A bit 318iA m20b30
Baigi nebij doma šeit rakstīt par konkrēto auto, bet nu iespaidojoties no kāda lietotāja citā forumā un sakarā ar to ka daudzi saka, ka forumā maza dzīvība, tad nu piedāvāju vienu pasenu ''projektu'', hronoloģiski no pagātnes līdz šodienai
viss sākās 2011. gada vasarā
kā jau students, jaunības dullums, baigi patika e30, naudas maz, un doma, ka nu tik nopirks bundžu, saliks, utt (nu kā jau teicu, jaunības dullums-stulbums)
.....Jelgavā......
tātad ieraudzīju, iepatikās, nopirku.
tātad 1988. gada 318ia, vieni no pirmajiem FL modeļiem, bet nu tur vēl bija iemaldījušies visādi pigori no prefa, logu pacēlāji, kkādi lukturu štekeri utt.
kā jau teicu, jaunības dullums, auto nopirku šādu...''viss ir, nav motora, kārbas'' tie kas pieredzējušāki, saprot, ko tas nozīmē realitātē
pārrakstījām, ar trali aizbraucām pakaļ, atvedām uz laukiem, jāķeras klāt.
tikko nostumts no traļa
dabūta liela garāža, un aiziet... lieki piebilst, e30 pirmstam nebija bijis, respektīvi, daudz ko, kur, kam jābūt vnk smēlos netā no bildēm, bet nu, sanāca
ar kaut ko jāsāk, protams, motors/motortelpa
tātad jānokrāso, tas gateris. no šī:
uz šo
tad pa vidum svarīgākais, lūpiņa
tā kā tas ir 2011. gads, tad pats tops, bija golf lūpas uz visa, visur
tālāk motors, tajā laikā pats tops, protams, bija m5X swapi, bet tie bija baigi dārgie...ap 200ls?
tāpēc nopirku no čoma m20b25, zinu ka šis to bija labi ''braucis'', bet viņš arī kko gāja.
ja nemaldos 92. gada kupeja.
iekšā ir
lai atpūšās
viss sākās 2011. gada vasarā
kā jau students, jaunības dullums, baigi patika e30, naudas maz, un doma, ka nu tik nopirks bundžu, saliks, utt (nu kā jau teicu, jaunības dullums-stulbums)
.....Jelgavā......
tātad ieraudzīju, iepatikās, nopirku.
tātad 1988. gada 318ia, vieni no pirmajiem FL modeļiem, bet nu tur vēl bija iemaldījušies visādi pigori no prefa, logu pacēlāji, kkādi lukturu štekeri utt.
kā jau teicu, jaunības dullums, auto nopirku šādu...''viss ir, nav motora, kārbas'' tie kas pieredzējušāki, saprot, ko tas nozīmē realitātē
pārrakstījām, ar trali aizbraucām pakaļ, atvedām uz laukiem, jāķeras klāt.
tikko nostumts no traļa
dabūta liela garāža, un aiziet... lieki piebilst, e30 pirmstam nebija bijis, respektīvi, daudz ko, kur, kam jābūt vnk smēlos netā no bildēm, bet nu, sanāca
ar kaut ko jāsāk, protams, motors/motortelpa
tātad jānokrāso, tas gateris. no šī:
uz šo
tad pa vidum svarīgākais, lūpiņa
tā kā tas ir 2011. gads, tad pats tops, bija golf lūpas uz visa, visur
tālāk motors, tajā laikā pats tops, protams, bija m5X swapi, bet tie bija baigi dārgie...ap 200ls?
tāpēc nopirku no čoma m20b25, zinu ka šis to bija labi ''braucis'', bet viņš arī kko gāja.
ja nemaldos 92. gada kupeja.
iekšā ir
lai atpūšās
M Power or no power..
Beidzot saņēmies uzrakstīt par tricāru! Es jau sen gaidīju
Jācer tikkai, ka sarakstīsi visu līdz galam
Jācer tikkai, ka sarakstīsi visu līdz galam
tālāk..
no sākuma to m20 nevarēja dabūt dziesmā, neatceros, kas un kā, bet kkādi sīkumi..iesācēju neuzmanības utt
kkāds testdrive...izpūtējs līdz vidum, bremzes tikai rokas bremze. uttt
jaunībā biju dullāks kā tagad...
startā auto bija ''mazās statnes'', neventilējamās bremzes, ''mazais'' stabilizators uttt..
ieķēru kitu no 324td...lieki piebilst, ka ar to setupu un ieliktu motoru, priekšā bija vvvnk debesīs
no Psiharno tika iepirktas 60/40 fk atsperes un preikšā fk amji ar īso štoku.
iepirkās migliņas...mmm.
tad pārdevu prefa lampas, kas bija iedotas līdzi, ieliku FL lampas
uz šo brīdi auto jau bija ķip salikts un braucams, vēl bez TA.
liekot auto, protams, atklājās daudz prikoli, šādi tādi ķep ļep no iepriekšējājiem ''meistariem'' utt. vsa priekšas lukturu pravotka kā izrādās bija kkad ar cirvi nocirsta...man likās ka vnk nogriezta
atstādi daudz simti latu tajā laikā ''Drifta gaterī'', jāpiemin ka e30 detaļas tad maksāja reāli maz. tā ka nekad nepērkat plikas, izjauktas mašīnas!
fotošūts
tajā laikā draugi apguva video prasmes, tā ka tapa arī visādi video
šādi sākumā izskatījās motortelpa
hippster
spōrta ruļs uzlikts
tad sanāca dabūt praktiski perfektu sedana pasažeira sportsitze, pārtaisīju uz šofera pusi.
sakopu bagāžas nodalījumu un tā sākās 316 i projekts
no sākuma to m20 nevarēja dabūt dziesmā, neatceros, kas un kā, bet kkādi sīkumi..iesācēju neuzmanības utt
kkāds testdrive...izpūtējs līdz vidum, bremzes tikai rokas bremze. uttt
jaunībā biju dullāks kā tagad...
startā auto bija ''mazās statnes'', neventilējamās bremzes, ''mazais'' stabilizators uttt..
ieķēru kitu no 324td...lieki piebilst, ka ar to setupu un ieliktu motoru, priekšā bija vvvnk debesīs
no Psiharno tika iepirktas 60/40 fk atsperes un preikšā fk amji ar īso štoku.
iepirkās migliņas...mmm.
tad pārdevu prefa lampas, kas bija iedotas līdzi, ieliku FL lampas
uz šo brīdi auto jau bija ķip salikts un braucams, vēl bez TA.
liekot auto, protams, atklājās daudz prikoli, šādi tādi ķep ļep no iepriekšējājiem ''meistariem'' utt. vsa priekšas lukturu pravotka kā izrādās bija kkad ar cirvi nocirsta...man likās ka vnk nogriezta
atstādi daudz simti latu tajā laikā ''Drifta gaterī'', jāpiemin ka e30 detaļas tad maksāja reāli maz. tā ka nekad nepērkat plikas, izjauktas mašīnas!
fotošūts
tajā laikā draugi apguva video prasmes, tā ka tapa arī visādi video
šādi sākumā izskatījās motortelpa
hippster
spōrta ruļs uzlikts
tad sanāca dabūt praktiski perfektu sedana pasažeira sportsitze, pārtaisīju uz šofera pusi.
sakopu bagāžas nodalījumu un tā sākās 316 i projekts
M Power or no power..
tā, turpinam
pirmā un vienīgā ziema, kad sanāca pabraukt pa sniedziņu.
kā arī jaunības maximālisms, un driftiņš
vēl kkāds šūtauts ar Fretka/Kurlis etrīmdesmito
lūpiņai ziema nepatika
tāā. tad nāca 2012. gads, pavasarss
nikns stail
ķip izdomāju ka vajag baigi sapucēt auto, iepirkās slavenie style5, kas jebkuru lamatu paceļ saulītē (mans variants ) un sapulēju
sāku ar jumtu, tad pārējo..
šeit labi var redzēt, pulēts/nepulēts
...un tad sākās vasaras setups, nikns stail
pirmā un vienīgā ziema, kad sanāca pabraukt pa sniedziņu.
kā arī jaunības maximālisms, un driftiņš
vēl kkāds šūtauts ar Fretka/Kurlis etrīmdesmito
lūpiņai ziema nepatika
tāā. tad nāca 2012. gads, pavasarss
nikns stail
ķip izdomāju ka vajag baigi sapucēt auto, iepirkās slavenie style5, kas jebkuru lamatu paceļ saulītē (mans variants ) un sapulēju
sāku ar jumtu, tad pārējo..
šeit labi var redzēt, pulēts/nepulēts
...un tad sākās vasaras setups, nikns stail
M Power or no power..
Vispirms hazards tad tu turpini savu atmiņu kladi
Hazards, gan pa 2 gadi ieliek, ''projekta'' vecuma ziņā
tāā turpinam, jebkurā gadījumā, es te vados pēc bildēm no kāda āārzemju foruma, jo LV forumos bilžu vairs nav, jeb topiks izdzēsts (e30.lv), tā, ka daudzi iespējams interesanti sīkumi iztrūkst, amīšiem visu nestāstīju
turpinās hipster tēma, tajā laikā šķiet katram stilīgajam auto bija must have jumta reliņi....tiesa, es gan viņus liku lai izmantotu tam, kam viņi paredzēti
tād uztapa kārtējais video
iesākumā pāris gif
ā un jā, šeit viss joprojām notiek ar open diff
te kkāds izgriezums
jau tālajā 2012. gadā grunts segums pievilka
auuuuu
Gaiziņššš
tālāk...nākamais e3o vai wanabe racecar must have: aukstā gaisa inteiks
te pa fenšui bija, bija pievilkta truba, kas pa taisno iegāja gaisa filtra kastē.
tād vēl cits kolēga samontēja video
tas bija laiks, kad stickerbomb bija kkas wow, man gan stickerbombs jau tad likās sūds...bet nu kkādas uzlīmes bija must have
kā arī ļoti svarīgi likās la imotortelpā viss baigi smuki
ķip pārkrāsoju vārstu vāku.
ā un beidzot sapulēju visu auto..te ķip kā spīd...wooow
ūn beidzot saliktas kārtīgi un līdz galam migliņas.
nu badass kārtīgs
ņiūūūū
respektīvi auto izskatījās šādi...gateris, bet cik nu kabatas nauda ļāva, stalts
Amerika/Frenčč stail
tālāk.. iemontēju check paneli....vairāk gaismiņu/extru, jo krutāk
ūn nākamais Amerikā stail, šis gan tajā laikā Lv, nu nezinu, varbūt pāris auto bija tikai redzēts...mūsdienās viss gan diemžēl ir mainījies..kā arī izpildījumu kvalitāte kas redzēta
bet nu arī šeit, es viņu taisīju gan stilīguma, gan tādēļ lai nesvilpo reliņi, kas perfekti tika panākts, jo mani lētie reliņi vispār nesvilpo
un tad pats bestest...ieķēru lsd lielajā korpusā, labāk neatcerēties, kāda tam bija cena, salīdzinot ar šodienu pirmstam visu laiku bija openi mazie, 2viem izšķīda satelīti, 3. noņemot eļļa bija sudraba krāsā...kkā viņi neturēja to m20....bet nu mazo open uzliekot, pēc nedēļas viņi visi jau ņēma kā slikts bloķis
mainam nost..
protams, vajag ietestēt
o yāāā'
runājot par roof rack ne tikai hipster pielietojumu
vispār 2012. gads laikam bija visaktīvākais, baigi daudz vnk bilžu, ķip baigi smukais bembuks, jāfočē
tad nu pāris snapi pirms ziemas.
ar čoma e34, tāds gana stalts bija ...varbūt kāds ir šo vēl redzējis?
un tad pēdējais foto, pirms ziemas nemiega....
tikko biju ieķēris Mtec1 astīti
nākamajā sērijā....
M Power or no power..
skaidrs, ka auto bija biš gateris, ķeramies klāt lai kko uzlabotu..
turpat vēl gada beigās sanāca ieķert citus diskus
tātad 2013. gada sākums
bundžai prasījās jauns metāls, pāris standarta vietas, priekšā pie kājām, sliekšņi, uc sīkumi.
te var redzēt pāris iepriekšējo īpašnieku garadarbus
jauns pedāļa stiprinājums
viena puse gatava
uztapa emmmkas panelis
otra puse arii done
kaut kāds test fitttings
uzmetinājām aizmugurei atsaiti
kaut kur redzēts skats...
random snaps
tā, tālāk uz krāsiņu.
slīpē..slīpē...slīpē...slīpē...
čalis, kas krāsoja..
gatavs...tā laika stilīgākā krāsa..marrakesh brown, tik tonis nesanāca
pa vidam vēl ieķēru bēšo paklāju
jāliek kopā
sniega kaudze uz pusi nokususi...detaļas uz auto vairāk...tātad pavasars tuvu
te jau laikam pavasaris...mašīna joprojām leiaks kopā
salons tuvu sakomplektētam
un tad sākās pirmie kasāki...metinājām arī bāku. kolēga laikam ne pietiekami izskaloja bāku, karoč sarāva daudz gružus.
mašīnai nebij brīvgaitas, raustījās, nu karoč viss slikti, respektīvi 6. un 5. sprausla sarāva sūdus un nestrādāja.
lieki piebilst, ka līdz šim man nebija degvielas filtra
uztvērējs, biš netīrs
samainīju sprauslas, vēl citas lietas izdarīju, un viss aizgāja.
satīrīju motortelpu pēc krāsošanas
jāāāāūna zobenīte n šit
un atkal fotošūts....te gan vēl nebija lūpas, un citi sīkumi, bet kuru gan tas interesēja
nu vienīgi: ''e30 bez lūpas izskatās pēc sūda'' Tm
rrrrr
uzradās atpakaļ lūpišs
tād beidzot auto tika sapulēts un savaskots
turpat vēl gada beigās sanāca ieķert citus diskus
tātad 2013. gada sākums
bundžai prasījās jauns metāls, pāris standarta vietas, priekšā pie kājām, sliekšņi, uc sīkumi.
te var redzēt pāris iepriekšējo īpašnieku garadarbus
jauns pedāļa stiprinājums
viena puse gatava
uztapa emmmkas panelis
otra puse arii done
kaut kāds test fitttings
uzmetinājām aizmugurei atsaiti
kaut kur redzēts skats...
random snaps
tā, tālāk uz krāsiņu.
slīpē..slīpē...slīpē...slīpē...
čalis, kas krāsoja..
gatavs...tā laika stilīgākā krāsa..marrakesh brown, tik tonis nesanāca
pa vidam vēl ieķēru bēšo paklāju
jāliek kopā
sniega kaudze uz pusi nokususi...detaļas uz auto vairāk...tātad pavasars tuvu
te jau laikam pavasaris...mašīna joprojām leiaks kopā
salons tuvu sakomplektētam
un tad sākās pirmie kasāki...metinājām arī bāku. kolēga laikam ne pietiekami izskaloja bāku, karoč sarāva daudz gružus.
mašīnai nebij brīvgaitas, raustījās, nu karoč viss slikti, respektīvi 6. un 5. sprausla sarāva sūdus un nestrādāja.
lieki piebilst, ka līdz šim man nebija degvielas filtra
uztvērējs, biš netīrs
samainīju sprauslas, vēl citas lietas izdarīju, un viss aizgāja.
satīrīju motortelpu pēc krāsošanas
jāāāāūna zobenīte n šit
un atkal fotošūts....te gan vēl nebija lūpas, un citi sīkumi, bet kuru gan tas interesēja
nu vienīgi: ''e30 bez lūpas izskatās pēc sūda'' Tm
rrrrr
uzradās atpakaļ lūpišs
tād beidzot auto tika sapulēts un savaskots
M Power or no power..
Bomba
ļoti interesanti sekot līdzi, kā seriālam, kuram ik pa laikam iznāk jaunā sērija, bet viss jau ir "safilmēts"
Pirms tā pēdējā posta, es gribēju rakstīt ka vajadzētu sakrāsot spārnus, bet te jau viss gatavs
- ikey07
Vienmēr licies tavs e30 interesants un ļoti daudz, kas paveikts. Gribēju uzjautāt, kas pēdēja bilde par diskiem?
jogurtinsh rakstīja: ↑07 Feb 2019, 15:10 ļoti interesanti sekot līdzi, kā seriālam, kuram ik pa laikam iznāk jaunā sērija, bet viss jau ir "safilmēts"
bet vismaz sērijas iznāk ātri...pagaidām
turpinam ar 2013. gadu
vizuālais bija plus mīnus savākts...pietrūkst jaudas
sākam ar mazumiņu, kolektors
bija...
rezultāts
jāteic ka rezultātā auto palika klusāks, un pēc pēcpuses mērītāja, parādījās foršāks cēliens, updeits labs.
Tu esi vasarāāā''aāā
tie kas zin e30, e34, zin cik sliktas gaismas ir šiem auto.
iepirku jaunus stikliņus lampām.
rezultāts mega.
pēc kolektora uzlikšanas loģiski...sāka baigi karsēt motortelpu, visu labo sānu
tūūūūning
gada izskaņā beidzot dabūju sen kārotos diskus,
pirmajā reizē kad viņi parādījās tirdziņā, man viņus nocēla....pēc kāda laika (gads? neatceros) jaunais saimnieks izdomāja tirgot tālāk, tad nu šoreiz pie viņiem tiku es 2013. gada e30 sezonas noslēgums
drīīīīī''iīft te vēl saundčeks ar m20b25
kā arī, kā ikgadēja tradīcija tika aizsākta uzrāviena video
m20b25
sezona noslēgta. auto garāžā...skaidrs, ka tam m20 pouwera nav.
nu ko, pastudēju m20, taisam m20b28
pēdējie elpas vilcieni mazlitrāžā
čih
pih
piemēram m52b28 kloķeni, skaidrs gan bij, ka viņa derēs, jo šī bija no singla. no dubļu vanosa kloķene m20 blokā īsti neder plug&play.
oem šālītes, joprojām smukas. vispār spriežot pēc visa, tā bija pirmā reize, kad motors ticis jaukts vaļā, visur viss oem.
pēdējo gadu m20 virzuļi, satīrīti gatavi installam
uzstellēts e30ix dubultais vakumnieks
vārsti bez kvēpiņa
tālāk galviņa
bloks ar saturu iekšā
sākam pucēt galvu
vāāāŗsti
sadales vāārpsta
roķeri, i gatavs
galva pieskrūvēta
viss kas līdz šim tika darīts, bija lielākoties pirmo reiz, kkas jauns, respektīvi, bez nekādas pieredzes, tāpēc arī bija/tālāk būs feili, viss piederas pie lietas mācoties.....no savām kļūdām
M Power or no power..
tie bija kkādi ACT 15'' neko precīzāku nepateikšu, jo nezinu .
M Power or no power..
Skatoties bildes pilnīgi gribās saņemties un sākt kautko darīt ar savu miseni
jau iegriezies 2014. gads
motors ķip salikts, lai varētu pamēģināt iedarbināt.
tātad motors pašlaik ir m20b28 ar zemu CR ~9,75:1 (jo visu laiku jau bij tas sapnis/doma par TUUURBOOO) un m50NV vadība
toreiz arī uzreiz nesanāca dabūt dziesmā, kko vislaik tik klepoja viena cilindrā.
tā kā apakšā vāciņš kur orģināli ir ''metka'' bija nedaudz salauzts, nepareizi saliku zobeni, jo likās ka apakšējaā atzīme ir pret citu vietu, bet tā kā esmu cilvēks, 100x nomēri, tad vēlreiz, un tad griez, tad ar roku motors bija izgriezts 100x, respektīvi tā kļūda bija maza, un motoram nekādu demidžu nenodarīja.
āāāā un te bija dabūtas jau m50 zaļās sprauslas....kuras, protams, netika pārbaudītas, bet saliktas vnk...tās nebija pārāk darboties spējīgas, tika nomainītas uz oem zilajām, un auto ierūcās no pol tika
te jau salikts vairāk, vadi plus/mīnus pa vietām
bet tad...
viss salikts, pirmo reiz jāizsilda motors
viss tā kā rūc smuki, forši, ielienu salonā....opannnaaaaaaaaa
uzgāzēju, kko čot piesit šāles, lampiņa izdziest.....aaaahuenoooo
skaidrs, kkas nav ar šālēm.
tā kā pats visu darīju mazā garāžiņā, un tagad raut ārā motoru būtu dirsā, sapratu, ka nav ko p*sties, jāiedod čomam, lai ātri izrauj motoru un saprot, kas par vainu....kgan virziens jau bija skaidrs, kas arī apstiprinājās pēc tam.
tātad...ehhh...
slīpi.....nu jā, kā jau teicu, krāju pieredzi, mācoties no savām kļūdām.
tātad, kloķenei pamati bija slīpēti uz 1. remontu, es, protams, saliku visu STD
salikām pareizās šāles un gatavs, liekam atpakaļ.
jā, man patika dzeltenā krāsa, jo košāk jo foršāk, vārstu vāks saskaņots
un pirmais starts....numur sazin kurš bet nu varu nospoilot, ka nekas vēl nav galā...
tie kas saprot kko no motoriem, no tā starta noteikti nojauš kas būs tālāk...
pirmais testdrive
nu skaņa bombiņa
tāatd, motors darbojās nevienmērīgi, pirmais kasjaks jau bija tas ka vakumnieks bija caurs, tātad vakūmsūce, tika nomainīts.
tajā pat laikā, tika arī testēts ar atvienotu vakumnieku, un tika saprasts, ka vaina nebūs tikai tur
karoč nomēram kompresiju... 2. cilindrā 7 un 4. kkas ap 10, urāāā'
pārējos ap 12
karoč kkas nav ar vārstiem, sākumā pārregulēju atstarpes, kuras nelikās greizas, un bija doma ķip normāli pavirināt, lai vārsti strādā/griežoties pie lieliem rpm mož piestrādāsies, aizies...tas tā nenotika
aiziet....
te pat var redzēt vaininieku
kāroč beigās problēma bija tajā, ka vārstiem lenķi man toreiz virpoja, nevis uz smirģelīša taisīja, un ieplūdniekiem(liels diametrs) to viņi acīmredzot kvalitatīvi izdarīt nevarēja(kad izjaucām galvu, biju aizvedis otrreiz, respektīvi divreiz samaksāju par neko), karoč nevarējām pieslīpēt vārstus arī otrajā reizē, slēdzējvirsma bija nevienmērīga, nenoslēdzās vārsts
salikām jaunus ieplūdes vārstus, pieslīpējām, gatavs.
tātad vēl viens akmenis manā lauciņā, ka kārtīgi nepārbaudīju vārstu blīvēšanos, kad liku galvu.
viss salikts, rotē
uz vasaras diskiem
čoms uztaisīja DIY slaideri...testē
tād kkāda baigā driftēšana
bija izbeigusies zonde, motors diezgan niķojās, bet nu uz pilnā metāla, kad zondi neņem vērā, bija ok
tad laukos uz Lieldienām novācāmies aizmaukt paslīpēt pa lidlauku
Behas
yeeey
tad nākamā skola....lai uzliktu lielo radiatoru, ir jāpagarina augšas truba...es domāju būšu baigi gudrais, ieliku plastmasas kanalizācijas cauruli
reāli jau gadu tas viss bija nobraucis, vnk tagad pirmo reizi bija kārtīga slodzīte, un karstumā, protams, plastmass padevās, un izmaucās ārā trubas, tosols pa gaisu, bet nu viss normāli beidzās.
vispār nav bardaks ar vadiem...
uzreiz viss tika pārtaisīts. gan plastmass nomainīts uz metālu, kan pārtaisīta vēl viena truba, kas pārzin m20, atšķirību pamanīs.
tad nāca skate...kā vnm problēmas ar troksni, taču, tajā gadā uztaisīju skates bunduli, no FD Transit laikam, un ar to vairs problēmas nav bijušas. tā. tad pagaidām iepauzējam, jāiet kafija uztaisīt.
motors ķip salikts, lai varētu pamēģināt iedarbināt.
tātad motors pašlaik ir m20b28 ar zemu CR ~9,75:1 (jo visu laiku jau bij tas sapnis/doma par TUUURBOOO) un m50NV vadība
toreiz arī uzreiz nesanāca dabūt dziesmā, kko vislaik tik klepoja viena cilindrā.
tā kā apakšā vāciņš kur orģināli ir ''metka'' bija nedaudz salauzts, nepareizi saliku zobeni, jo likās ka apakšējaā atzīme ir pret citu vietu, bet tā kā esmu cilvēks, 100x nomēri, tad vēlreiz, un tad griez, tad ar roku motors bija izgriezts 100x, respektīvi tā kļūda bija maza, un motoram nekādu demidžu nenodarīja.
āāāā un te bija dabūtas jau m50 zaļās sprauslas....kuras, protams, netika pārbaudītas, bet saliktas vnk...tās nebija pārāk darboties spējīgas, tika nomainītas uz oem zilajām, un auto ierūcās no pol tika
te jau salikts vairāk, vadi plus/mīnus pa vietām
bet tad...
viss salikts, pirmo reiz jāizsilda motors
viss tā kā rūc smuki, forši, ielienu salonā....opannnaaaaaaaaa
uzgāzēju, kko čot piesit šāles, lampiņa izdziest.....aaaahuenoooo
skaidrs, kkas nav ar šālēm.
tā kā pats visu darīju mazā garāžiņā, un tagad raut ārā motoru būtu dirsā, sapratu, ka nav ko p*sties, jāiedod čomam, lai ātri izrauj motoru un saprot, kas par vainu....kgan virziens jau bija skaidrs, kas arī apstiprinājās pēc tam.
tātad...ehhh...
slīpi.....nu jā, kā jau teicu, krāju pieredzi, mācoties no savām kļūdām.
tātad, kloķenei pamati bija slīpēti uz 1. remontu, es, protams, saliku visu STD
salikām pareizās šāles un gatavs, liekam atpakaļ.
jā, man patika dzeltenā krāsa, jo košāk jo foršāk, vārstu vāks saskaņots
un pirmais starts....numur sazin kurš bet nu varu nospoilot, ka nekas vēl nav galā...
tie kas saprot kko no motoriem, no tā starta noteikti nojauš kas būs tālāk...
pirmais testdrive
nu skaņa bombiņa
tāatd, motors darbojās nevienmērīgi, pirmais kasjaks jau bija tas ka vakumnieks bija caurs, tātad vakūmsūce, tika nomainīts.
tajā pat laikā, tika arī testēts ar atvienotu vakumnieku, un tika saprasts, ka vaina nebūs tikai tur
karoč nomēram kompresiju... 2. cilindrā 7 un 4. kkas ap 10, urāāā'
pārējos ap 12
karoč kkas nav ar vārstiem, sākumā pārregulēju atstarpes, kuras nelikās greizas, un bija doma ķip normāli pavirināt, lai vārsti strādā/griežoties pie lieliem rpm mož piestrādāsies, aizies...tas tā nenotika
aiziet....
te pat var redzēt vaininieku
kāroč beigās problēma bija tajā, ka vārstiem lenķi man toreiz virpoja, nevis uz smirģelīša taisīja, un ieplūdniekiem(liels diametrs) to viņi acīmredzot kvalitatīvi izdarīt nevarēja(kad izjaucām galvu, biju aizvedis otrreiz, respektīvi divreiz samaksāju par neko), karoč nevarējām pieslīpēt vārstus arī otrajā reizē, slēdzējvirsma bija nevienmērīga, nenoslēdzās vārsts
salikām jaunus ieplūdes vārstus, pieslīpējām, gatavs.
tātad vēl viens akmenis manā lauciņā, ka kārtīgi nepārbaudīju vārstu blīvēšanos, kad liku galvu.
viss salikts, rotē
uz vasaras diskiem
čoms uztaisīja DIY slaideri...testē
tād kkāda baigā driftēšana
bija izbeigusies zonde, motors diezgan niķojās, bet nu uz pilnā metāla, kad zondi neņem vērā, bija ok
tad laukos uz Lieldienām novācāmies aizmaukt paslīpēt pa lidlauku
Behas
yeeey
tad nākamā skola....lai uzliktu lielo radiatoru, ir jāpagarina augšas truba...es domāju būšu baigi gudrais, ieliku plastmasas kanalizācijas cauruli
reāli jau gadu tas viss bija nobraucis, vnk tagad pirmo reizi bija kārtīga slodzīte, un karstumā, protams, plastmass padevās, un izmaucās ārā trubas, tosols pa gaisu, bet nu viss normāli beidzās.
vispār nav bardaks ar vadiem...
uzreiz viss tika pārtaisīts. gan plastmass nomainīts uz metālu, kan pārtaisīta vēl viena truba, kas pārzin m20, atšķirību pamanīs.
tad nāca skate...kā vnm problēmas ar troksni, taču, tajā gadā uztaisīju skates bunduli, no FD Transit laikam, un ar to vairs problēmas nav bijušas. tā. tad pagaidām iepauzējam, jāiet kafija uztaisīt.
M Power or no power..
Skate izieta, var turpināt gaterismu.
sākām ar mazumiņu, gaisinieks laikam jādabuj tomēr nedaudz tālāk no siltā motora
tād iepirkās DZĒLTENIE amīši
kkāds kopskats
divas vēstures
kkā baigi stilīgi iepatikās paplēst tās riepas
rututuuu
nikns stail
te arī kkādas sauuuuulītes
pa dubli labāk karpī
kaut cik savākta motortelpa.
tika nodots krāsotājam, uzlikt sliekšņu uzlikas, vēl kkādi sīkumi..
kkā tā sanāca.
biju Rīgā
tād atkal pietrūka jauuudas.
pa lielam viss gāja pēc plāna, jau kkad gada sākumā biju ielicis biš jaudīgāku sūkni(spiediens/ražība)
un vēl bija tas, ka velkot likās ka pie gala auto tā neiet, ķip piegurst?
tika uzlikts 3.5 bar regualtors (3.0 bar ir oem) no Porsche
5 min i gatavs
rezumē, auto cēliens pie gala vairs nezūd, viss kūl.
tād parādījās kkāds nelabs klakšķis, sitieni...likās jau ka viss slikti, kāpēc es... uttt., bet beigās vnk ūdenssūknis
mežā arī var iebraukt
turpinam piedzīvojumus
sezonas izskaņā, kārtīgi atvelkot sāka spiest dzeses šķidrumu vai eļļu izplūdes pusē....tā kā pavalkāt vēl gribējās, nācās nomainīt galvas blīvi.
čih
pih
gatavs
biju vēlreiz Rīgā...pakaļ kebabam
nevar aizmirst ikgadējo video
tālāk jau pats rudens, Burnout.lv rudens izbraucina pāris snapi
ar Ch. aparātu
rudens klāt
tad bija doma samazgāt dampi un likt mierā
...bet tad vēl nāca labs laiks..pārdomāju
tad vēl ar Viesturu Lāci uzšāvām pāris bildes
tad gan viss...mazgājam vēlreiz, un liekam nost. ...kapots nav noņemts tāpat vien
sākām ar mazumiņu, gaisinieks laikam jādabuj tomēr nedaudz tālāk no siltā motora
tād iepirkās DZĒLTENIE amīši
kkāds kopskats
divas vēstures
kkā baigi stilīgi iepatikās paplēst tās riepas
rututuuu
nikns stail
te arī kkādas sauuuuulītes
pa dubli labāk karpī
kaut cik savākta motortelpa.
tika nodots krāsotājam, uzlikt sliekšņu uzlikas, vēl kkādi sīkumi..
kkā tā sanāca.
biju Rīgā
tād atkal pietrūka jauuudas.
pa lielam viss gāja pēc plāna, jau kkad gada sākumā biju ielicis biš jaudīgāku sūkni(spiediens/ražība)
un vēl bija tas, ka velkot likās ka pie gala auto tā neiet, ķip piegurst?
tika uzlikts 3.5 bar regualtors (3.0 bar ir oem) no Porsche
5 min i gatavs
rezumē, auto cēliens pie gala vairs nezūd, viss kūl.
tād parādījās kkāds nelabs klakšķis, sitieni...likās jau ka viss slikti, kāpēc es... uttt., bet beigās vnk ūdenssūknis
mežā arī var iebraukt
turpinam piedzīvojumus
sezonas izskaņā, kārtīgi atvelkot sāka spiest dzeses šķidrumu vai eļļu izplūdes pusē....tā kā pavalkāt vēl gribējās, nācās nomainīt galvas blīvi.
čih
pih
gatavs
biju vēlreiz Rīgā...pakaļ kebabam
nevar aizmirst ikgadējo video
tālāk jau pats rudens, Burnout.lv rudens izbraucina pāris snapi
ar Ch. aparātu
rudens klāt
tad bija doma samazgāt dampi un likt mierā
...bet tad vēl nāca labs laiks..pārdomāju
tad vēl ar Viesturu Lāci uzšāvām pāris bildes
tad gan viss...mazgājam vēlreiz, un liekam nost. ...kapots nav noņemts tāpat vien
M Power or no power..
Nevaru sagaidīt, kad sāksies daļa par m20d30
M Power or no power..
Labs!
Cik laika pagāja, lai postu sataisītu?
Cik laika pagāja, lai postu sataisītu?