Bosch 403 vs Siemens ms41
Uz priekšu! Karogu rokās.mattar rakstīja: ↑27 Sep 2019, 10:35 Soms regulē pamata degvielas karti ar stock lambdas palīdzību, bet tad enrichmentu vajadzīgajam AFR izrēķina ar kalkulātora palīdzību. Detonāciju arī stock devēji ar attiecīgo softu labi parāda. Protams, ar AFR un EGT devēju to visu var izdarīt precīzāk un dabūt bišķ lielākus jaudas ciparus, kur nu vēl uz stenda.
P.s stock devēji noķer detonāciju, bet tev ir jādzird detonācijas priekšspēli , jo kad detonē tas jau var izrādīties letāli. Takā veiksmi jums , gribu redzēt rezultātu nevis runas
Ja softs rāda detonācijas adaptāciju uz kādu -1°, to pat var atstāt. Tur arī ir tā detonācijas priekšspēle . Viņiem ir ļoti jūtīgi knocksensori.-AF- rakstīja: ↑27 Sep 2019, 11:39Uz priekšu! Karogu rokās.mattar rakstīja: ↑27 Sep 2019, 10:35 Soms regulē pamata degvielas karti ar stock lambdas palīdzību, bet tad enrichmentu vajadzīgajam AFR izrēķina ar kalkulātora palīdzību. Detonāciju arī stock devēji ar attiecīgo softu labi parāda. Protams, ar AFR un EGT devēju to visu var izdarīt precīzāk un dabūt bišķ lielākus jaudas ciparus, kur nu vēl uz stenda.
P.s stock devēji noķer detonāciju, bet tev ir jādzird detonācijas priekšspēli , jo kad detonē tas jau var izrādīties letāli. Takā veiksmi jums , gribu redzēt rezultātu nevis runas
Atmosfēriskam dzinējam nav diži ko darīt degvielas kartēs, enrichment var nedaudz pacelt
Benzīnu var regulēt pēc knocksensoriem, toties spirtu nevar - jo knocksensori būs mierā pie jebkuras apsteidzes (spirts nedetonē).BUHARDI rakstīja: ↑27 Sep 2019, 09:44Kas tad E85 tik savādāks lai viņam vajadzētu stendu, bet E98 nē?Valtmeikers rakstīja: ↑26 Sep 2019, 16:30 Var siemenu regulēt bez platjoslenes un bez stenda. Ja darbina ar turbo tad vajag platjosleni, un stendu tad ja ar e85
Atmosfēriskajam motoram, it īpaši uz E85, pofig uz to detonāciju, tās tur nebūs.-AF- rakstīja: ↑27 Sep 2019, 11:39Uz priekšu! Karogu rokās.mattar rakstīja: ↑27 Sep 2019, 10:35 Soms regulē pamata degvielas karti ar stock lambdas palīdzību, bet tad enrichmentu vajadzīgajam AFR izrēķina ar kalkulātora palīdzību. Detonāciju arī stock devēji ar attiecīgo softu labi parāda. Protams, ar AFR un EGT devēju to visu var izdarīt precīzāk un dabūt bišķ lielākus jaudas ciparus, kur nu vēl uz stenda.
P.s stock devēji noķer detonāciju, bet tev ir jādzird detonācijas priekšspēli , jo kad detonē tas jau var izrādīties letāli. Takā veiksmi jums , gribu redzēt rezultātu nevis runas
Protams, turbo variantā, pat uz E85, tas ir daudz svarīgāks, un tad jau ir jautājums cik agresīvi vispār vajag to motoru iestatīt, tu jau pats zini, kā tas viss atšķirās. Un tas info par detonāciju un stock devējiem nevienam neliedz uzlikt knock monitoru un iestatīt ar to.
Paldies par veiksmes novēlējumu, varbūt arī kādreiz parādīsies finanses un roka pacelsies kko uzbūvēt.
Spirts nedetonē, visas pasaules problēmas ir atrisinātas Izskatās ka arī visi jūsu dzinēji ir knock limited, kas principā nozīmē infinite powaaa
Spirts nedetonē , afr atmo pie dirsas
Dzinèjam ar e85 var uzgriezt aizdedzi tā, ka augstākais spiediena punkts būs pirms virzuļa augstākā punkta un knock sensors klusēs. Tā lūk.
Nesaku, ka AFR pie dirsas, bet atmo motoram vinš ir stabils un nav nekādu trako boosta mirkļu kad vinš tiek izbojāts.
Nesaku, ka AFR pie dirsas, bet atmo motoram vinš ir stabils un nav nekādu trako boosta mirkļu kad vinš tiek izbojāts.
Valtmeikers rakstīja: ↑27 Sep 2019, 15:02 Dzinèjam ar e85 var uzgriezt aizdedzi tā, ka augstākais spiediena punkts būs pirms virzuļa augstākā punkta un knock sensors klusēs. Tā lūk.
Nesaku, ka AFR pie dirsas, bet atmo motoram vinš ir stabils un nav nekādu trako boosta mirkļu kad vinš tiek izbojāts.
Es pis Atsūti fotku ar klani pēc tam
Lūdzu turpini stāstīt
Lūdzu turpini stāstīt
Ko Tu gribi dzirdēt vēl, es nesaprotu. Motoru uz benzīna var saregulēt pēc knock sensoriem un uz spirta nevar. Tā nav???
Vai Jums pirmā dzirdēšana ka dara arī tā?
Vai Jums pirmā dzirdēšana ka dara arī tā?
Tu esi labākais!
Kā tas ir regulēt pēc knock ? Tip gaidi kad iezvanīs ? a kas ar afr ?
Pohuj tak, atmosfērai pie dirsas , liesāks- jaudīgāks- ekonomiskāks. Treknāks- popkornu šauj, arī zaebisj.
#galvenaisnemīztValtmeikers rakstīja: ↑27 Sep 2019, 14:16 Ja softs rāda detonācijas adaptāciju uz kādu -1°, to pat var atstāt
Jaa, mums dzeks, kas regule rallija masinas, izradas ir lashara un pa velti sapircis visu dargo aparaturu, un vispar ko vins tur var nemties uz praktiski visu dienu regulet. Motec vadiba pa 3+ k ari nafig vajadziga bija...