E92 by MixCerpins
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- chevron_right
Pēc iepriekšējo auto būvējumiem gaidīju 335i
Cerams ka Kasko jau ir
Cerams ka Kasko jau ir
Kasko ir?
Kupeja ir labi , a kur unītis? Palika vai samainījies?
Ps, kkad nākotnē arī noteikti būs e92 , bet ar benz dzinēju un svarku reduktorā, bet Tev - veiksmi darbos un iecerētajā
Ps, kkad nākotnē arī noteikti būs e92 , bet ar benz dzinēju un svarku reduktorā, bet Tev - veiksmi darbos un iecerētajā
Ķēdes mainīsi?
Loti pareizi!!!
ECU softs no 170kw versijas?
Nezinu, bet pie aprīkojuma rakstīts 0843 Power reduction
Vispar diezgan maz zinu par e9x seriju, mācos vel.
Vispar diezgan maz zinu par e9x seriju, mācos vel.
Nice kupeja Veiksmi darbos, lai visi plāni izdodas!
https://www.instagram.com/_ascotgrun_e36/
SIEMENS ms41,42,43 EWS delete utt Pm!
SIEMENS ms41,42,43 EWS delete utt Pm!
Paldies
Tautā runā, ka M sērijas dzinējiem nav jāmaina.. Šefs savam E93 170kw dzinējam mainīja ķēdes, bija manāmi pastiepušās.MixCerpins rakstīja: ↑03 Feb 2021, 16:38Neesmu plānojis itkā. 170kw 3.0d versijai cik sapratu nav baigās problēmas ar ķēdēm. Bet varbut es vienkārši nezinu
Jebkuram motoram ir jēga un svētīgi nomainīt ķēdi
Tieši tā. Es pat M51 ķēdi mainīju.
Par M51 vnk LOL, bet nu daudzi viņus ir lasījuši no tukša bloka, tad jau skaidrs, ka lietotu neliksi.
M57 īsti nav jēgas mainīt, M57N joprojām īsti nav jēgas, bet var stiepties un kādreiz var gadīties, ka plīst, bet pa lielam stabilu pusmiljonu iet un vairāk, M57N2, kas ir šeit jau ir strīdīgi, ķēdes mēdz stiepties, mēdz plīst līdz pusmiljonam, tieši tāpat mēdz apraut šāles kā variants ja celiņsiksna pajūk ir redzēti, ka siksnu satin uz skriemeļa izspiež blīvslēgu un sabeidz pirmo pamatnieci, tāpat ir redzeti kam klaņos 5-6 cilindrā, bet pieļauju, ka kurā tieši ir drīzāk sakritība, aprauj un/vai noklemē.
Ja naudu nav kur likt var mainīt nedomājot, bet viņiem man šķiet var samērīt ķēdi, lai saprastu ir tur kas izstiepies vai nē un attiecīgi, lai saprastu cik lietderīga būtu maiņa, personīgi es drīzāk nemainītu, biežāk tajos motors atņirdzas viss kas cits, bet nu vienmēr ir iespēja laimēt iespēju mainīt motoru
M57 īsti nav jēgas mainīt, M57N joprojām īsti nav jēgas, bet var stiepties un kādreiz var gadīties, ka plīst, bet pa lielam stabilu pusmiljonu iet un vairāk, M57N2, kas ir šeit jau ir strīdīgi, ķēdes mēdz stiepties, mēdz plīst līdz pusmiljonam, tieši tāpat mēdz apraut šāles kā variants ja celiņsiksna pajūk ir redzēti, ka siksnu satin uz skriemeļa izspiež blīvslēgu un sabeidz pirmo pamatnieci, tāpat ir redzeti kam klaņos 5-6 cilindrā, bet pieļauju, ka kurā tieši ir drīzāk sakritība, aprauj un/vai noklemē.
Ja naudu nav kur likt var mainīt nedomājot, bet viņiem man šķiet var samērīt ķēdi, lai saprastu ir tur kas izstiepies vai nē un attiecīgi, lai saprastu cik lietderīga būtu maiņa, personīgi es drīzāk nemainītu, biežāk tajos motors atņirdzas viss kas cits, bet nu vienmēr ir iespēja laimēt iespēju mainīt motoru
Beztēma, bet M51 gadījumā galva tāpat tika celta nost. Tad arī tika secināts, ka ķēde pastiepusies un mierinātāji nekādi, vēl faktors klāt, ka tika taisīts priekš sevis kā ikdienas kustinātājs. Pieņemu, ka neviens cits neko tādu tam motoram nebūtu darījis
Ir arī saimniecībā viens M57 ar 650k spidometrā, tam laikam ķēdes būtu jānomaina profilaksei.
Ir arī saimniecībā viens M57 ar 650k spidometrā, tam laikam ķēdes būtu jānomaina profilaksei.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- chevron_right