Dažas citas - 1631/1062mm
Febi - 1630mm
Abās pusēs ir vienādas troses. OE kods 34411160134
Pieņemu, ka viens izmērs ir pilnais garums un otrs apzīmē gumijas daļu or smth.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Man šķiet, ka barabanu mašīnām (1.6 un 1.8) viens garums, disku bremžu mašīnām cits. Garums abām trosēm vienāds, jo ručņiks atrodas uz mašīnas viduslīnijas un abas troses iet simetriski viduslīnijai.TomSkarsts rakstīja: ↑02 Feb 2019, 19:48Abās pusēs ir vienādas troses. OE kods 34411160134
Pieņemu, ka viens izmērs ir pilnais garums un otrs apzīmē gumijas daļu or smth.
Tika nomainīts šķidrums , visiem 4 remkomplekts bez cilindra, atgaisots, jauni diski aizmugurē ar kalotkām, priekšējie diski un kalotkas vēl nav atnākuši lai samainītu, bet izbraucot bremzējot nedaudz jūtās ka auto velk uz sāniem. Kalotkas nekādas dižās nav. Kas varētu būt pie vainas ? Priekšējās bremzes ? Vajag atgaisot vai ir vēl kas var to izraisīt!
Labrīt!
Tā kā notiek bremžu restaurācija, tad aktuāls jautājums par izvēli starp pulverkrāsošanu vai cinkošanu! Info te neatradu īsti.. Ko labāk?
Tā kā notiek bremžu restaurācija, tad aktuāls jautājums par izvēli starp pulverkrāsošanu vai cinkošanu! Info te neatradu īsti.. Ko labāk?
Beautiful Mechanical Wonder
Savam autoparkam suportus un skavas cinkoju. Pamatojums vienkāršs , katra kārta ko uzliec virsū ir izolators kas patur siltumu.
Siltas/karstas bremzes vāra bremžu šķidrumu ,kas nav labi....
Nu cinkoju es viņas pelēkus/sudrabs , kas izskatās diezgan pēc jaunām bremzēm.....
Siltas/karstas bremzes vāra bremžu šķidrumu ,kas nav labi....
Nu cinkoju es viņas pelēkus/sudrabs , kas izskatās diezgan pēc jaunām bremzēm.....
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- chevron_right