Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 415
- 416
- 417
- 418
- 419
- …
- 470
- chevron_right
Jūtu ka m50 e34 sukņu cena pieaugs in 3 2 1
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Jauns ir dabujams par adekvatu ciparu
Atraduši ko skatīties Austrālijas babaju
Tak no laika gala ASV un Austrālijas cenas nav jēgas ņemt vērā, tur tās mašīnas ir mazāk dēļ kā arī tirgus ir cits, tāpat kā LV kaut kādiem JDM japcrapiem, veciem amerikāņiem.vai kādiem Holden cenas būs kosmoss, jo te tādu vnk nav vai ir maz.
Tak no laika gala ASV un Austrālijas cenas nav jēgas ņemt vērā, tur tās mašīnas ir mazāk dēļ kā arī tirgus ir cits, tāpat kā LV kaut kādiem JDM japcrapiem, veciem amerikāņiem.vai kādiem Holden cenas būs kosmoss, jo te tādu vnk nav vai ir maz.
Es iemetu tīri info no kā der, cik baru un kodi. Cenai nav japievērš uzmaniba jo jauns maksā 70-90e ja nemaldos.
Šodien biju apskatit viemu e91,iesedos iekšā un sapratu,ka jutos kā konservundžā.nu nereali maziņš prieks 2m džeka
ar kompatu pa brugji
Mazs papildinājums m50 130bar sūkni liekot uz m52 nedaudz jāmodificē korpuss un atšķiras augstspiediena trubas. Nekas sarežģīts
Foto tepat no 3er foruma ārēm. Tika likts uz m54
Uz m50 viss ir 1:1 un neko pārtaisīt nevajag
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Nu tadu es nevaru vel atļauties
Izbraucu ari ar F01,tas laikam bus mans nakamais pirkums,nu vel pa e70 bet tam salons novecojis salidzinot ar f01
Izbraucu ari ar F01,tas laikam bus mans nakamais pirkums,nu vel pa e70 bet tam salons novecojis salidzinot ar f01
ar kompatu pa brugji
Nu jau pasen, kad bija prāta aptumsums un gribēju F11 tad izmantoju iespēju un pamēģināju F31. Esmu turpat 2m, ikdienā sevi šādā auto neredzēju jūtamies komfortabli. Aiz mani apsēsties varēja tikai atstājot kājas ārpusē. F34 gan jau ir cita lieta, tur gan vietas netrūkst un par cik krēsli nav tik uzpūsti kā piecītim tad likās pat lielāks par F11.
Kaut kas briest!
Manuprāt Tu nepareizi rēķini. F01 Tev nekādi un nekad nebūs lētāks kopējās izmaksās par F31.
Kaut kas briest!
Es ārkārtīgi reti vedu 4 pieaugušus cilvēkus savā auto, tāpēc vieta aiz manis nekad nekad nav bijusi aktuāla.>bandiT< rakstīja: ↑24 Nov 2020, 08:42Nu jau pasen, kad bija prāta aptumsums un gribēju F11 tad izmantoju iespēju un pamēģināju F31. Esmu turpat 2m, ikdienā sevi šādā auto neredzēju jūtamies komfortabli. Aiz mani apsēsties varēja tikai atstājot kājas ārpusē. F34 gan jau ir cita lieta, tur gan vietas netrūkst un par cik krēsli nav tik uzpūsti kā piecītim tad likās pat lielāks par F11.
Katram savas prasības.
Man galvenais lai būtu sajūta ka sēdi zemu un lai stūri var pieregulēt pēc iespējas tuvāk sev (ar to arī f3x izcēlās)
Protams, katrs jau skatās uz lietām savādāk. Es tik ar savu pieredzi padaloskars rakstīja: ↑24 Nov 2020, 11:28Es ārkārtīgi reti vedu 4 pieaugušus cilvēkus savā auto, tāpēc vieta aiz manis nekad nekad nav bijusi aktuāla.>bandiT< rakstīja: ↑24 Nov 2020, 08:42Nu jau pasen, kad bija prāta aptumsums un gribēju F11 tad izmantoju iespēju un pamēģināju F31. Esmu turpat 2m, ikdienā sevi šādā auto neredzēju jūtamies komfortabli. Aiz mani apsēsties varēja tikai atstājot kājas ārpusē. F34 gan jau ir cita lieta, tur gan vietas netrūkst un par cik krēsli nav tik uzpūsti kā piecītim tad likās pat lielāks par F11.
Katram savas prasības.
Man galvenais lai būtu sajūta ka sēdi zemu un lai stūri var pieregulēt pēc iespējas tuvāk sev (ar to arī f3x izcēlās)
Kaut kas briest!
cik tad budžets uz f01?
Jap F3x vēl pārāk dārgs, negribētu tik dārgu auto pirkt bez garantijas + kuram vēl krīt vērtība. (+ kasko/zog)
Jāpaņem kādreiz uz testabraucienu f3x, visvairāk interesē kā viņam automāts strādā (vai ir 'blips' vai nav)
No jaunajiem bmw esmu braucis tikai ar 19 gada X1, tam ir 'blips'
Jāpaņem kādreiz uz testabraucienu f3x, visvairāk interesē kā viņam automāts strādā (vai ir 'blips' vai nav)
No jaunajiem bmw esmu braucis tikai ar 19 gada X1, tam ir 'blips'
Nu pašlaik uz sigiena nesmu baigi plānojis budžetu .visticamak nakamvasar kko domāšu
Bet nu max 16k
Viss atkarigs no darbiem,tagad vispar neko neplanoju
Un pluss,f01 man nereali vizuali patik,daudz labak par jaunajiem semakiem
Nereali erts
ar kompatu pa brugji
Paņem kad nobraukts un ieguldi remontos, paņem mazlietotu zaudē vērtībā. Beigās izmaksas gada griezumā ir vienādas vai pat lētākas mazlietotam un cik jāieliek nopērkot nobrauktu + protams laiks un nervi pavadot labojot auto vai braucot. Ir jau arī % veiksme mazliet, bet ja pirksi auto pa piemēram €15k tad noteikti izdarīsi vairāk lai pārliecinātos par auto stāvokli nekā pērkot to, kad tas maksās €5k.kars rakstīja: ↑24 Nov 2020, 21:38 Jap F3x vēl pārāk dārgs, negribētu tik dārgu auto pirkt bez garantijas + kuram vēl krīt vērtība. (+ kasko/zog)
Jāpaņem kādreiz uz testabraucienu f3x, visvairāk interesē kā viņam automāts strādā (vai ir 'blips' vai nav)
No jaunajiem bmw esmu braucis tikai ar 19 gada X1, tam ir 'blips'
Karoķ katrs jau darām kā gribam, bet saku, ka nav viss tik balts un melns.
BMW kasko protams jā tur cenas ir ļoti dārgas.
Kaut kas briest!
Esmu pircis vairākus auto kam vērtība ir zemākajā punktā, nevienā no tiem nēsmu ielicis remontos pat 500 euro, jā es zaudēju pārdodot tos, bet tā summa arī ir maza.
Nav arī bijis tā ka tie auto baigi plīstu un būtu bail kaut kur tālāk braukt.
Varbūt man veicās, nevienam no maniem ex auto nav bijis kritisks motorshadens vai kārba izbeigusies, vai kāds cits dārgs remonts, pērkot auto nēsmu nevienu dzinis uz servisu padziļināti pārbaudīt.
Nav arī bijis tā ka tie auto baigi plīstu un būtu bail kaut kur tālāk braukt.
Varbūt man veicās, nevienam no maniem ex auto nav bijis kritisks motorshadens vai kārba izbeigusies, vai kāds cits dārgs remonts, pērkot auto nēsmu nevienu dzinis uz servisu padziļināti pārbaudīt.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 415
- 416
- 417
- 418
- 419
- …
- 470
- chevron_right