Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 341
- 342
- 343
- 344
- 345
- …
- 470
- chevron_right
Man pilnībā apmierina mana e36 minimāli uzlabotais m52b28, jaudas celšana būtu pēdējais ko es savam e36 darītu.
Es vispār žurkā baidītos likt ko jaudīgāku par 300hp, jo zinot ka NCAP testos žurka ieguva šausmīgos 1.5balles , kas tomēr liek aizdomāties vai ir saprātīgi ar to naglu kasti braukt bez iemetinātā būra.
P.s tāpēc izvēlējos e46, tomēr ieguva 4 zvaigznes.
P.s tāpēc izvēlējos e46, tomēr ieguva 4 zvaigznes.
Uztaisi topiku par savu aito no sakuma
ar kompatu pa brugji
Man 260hp izmaksāja 1.5k, taka nav tik traki-AF- rakstīja: ↑08 Dec 2019, 22:22Damn labsTautudels rakstīja: ↑08 Dec 2019, 20:45 [mg]https://scontent.frix4-1.fna.fbcdn.net/ ... e=5E858388[/img]
Nice, tik m54b30 ieliekot iegūsti gan labāku griezi, gan tādu pašu jaudu no stock ar vnk chipu.
Negribejas nemties ar csdd, bremzu un skanas testiem, un tas izmaksatu beigas krietni vairak tapat. Gribejas pirmo reizi ari motoru paskruvet. M54b30 man ir ieks e30, pavasari vares sacipot un bus ar ko salidzinat
Jo Tu parāk daudz dirs te par citu auto un to ,kas ir izdarīt vai nav izdarīts
Grībētoa redzēt tavu varoņdarbu
ar kompatu pa brugji
Ja m57d30 ieliek iekš e36,arī ir bremžu testi un tas jebatorijs?
ar kompatu pa brugji
Pa 6-7k(gala cipars LV) pagaidām vēl ir reāli tikt pie laba US M3 sedana vai kabrio, kupejas gan tur maksā vairāk vai par to cenu būs švakākā stāvoklī.
IMHO labs price performance priekš labi aprīkota E36 ar lielajām bremzēm, LSD un rūpnīcas M50/M52 "strokera", kam ir adekvāta jauda, bet uzturēšana ir stipri lētāka par niknajiem S dzinējiem.
IMHO labs price performance priekš labi aprīkota E36 ar lielajām bremzēm, LSD un rūpnīcas M50/M52 "strokera", kam ir adekvāta jauda, bet uzturēšana ir stipri lētāka par niknajiem S dzinējiem.
neliec enģeļus
Ņemot vērā, ka visticamāk tās bremzes un LSD pārlasīs, tāpat arī ar dzinēju, ja grib top zustand. Tad jau vieglāk uztaisīt to pašu M52 strokeri un ietaupi čakaru ar importēšanu.Krabiz rakstīja: ↑09 Dec 2019, 12:14 Pa 6-7k(gala cipars LV) pagaidām vēl ir reāli tikt pie laba US M3 sedana vai kabrio, kupejas gan tur maksā vairāk vai par to cenu būs švakākā stāvoklī.
IMHO labs price performance priekš labi aprīkota E36 ar lielajām bremzēm, LSD un rūpnīcas M50/M52 "strokera", kam ir adekvāta jauda, bet uzturēšana ir stipri lētāka par niknajiem S dzinējiem.
Otra lieta, ir S52 bloks (cilvēki, kam tas nerūp var par šo komentāru necepties) - sharing the engine block (cast iron, as per North American M52 engines)
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Ja vien tas netiek darīts uz ļoti labas un nopakotas 328i platformas, tad nesalīdzināmas mašīnas.TomSkarsts rakstīja: ↑09 Dec 2019, 14:10 Tad jau vieglāk uztaisīt to pašu M52 strokeri un ietaupi čakaru ar importēšanu.
neliec enģeļus
Nu te jau tad kādam ir faktors, ka M3 pēc VIN un vēl kkādi pribori. Bet runājot par minēto price-performance tajā cenā var iekļauties nevedot auto + iegūsti svaigu dzinēju un visticamāk sanāks arī pārlasīt LSD un bremzes.Krabiz rakstīja: ↑09 Dec 2019, 16:02Ja vien tas netiek darīts uz ļoti labas un nopakotas 328i platformas, tad nesalīdzināmas mašīnas.TomSkarsts rakstīja: ↑09 Dec 2019, 14:10 Tad jau vieglāk uztaisīt to pašu M52 strokeri un ietaupi čakaru ar importēšanu.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 341
- 342
- 343
- 344
- 345
- …
- 470
- chevron_right