Klavz 328 Cabrio OEM+
Nu jaa, interesanti, interesanti.
Lūk šādi rodas eksemplāri, kuri vēlāk tirgojas 15k +
Lūk šādi rodas eksemplāri, kuri vēlāk tirgojas 15k +
wow
Sajutos, ka 10 gadus atpakal, ka e36 bija must have!
Kruta!
Sajutos, ka 10 gadus atpakal, ka e36 bija must have!
Kruta!
Auto labs, bet kāpēc uz skati miglas jāņem ārā?
Tas lai pie kafijas tases būtu ko palasīt, bieži jau vairs forumā gari raksti nav
Non M žurkai 15+ ir pārāk optimistiski, bet nu nav plānots pārdot, varbūt pēc gadiem pietuvosies tam ciparam
Vot atceros, kāda te aktivitāte bija 2012 - 2015, visi tam izgāja cauri, es tagad tam eju cauri
Lai mazāks čakars, jo vairāk lukturu, jo lielāka iespēja, ka nebūs kautkas precīzi noregulēts Ielikt izņemt miglas ar veseliem rāmīšiem ir 1 minūtes jautājums, tapēc vienmēr uz skati izņemu.
Paldies visiem par pozitīvajiem komentāriem
Bomba ar savējo blakus šim eksemplāram būs kauns stāvēt
Paldies
Nav jau dzīvē viņš sterils, tāpat jau prasītos pārkrāsot,laika gaitā salasījušās švīkas un buktes
Super auto, super topiks un super attieksme!
Vēlviena sezona pagājusi, šogad tā mazāk izdarīts, tiesa, gan vairāk braukāts un izbaudīts. Šoreiz vairāk bilžu nekā teksts.
Izdarītie darbi :
Pagājušās sezonas noslēgumā iedegās bremžu nodiluma indikators instrumentu panelī, tas arī tika gaidīts un bija veicinošais faktors lai sakoptu bremžu suportus, kad iestājās ziema, tad ķēros klāt darbiem. Tākā pagaidām auto vietas trūkuma dēļ visbiežāk stāv ārā, tad nācās to no sākuma atrakt.
Suporti demontēti, virzuļi vēl visi bija kā jauni, prieks redzēt, ka neviens nav tur neko darījis, bet suporti vizuāli gan diezgan bēdīgi, bremžu uzlikas priekšā vairs nebija orģinālās, bet aizmugures uzlikas un stāvbremzes loki vēl bija orģinālie, kā pārsvarā visas detaļas, kuras tiek mainītas. Uzlikti atpakaķ riteņi un veiksmīgi bez bremzēm izbraukts ārā, lai nemaisās gaidot bremžu suportus.
Bremžu suportus izvēlējos krāsot neitrālā krāsa, šī auto būtība nav būt izlecošam, tāpēc bez kontrastkrāsām. Maksimāli visu mēģināju dabūt ATE un Budweg ražojuma, neņēmu ATE Powerdiscs, jo nesaskatīju tam vajadzību, ietaupījums nav liels, bet tomēr.
Suporti krāsoti Cēsīs, kvalitāte ļoti apmierina.
Prieks, ka stāvbremzes regulatori un mehānismi vēl ir ar cinku, nekas nav sarūsējis, izņemot pusass uzgriezni, kurš visticamāk sagaidīs savu kārtu, kad tiks beidzot uzstādīts LSD reduktors
Mainot bremzes, saprasts, ka gultņa vāciņi ir pametuši čatu, tie uzsūtīti orģināli un vēlāk nomainīti
Jau nopirkšas dienā redzēju, ka kādreiz no akumulatora ir iztecējusi skābe un ir uzcelta krāsa, kur jau ir radusies virspusēja rūsa, tad beidzot, pēc vairākiem gadiem tas beidzot arī tika sakārots, varu piebilst, ka progresējis nekas nebija pa šiem gadiem.
No sākuma visu izjaucu un notīriju ar drāšu birstēm, cik varēju, smilšu strūkla, manuprāt, šeit galīgi lieka, jo pēctam tās smiltis būtu visur. Pēctam attiecīgi cinka grunts, pamatgrunts un baloniņā iepildīta attiecīgā mašīnas krāsa, beigās vēl visam pāri matētā laka, tā lai būtu
Ilgu laiku nelika mieru Motorsport durvju rokturi, tākā pilnīgi jaunus nesaņēmos pasūtīt un lietotus orģinālus neatradu, tad tika nolemts ekspermenta kārtā izfrēzēt tos ar CNC, rezultāts apmierinošs, tuvumā pētot var pamanīt daudz atšķirību, bet nu jau esmu pieradis un liekas, ka tieši tas ko gribēju un pagaidām nav plānā pāriet uz orģinālajiem rokturiem.
Vēlāk pētot bildes, pamanīju, ka rokturis nav vienā līmenī ar dekoratīvo plastmasu, viss ir salikts vietā kā tam vajadzētu būt un viss strādā, bet vai tā bija pirmstam es neatceros, tas tāds sīkums, kas man īsti nav saprotams
Pie viena kamēr durvis izjauktas - nomainīti logu fiksatora plastmasi, kas savu dzīvi izbeidza sadrūpot. Durvju iekšpusē vasks jau turas trešo gadu un tur viss izskatās perfekti, par to prieks
Nu jau trešo reizi pārkrāsots aizmugures buferis, vasaras karstumā tas jau otro reizi vietām pacēla krāsu kā zvīņas, tad nu tagad kārtīgi viss noslīpēts līdz plastmasai un vēlreiz nokrāsots, varu sevi iepriecināt - šo vasaru buferis pārdzīvoja bez defektiem, tākā izpaliks sezonālā pārkrāsošana Bildi ar defektu gan aizmirsu uztaisīt.
Kādu laiku atpakaļ reizē ar lampu mazgātāju iegādi sanāca nopirkt arī koka apdares komplektu, ilgi domāju ko ar viņu darīt, jo bija defekti un manai gaumei viņš bija par gaišu, tāpēc tika ietonēta laka ar melno pigmentu un veikts eksperiments - sanāca patīkami
Pagājušajā sezonā bija salauzti pāris plastmasi, tie pasūtīti, pie viena arī pasūtīts bardačoka skrūves nosegkorķītis, kurus regulāri sanāk pazaudēt - nezinu kur viņi var pazust mašīnā kā arī akumulatora stiprināšanas skrūves, jo vecās vienkārši nolūza.
Sezonas sākumā, protams, samainīta eļļa un filtri un aizmugurējās riepas, kuras dēļ sagāzuma bija noēstas. Pēctam jau sezonas vidū bija pienākusi tehniskā apskate uz kuru kā jau katru gadu nomainīti spoguļi, izņemti miglas lukturi un arī stāvbremze mazliet piecelta.
Februārī pēkšņi uznāca doma, ka gribas kautko no M saimes, vienmēr paticis leģendārais E46 M3, sekojot līdzi cenām un apvienojot now or never un eiro vērības kritumu sapratu, ka jāinvestē un jāpiepilda sapnis. Tā nu aprīļa beigās negaidīti tiku pie E46 M3 CS ar 150k km nobraukumu, par to uztaisīšu atskaiti, kad būs izdarīti vairāk darbu Tas arī ir viens no iemesliem kāpēc kabrioletam šogad salīdzinoši maz upgreidu
Un nobeigumā kā jau vienmēr pāris bildes no aizgājušās sezonas un izbraucieniem, atklāti sakot, šogad bez jumta tika braukts ļoti maz, šogad dominēja hardtops
Izdarītie darbi :
- Pilna bremžu atjaunošana un maiņa
Bagažnieka grīdas sakopšana
Motorsport durvju rokturu uzstādīšana, replikas
Aizmugurējais buferis pārkrāsots
Uzstādīta koka apdare
Dažādu plastmasu nomaiņa
Samainīta eļļa, filtri
Izieta tehniskā apskate
Pagājušās sezonas noslēgumā iedegās bremžu nodiluma indikators instrumentu panelī, tas arī tika gaidīts un bija veicinošais faktors lai sakoptu bremžu suportus, kad iestājās ziema, tad ķēros klāt darbiem. Tākā pagaidām auto vietas trūkuma dēļ visbiežāk stāv ārā, tad nācās to no sākuma atrakt.
Suporti demontēti, virzuļi vēl visi bija kā jauni, prieks redzēt, ka neviens nav tur neko darījis, bet suporti vizuāli gan diezgan bēdīgi, bremžu uzlikas priekšā vairs nebija orģinālās, bet aizmugures uzlikas un stāvbremzes loki vēl bija orģinālie, kā pārsvarā visas detaļas, kuras tiek mainītas. Uzlikti atpakaķ riteņi un veiksmīgi bez bremzēm izbraukts ārā, lai nemaisās gaidot bremžu suportus.
Bremžu suportus izvēlējos krāsot neitrālā krāsa, šī auto būtība nav būt izlecošam, tāpēc bez kontrastkrāsām. Maksimāli visu mēģināju dabūt ATE un Budweg ražojuma, neņēmu ATE Powerdiscs, jo nesaskatīju tam vajadzību, ietaupījums nav liels, bet tomēr.
Suporti krāsoti Cēsīs, kvalitāte ļoti apmierina.
Prieks, ka stāvbremzes regulatori un mehānismi vēl ir ar cinku, nekas nav sarūsējis, izņemot pusass uzgriezni, kurš visticamāk sagaidīs savu kārtu, kad tiks beidzot uzstādīts LSD reduktors
Mainot bremzes, saprasts, ka gultņa vāciņi ir pametuši čatu, tie uzsūtīti orģināli un vēlāk nomainīti
Jau nopirkšas dienā redzēju, ka kādreiz no akumulatora ir iztecējusi skābe un ir uzcelta krāsa, kur jau ir radusies virspusēja rūsa, tad beidzot, pēc vairākiem gadiem tas beidzot arī tika sakārots, varu piebilst, ka progresējis nekas nebija pa šiem gadiem.
No sākuma visu izjaucu un notīriju ar drāšu birstēm, cik varēju, smilšu strūkla, manuprāt, šeit galīgi lieka, jo pēctam tās smiltis būtu visur. Pēctam attiecīgi cinka grunts, pamatgrunts un baloniņā iepildīta attiecīgā mašīnas krāsa, beigās vēl visam pāri matētā laka, tā lai būtu
Ilgu laiku nelika mieru Motorsport durvju rokturi, tākā pilnīgi jaunus nesaņēmos pasūtīt un lietotus orģinālus neatradu, tad tika nolemts ekspermenta kārtā izfrēzēt tos ar CNC, rezultāts apmierinošs, tuvumā pētot var pamanīt daudz atšķirību, bet nu jau esmu pieradis un liekas, ka tieši tas ko gribēju un pagaidām nav plānā pāriet uz orģinālajiem rokturiem.
Vēlāk pētot bildes, pamanīju, ka rokturis nav vienā līmenī ar dekoratīvo plastmasu, viss ir salikts vietā kā tam vajadzētu būt un viss strādā, bet vai tā bija pirmstam es neatceros, tas tāds sīkums, kas man īsti nav saprotams
Pie viena kamēr durvis izjauktas - nomainīti logu fiksatora plastmasi, kas savu dzīvi izbeidza sadrūpot. Durvju iekšpusē vasks jau turas trešo gadu un tur viss izskatās perfekti, par to prieks
Nu jau trešo reizi pārkrāsots aizmugures buferis, vasaras karstumā tas jau otro reizi vietām pacēla krāsu kā zvīņas, tad nu tagad kārtīgi viss noslīpēts līdz plastmasai un vēlreiz nokrāsots, varu sevi iepriecināt - šo vasaru buferis pārdzīvoja bez defektiem, tākā izpaliks sezonālā pārkrāsošana Bildi ar defektu gan aizmirsu uztaisīt.
Kādu laiku atpakaļ reizē ar lampu mazgātāju iegādi sanāca nopirkt arī koka apdares komplektu, ilgi domāju ko ar viņu darīt, jo bija defekti un manai gaumei viņš bija par gaišu, tāpēc tika ietonēta laka ar melno pigmentu un veikts eksperiments - sanāca patīkami
Pagājušajā sezonā bija salauzti pāris plastmasi, tie pasūtīti, pie viena arī pasūtīts bardačoka skrūves nosegkorķītis, kurus regulāri sanāk pazaudēt - nezinu kur viņi var pazust mašīnā kā arī akumulatora stiprināšanas skrūves, jo vecās vienkārši nolūza.
Sezonas sākumā, protams, samainīta eļļa un filtri un aizmugurējās riepas, kuras dēļ sagāzuma bija noēstas. Pēctam jau sezonas vidū bija pienākusi tehniskā apskate uz kuru kā jau katru gadu nomainīti spoguļi, izņemti miglas lukturi un arī stāvbremze mazliet piecelta.
Februārī pēkšņi uznāca doma, ka gribas kautko no M saimes, vienmēr paticis leģendārais E46 M3, sekojot līdzi cenām un apvienojot now or never un eiro vērības kritumu sapratu, ka jāinvestē un jāpiepilda sapnis. Tā nu aprīļa beigās negaidīti tiku pie E46 M3 CS ar 150k km nobraukumu, par to uztaisīšu atskaiti, kad būs izdarīti vairāk darbu Tas arī ir viens no iemesliem kāpēc kabrioletam šogad salīdzinoši maz upgreidu
Un nobeigumā kā jau vienmēr pāris bildes no aizgājušās sezonas un izbraucieniem, atklāti sakot, šogad bez jumta tika braukts ļoti maz, šogad dominēja hardtops
BOMBA, vecīt!