Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- …
- 470
- chevron_right
Kāds uz M52 single vanosa ir licis M57 pastiprinātāja sūkni ar M54 rullīti? Kaut ko tādu dzirdēju, bet nav pārliecības vai saiet, no kuriem dzinējiem/mašīnām jāņem un vai filtra korpuss utt. netraucē, ja M57 sūknim virsū ir trauks nevis atsevišķi?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Kā jums jaunie csdd motoru maiņas pārbūves noteikumi? Šodien skatē oem m52b20 vietā iecelts m52b28 un voilā brauc reģistrēt pirmās pakāpes pārbūvi. Un vēl jaunie noteikumi, ka iekš auto nevar likt jaudas ziņā lielāku motoru kā paredzējis ražotājs, uzreiz vari braukt testēt bremzes uz Biķerniekiem, un labākais tas, ka m3 neskaitās hvz uz kāda pamata, tātad max hp iekš e36 ir 192 (kompaktiem max 2.3 ar cik tur tiem 170 hp) . M54 visiem uzreiz jau startā otrās pakāpes pārbūve, par 3.0 nemaz nerunājot tur uzreiz bremžu/skaņas tests.
Ko tagad darīt braukt uz laukiem (laikam labi,ka Aizkraukle tepat aiz stūra), kur m52 no m54 neatšķir? nē, nu no vienas puses mani tas baigi neskar, jo strokeris, no otras...
Pati šodien nošokējos vēl vasarā oem 1.6 vietā ar m54 izgāju bez nekādām problēmām, un te šitā 2.0 vietā 2.8 brauc uz pārbūvi... Labi vēl tikai, ka pirmās pakāpes. Kāds vēl pēc 1. decembra ir uz šo jaunu likumu uzrāvies?
Ko tagad darīt braukt uz laukiem (laikam labi,ka Aizkraukle tepat aiz stūra), kur m52 no m54 neatšķir? nē, nu no vienas puses mani tas baigi neskar, jo strokeris, no otras...
Pati šodien nošokējos vēl vasarā oem 1.6 vietā ar m54 izgāju bez nekādām problēmām, un te šitā 2.0 vietā 2.8 brauc uz pārbūvi... Labi vēl tikai, ka pirmās pakāpes. Kāds vēl pēc 1. decembra ir uz šo jaunu likumu uzrāvies?
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Likumi.lv joprojām:
4. Par transportlīdzekļa pārbūvi neuzskata:
4.1. līdz 2001.gada 1.janvārim izgatavotam transportlīdzeklim – motora maiņu pret tās pašas transportlīdzekļa markas un modeļa un tā paša veida (dzirksteļaizdedzes, kompresijas aizdedzes) motoru, ja šādu motoru transportlīdzeklim paredz tā izgatavotājs un ja, mainot motoru, netiek mainītas motora stiprinājuma vietas, kā arī ja motora maiņa būtiski neietekmē automobiļa iekārtu (piemēram, bremžu iekārtas, stūres iekārtas) un sistēmu darbību un efektivitāti;
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Bloks ir detalalja, tapec uz numuru pofig
Nu starp 2.0 un 2.8 var pateikt atšķirību easy. Starp 2.3 un 2.8 grūti un skatijās kodu uz bloka. Strīdēties var noteikti.
Pati vēl neko vairāk par to nezinu. Tāpēc jautāju tā jums šeit. Varbūt vēl kāds ar tādu sviestu par 6cyl uz 6cyl swapu ir saskāries.
Pati vēl neko vairāk par to nezinu. Tāpēc jautāju tā jums šeit. Varbūt vēl kāds ar tādu sviestu par 6cyl uz 6cyl swapu ir saskāries.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Kads kāds tuvākajā laikā ar 3.0 m54 ies skati Rīgā, lai atskaitās kā gāja!?
Bet vispār priekš kam mainijās likumi? Kam tas ir izdevīgi? Un kas būs ar tiem kam jau ir pirmās pakāpes pārbūves? Piem tie daudzie e30 ar m5x? Tiem vis paliek pa vecam, vai tos tagad arī čakarēs pa jaunam jo neatbilst vairs likumam?
Bet vispār priekš kam mainijās likumi? Kam tas ir izdevīgi? Un kas būs ar tiem kam jau ir pirmās pakāpes pārbūves? Piem tie daudzie e30 ar m5x? Tiem vis paliek pa vecam, vai tos tagad arī čakarēs pa jaunam jo neatbilst vairs likumam?
tāpēc, ka viņi visu laiku cenšas izdomāt kā izsūkt visu pēdējo no cilvēkiem. gan jau kaut kādam zigmundam aizrāva vienu dienu ciet, ka visi brauc ar tām swapotajām žurkām un izdomāja iesmelt pāris rindiņas klāt likumā.kars rakstīja: ↑13 Dec 2018, 00:25 Kads kāds tuvākajā laikā ar 3.0 m54 ies skati Rīgā, lai atskaitās kā gāja!?
Bet vispār priekš kam mainijās likumi? Kam tas ir izdevīgi? Un kas būs ar tiem kam jau ir pirmās pakāpes pārbūves? Piem tie daudzie e30 ar m5x? Tiem vis paliek pa vecam, vai tos tagad arī čakarēs pa jaunam jo neatbilst vairs likumam?
es, protams, nezinu kā ir ar citām markām, bet tā dzinēju maiņa tieši bmw, manliekas, ir izteikta.
thecadet rakstīja: ↑13 Dec 2018, 00:48tāpēc, ka viņi visu laiku cenšas izdomāt kā izsūkt visu pēdējo no cilvēkiem. gan jau kaut kādam zigmundam aizrāva vienu dienu ciet, ka visi brauc ar tām swapotajām žurkām un izdomāja iesmelt pāris rindiņas klāt likumā.kars rakstīja: ↑13 Dec 2018, 00:25 Kads kāds tuvākajā laikā ar 3.0 m54 ies skati Rīgā, lai atskaitās kā gāja!?
Bet vispār priekš kam mainijās likumi? Kam tas ir izdevīgi? Un kas būs ar tiem kam jau ir pirmās pakāpes pārbūves? Piem tie daudzie e30 ar m5x? Tiem vis paliek pa vecam, vai tos tagad arī čakarēs pa jaunam jo neatbilst vairs likumam?
es, protams, nezinu kā ir ar citām markām, bet tā dzinēju maiņa tieši bmw, manliekas, ir izteikta.
Pa lielam man lieks e36 arī ir vienīgie, kuriem baigi motorus swapo.
EDIT: ah, tu jau to uzrakstīji
- ikey07
kars rakstīja: ↑13 Dec 2018, 00:25 Kads kāds tuvākajā laikā ar 3.0 m54 ies skati Rīgā, lai atskaitās kā gāja!?
Bet vispār priekš kam mainijās likumi? Kam tas ir izdevīgi? Un kas būs ar tiem kam jau ir pirmās pakāpes pārbūves? Piem tie daudzie e30 ar m5x? Tiem vis paliek pa vecam, vai tos tagad arī čakarēs pa jaunam jo neatbilst vairs likumam?
Tad nevajag radities Rigā uz skati.... ir daudz smukas vietas kur aizripinat stundas laika un iziet skati...
Es domāju, tie kuri jau paspējuši iziet to pārbaudi vienalga ar m54 vai m50 iekš e30, viss būs kārtībā, jo viņi nevar tā vnk atsaukt savas izdotās pārbūves atļaujas.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Ja tiešām tā ir, kā Linda raksta, tad pieļauju ka OEM autiņiem vērtība varētu tikai augt.
nu hz kā m3 nevar skaitities. Bet still, uz salīdzināšanas pasaki ka tev m52b28 vai m54b25 un lai iet dirsts, bloka nr ir tikai detaļas nr. un tam piepisties nevar.Linda rakstīja: ↑12 Dec 2018, 21:51 Kā jums jaunie csdd motoru maiņas pārbūves noteikumi? Šodien skatē oem m52b20 vietā iecelts m52b28 un voilā brauc reģistrēt pirmās pakāpes pārbūvi. Un vēl jaunie noteikumi, ka iekš auto nevar likt jaudas ziņā lielāku motoru kā paredzējis ražotājs, uzreiz vari braukt testēt bremzes uz Biķerniekiem, un labākais tas, ka m3 neskaitās hvz uz kāda pamata, tātad max hp iekš e36 ir 192 (kompaktiem max 2.3 ar cik tur tiem 170 hp) . M54 visiem uzreiz jau startā otrās pakāpes pārbūve, par 3.0 nemaz nerunājot tur uzreiz bremžu/skaņas tests.
Ko tagad darīt braukt uz laukiem (laikam labi,ka Aizkraukle tepat aiz stūra), kur m52 no m54 neatšķir? nē, nu no vienas puses mani tas baigi neskar, jo strokeris, no otras...
Pati šodien nošokējos vēl vasarā oem 1.6 vietā ar m54 izgāju bez nekādām problēmām, un te šitā 2.0 vietā 2.8 brauc uz pārbūvi... Labi vēl tikai, ka pirmās pakāpes. Kāds vēl pēc 1. decembra ir uz šo jaunu likumu uzrāvies?
A kā viņi uz aci atšķir b20 no b28, pēc izskata tak visi m52 baigi neatšķiras.
Lūk par to m3 arī neizprotu uz kàda pamata netiek ņemts vērā. Cik sapratu pamatots ar to, ka cita tai jaudai piemērota virsbūve, bremzes
Tikpat neloģiski kā apskates vīrs apgalvoja, ka neskatoties uz visu 188mm reduktoru, pusasīm , sūdīgs swaps, jo 2.8 esot tikai un vienīgi ventilējamās bremzes aizmugurē
Tikpat neloģiski kā apskates vīrs apgalvoja, ka neskatoties uz visu 188mm reduktoru, pusasīm , sūdīgs swaps, jo 2.8 esot tikai un vienīgi ventilējamās bremzes aizmugurē
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Kur gāji TA?
Rīgas csdd, 1. Vārti, kaut gan pieļauju, ka viņi maina tās līnijas pēc vajadzības, un puisi šķiet Edgars sauca.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Drīzāk tā būs problēma, jo aktuāls swaps jau paliek gandrīz tikai M54, ja vien kādam garāžā mētājas M52, kuru sanāk iecelt pa brīvu.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Man interesē personīgi Oems, nevis swaps, tādēļ papildus ierobežojumi ir tikai par labu.TomSkarsts rakstīja: ↑13 Dec 2018, 08:55Drīzāk tā būs problēma, jo aktuāls swaps jau paliek gandrīz tikai M54, ja vien kādam garāžā mētājas M52, kuru sanāk iecelt pa brīvu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- …
- 470
- chevron_right