AF'a turboVodka
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- chevron_right
Super
Noice!
Vairāk tādu video no CC, tiešām iedvesmojoši!
Vairāk tādu video no CC, tiešām iedvesmojoši!
Interesanti bija paskatīties
Paldies :)
Laba intervija
Par moci un stop līniju, tas vairāk ir no drošības viedokļa nevis, lai kādam ierādītu vietu
Par moci un stop līniju, tas vairāk ir no drošības viedokļa nevis, lai kādam ierādītu vietu
Visdrošāk būtu palikt katram savā vietā, nevis nagla līst purnam priekšā. Paldies par atsauksmēm. Ja kādam ir reāla kritika, droši izsakiet, CC puikām vajag zināt ko uzlabot!
Super
3.5 d
CC pasākumi šosezon izskatās reāli iespējami?
3.5 d
CC pasākumi šosezon izskatās reāli iespējami?
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Viss atkarīgs no valdības lēmumiem
Kupejai pienācis laiks metināt virsbūvi.
par brīnumu tik viena vieta atplīsa, bet tilts jūtami staigāja.
Tagad viss bija cieši.
Savirzīti un aidā - ielās. Labākais laiks ko varēju izpiest, 3robs spolē ļoti un 4 uz robežas notīties. Ar top1 F90 (ne stock) arī sanāca uzskrieties vairākkārtīgi 100-Vmax, bet nu saķeres trūkums liek manīt , vai nu atpalieku, vai vienādi nobraucam, vienreiz gan zvaigznes nostājās taisni un ar labāku saķeres līniju sanāca pēc 200 apsteigt to xDrive monstru.
Vakara nobeigumā staipot krāniņu 2-3 robā slīpējot kārba pameta čatu tagad man tikai pēdējie 4-5-6 robi
palikuši
Tagad viss bija cieši.
Savirzīti un aidā - ielās. Labākais laiks ko varēju izpiest, 3robs spolē ļoti un 4 uz robežas notīties. Ar top1 F90 (ne stock) arī sanāca uzskrieties vairākkārtīgi 100-Vmax, bet nu saķeres trūkums liek manīt , vai nu atpalieku, vai vienādi nobraucam, vienreiz gan zvaigznes nostājās taisni un ar labāku saķeres līniju sanāca pēc 200 apsteigt to xDrive monstru.
Vakara nobeigumā staipot krāniņu 2-3 robā slīpējot kārba pameta čatu tagad man tikai pēdējie 4-5-6 robi
palikuši
Kādi risinājumi saistībā ar kārbu? Kaut ko nopietnāku?
Jā, meklēju gs6-53bz
Atdzīvināšu topicu.
Daudz neipludišu, detalizēti viss aprakstīts te: http://e46.lv/forum/viewthread.php?thre ... ost_183402
Īsumā: pārdevu veco dzinēju, saliku jaunu - 3.0 , drusku pamainot setupu, uzliku treknāko ZF 53bz kārbu un citus labumus. Gāja raibi, daudz neveiksmes, vislielākā no tiem bija saistīta ar neprofesionālo Proring paveikto darbu - šķībi apvirpots spararatas un sudīgi nobalansēts, dēļ tā dabūju vairākkārtīgi sirmus matus uz pakaļas un slapju muguru, līdz atradu cēloni. Uz šo brīdi rezultāts ir tāds Ir vēl šis tas jāpamaina un jāuzlabo, un tad cerams šosezon pietuvoties četrciparu skaitlim, ideālā variantā pārsniegt to.
Lasam smalkāku Info linkā!!!!!
Daudz neipludišu, detalizēti viss aprakstīts te: http://e46.lv/forum/viewthread.php?thre ... ost_183402
Īsumā: pārdevu veco dzinēju, saliku jaunu - 3.0 , drusku pamainot setupu, uzliku treknāko ZF 53bz kārbu un citus labumus. Gāja raibi, daudz neveiksmes, vislielākā no tiem bija saistīta ar neprofesionālo Proring paveikto darbu - šķībi apvirpots spararatas un sudīgi nobalansēts, dēļ tā dabūju vairākkārtīgi sirmus matus uz pakaļas un slapju muguru, līdz atradu cēloni. Uz šo brīdi rezultāts ir tāds Ir vēl šis tas jāpamaina un jāuzlabo, un tad cerams šosezon pietuvoties četrciparu skaitlim, ideālā variantā pārsniegt to.
Lasam smalkāku Info linkā!!!!!
Ne pirmais gadījums, kur dzirdu, ka pēc proring ir huiņas ar spararatiem, pamatā vibrācijas.
AF You are crazy
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- chevron_right