Wheel hop
Kādam ir bijusi līdzīga pieredze un ir risinajis?
tinot ratus no vietas pakaļa lēkā, uz slapja īpaši izteikts.vakar tinu ar otro, iemetu trešajā un aizgāja uz priekšu purēdams. bukses visas jaunas amīši KYB gāzinieki, atsperes sarkanās, bet lietotas.
Respektīvi regulāri reduktori ģērbjas ārā
Ārzemju forumos raksta daudz par beigtiem amīšiem, man ta jauni. varbūt manā gadījumā tās atsperes vainīgas, kādam ir bijis līdzīgi?
tinot ratus no vietas pakaļa lēkā, uz slapja īpaši izteikts.vakar tinu ar otro, iemetu trešajā un aizgāja uz priekšu purēdams. bukses visas jaunas amīši KYB gāzinieki, atsperes sarkanās, bet lietotas.
Respektīvi regulāri reduktori ģērbjas ārā
Ārzemju forumos raksta daudz par beigtiem amīšiem, man ta jauni. varbūt manā gadījumā tās atsperes vainīgas, kādam ir bijis līdzīgi?
kā ar variantu, ka mošk riepas ar labu saķeri un vienkārši nepietiek spēka?
Man tieši tāda pati problēma, un nevaru saprast kpc tā. Tikai pa slapju tāda problēma un 2.8 šaubos ka pa slapju nepietiek jaudas. Pa slapju cist tur jauda vairāk kā vajag
Atsperes cietak vajag
nu man m50b25 un studentavasaras drifterenes, nevis firmas ziemenes
Tas ka viņas sarkanas un zemas - nenozīmē ka cietas.
tad jau laikam koili way to go
Ar atsperēm šajā gadījumā nekāda sakara.
Uzliekam normālus, kvalitatīvus amortizatorus (nē, kyb, nav kvalitatīvi amji, lētais gals ar attiecīgu kvalitāti).
Novēršam visas brīvkustības piekarē (arī šķietami labās, bet patiesībā sen sagurušās pusrāmja bukses) un piedziņā (pusasis, reduktors).
Uzliekam savirzi un aizmirstam par aizm. "lēkāšanu".
Uzliekam normālus, kvalitatīvus amortizatorus (nē, kyb, nav kvalitatīvi amji, lētais gals ar attiecīgu kvalitāti).
Novēršam visas brīvkustības piekarē (arī šķietami labās, bet patiesībā sen sagurušās pusrāmja bukses) un piedziņā (pusasis, reduktors).
Uzliekam savirzi un aizmirstam par aizm. "lēkāšanu".
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Precīzi! Šo izslimoju arīhe9600 rakstīja: ↑29 Jan 2020, 21:24 Ar atsperēm šajā gadījumā nekāda sakara.
Uzliekam normālus, kvalitatīvus amortizatorus (nē, kyb, nav kvalitatīvi amji, lētais gals ar attiecīgu kvalitāti).
Novēršam visas brīvkustības piekarē (arī šķietami labās, bet patiesībā sen sagurušās pusrāmja bukses) un piedziņā (pusasis, reduktors).
Uzliekam savirzi un aizmirstam par aizm. "lēkāšanu".
Man aizmugurē koni oranžie, msr atsperes (ķipa 8kg), viss poly un arī līdzīgs efekts ir, tad kad parādās saķere atpakaļ. Pieņemsim smeļot ar 2ro, iemetot 3šajā un jau taisnojoties, kad atgūst saķeri arī ir "lēkāšanas" efekts. Hvz vai tas normāli.he9600 rakstīja: ↑29 Jan 2020, 21:24 Ar atsperēm šajā gadījumā nekāda sakara.
Uzliekam normālus, kvalitatīvus amortizatorus (nē, kyb, nav kvalitatīvi amji, lētais gals ar attiecīgu kvalitāti).
Novēršam visas brīvkustības piekarē (arī šķietami labās, bet patiesībā sen sagurušās pusrāmja bukses) un piedziņā (pusasis, reduktors).
Uzliekam savirzi un aizmirstam par aizm. "lēkāšanu".
Savirzi gan jātaisa, bet diez vai tas ietekmē tik ļoti. Vienīgais, kur ir lufte tās ir pusasis, kas drīz savu dzīvi beigs
p.s.
Tu ar stance nodarbojies? Ja viņas liek bez regulatoriem, tad tur pat normāla riepa neielien, ja vien nav ET40
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Man arī tā pati lēkāšana ir. Savirze saregulēta, sachs amīši, jaunas standarta atsperes, lsd, pusasis - nu kādas viņas tur ir . Pusrāmja bukses, gan nav mainītas. Vienā slieksnī mainīta bukse, otrā nezinu kad.he9600 rakstīja: ↑29 Jan 2020, 21:24 Ar atsperēm šajā gadījumā nekāda sakara.
Uzliekam normālus, kvalitatīvus amortizatorus (nē, kyb, nav kvalitatīvi amji, lētais gals ar attiecīgu kvalitāti).
Novēršam visas brīvkustības piekarē (arī šķietami labās, bet patiesībā sen sagurušās pusrāmja bukses) un piedziņā (pusasis, reduktors).
Uzliekam savirzi un aizmirstam par aizm. "lēkāšanu".
Viegla pēcpuse, ar 225/45 vēl saiet bez regulātoriem/gumijām, pāriešu uz 235/40 tad jāliek citas atsperes, jo būs 1cm jādabū zemāk.
Man ir tas jocīgais plaza komplekts, redzēs kas tur sanāks, pavasarī likšu virsū.
Man ir tas jocīgais plaza komplekts, redzēs kas tur sanāks, pavasarī likšu virsū.
Uz HSD neplāno pāriet? Es likšu 235/40 ar ET20 8J, domāju, ka būs smagi jāvalcē un jaātstāj regulatori
Anyway izskatās, ka tā problēma ar lēkāšanu ir daudziem. Likšu vainu uz metinātais + lufte pusasīm. Jo bez metinātā nekā tāda nav, par cik viss sorted.
Anyway izskatās, ka tā problēma ar lēkāšanu ir daudziem. Likšu vainu uz metinātais + lufte pusasīm. Jo bez metinātā nekā tāda nav, par cik viss sorted.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Neviens laikam neizlasīja ko @he9600 rakstija
es personīgi izlasīju. Koni oranžajiem pieņemu, ka nav ne vainas un MSR 8kg lai vai ir pamīkstas un prasītos 10-12kg HSD, tomeŗ diez vai viņas ir tik mīkstas.
un visur poly (arī diffam), jauni gultņi utt. Lufte var būt/ir tikai pusasīs. Ja no tā tas var rasties, tad var pieciest.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Kas ir "normāls, kvalitatīvs amortizātors"?he9600 rakstīja: ↑29 Jan 2020, 21:24 Ar atsperēm šajā gadījumā nekāda sakara.
Uzliekam normālus, kvalitatīvus amortizatorus (nē, kyb, nav kvalitatīvi amji, lētais gals ar attiecīgu kvalitāti).
Novēršam visas brīvkustības piekarē (arī šķietami labās, bet patiesībā sen sagurušās pusrāmja bukses) un piedziņā (pusasis, reduktors).
Uzliekam savirzi un aizmirstam par aizm. "lēkāšanu".
Bilstein? Koni?
Bilstein, Koni, koilu gadījumā hsd, bcKalnz rakstīja: ↑30 Jan 2020, 11:08Kas ir "normāls, kvalitatīvs amortizātors"?he9600 rakstīja: ↑29 Jan 2020, 21:24 Ar atsperēm šajā gadījumā nekāda sakara.
Uzliekam normālus, kvalitatīvus amortizatorus (nē, kyb, nav kvalitatīvi amji, lētais gals ar attiecīgu kvalitāti).
Novēršam visas brīvkustības piekarē (arī šķietami labās, bet patiesībā sen sagurušās pusrāmja bukses) un piedziņā (pusasis, reduktors).
Uzliekam savirzi un aizmirstam par aizm. "lēkāšanu".
Bilstein? Koni?
Being second is being the first of the losers. /Senna/