Ātrumkārbas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- chevron_right
Ar custom tiltiņu TA laiž cauri?-AF- rakstīja: ↑02 Aug 2019, 12:48 Nevarēs, tiltiņš nederēs, jo žurkai nav simetriski lanžeroni, labākais variants kas der ir s50/54 kārba ar tiltiņu, jo m3 bija līdzīgi lanžerona dizaini kā e36 ,.
Cits variants , likt m54 6gang, un custom tiltiņš.
Kā arī jebkurā gadījumā būs jātaisa custom kardāns.
Vai nevar atstāt. E36 tiltiņu bet uztaisīt custom bukses?
Vispar nederes, un tiltinu vajadzes m3 3.2, jo parastajs neder neka, skruvejas talak, ar to pats tiltins ir isaks(jo tunels tuvak reduktoram paliek mazaks)
Vai nopirkt jau partaisito no manis piemeram-AF- rakstīja: ↑02 Aug 2019, 12:48 Nevarēs, tiltiņš nederēs, jo žurkai nav simetriski lanžeroni, labākais variants kas der ir s50/54 kārba ar tiltiņu, jo m3 bija līdzīgi lanžerona dizaini kā e36 ,.
Cits variants , likt m54 6gang, un custom tiltiņš.
Kā arī jebkurā gadījumā būs jātaisa custom kardāns.
Kardānu vai tiltiņu?Vladlen rakstīja: ↑04 Aug 2019, 20:15Vai nopirkt jau partaisito no manis piemeram-AF- rakstīja: ↑02 Aug 2019, 12:48 Nevarēs, tiltiņš nederēs, jo žurkai nav simetriski lanžeroni, labākais variants kas der ir s50/54 kārba ar tiltiņu, jo m3 bija līdzīgi lanžerona dizaini kā e36 ,.
Cits variants , likt m54 6gang, un custom tiltiņš.
Kā arī jebkurā gadījumā būs jātaisa custom kardāns.
KardanuRus rakstīja: ↑11 Aug 2019, 16:29Kardānu vai tiltiņu?Vladlen rakstīja: ↑04 Aug 2019, 20:15Vai nopirkt jau partaisito no manis piemeram-AF- rakstīja: ↑02 Aug 2019, 12:48 Nevarēs, tiltiņš nederēs, jo žurkai nav simetriski lanžeroni, labākais variants kas der ir s50/54 kārba ar tiltiņu, jo m3 bija līdzīgi lanžerona dizaini kā e36 ,.
Cits variants , likt m54 6gang, un custom tiltiņš.
Kā arī jebkurā gadījumā būs jātaisa custom kardāns.
Jautājums tīri teorētiski vai var uztaisīt lai Tiptronic/steptronic nepārslēdz robus uz nākamo pats, viņi tāpat pēc brīža pārslēdz pie lieliem apgriezieniem uz nākamo robu.
https://www.jfautomotive.co.uk/case-stu ... flashtool/
LV kāds ko līdzīgu automātiskai kārbai var veikt?
GA6HP26Z
LV kāds ko līdzīgu automātiskai kārbai var veikt?
GA6HP26Z
e36
Var, bet ņem vērā ka tev sajūga pakas dils super ātri, principā aktīvi braucot divos gados kārbas frikcioni izdils, ja ne ātrāk, + kārbas eļļa karsīs ļoti ātri.
P.s pie normāla dzinēja Ecu tūninga un ja kārba ir apkopota un veselīga, tad nekāda tāda pedarsija nav vajadzīga. Vai arī ja gribi 0 komfortu un sportot liec ručku vai DCT
P.s pie normāla dzinēja Ecu tūninga un ja kārba ir apkopota un veselīga, tad nekāda tāda pedarsija nav vajadzīga. Vai arī ja gribi 0 komfortu un sportot liec ručku vai DCT
Skaidrs tad, nav vērts to automātu mocīt. D režīmā kaut kāds neriktīgs viņš, kā straujāk uzsāk no vietas reizēm neteiksim izslīd, bet atslēdz vispār motoru ar transmisiju, tā kā neitrālajā ieliktu, DS atkal ir ok nekādu problēmu, ass, atsaucīgs viss super arī uzsākot tik rpm augstāki. Eļļa, filtrs, viss kārbai svaigs slēdzās smuki, ja neuzsāk agresīvi tad vispār nav kur piesieties. Jāizdomā kapitālo automātam, vai ručku likt, nav laba sajūta ka kaut kas neiet līdz galam.
e36
Varbūt problēma nav kārbā, paskaties diagnostika kas notiek ar clutch paku spiedieniem un slēgšanas ātrumiem, varbūt tev nevis kārba neizpilda bet tev ir veikts sudīgs čiptūnings, ka slodzes kartes ir sataisītas jobani , un vadoties pēc tām kārba ņemot parametrus no tā arī strādā sudigi, ļoti bieža parādība ja kas, jo kārba vadās pēc ecu parametriem.540i rakstīja: ↑25 Mar 2020, 15:24 Skaidrs tad, nav vērts to automātu mocīt. D režīmā kaut kāds neriktīgs viņš, kā straujāk uzsāk no vietas reizēm neteiksim izslīd, bet atslēdz vispār motoru ar transmisiju, tā kā neitrālajā ieliktu, DS atkal ir ok nekādu problēmu, ass, atsaucīgs viss super arī uzsākot tik rpm augstāki. Eļļa, filtrs, viss kārbai svaigs slēdzās smuki, ja neuzsāk agresīvi tad vispār nav kur piesieties. Jāizdomā kapitālo automātam, vai ručku likt, nav laba sajūta ka kaut kas neiet līdz galam.
P.s mainot kārbas eļļu un filtru, vai tika nomainītas arī gumijas elementi kuri atrodas virs hidrobloka?
Sveiki. Varat ieteikt kādu labu kantori kur restaurē hidrotransformātorus jeb hidro muftu? Un kādas cenas aptuvenās ir?
RAAP labi labo kārbas, bet cik zināms hidrotransformātorus tie ved taisīt uz RECRO, savukārt taisot pa taisno pie RECRO ļoti bieži ir brāķu un hujova attieksme garantiju gadījumā.
Netika tie nomainīti, skatos pat nedārgas tās gumijas nezinu kāpēc meistars neieteica nomainīt, jātaisa diagnostika, samainīs vēlreiz eļļu, filtru kārbai, pa sliktu nenāks un jāapsver kārtīgi nočipot.-AF- rakstīja: ↑26 Mar 2020, 08:37 Varbūt problēma nav kārbā, paskaties diagnostika kas notiek ar clutch paku spiedieniem un slēgšanas ātrumiem, varbūt tev nevis kārba neizpilda bet tev ir veikts sudīgs čiptūnings, ka slodzes kartes ir sataisītas jobani , un vadoties pēc tām kārba ņemot parametrus no tā arī strādā sudigi, ļoti bieža parādība ja kas, jo kārba vadās pēc ecu parametriem.
P.s mainot kārbas eļļu un filtru, vai tika nomainītas arī gumijas elementi kuri atrodas virs hidrobloka?
e36
Jo caur tām gumijām un kvadrātainām brillītēm plūst visa eļļa , viss tas lielais spiediens, ja viņas ir sasēdušās var laist garām, attiecīgi spiediena zudums sajūga pakās.
Paldies par atbildi vairs neinteresē ko tādu darīt-AF- rakstīja: ↑25 Mar 2020, 14:48 Var, bet ņem vērā ka tev sajūga pakas dils super ātri, principā aktīvi braucot divos gados kārbas frikcioni izdils, ja ne ātrāk, + kārbas eļļa karsīs ļoti ātri.
P.s pie normāla dzinēja Ecu tūninga un ja kārba ir apkopota un veselīga, tad nekāda tāda pedarsija nav vajadzīga. Vai arī ja gribi 0 komfortu un sportot liec ručku vai DCT
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- chevron_right