Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- …
- 470
- chevron_right
rekur arī nonācām pie reālas problēmas.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Problēma ir, ka tu velns zin ko gribi pateikt, jo sāpe, ka tev liek roceni savest kārtībā , ja tā miza kaut cik pareizi ir glabāta, plaisu nav, ārā nejūk, deformāciju nav un brauc pa ielu nevis trasē nav tur nekādas starpības, jo lai brauktu uz 90 pietiek, ka viņa tur gaisu.
Visiem auto ar ko braucu pamatā ir max 5 gadi vecas mizas (principā pat pērkot kaut kur vecākas par 10-12 gadi vēl jāpacenšas atrast), jo ilgāk vnk neizvelk, nodilst, bet tāpat kaut kādai panikai es neredzu pamatu un kaut kā vispār neesmu dzirdējis, ka riepas vecumam kaut kur piegrieztu vērību, der atcerēties, ka ieviest kādu noteikto max vecumu vienmēr pagūs un kad ieviesīs uz 99% varu saderēt, ka šajā forumā čīkstētāju īpatsvars būs milzīgs
Ne gluži sāpe par rocenes savešanu. Kā jau minēju, viss ir pilnīgi jauns, bet mierīgāks prāts būtu, ja tās rocenes tur nebūtu vispār, jo veids, kāda viņa ir BMW nav diez ko foršs jebkādā situācijā.koni4jo rakstīja: ↑08 Mai 2019, 23:03Problēma ir, ka tu velns zin ko gribi pateikt, jo sāpe, ka tev liek roceni savest kārtībā , ja tā miza kaut cik pareizi ir glabāta, plaisu nav, ārā nejūk, deformāciju nav un brauc pa ielu nevis trasē nav tur nekādas starpības, jo lai brauktu uz 90 pietiek, ka viņa tur gaisu.
Visiem auto ar ko braucu pamatā ir max 5 gadi vecas mizas (principā pat pērkot kaut kur vecākas par 10-12 gadi vēl jāpacenšas atrast), jo ilgāk vnk neizvelk, nodilst, bet tāpat kaut kādai panikai es neredzu pamatu un kaut kā vispār neesmu dzirdējis, ka riepas vecumam kaut kur piegrieztu vērību, der atcerēties, ka ieviest kādu noteikto max vecumu vienmēr pagūs un kad ieviesīs uz 99% varu saderēt, ka šajā forumā čīkstētāju īpatsvars būs milzīgs
Anyway, tas ko galvenokārt centos pateikt ir tas, ka vot rocenei ļoti piegriež vērību, kamēr pārejais ir tā ļoti aptuveni. Vēsi var iziet TA ar bremzēm, kas met un pedāli, kas staigā. Jo uz tā stenda to nesajutīs un nepamanīs. Lieki piebilst, ka ļoti daudziem tiešām uz ielām var redzēt bēdīgus diskus, ne tikai ar mazām ievilktām švīkām, bet TA iziet, jo cilindrīts staigā. :)
Par riepām mazāks uzsvars tieši uz gadu, vairāk uz faktoru, ka riepas ir sakaltušas. Pa sausu asfaltu ticu, ka riposi un bēdu nezināsi, bet avārijas situācijā pa grumbuļainu (tādi mums ir 99.9%) un/vai slapju būs jautri, jo reālā saķere tai riepai absolūti nekāda, tik cik auto svars spiež pie zemes.
Runājot par foruma čīkstētājiem - protams. Mums kā kultūrai (vispārīgi nevis E36) ir jāaug. UK reāli jebkuru auto pērkot jau ir normālas riepas svaigas riepas (sorry ja kādam pieredze savādāka). Bet domāju, ka par šādu likumu var neuztraukties jo forums būs miris pirms tas pienāks
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Nu izpildījums BMW rocenei ir tizlāks kā kaut vai paveciem Audi, kas man šķiet sakarīgākais konstruktīvi ar trosi pie suporta nshit (lai arī citi nolād kā reiz jamos ), bet faktu tas nemaina, viens, ka pēc noteikumiem jābūt, otrs, ka man ja rocene nestrādā tas ir ikdienā traucējošs faktors.
Es nezinu kā tu trāpies skatē vai kā to skati iet kāds ar to stāstu domātais auto, bet nu cik dzītas misenes uz skati tad peldošus pulksteņus bremzēm un pedāļus, kam ir kādas palielas brīvkustības uz jebkuru pusi sviplj ārā ar 2, kas attiecas ar rocenes pārbaudi to pēdējos 2 gados sākuši skatīt stingrāk bik.
Švīkas kā jau teicu ielas auto būtībā nekādi netraucē sasniegt derīgus rādījumus TA un uz ielas nekādi netraucē, kā tikai ar skatu līdz ar to tur es problēmu nekādu citu kā estētisku joprojām neredzu.
Par riepām hz, tieši Latvijas un CSN sakarā tomēr vairāk tur ir vadītāju vaina, nevis riepu, ja ir skaidri zināms, ka mizas ir švakas vai cietākas kā vajadzētu līkumos un peļķēs der piedomāt pirms tam atmetoties un problēmas nav. Man cik tādas vecas mizas trāpījušās vairāk traucē skaņa nevis uzvedība braucot.
Par to, ka kultūrai un kādai apziņai jāaug, jā, piekrītu, bet UK kā nosacīts etalons riepu jomā ir imho pilnīgs LOL, labi svaigiem/dārgiem auto problēmas domājams tur nebūs, bet arī pie mums svaigiem auto tomēr riepas arī ir ok, bet vecākiem, kam ir 10+ gadi jebal, UK tā ir bomāru karaliste, jo nopirkt tur no rokas kādu parastu braucamu daily hlamu vai disku komplektu, kuram riepas būtu labas ir ļoti grūti, viens, ka jamiem drīkst būt pilnīgi dažādas mizas, kas pat, ja viņas saliktas jaunas ir miskaste jau startā, mūžīgi ir ķīselis 1 new/3worn ar sazin cik dažādiem ražotājiem, vai kas līdzīgs, tad vēl arī atlikumi jamiem ir atļauti vēl mazāki kā LV, karoč tajā ziņā tur gan ir pizda.
Es nezinu kā tu trāpies skatē vai kā to skati iet kāds ar to stāstu domātais auto, bet nu cik dzītas misenes uz skati tad peldošus pulksteņus bremzēm un pedāļus, kam ir kādas palielas brīvkustības uz jebkuru pusi sviplj ārā ar 2, kas attiecas ar rocenes pārbaudi to pēdējos 2 gados sākuši skatīt stingrāk bik.
Švīkas kā jau teicu ielas auto būtībā nekādi netraucē sasniegt derīgus rādījumus TA un uz ielas nekādi netraucē, kā tikai ar skatu līdz ar to tur es problēmu nekādu citu kā estētisku joprojām neredzu.
Par riepām hz, tieši Latvijas un CSN sakarā tomēr vairāk tur ir vadītāju vaina, nevis riepu, ja ir skaidri zināms, ka mizas ir švakas vai cietākas kā vajadzētu līkumos un peļķēs der piedomāt pirms tam atmetoties un problēmas nav. Man cik tādas vecas mizas trāpījušās vairāk traucē skaņa nevis uzvedība braucot.
Par to, ka kultūrai un kādai apziņai jāaug, jā, piekrītu, bet UK kā nosacīts etalons riepu jomā ir imho pilnīgs LOL, labi svaigiem/dārgiem auto problēmas domājams tur nebūs, bet arī pie mums svaigiem auto tomēr riepas arī ir ok, bet vecākiem, kam ir 10+ gadi jebal, UK tā ir bomāru karaliste, jo nopirkt tur no rokas kādu parastu braucamu daily hlamu vai disku komplektu, kuram riepas būtu labas ir ļoti grūti, viens, ka jamiem drīkst būt pilnīgi dažādas mizas, kas pat, ja viņas saliktas jaunas ir miskaste jau startā, mūžīgi ir ķīselis 1 new/3worn ar sazin cik dažādiem ražotājiem, vai kas līdzīgs, tad vēl arī atlikumi jamiem ir atļauti vēl mazāki kā LV, karoč tajā ziņā tur gan ir pizda.
Es pats skatē biju ar E36, pirms bremžu remonta. Reāli pie atļautā max ātruma bremzējot gan meta diski, gan staigāja pedālis. Ar tādiem skatē sasniedza vēlamos rādītājus un viss mint.
Kgan reāli pēctam tika pārlasīti suporti etc viss ar to saistītais.
Tā tam nevajadzētu būt manuprāt.
Ikdienā sanāk ar dažādiem auto pabraukt. Darbā lupo nesen izgājis skati - taure nestrādā, bremzes ir reāli vājas un met(Teiktu ka jāpārlasa suporti arī). Viens gultnis gaudo, savirzes nav un stūre šķībi, amīši beigti, tukšgaitā staigā abaroti un dodot mizā diršās kaut kas. Bukses noteikti arī dzīvi redzējušas. Bet tehniskā ar pirmo un brauc laimīgs
Kgan reāli pēctam tika pārlasīti suporti etc viss ar to saistītais.
Tā tam nevajadzētu būt manuprāt.
Ikdienā sanāk ar dažādiem auto pabraukt. Darbā lupo nesen izgājis skati - taure nestrādā, bremzes ir reāli vājas un met(Teiktu ka jāpārlasa suporti arī). Viens gultnis gaudo, savirzes nav un stūre šķībi, amīši beigti, tukšgaitā staigā abaroti un dodot mizā diršās kaut kas. Bukses noteikti arī dzīvi redzējušas. Bet tehniskā ar pirmo un brauc laimīgs
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Te vairāk jautājums vai to visu varēja konstatēt testā, kur max sasniegtais ātrums ruļļos ir varbūt 2km/h jo nereti tādas bremzes pie tik lēna ātruma arī nejūt un pulksteņi ir itkā ok.
Kopumā šis viss ir vairāk attiecināms uz to, ka pašiem cilvekiem jāpieaug, jo TA ir gana pielaidīgi/nezinoši/nevērīgi pārbaudēs un pilna auto diagnostika jau arī jamiem nav jāveic, tīri kaut kādu nozīmīgāko aspektu apskate, pārējam jau būtu jābūt braucēju pārziņā, ja pieaug tik tālu, ka paši spētu atbildēt par saviem lēmumiem, kas mūsdienās nav populāri SIA mašīnas cik esmu saskāries gan parasti čakarē diezgan, vismaz agrākajā darbā kur strādāju, vienmēr ar visu to, ka itkā laboja visu tāpat 2-3 reizes dzina vienmēr, paralēli tam, protams, tie auto nestāvēja, bet brauca ap 3k km nedēļā, kur pagadās.
Amjus, gultņus, savirzi, motora darbību un tamlīdzīgas lietas pie mums nejau nepamana, bet to vispār neskatās, tāpēc atkal ne pa tēmu būtībā, bet nu ņemot vērā, ka pelnīt jau vienmēr gribas vairāk un ieņēmumu plāni tikai aug, tad laika jautājums, kad to sāks palēnām skatīt.
Kopumā šis viss ir vairāk attiecināms uz to, ka pašiem cilvekiem jāpieaug, jo TA ir gana pielaidīgi/nezinoši/nevērīgi pārbaudēs un pilna auto diagnostika jau arī jamiem nav jāveic, tīri kaut kādu nozīmīgāko aspektu apskate, pārējam jau būtu jābūt braucēju pārziņā, ja pieaug tik tālu, ka paši spētu atbildēt par saviem lēmumiem, kas mūsdienās nav populāri SIA mašīnas cik esmu saskāries gan parasti čakarē diezgan, vismaz agrākajā darbā kur strādāju, vienmēr ar visu to, ka itkā laboja visu tāpat 2-3 reizes dzina vienmēr, paralēli tam, protams, tie auto nestāvēja, bet brauca ap 3k km nedēļā, kur pagadās.
Amjus, gultņus, savirzi, motora darbību un tamlīdzīgas lietas pie mums nejau nepamana, bet to vispār neskatās, tāpēc atkal ne pa tēmu būtībā, bet nu ņemot vērā, ka pelnīt jau vienmēr gribas vairāk un ieņēmumu plāni tikai aug, tad laika jautājums, kad to sāks palēnām skatīt.
Kāds zin kādus šrotus kur varētu vēl būt kādi e36 ?
SSā visi sludinājumi ir no 2002 gada..
SSā visi sludinājumi ir no 2002 gada..
- ikey07
Drīz sūdi sāksies ar detaļām, būs kā ar e30.
Es jau nezin cik ilgi meklēju kupejas oem labo spārnu bez rūsas, cosmos 303 krāsā, man ir jetblack spārns ja kāds grib mainīties.
Man tagdējais ir diezgan ok, bet gribu vietā mint.
Tāpēc es nesteidzos. Gribu nopirkt vēlamajā krāsā un savu rezerves spārnu pārdot.
Ir vēl kādas retas e36 detaļas ko visi grib, bet nevar dabūt?
X brace
188 bloķis ar baudāmu attiecību 3.4 - 3.7
Tāpēc es nesteidzos. Gribu nopirkt vēlamajā krāsā un savu rezerves spārnu pārdot.
Ir vēl kādas retas e36 detaļas ko visi grib, bet nevar dabūt?
X brace
188 bloķis ar baudāmu attiecību 3.4 - 3.7
Aftermarket
Jāliek pašam kopā pa daļām, jo tāpat tik vecam auto tur viss jāpārlasa un jāšaibo. Man personīgi nebūtu uzticības nopirkt gatavu un gāzt. Ja arī varētu nopirkt. 2.9 absolūts no go
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Ka var uzlikt kurvi no 3.0d m57 uz e39 2.5tds spararatu vai 2.8benzinieka kam ir 240mm disks? To var vispar saparot ?
Nu paņem un pieskrūvē
Tik pirms tam grozu uzvelc uz 0 pozīciju
Tik pirms tam grozu uzvelc uz 0 pozīciju
A vinsh derbta plug n play vnk m57 spararatiem vissa ta vieta kur skruvejas klat nav pildiita ka tds, vinjiem ka 3 vietas ir kaa faziites
Tds viss ir pilns
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Vai no e39 M52B28 ZF manuālo ātrumkārbu var uzlikt uz e36 M52B28? Viņas ar kko atškiras?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- …
- 470
- chevron_right