sajūgs
Virsma līka
Aizvests atjaunot.
Aizvests atjaunot.
Pisu pa bortiem
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
Sveiki!
Ir kāds mēģinājis kko šādu no sajūgiem?
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 2903562145
Ir kāds mēģinājis kko šādu no sajūgiem?
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 2903562145
Apraksts NFS cienīgs tik ņem vērā ka tas ir flat curwe grozs.
nu tas jau loģiski, ka CHINA ir un paliks CHINA
Jā, to manīju, jāsūta spararats arī.
Ir bijusi saskarsme ar China sajūgiem, neko daudz sliktu nevarētu teikt, cērt labi, tik ikdienas braukšanai neder, jo ātri nodilst.
Man tas vairāk izskatās pēc vnk e30 325xi sajūga komplekts, jo grozs un disks ir 1:1 kā Sachs tik nopusts ar balonu.
E46 330i 5gang ZF
M50 atvieglināts spararats
Parastais 240mm disks ar atsperēm
335i pašreg. kurvis.
Izspiedējgultnis 330i stock jauns
Pirmo reizi visu saliekot, spiežot sajūgu dakša atdūrās pret kurvi un izspiedēj cilindrs "izjuka"
Tad tika secināts ka izspiedējgultnis par īsu, un attiecīgi uzmetinātas dakšai speiseris (pēctam apslīpēju)
Rezultāts nekāds, jo sajūga pedāli nospiežot, kārbas izejošā ass griežas kopā ar motoru.
https://youtu.be/XGJb1T2DrQ0
Tā ir brīvkustība šobrīd dakšai
Mēģināt atgaisot izspiedējcilindru? Varianti?
M50 atvieglināts spararats
Parastais 240mm disks ar atsperēm
335i pašreg. kurvis.
Izspiedējgultnis 330i stock jauns
Pirmo reizi visu saliekot, spiežot sajūgu dakša atdūrās pret kurvi un izspiedēj cilindrs "izjuka"
Tad tika secināts ka izspiedējgultnis par īsu, un attiecīgi uzmetinātas dakšai speiseris (pēctam apslīpēju)
Rezultāts nekāds, jo sajūga pedāli nospiežot, kārbas izejošā ass griežas kopā ar motoru.
https://youtu.be/XGJb1T2DrQ0
Tā ir brīvkustība šobrīd dakšai
Mēģināt atgaisot izspiedējcilindru? Varianti?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Izskatās, ka tai dakšai otrā galā nav tā plastmasiņa vai liekot karbu virsū gultnis ir sagriezies un un gultņa ausis nav pret dakšu
Izspiedējgultnis nevar "pagriesties", jo tam ir frēzēti sāni un izspiedējdakšā ieiet tikai vienā stāvokli.
Vēljoprojām neesmu ticis galā ar problēmu.
Samainīts izspiedēj virzulīts, stundu kačāts, gaisots...
Uzlikta arī 323 e21 izspiedēj gultnis, dakšai brīvkustība mazinājusies...
Kārba jau 4 reizes likta virsū, vairs nav iekšās cilāt šurpu turpu
Pedālis ļoti labs, nāk pats atpakaļ, nav pārāk mīksts vai ciets.
Visas skaņas kas nāk no kārbas puses arī liecina ka tiek izspiests kurvis un visam būtu jānotiek.
Šobrīd nav iespēja uzlikt kardānu, bet ar pilnībā nospiestu pedāli, var pagriezt motoru caur kārbas izejošo asi (pie kardāna muftas)
Kurvis bija "atgriezts" sākuma pozīcijā, vizuāli mazās atsperītes pēc sajūga pirmās izspiešanas ir drusku "atvērušās"
Vecā un jaunā setapa atšķirība ir 17mm, mērot veco un jauno spararatu ar kurvi kopā arī sanāk tieši tie 17mm
HEEELPP
Samainīts izspiedēj virzulīts, stundu kačāts, gaisots...
Uzlikta arī 323 e21 izspiedēj gultnis, dakšai brīvkustība mazinājusies...
Kārba jau 4 reizes likta virsū, vairs nav iekšās cilāt šurpu turpu
Pedālis ļoti labs, nāk pats atpakaļ, nav pārāk mīksts vai ciets.
Visas skaņas kas nāk no kārbas puses arī liecina ka tiek izspiests kurvis un visam būtu jānotiek.
Šobrīd nav iespēja uzlikt kardānu, bet ar pilnībā nospiestu pedāli, var pagriezt motoru caur kārbas izejošo asi (pie kardāna muftas)
Kurvis bija "atgriezts" sākuma pozīcijā, vizuāli mazās atsperītes pēc sajūga pirmās izspiešanas ir drusku "atvērušās"
Vecā un jaunā setapa atšķirība ir 17mm, mērot veco un jauno spararatu ar kurvi kopā arī sanāk tieši tie 17mm
HEEELPP
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Spararats novirpots/nofrēzēts nepareizā dziļumā vai nepareizi piemeklēts grozs (atkarībā kā tas komplekts tika lasīts).RONČIKS rakstīja: ↑15 Mar 2020, 15:46 Vēljoprojām neesmu ticis galā ar problēmu.
Samainīts izspiedēj virzulīts, stundu kačāts, gaisots...
Uzlikta arī 323 e21 izspiedēj gultnis, dakšai brīvkustība mazinājusies...
Kārba jau 4 reizes likta virsū, vairs nav iekšās cilāt šurpu turpu
Pedālis ļoti labs, nāk pats atpakaļ, nav pārāk mīksts vai ciets.
Visas skaņas kas nāk no kārbas puses arī liecina ka tiek izspiests kurvis un visam būtu jānotiek.
Šobrīd nav iespēja uzlikt kardānu, bet ar pilnībā nospiestu pedāli, var pagriezt motoru caur kārbas izejošo asi (pie kardāna muftas)
Kurvis bija "atgriezts" sākuma pozīcijā, vizuāli mazās atsperītes pēc sajūga pirmās izspiešanas ir drusku "atvērušās"
Vecā un jaunā setapa atšķirība ir 17mm, mērot veco un jauno spararatu ar kurvi kopā arī sanāk tieši tie 17mm
HEEELPP
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Nezinu, kāds Tev tas kurvis no iekšpuses, bet man ar 3.0d kurvi bija tā, ka viena kurvja detaļa spiedās pret sajūga diska atsperēm, kad izspiedu sajūgu.
Jā, bet tādā gadījumā neparādītos liekas skaņas?
Un fakts ka pie Proring tika vests pilns komplekts, arī sajūga disks. Viņi būtu konstatējuši faktu ja nav pareizi kautkas...
Es iespējams tikko pats būšu atradis vainu, attiecīgi kādi 4-5mm atšķirība uz izspiedēj dakšas. Rīt mēģināšu kautkā kompensēt to, un ja tas nepalīdzēs, visas aizdomas būs par kurvi.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Tikai izspiezot sajūgu parādījās liekas skanas.
Atskrūvē kurvi un pamēri atstarpi starp kurvi un spararatu nepievilktu.
Ja es pareizi sapratu problemu, tad sajuga cilindra shtoka pagarinashana varetu palidzet
Nav sajūgam brīvgaita, Palaižot pedāli mm šams jau sāk braukt
Jauns sajūga komplekts
e36 auto
Jauns sajūga komplekts
e36 auto