Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- chevron_right
Cik daudz eļļu vajag E36 320i open 168mm?
75w90? Kādu ražotāju?
Paldies.
75w90? Kādu ražotāju?
Paldies.
the Pursuit of Happiness.
1.3l pec kataloga
75w90, razotajs da jebkads palielam, jo tas ir open.
čau,
Man ir metināts 3,63 reduktors 188 korpusā priekš e36.
Ir kāds džeks vai kantoris ar pieredzi kas varētu viņu pārlasīt lai negaudo un ilgi kalpo?
Man ir metināts 3,63 reduktors 188 korpusā priekš e36.
Ir kāds džeks vai kantoris ar pieredzi kas varētu viņu pārlasīt lai negaudo un ilgi kalpo?
+371 28 354 240 Vladimirs, Rigadiffs
Ir interese par LSD priekš E36. Sūdīga pieredze ar metinātājiem un ar to ka izbeidzās miroņi.
Kādās cenās +/- mūsdienās nāk? Uz kādiem parametriem tur jāskatās? Pusasis arī citas vajadzēs? (neko nerubīju par to tematu)
Paldies,
Kādās cenās +/- mūsdienās nāk? Uz kādiem parametriem tur jāskatās? Pusasis arī citas vajadzēs? (neko nerubīju par to tematu)
Paldies,
Sveiki, varbūt kādam uz vietas ir divas šīs? Kur pasūtīt zinu, interesētu tagad iegādāties. Paldies.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
LSD būs divu veidu - mazais 168mm (316-320 modelis, vākam 6 skrūves) vai lielais 188mm (323-328 modelis, vākam 8 skrūves)
Pusasis nemainās, atšķirsies Compact un pārējās virsbūves (ir divu tipu reduktora veidi)
mazais 250-350 EUR
lielais 350-500 +/-, ir kosmonauti kas prasa 500-800
man ar patīk šitie čuvaki. Vislabāk jau, ka meklē konkrētās pusasis un visādi šrotisti mēģina iestāstīt, ka visas der visur PĒRC UN LIEC.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Tad laikam te piederās arī jautājums par to kādas pusasis kam der
Auto ir kupeja, so par kompaktu nav runas. Pieļauju domu ka man tur ir kkāds parastākais mazais reduktors. Tad pusasis derēs mazajam LSD un lielajam vajdzēs meklēt citas?
Sorry par stūlbiem jautajumiem. E36 savā laikā daudz pārjaukti bet saistībā ar reduktoriem tālāk par metināšanu nēesmu ticis
Auto ir kupeja, so par kompaktu nav runas. Pieļauju domu ka man tur ir kkāds parastākais mazais reduktors. Tad pusasis derēs mazajam LSD un lielajam vajdzēs meklēt citas?
Sorry par stūlbiem jautajumiem. E36 savā laikā daudz pārjaukti bet saistībā ar reduktoriem tālāk par metināšanu nēesmu ticis
Lielais reduktors - savas pusasis - un savs kardāns(aizmugurējā daļa) - teorijā var sabīdīt kardānu kopā atskrūvejot uzgriezni bet tas jau uz vietas jāskatās...
konkrētāk par to, ka 168 un 188mm reduktoriem ir tādas pašas pusasis kā citiem, ja ir mazais parastais tad pusasis paliek tādas kā ir, ja ir lielais tad uz tām pašām pusasīm derēs reduktors ar lsd.
Te jau nav runa par to, ka liks mazā vietā lielo utt, te jautā vai priekš LSD vajag citas pusasis, principā ja ir mazais reduktors, tad tās pašas pusasis paliek arī ja tiek likts LSD reduktors vai elements. Es tā vismaz sapratu
nepieskruvēsi mazo pussasi pa taisno pie lielā reduktora... Ja mainīsi flaņčus tad jā... nevajag maldināt tautu,... otrkārt pussas garums. lai necirtstu nost un pusasis strādātu pareizi... mazais reduktors mazas pusassis. un lielais reduktors lielas pusasis,
Lielais reduktors ir plataks un garāks... un flaņči lielāki - tādi paši kā 7 serijai... un skrūves m8 un m10
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=33_0468
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=33_0468
Lielais reduktors ir plataks un garāks... un flaņči lielāki - tādi paši kā 7 serijai... un skrūves m8 un m10
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=33_0468
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=33_0468
kaut kā neskaidri izsakos laikam, to es ļoti labi saprotu, ka mazajam un lielajam pusasis vienam ar otru nesader, cilvēks jautāja sākumā vai liekot LSD pusasis arī jāmaina, principā ja mazā open diffa vietā liek LSD, tad pusasis nav jāmaina, ja lielā open diffa vietā liek lielo LSD, tad pusasis nav jāmaina un viss der.Extor rakstīja: ↑11 Nov 2020, 13:31 nepieskruvēsi mazo pussasi pa taisno pie lielā reduktora... Ja mainīsi flaņčus tad jā... nevajag maldināt tautu,... otrkārt pussas garums. lai necirtstu nost un pusasis strādātu pareizi... mazais reduktors mazas pusassis. un lielais reduktors lielas pusasis,
Lielais reduktors ir plataks un garāks... un flaņči lielāki - tādi paši kā 7 serijai... un skrūves m8 un m10
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=33_0468
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=33_0468
zini skrūvju skaitu, milimetrus. Bet nezini, ka pusasis ir jāmaina ???robertsq rakstīja: ↑10 Nov 2020, 15:44LSD būs divu veidu - mazais 168mm (316-320 modelis, vākam 6 skrūves) vai lielais 188mm (323-328 modelis, vākam 8 skrūves)
Pusasis nemainās, atšķirsies Compact un pārējās virsbūves (ir divu tipu reduktora veidi)
mazais 250-350 EUR
lielais 350-500 +/-, ir kosmonauti kas prasa 500-800
par metinātajiem:
metinātais obligāti uz skati būs jāmaina. žurkas ir kā medusmaize TA džekiem. Pirmais manevrs pirms bremžu stenda ir izgriezt stūri un pabraukt slīpi, paklausīties vai aizmugurējā ass nav metināta.
Pēdējos gadus viņiem ir absolūta bauda drāzt žurkas. Agrāk tā nebija. Tagad viņi tur izklausās pēc šakāļiem.
metinātais obligāti uz skati būs jāmaina. žurkas ir kā medusmaize TA džekiem. Pirmais manevrs pirms bremžu stenda ir izgriezt stūri un pabraukt slīpi, paklausīties vai aizmugurējā ass nav metināta.
Pēdējos gadus viņiem ir absolūta bauda drāzt žurkas. Agrāk tā nebija. Tagad viņi tur izklausās pēc šakāļiem.
Tas jau jā. Nezinu kā CSDD bet daļa bremžu stendu defaultā griežās katrs uz savu pusi so tur jau vien var jautrības sanāktaustralia rakstīja: ↑11 Nov 2020, 15:42 par metinātajiem:
metinātais obligāti uz skati būs jāmaina. žurkas ir kā medusmaize TA džekiem. Pirmais manevrs pirms bremžu stenda ir izgriezt stūri un pabraukt slīpi, paklausīties vai aizmugurējā ass nav metināta.
Pēdējos gadus viņiem ir absolūta bauda drāzt žurkas. Agrāk tā nebija. Tagad viņi tur izklausās pēc šakāļiem.
Wo, to gan nezināju. Sāku jau nobriest uz lielo LSD uzreiz meklēt ar pusasīm, bet tad lkm arī kardāna aizmugure jāmeklē.
da nevar būt, ka katru ratu griež uz savu pusi. wtfBurbul1s rakstīja: ↑11 Nov 2020, 20:54Tas jau jā. Nezinu kā CSDD bet daļa bremžu stendu defaultā griežās katrs uz savu pusi so tur jau vien var jautrības sanāktaustralia rakstīja: ↑11 Nov 2020, 15:42 par metinātajiem:
metinātais obligāti uz skati būs jāmaina. žurkas ir kā medusmaize TA džekiem. Pirmais manevrs pirms bremžu stenda ir izgriezt stūri un pabraukt slīpi, paklausīties vai aizmugurējā ass nav metināta.
Pēdējos gadus viņiem ir absolūta bauda drāzt žurkas. Agrāk tā nebija. Tagad viņi tur izklausās pēc šakāļiem.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- chevron_right