Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- …
- 470
- chevron_right
Adpartā var nosvērties par naudiņu, pieļauju ka uz vietas arī var pieregulētiesTomSkarsts rakstīja: ↑16 Jūn 2019, 12:50pie mums kkur corner balancing arī taisa?
p.s. viedoklis forumā par m43b19 kā daily? cik briesmīgs dzinējs? spiediens sistēmā? M52TU(ar ms43) un M54 only way?
M43 kā daily ir man liekas labākais motors, apkopes izmaksas vismazākās, salīdzinoši izturīgs un mazprasīgs dzinējs,
M43 kā B16 un B18 nenokaujams, bet B19? B16/18 maksā 50e, B19 pēkšņi 300e un cik bieži nav dzirdēts par spiedienu sistēmā, galvas blīvi etc. Vai tas viss tiešām ir BS un atkarīgs no kopšanas?-AF- rakstīja: ↑16 Jūn 2019, 13:07Adpartā var nosvērties par naudiņu, pieļauju ka uz vietas arī var pieregulētiesTomSkarsts rakstīja: ↑16 Jūn 2019, 12:50pie mums kkur corner balancing arī taisa?
p.s. viedoklis forumā par m43b19 kā daily? cik briesmīgs dzinējs? spiediens sistēmā? M52TU(ar ms43) un M54 only way?
M43 kā daily ir man liekas labākais motors, apkopes izmaksas vismazākās, salīdzinoši izturīgs un mazprasīgs dzinējs,
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Śodien "Pansijā" kaut kāds mini meets? E36?
e36 mpakas bamperim resti var nomainīt neņemot nost bamperu?
Hz ko tur karstu mīž par to spiedienu, tur ir tupa maza, bieza galva uz čuguna bloka, man draudzene tādu 2x uzvārīja un nekas, visbiežak spiediens ir dēl sakaltušām trubām un flančiem kur gaisu piesūc.TomSkarsts rakstīja: ↑16 Jūn 2019, 13:13M43 kā B16 un B18 nenokaujams, bet B19? B16/18 maksā 50e, B19 pēkšņi 300e un cik bieži nav dzirdēts par spiedienu sistēmā, galvas blīvi etc. Vai tas viss tiešām ir BS un atkarīgs no kopšanas?-AF- rakstīja: ↑16 Jūn 2019, 13:07Adpartā var nosvērties par naudiņu, pieļauju ka uz vietas arī var pieregulētiesTomSkarsts rakstīja: ↑16 Jūn 2019, 12:50
pie mums kkur corner balancing arī taisa?
p.s. viedoklis forumā par m43b19 kā daily? cik briesmīgs dzinējs? spiediens sistēmā? M52TU(ar ms43) un M54 only way?
M43 kā daily ir man liekas labākais motors, apkopes izmaksas vismazākās, salīdzinoši izturīgs un mazprasīgs dzinējs,
un šāļu apraušanas gadījumi? ņemot vērā, ka tur ir 100hp, bieži redz 4k+ rpm-AF- rakstīja: ↑16 Jūn 2019, 21:05Hz ko tur karstu mīž par to spiedienu, tur ir tupa maza, bieza galva uz čuguna bloka, man draudzene tādu 2x uzvārīja un nekas, visbiežak spiediens ir dēl sakaltušām trubām un flančiem kur gaisu piesūc.TomSkarsts rakstīja: ↑16 Jūn 2019, 13:13M43 kā B16 un B18 nenokaujams, bet B19? B16/18 maksā 50e, B19 pēkšņi 300e un cik bieži nav dzirdēts par spiedienu sistēmā, galvas blīvi etc. Vai tas viss tiešām ir BS un atkarīgs no kopšanas?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Nu blin arī neticu ka ta ir konstrukcijas vaina, esmu pārliecināts ka nodiluma vaina.
Es draudzenes m43 vairākas ziemas mociju redlinā caurām naktīm, ellu tik mainīju ik 10k un lēju labu.
Es draudzenes m43 vairākas ziemas mociju redlinā caurām naktīm, ellu tik mainīju ik 10k un lēju labu.
Bijuši trīs M43 motori visi mocīti, vienīgais kas lūzt ir eļļas filtra korpusa blīve.
- ikey07
B19?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
tā jau cita līga, B16/B18 iekš e36 ar smiltīm zem vārstu vāka nenokaus
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Bija m43b16, tosola vietā kaut kāds 25 gadus vecs rūsas ūdens, vēl ar rūpnīcas eļļu, eļļas kociņš ierūsējis iekšā. Gāja uzticami! Nekādu problēmu, skate ar tādu arī tika ieta.
Taisnība!TomSkarsts rakstīja: ↑16 Jūn 2019, 21:27 tā jau cita līga, B16/B18 iekš e36 ar smiltīm zem vārstu vāka nenokaus
1. Tu vienmer dirs par to, ka jamak braukt. Braukšanas mācēšanas faktors neietekmē to vai auto vadās sūdīgi vai nē un tas ir fakts. Tāpēc visi savas miskastes moddo, lai varētu braukt kā cilvēki un auto klausītucipruss18 rakstīja: ↑16 Jūn 2019, 21:54Es neko nepasniedzu,bet reali Tu esi sarakstijis mani nesen teiktoTomSkarsts rakstīja: ↑16 Jūn 2019, 21:46Ja tu nesaproti atšķirību un to, kas tika pateikts/salidzināt, tad nahuja jāiesaistās diskusijā vispār? Izlasi vēl 10x kamer tev daleks.
Ar vienmasu (uzsvars uz oriģinālu, kas nesver 4kg un kam sajūga diskā ir atsperes) tu vari ķieģeli uzlikt uz sajūga, nospert viņu nost un auto brauks uz priekšu imho
Nosaukt 1 lietu? To ka braucēja prasme neietekmē faktoru kā auto ir uzbūvēts un kā tas vadās. Ja viņš ir uzbūve'ts ar tendenci stumt purnu, tad tā miskaste arī stumj purnu un tas ir jānovērš. Protams, ka tad tiek 'sēdināts ar kreileni' JO STUMJ PURNU = IR UNDERSTEER un ar konkrētu braukšanas manieri to mēģina novērst. Jeb īpašiem talantiem pateikšu to pašu citiem vārdiem - Ja nebūtu uzbūvēts ar tipisku understeer - nebūtu jāsēdina ar kreileni, jeb kā tu saki "jāmeklē vaina nemācēšanā" jo auto grieztos tur, kur viņu stūrē.
vecit tu skola gaji ari?
edit: sorri Laurim par topika aizdiršanu jo cits Lauris te kaŗtējo reizi rallija skolas nodarbibas pasniedz
Un Tu vel paris h atpakal rakstiji,ka ar divmasnieku slidini sajugu no krustojuma-tas man liek domat,ka Tu nemaki uzaakt braukt un varbut tev nevajag manuali??nu vienigi dizeli.vai automatu
2. Ja tev patīk piepisties vārdiem, tad tur nav ko diskutēt. Jebkuram cirvim skaidrs, ka ar 1masu uzsākt braukt ir stipri ērtāk, ja vien tur nav super duper racing kurvis jeb ir OEM izpildījums vienmasas sajūgam.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Nop. Tikai musejie...
Sideways sunday...
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Palidziet ar padomu e46 dizelis. Motors paraida vibraciju uz kuzavu. Ko skatiities kas vareetu but pie vainas?
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- …
- 470
- chevron_right