ZzevsS Autoparks
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 8
- chevron_right
M50 ? Nereāli. Bet nu ok, ja nu kas.. gaidu apdeitus! Moš kkad sanāk grīdu safočēt tīri for funZzevsS rakstīja: ↑23 Okt 2019, 21:23Es arī esmu viens no tiem retajiem kam tas ir svarīgi
Salīdzinot ar swapu, pie virsbūves maiņas tomēr ir tehniskā ekspertīze nevis tikai papīru birokrātija. Sedanu starp citu ir stipri vienkāršāk atrast nekā kupeju.
M50 tiešām varētu būt tuvu nereālam, bet tāpat, reālāk nekā kupeju. Ja pārvarēšu slinkumu kkad safočēšu defektus.
Foršs pirkums
Nav vienkarsak sasutit jaunus gridas panelus un slieksnus un visu labi parmetinat un savest kartiba neka meklet viduveju virsbuvi, jo laba stavokli diezvai izdosies atrast
Es savam visu savedu kartibaa
Protams nezinu cik tev tur taa rusa
Man salidzinosi maz bija ja nem videjo kadas rusas ir redzetas
Es savam visu savedu kartibaa
Protams nezinu cik tev tur taa rusa
Man salidzinosi maz bija ja nem videjo kadas rusas ir redzetas
Vienkāršāk nav noteiktitrotils rakstīja: ↑26 Okt 2019, 14:58 Nav vienkarsak sasutit jaunus gridas panelus un slieksnus un visu labi parmetinat un savest kartiba neka meklet viduveju virsbuvi, jo laba stavokli diezvai izdosies atrast
Es savam visu savedu kartibaa
Protams nezinu cik tev tur taa rusa
Man salidzinosi maz bija ja nem videjo kadas rusas ir redzetas
Šīs virsbūves remonts paliek kā galējais variants jo diži racionāli tas nav. Lai viņu daudz maz savestu kārtībā ir kā minimums:
- jāpārmetina visa grīda;
- jāpārmetina abi sliekšņi;
- jāpārmetina abas arkas;
- jāpārmetina aizmugurējā tilta stiprinājumu vietas (kabatas);
- jāpārmetina aizmugurējais stūris;
- jāpārmetina bagāžnieka līste;
- motortelpā pāris vietas jāaizmetina;
- jāpārkrāso visa virsbūve.
Pieņemu ka vēl ir defekti kuri jaukšanas procesā atklātos. Salīdzinot ar virsbūvēm kuras es esmu redzējis stāvoklis noteikti ir zem vidējā, tāpēc iesākumā meklēšu citu virsbūvi.
Nepiekrītu! Nemeklēju neko perfektu, bet gan daudz maz normālā stāvoklī. No metināšanas nebaidos, bet pus mašīnu pārmetināt negribu, kā arī netaisos bezjēdzīgi tērēt daudz naudas tam visam. Šeit gala rezultāts vai nu būs daudz maz finansiāli izdevīgs vai arī nebūs vispār.
Pēdējais labojis ZzevsS - 27 Okt 2019, 10:15, kopā labots 3 reizes.
Kā ir ar e36 iekš Vācijas,piemēram? Atrast labu virsbūvi,ar plikāko komplektāciju,un visu sākt no nulles,esot ar labu virsbūvi pašos pamatos. Protams,galā tas nebūs lēti,bet tomēr....
Nezinu, 2 gadus neesmu bijis Vācija un neesmu pētījis kas tagad tur notiek. Pagaidām tādu opciju īsti neizskatu. Tas ir baigi laikietilpīgi, finansiāli neizdevīgu un nav diži interesanti. Man tur tēva draugam placis pieder, ja tur kkas sakarīgs parādīsies tad iespējams, bet viss atkarīgs no tā brīža noskaņojuma.
Nu ko lai saka e36 driiz vispaar buus ekstra dargs pasakums
Kaurgan ja grib savest kartiba laikam jevkuram autinam dargi sanak, tad jau jaskatas ko grib no ta auto gala dabut vai vienkarsi dirsas parvadataju vai labu auto
A e36 nu ko pateikt auto rupji sakot nerazo jau 20 gadi bet visi grib atrast vinu pa kapeikam un bez rusas
Kaurgan ja grib savest kartiba laikam jevkuram autinam dargi sanak, tad jau jaskatas ko grib no ta auto gala dabut vai vienkarsi dirsas parvadataju vai labu auto
A e36 nu ko pateikt auto rupji sakot nerazo jau 20 gadi bet visi grib atrast vinu pa kapeikam un bez rusas
Pirki, lai būtu 328i bundža, bet tas ir RHD auto + plāno veikt virsbūves maiņu? Kā tieši tas izpilda tavu galveno kritēriju, lai ir OEM 328i papīros un VIN?
Beigās nesanāks mistisks konstruktors kurš tāpat nav “pilntiesīgs” 328i un pats negruzīsies?
Beigās nesanāks mistisks konstruktors kurš tāpat nav “pilntiesīgs” 328i un pats negruzīsies?
neliec enģeļus
papīros jau būs, bet VIN ne.
Es šo arī īsti nesapratu, bet par cik pats swapotus atbalstu, tad gaidu iznākumu
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Tak vairumam tas svarīgums uz orižinal 328 beidzas, kad viņš ir jānopērk labs vai no slikta jāuzceļ.
Veiksmi skrūvēšanā
Es pats nezinu ko es no šī auto vēlostrotils rakstīja: ↑27 Okt 2019, 11:44 Nu ko lai saka e36 driiz vispaar buus ekstra dargs pasakums
Kaurgan ja grib savest kartiba laikam jevkuram autinam dargi sanak, tad jau jaskatas ko grib no ta auto gala dabut vai vienkarsi dirsas parvadataju vai labu auto
A e36 nu ko pateikt auto rupji sakot nerazo jau 20 gadi bet visi grib atrast vinu pa kapeikam un bez rusas
Auto nepirku lai ar to brauktu, ja gada laikā nobraukšu 1000 km tas jau būs ļoti daudz. Šī vairāk ir kā spēļmantiņa pieaugušam vīrietim
Par dārgumu/cenu man ir savs viedoklis, bet tas tā...kārtējo reizi atkārtošos - nemeklēju virsbūvi bez rūsas. Sliekšņus un grīdu sametināt/pārmetināt ir vieglāk par vieglu, bet e36 nav tā vērts lai pārmetinātu lielāko daļu mašīnas. Būtu M3 virsbūve tad varbūt par to padomātu, bet savādāk...
Pēdējais labojis ZzevsS - 27 Okt 2019, 22:01, kopā labots 1 reizi.
RHD ir konkrētā virsbūve kura visdrīzāk tiks pārvērsta par karotēm, tāpēc kāds tam vispār sakars - tas nekur izņemot VIN datus nefigurē. Man ir dziļi pie dirsas kas ir rakstīts pārbaudot VIN, man ir svarīgi kas ir rakstīts tehniskajā pasē. Atbilstība OEMam man nekad nav bijusi svarīga. Tāpat visi e36 tiek pārtaisīti/uzlaboti, bet es neuzskatu ka var pasniegt e36 kā 328 modeli ja tehniskajā pasē ir rakstīts 320... Ja pirktu auto ar kuru pārvietoties nopirktu gatavu mašīnu, bet šis nav tas gadījums.
Pēdējais labojis ZzevsS - 27 Okt 2019, 22:07, kopā labots 2 reizes.
Kāds kaifs nopirkt labu un gatavu ar kuru nav ko darīt?Kā ikdienas pārvietošanās līdzeklis man ir stipri ērtāks auto un kad es es gribēšu svētdienas auto ar kuru izbraukt saulainajās vasaras dienās es nopirkšu jaudīgu amerikāni ne jau e36.
Manuprāt mūsdienās vieglāk, tomēr, ir pārmetināt sliekšņus un grīdu nekā atrast kupejas virsbūvi, kurai to nebūtu jādara plus vēl visu pārkrāmēt.ZzevsS rakstīja: ↑27 Okt 2019, 21:50Es pats nezinu ko es no šī auto vēlostrotils rakstīja: ↑27 Okt 2019, 11:44 Nu ko lai saka e36 driiz vispaar buus ekstra dargs pasakums
Kaurgan ja grib savest kartiba laikam jevkuram autinam dargi sanak, tad jau jaskatas ko grib no ta auto gala dabut vai vienkarsi dirsas parvadataju vai labu auto
A e36 nu ko pateikt auto rupji sakot nerazo jau 20 gadi bet visi grib atrast vinu pa kapeikam un bez rusas
Auto nepirku lai ar to brauktu, ja gada laikā nobraukšu 1000 km tas jau būs ļoti daudz. Šī vairāk ir kā spēļmantiņa pieaugušam vīrietim
Par dārgumu/cenu man ir savs viedoklis, bet tas tā...kārtējo reizi atkārtošos - nemeklēju virsbūvi bez rūsas. Sliekšņus un grīdu sametināt/pārmetināt ir vieglāk par vieglu, bet e36 nav tā vērts lai pārmetinātu lielāko daļu mašīnas. Būtu M3 virsbūve tad varbūt par to padomātu, bet savādāk...
Pilnībā piekrītu, nemeklēju virsbūvi kurai nebūtu jāmetina sliekšņi un grīda, bet šai virsbūvei sliekšņi un grīda ir vismazākā bēda. Ja kāda pus gada laikā neatradīšu citu virsbūvi tad iespējams ka taisīšu šo pašu, bet tas neatbrīvos no pārkrāmēšanas, jo lai taisītu šo virsbūvi, viņa tāpat ir pilnībā jāizjauc.realmen69 rakstīja: ↑27 Okt 2019, 22:20Manuprāt mūsdienās vieglāk, tomēr, ir pārmetināt sliekšņus un grīdu nekā atrast kupejas virsbūvi, kurai to nebūtu jādara plus vēl visu pārkrāmēt.ZzevsS rakstīja: ↑27 Okt 2019, 21:50Es pats nezinu ko es no šī auto vēlostrotils rakstīja: ↑27 Okt 2019, 11:44 Nu ko lai saka e36 driiz vispaar buus ekstra dargs pasakums
Kaurgan ja grib savest kartiba laikam jevkuram autinam dargi sanak, tad jau jaskatas ko grib no ta auto gala dabut vai vienkarsi dirsas parvadataju vai labu auto
A e36 nu ko pateikt auto rupji sakot nerazo jau 20 gadi bet visi grib atrast vinu pa kapeikam un bez rusas
Auto nepirku lai ar to brauktu, ja gada laikā nobraukšu 1000 km tas jau būs ļoti daudz. Šī vairāk ir kā spēļmantiņa pieaugušam vīrietim
Par dārgumu/cenu man ir savs viedoklis, bet tas tā...kārtējo reizi atkārtošos - nemeklēju virsbūvi bez rūsas. Sliekšņus un grīdu sametināt/pārmetināt ir vieglāk par vieglu, bet e36 nav tā vērts lai pārmetinātu lielāko daļu mašīnas. Būtu M3 virsbūve tad varbūt par to padomātu, bet savādāk...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 8
- chevron_right