Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 334
- 335
- 336
- 337
- 338
- …
- 470
- chevron_right
Cypruss - quattro sistēmas ir 8 veidu, nevis 40 gadu laikā nav mainījušāscipruss18 rakstīja: ↑11 Nov 2019, 15:09Tu saki pareizi,bet par x drive nošavi garām
Vins ne tuvu nestab klat quattro
Tam spilgrs piemers no x6 test drive ieks top gear kur Klarkons ar x6 netika pļavā augšā
Man patik abas markas un.katram savi plusi,bet nu jus te meğinat iestastīt ka ar pirkstu ir krutāk iestumt vaverē nekā ar pimpi
Nosauc kaut vienu lietu ar ko x drive ir labaks?ar to ka viņam.ir atsevišķi kārbai razdatka kura lūzt ?
Kad xdrive saka ražot un kad quattro?kam vesture labaka?
Qyattro sistema pa lielam 40 gadu laika nav mainijusies,tik mehaniskais torsens nomainits un elektro
Karbam uzbuves loti lidzigas-nerunaju par type81
Audi or daaaaaudz minusi,bet nu ir jabut pilnigi debilam,lai teiktu,ka xdrive ir labaks par quattro
Un Janka,es šodien apgazu tavu teoriju-tagad man ir salauzta sliekšņu uzlika del ta ka ar visu dankrotu un pacelto riteni es aizbraucu
Jaunākā ir quattro ultra - tb haldex ko audi tagad grib ieviest arī lielajiem jaudīgajiem modeļiem - galvenokārt degvielas taupīšanas dēļ.
nu 15L ir pa Rīgu braukājot īsus 10km gabalus un velkot konstanti virs 3-4k RPM.kars rakstīja: ↑14 Nov 2019, 12:57E36 = 15l imho tikai probkās sežot, atvelkot vai arī kaut kas nav kārtībā motoram.TomSkarsts rakstīja: ↑14 Nov 2019, 12:46soreiz Laurim japiekrīt. Ja ar E36, kam teiksim ir tie 190hp un 1300kg ir savi 15L pilsētā normāli braucot (nemarinējot), tad nu A8 svars un 4.2 jauda. Obviously 15L ir sapņi un cerības
vienmērīgāk braucot un neesot konstanti virs 3k, tad ir minētie 12-13L.
Tie, kas raksta SS'ā ka viņu E60 ar M54B30 rij 8L pilsētā gan lai iet dirst. Vai nu viņi dirš vai kompis dirš un naivi tic vai arī brauc kavējot satiksmi un neskaroties gāzes pedālim. Moš braukā tikai pusnaktī pa tukšu Rīgu
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Man ar emku 13l bija pats sliktākais patēriņš, šēžot trekno gadu korķos kad D-tilts vēl nebija uzbūvēts.
Tur jau tā būtība, ka V8 ir jauda un grieze, lai kustinātu smagu virsbūvi ir vajadzīga maza piepūle, tāpēc arī patēriņš nav liels. Vadība tomēr ir pietiekoši progresīva, tas nav usa V8 ar karburatoru un mazu kompresijas pakāpi.
Tiem kas tic ko rāda displejs vajag pamācīties pēc kāda principa strādā :) Reāls individuālais patēriņš būs izbraucot bāku, un ja tad ir 40l/100k kas ir nereāli tur benzīnam par izpūtēju ir jātek ārā, tad jāmeklē problēma bremzēs, norautā rocenē kompresijā utt...
Tiem kas tic ko rāda displejs vajag pamācīties pēc kāda principa strādā :) Reāls individuālais patēriņš būs izbraucot bāku, un ja tad ir 40l/100k kas ir nereāli tur benzīnam par izpūtēju ir jātek ārā, tad jāmeklē problēma bremzēs, norautā rocenē kompresijā utt...
Eu gudreniek,ja es nebutu lejis pilnu bāku kas ir 80l un nobraucis 200 lidz 250km pa Rīgu,tad es tev te nenoliktu faktus priekšā
Atceries,ka poe tās griezes un masas nāk 8 cilindri,bet Tu yak atkal labāk zin
Tam dzinejam pēc būtibas ir jāēd daudz
Pajautā jebkuram c5 2.5tdi īpašniekam,cik pilsētā ēd viņa dīzels.Pat Zevss tev pateiks,ka viņa 2.8 c5 pilsetā ed ap 17 lidz 20l
Bet nu ko tad es,Janis labak zin cik mans auto ēd pa ielu
Un te lat nav runa par borta kompja rādijumiem!
Es atklašu tev noslepumu,to var parbaudit savadak,nobrauc ar pilnu bāku 100km un pielej atkal pilnu,tad tev bus realais pateriņš
Atceries,ka poe tās griezes un masas nāk 8 cilindri,bet Tu yak atkal labāk zin
Tam dzinejam pēc būtibas ir jāēd daudz
Pajautā jebkuram c5 2.5tdi īpašniekam,cik pilsētā ēd viņa dīzels.Pat Zevss tev pateiks,ka viņa 2.8 c5 pilsetā ed ap 17 lidz 20l
Bet nu ko tad es,Janis labak zin cik mans auto ēd pa ielu
Un te lat nav runa par borta kompja rādijumiem!
Es atklašu tev noslepumu,to var parbaudit savadak,nobrauc ar pilnu bāku 100km un pielej atkal pilnu,tad tev bus realais pateriņš
ar kompatu pa brugji
kasiks rakstīja: ↑14 Nov 2019, 21:16Cipruss18, bez uzbrauciena man ar bija c5 2.8 atvomāts quattro, tam nebij vairāk par 14l uz 100. Atdod labiem meistariem to ā8, čomam ir c6 3.2fsi, sāka rīt nejēgā, beigās, klapes kolektorā, 4 sprauslas beigtas utt. Bez naida vnk patēriņš 40l uz 100 ir par daudz pat kirovecam slodzē ir par daudzcipruss18 rakstīja: ↑14 Nov 2019, 21:12 Eu gudreniek,ja es nebutu lejis pilnu bāku kas ir 80l un nobraucis 200 lidz 250km pa Rīgu,tad es tev te nenoliktu faktus priekšā
Atceries,ka poe tās griezes un masas nāk 8 cilindri,bet Tu yak atkal labāk zin
Tam dzinejam pēc būtibas ir jāēd daudz
Pajautā jebkuram c5 2.5tdi īpašniekam,cik pilsētā ēd viņa dīzels.Pat Zevss tev pateiks,ka viņa 2.8 c5 pilsetā ed ap 17 lidz 20l
Bet nu ko tad es,Janis labak zin cik mans auto ēd pa ielu
Un te lat nav runa par borta kompja rādijumiem!
Es atklašu tev noslepumu,to var parbaudit savadak,nobrauc ar pilnu bāku 100km un pielej atkal pilnu,tad tev bus realais pateriņš
Man dzinejam viss ir kartiba
S režimā dzinējs tur ļoti augstus apgriezienus,parsvara velk lidz 3.5,ja d režīmā pie 1.5 lidz 2k apgriezieniem parsledzas
Nav nekada heita
Loğiski ka man pateriņš nav konstanti 40l,bet nu es dirsdams zem 25 pa Rīgu nevaru palīst
Un pec Jani tava teiktā,sanāk,ka audi inženieri pateriņa režīmu ir ielikuši panelī uz haļavu? nu lohi džeki tie audi meistari,ko lai saka
Pagašo vasar braukaju ar rs7-jani,tam ari pateriņš ir 15l pilsetā,kā Tu domā vai zini?
S režimā dzinējs tur ļoti augstus apgriezienus,parsvara velk lidz 3.5,ja d režīmā pie 1.5 lidz 2k apgriezieniem parsledzas
Nav nekada heita
Loğiski ka man pateriņš nav konstanti 40l,bet nu es dirsdams zem 25 pa Rīgu nevaru palīst
Un pec Jani tava teiktā,sanāk,ka audi inženieri pateriņa režīmu ir ielikuši panelī uz haļavu? nu lohi džeki tie audi meistari,ko lai saka
Pagašo vasar braukaju ar rs7-jani,tam ari pateriņš ir 15l pilsetā,kā Tu domā vai zini?
ar kompatu pa brugji
Cipruss tu ar propānu braukā?
Nu jau kādu laiku sēžu x5, patēriņš ir savi 12-15l pa pilsetu, nemaz tik ekonomiski nesanāk, plus tīzelis ilgi silstcipruss18 rakstīja: ↑14 Nov 2019, 21:21 Man dzinejam viss ir kartiba
S režimā dzinējs tur ļoti augstus apgriezienus,parsvara velk lidz 3.5,ja d režīmā pie 1.5 lidz 2k apgriezieniem parsledzas
Nav nekada heita
Loğiski ka man pateriņš nav konstanti 40l,bet nu es dirsdams zem 25 pa Rīgu nevaru palīst
Un pec Jani tava teiktā,sanāk,ka audi inženieri pateriņa režīmu ir ielikuši panelī uz haļavu? nu lohi džeki tie audi meistari,ko lai saka
Pagašo vasar braukaju ar rs7-jani,tam ari pateriņš ir 15l pilsetā,kā Tu domā vai zini?
Slenga vārds haļava, nozīmē uz cita rēķina, pīpēt, dzert da jebko patērēt uz cita rēķina! Kāds sakars vārdam haļava ar audi indžinieru displeju?
Vēl reiz tev saku, pamācies kā strādā tad es ceru sapratīsi kam tas ir vajadzīgs un cik precīzs ir mērījums! Starp citu, tur ir vairāki režimi, kurus var pārslēgt
Tad tu met bildi ar displeju, kur 40l un stāsti, ka tik rij tavs audi, tagad sāc slīdēt nost uz kādiem 25l tak saņemies
Labrīt Lauri, c5 2.5tdi dīzelī nekas ekonomisks nav, motors smags auto smags, motors vājš un arī patēriņš atbirstošs
Paklausi kasiks nemoki to auto, aizdzen uz servisu, iesaku "auto uninon".
Kompreija tev mērīta nav spriežot pēc tā, ka sapisies kad prasīju, tā kā cik labs vai slikts to tu nezini! kļūdu var nerādīt ja lambdas beikta/as, jāskatās ir kāds spriegums no zondēm nāk.
Vēl reiz tev saku, pamācies kā strādā tad es ceru sapratīsi kam tas ir vajadzīgs un cik precīzs ir mērījums! Starp citu, tur ir vairāki režimi, kurus var pārslēgt
Tad tu met bildi ar displeju, kur 40l un stāsti, ka tik rij tavs audi, tagad sāc slīdēt nost uz kādiem 25l tak saņemies
Labrīt Lauri, c5 2.5tdi dīzelī nekas ekonomisks nav, motors smags auto smags, motors vājš un arī patēriņš atbirstošs
Paklausi kasiks nemoki to auto, aizdzen uz servisu, iesaku "auto uninon".
Kompreija tev mērīta nav spriežot pēc tā, ka sapisies kad prasīju, tā kā cik labs vai slikts to tu nezini! kļūdu var nerādīt ja lambdas beikta/as, jāskatās ir kāds spriegums no zondēm nāk.
cipruss18 rakstīja: ↑14 Nov 2019, 21:21 Man dzinejam viss ir kartiba
S režimā dzinējs tur ļoti augstus apgriezienus,parsvara velk lidz 3.5,ja d režīmā pie 1.5 lidz 2k apgriezieniem parsledzas
Nav nekada heita
Loğiski ka man pateriņš nav konstanti 40l,bet nu es dirsdams zem 25 pa Rīgu nevaru palīst
Un pec Jani tava teiktā,sanāk,ka audi inženieri pateriņa režīmu ir ielikuši panelī uz haļavu? nu lohi džeki tie audi meistari,ko lai saka
Pagašo vasar braukaju ar rs7-jani,tam ari pateriņš ir 15l pilsetā,kā Tu domā vai zini?
Ko Jūs te ņematies ar tiem patēriņiem? Protams ka tam nepilnus 20 gadus vecajam auto patēriņš spidometrā būs tik pat precīzs kā 20 eur vērtam alkometram.
Man audi c5 v6 2.8 automātam neiespringstot un arī tukšgaitā padarbinot ir ap 20l pilsētā un 10l uz šosejas, protams ka v8 patēriņš būs vēl lielāks.
Man audi c5 v6 2.8 automātam neiespringstot un arī tukšgaitā padarbinot ir ap 20l pilsētā un 10l uz šosejas, protams ka v8 patēriņš būs vēl lielāks.
Pēdējais labojis ZzevsS - 14 Nov 2019, 21:51, kopā labots 2 reizes.
Cipruss varēja uzfilmēt kā viņš brauc pa pilsētu, domāju ka tik lielam patēriņam pie vainas lielā mērā ir braukšanas stils..
bez heita, ja nemaldos pats stāstīji, ka ar auto brauc mierīgi. Ja auto uz 1km distanci vairākas reizes redz redline, tad nu nevajag stāstīt, ka rij maz
+ jāņem vērā fakts, ka B28 kompresijas pakāpe 10.2, B32 jau 11.3.
Anyway nav te ko diskutēt, katrs brauc savādāk. It sevišķi cilvēki, kas brauc ar tomātiem parasti mauc pēc metodes on/off
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Kas ir on/off metode?
Gāze / bremze un dambretītē maina joslas, + salonā skaļi skan repa mūzika.
nu tas tāds mans vidējais novērojums, ka cilvēki tā mēdz braukt ar tomātiem. Bet nu katrs brauc kā grib, lej cik grib. Braukšanas sāpe rodas tikai pie apļiem un tā, ka Rīgā faktiski neeksistē apvedceļš (nē no zepa braucot uz juglu caur ķekavu, salaspili, ulbroku nav apvedceļš bet bullshits ) un neeksistē 'fast lane' cilvēku galvās. Vienmēr atceros to Zvejas video par čuvaku ar E38, kurš brauc uz 90 pa otro joslu un saka ,ka citi viņu cienot apdzen pa labo
Being second is being the first of the losers. /Senna/
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 334
- 335
- 336
- 337
- 338
- …
- 470
- chevron_right