Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 297
- 298
- 299
- 300
- 301
- …
- 470
- chevron_right
Vizuālais varēja būt vismaz šāds
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
:vemt:
Es esmu no tiem retajiem kam patīk vizuāli 46 kompakts, īpaši ar oem m paku, protams pārējie 46 modeļi ir smukāki, bet kompotam ir savs vizuālais piedūriens. Neredzu jēgu kolhozīt kompotu.
yep, un konkrētais eksemplārs ļoti labi izskatās
M Power or no power..
Nav gluzi bmw, bet vai ir kads kas varetu ieswapot 1.8t AGU dzineju kopa ar 02A karbu mk2 virsbuve?
Atvainojos par garumzimem, nevaru ieinstalet lv valodu uz darba kompja..
PM
Atvainojos par garumzimem, nevaru ieinstalet lv valodu uz darba kompja..
PM
tub28 swaps 36 arī ir pirmās kat. pārbūve, vai tur ir jau nopietnāks sekss?
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
tub25 tikko uzrakstīju projektu, 2. pak. pārbūve saimnieks izgāja T.A. , cik sapratu līdz 100 eur maksājumos, 4h laikai iekš csdd, jo reti kurš saņemas ofic visu uztaisīt un csdd paši nedaudz nezin kas un kā (brauciet tur, brauciet te. ā nē... brauciet tur atkal). 2.8 ja nemaldos ir 1 kw par daudz, lai bez bremžu testa tiktu cauri. Var pārsist kodu uz bloka, bet nezinu, kas notiek, ja uzrauj uz šo.. principā bez projekta rakstīšanas jebkurā gadījumā grūti tikt cauri, ar bremžu testu kā paveicas.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Kur ir tāda info, ka M52TUB28 ir par 1kw vairāk nekā M52B28 ?!
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Iekš e36 2.pak. Parbuve, jauzraksta projekts. Izmaksas ap 100€.
Nekāda gemaroja utt. Tikai tik cik japastudē kas ir likts uz ta motora, lai dabutu vinu ieksā un viss.
Tub28 ir identisks, jaudas zinā, kā parasts 2.8.Linda rakstīja: ↑17 Aug 2019, 23:27tub25 tikko uzrakstīju projektu, 2. pak. pārbūve saimnieks izgāja T.A. , cik sapratu līdz 100 eur maksājumos, 4h laikai iekš csdd, jo reti kurš saņemas ofic visu uztaisīt un csdd paši nedaudz nezin kas un kā (brauciet tur, brauciet te. ā nē... brauciet tur atkal). 2.8 ja nemaldos ir 1 kw par daudz, lai bez bremžu testa tiktu cauri. Var pārsist kodu uz bloka, bet nezinu, kas notiek, ja uzrauj uz šo.. principā bez projekta rakstīšanas jebkurā gadījumā grūti tikt cauri, ar bremžu testu kā paveicas.
kāds varbūt var palīdzēt, kā lai novērš stūres kustēšanos (augšu/leju, sāniem). jau iepriekš bija šī problēma, nomainīju augšas gultni, nekas nemainijās, bet tad ar kkādiem gatera paņēmieniem iepriekš sanāca to problēmu novērst, man liekas no motortelpas puses ar sisšanu pavilku stieni uz motora pusi un viss pārgāja. Tagad sanāca uzsist pusrāmi, protams, sitiens aizgāja arī uz stūri utt, un atkal viss kustas, bet vairs gatera variants nestrādā
kā pareizi to stūres stieni būtu dabūt atpakaļ dziļāk? jo arī noņemot stūri, ir gredzens ar gropi, kas sēžas un sprostgredzena, sprosts, un tālāk alumīnija tāds distanceris, un tas man tur brīvi staigā, pa kādiem 5mm, respektīvi, ja stienis būtu dziļāk, tad tas alumīnijs piespiestos pie augšas gultņa un arī kustība pazustu....tad kā lai pareizi dabuj kalonkas stieni atpakaļ ''vietā''?
stūres kalonka parastā, neregulējamā.
bildē gan nav e36, bet te arī izskatās ka sprostam ir jābūt līdz ar alumīnija distanceri, bet man tur ir viss brīvs
kā pareizi to stūres stieni būtu dabūt atpakaļ dziļāk? jo arī noņemot stūri, ir gredzens ar gropi, kas sēžas un sprostgredzena, sprosts, un tālāk alumīnija tāds distanceris, un tas man tur brīvi staigā, pa kādiem 5mm, respektīvi, ja stienis būtu dziļāk, tad tas alumīnijs piespiestos pie augšas gultņa un arī kustība pazustu....tad kā lai pareizi dabuj kalonkas stieni atpakaļ ''vietā''?
stūres kalonka parastā, neregulējamā.
bildē gan nav e36, bet te arī izskatās ka sprostam ir jābūt līdz ar alumīnija distanceri, bet man tur ir viss brīvs
M Power or no power..
Nu tad viss ok, viegli visu iziet iekš csdd. Nez kāpēc likās, ka double vanosam ir 143 kWPacha rakstīja: ↑18 Aug 2019, 10:08Tub28 ir identisks, jaudas zinā, kā parasts 2.8.Linda rakstīja: ↑17 Aug 2019, 23:27tub25 tikko uzrakstīju projektu, 2. pak. pārbūve saimnieks izgāja T.A. , cik sapratu līdz 100 eur maksājumos, 4h laikai iekš csdd, jo reti kurš saņemas ofic visu uztaisīt un csdd paši nedaudz nezin kas un kā (brauciet tur, brauciet te. ā nē... brauciet tur atkal). 2.8 ja nemaldos ir 1 kw par daudz, lai bez bremžu testa tiktu cauri. Var pārsist kodu uz bloka, bet nezinu, kas notiek, ja uzrauj uz šo.. principā bez projekta rakstīšanas jebkurā gadījumā grūti tikt cauri, ar bremžu testu kā paveicas.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
CSDD pieļauj ka jauda var būt lielāka par pāris kW
Apskati, vai kalonkas apakšējā daļā nav viss sadalījies reizinātājos. tur vairums detaļu plastmasas, ja viss pēc sitiena, tad sāktu ar tās daļas pārbaudiA bit rakstīja: ↑18 Aug 2019, 10:31 kāds varbūt var palīdzēt, kā lai novērš stūres kustēšanos (augšu/leju, sāniem). jau iepriekš bija šī problēma, nomainīju augšas gultni, nekas nemainijās, bet tad ar kkādiem gatera paņēmieniem iepriekš sanāca to problēmu novērst, man liekas no motortelpas puses ar sisšanu pavilku stieni uz motora pusi un viss pārgāja. Tagad sanāca uzsist pusrāmi, protams, sitiens aizgāja arī uz stūri utt, un atkal viss kustas, bet vairs gatera variants nestrādā
kā pareizi to stūres stieni būtu dabūt atpakaļ dziļāk? jo arī noņemot stūri, ir gredzens ar gropi, kas sēžas un sprostgredzena, sprosts, un tālāk alumīnija tāds distanceris, un tas man tur brīvi staigā, pa kādiem 5mm, respektīvi, ja stienis būtu dziļāk, tad tas alumīnijs piespiestos pie augšas gultņa un arī kustība pazustu....tad kā lai pareizi dabuj kalonkas stieni atpakaļ ''vietā''?
stūres kalonka parastā, neregulējamā.
bildē gan nav e36, bet te arī izskatās ka sprostam ir jābūt līdz ar alumīnija distanceri, bet man tur ir viss brīvs
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Not bad pa 3k 318 behs.
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/ ... efehl.html
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/ ... efehl.html
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Kas gan ir tie 300-400€, vēl pietam 2009. gadā? Un par tiem 800€ arī, kas ir pēdējais negadījums, parēķini, cik sanāk remonta izmaksas, ja kaut nedaudz sasit priekšu un ir jāmaina, jākrāso (!!!) , piemēram buferis, brille, spārni, kapots
Domāju, ka tādi cipari sastājas tikai pa bamperiem utt sīkumiem. Pa locītu kuzavu viss iet no 1.5k+
Being second is being the first of the losers. /Senna/
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 297
- 298
- 299
- 300
- 301
- …
- 470
- chevron_right