E36-A bit spōrt
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- chevron_right
Ar kādām riepām domā ziemas gonkās braukt?
Tas tomāts, ja būs sniegs, varbūt ir ko ieteikt man, kas labāk turās un stājās?
Tas tomāts, ja būs sniegs, varbūt ir ko ieteikt man, kas labāk turās un stājās?
Paldies par dalīšanos ar savu pieredzi, izlasīju visu topicu un sapratu, ka kompots ar mazmotoru ir tieši tas, kas vajadzīgs, lai sāktu gaitas minirallijā un citos grunts pasākumos. Ilgi nevarēju izlemt vai likt slodzē savu Subāru vai ieķert kādu kompotu, tagad ir skaidrs, ka Subāru man būtu žēl nobendēt un arī uzturēšanas izmaksas ir nesalīdzināmas.
Vēl e36 sedanu vari apsvērt, arī dēļ uzturēšanas izmaksām , detaļu pieejamības utml. un dēļ aizm. piekares kas ir pārāka kā kompotam.
Ja nopietni, nav ne jausmas, kas baigi strādātu uz ledu, kas sniega, nekad ''spōrta'' ziemenes nav bijušas, tāpat kā rezultāti ziemas gonkāskaspissd66 rakstīja: ↑27 Dec 2018, 19:42 Ar kādām riepām domā ziemas gonkās braukt?
Tas tomāts, ja būs sniegs, varbūt ir ko ieteikt man, kas labāk turās un stājās?
vispārīgi kā ''ziemenes'' tagad stāv ziemas uniroyals.
Us44 rakstīja: ↑27 Dec 2018, 22:18 Paldies par dalīšanos ar savu pieredzi, izlasīju visu topicu un sapratu, ka kompots ar mazmotoru ir tieši tas, kas vajadzīgs, lai sāktu gaitas minirallijā un citos grunts pasākumos. Ilgi nevarēju izlemt vai likt slodzē savu Subāru vai ieķert kādu kompotu, tagad ir skaidrs, ka Subāru man būtu žēl nobendēt un arī uzturēšanas izmaksas ir nesalīdzināmas.
absolūti piekritīšu Kars, un arī es, ja vēlreiz meklētu ''gāžamo'' e36, noteikti ņemtu sedanu vai kupeju, jo tie paši reduktori, reduktora vāks, pusasis, aizm. disku bremžu plaukti, palielam ir deficītprece salīdzinoši, vai arī maksā stīpri dārgāk kā kompaktam.
bet pats galvenais sedanam/kupejai aizmugures piekari šo to modificējot vispār var sataisīt ļōti labi strādājošu...kompaktam tur ir šausmas tāpat beigās
M Power or no power..
Nekādu svaru viņam bagažniekā neliec? Man būtībā ir diezgan līdzīgs aparāts - kompats ar nadaudz atdzivinātu b28. Ja nav asfalts , tad visi pārējie segumi ir vnk bez saķeres.
e36
tā īīsti nē, vismaz ne kkādu ievērojamu.
vispār gribas tikt uz svariem, saprast, cik būtu jāiemet kkur lai kaut dabūtu pa asīm vienādu svaru, paskatīties kā tad auto braucas utt.
bet nu jā, es Tevi ļoti labi saprotu, besī kad nav saķeres
M Power or no power..
labvakar, sveiki,
tāā...pēc 3niekiem aizmugurē parādījās kkāds sitiens, ķip amis, ķip nē, palauzot bukses, izskatījās ka plaukta bukse atā un plaukts slodzē sitas pret balkas ausi, tā nu kompakts tika pie spōrta poly buksēm...un protams vaina nebija tur
lai arī ami spaidot liekas ok, acīmredzot uz asajiem sitieniem sit cauri (tālāk onboard video varēs dzirdēt), tāka pašlaik domājas ko likt vietā.
viens variants koni likt, tie ir eļļinieki, ūn rēeēgulējami , sanāk itkā tādi paši kā man uz e30 stāv, uz ielas braucot liekas jau viss forši. pluss, ka viņi sanāk salīdzinoši ļoti lēti, tikai nezinu kā ar performanci kaujas apstākļos, varbūt kāds ir lietojis?
80-2522sport tād vēl iemainīti kluči, atkal uzliku ebc zilos ndx, nezinu, patika, tāpēc uzliku tādus pašus, rovvna gadu nokalpoja, par to visu paldies ADParts!
tād vēl iztestēts slodzē uz zāģiem, un motora ķepai pagaidu risinājums ar špiļkām tur!
tad nu 7dien domāj uzlaidīs te pie kolēgām pa trasīti ar to nagliņ, pirms tam aizbrauc te pat uz rajōn uz Ziemeļvidzemes kausa posmu Raibenēs, paskatīt kas te nottiekas un tā, un opā, izrādās te ar iedos' ar nagliņ uzlaist, tā kā te trase stipri lielāka un citi ātrumi, nolēm palikt tepattās zin, tad nu sanāca pāris aplīšus uzlaist ka sak'.
sparķivnij beha triķora! kā jau vienmēr nabagaju sportistu problēmas...kgan šoreiz paša vaina, ka laikam tā kā šīs riepas bija bez virziena, iespējams ka vienā reizē uzliku uz vienu pusi, otrā uz otru, un sāka raut naglas ārā, kad uzliku lai te pabraukātu naglas jau bija parautas salīdzinot, ka pirmajā reizē kad pabraukājos ar tām riepām, neizrāva nevienu radzi, nu tad te braucot, jau kkādā 2. vai 3. aplī sapratu, ka reāli saķeres baigi nav kā arī fakts, ka tie bija vispār pirmie apļi šajā trasē, īsti nebiju tur braucis, un 1. iepazīšanās aplī uzstādīju laiku, kuru pēc tam arī nemaz nespēju uzlabot(es lieku uz to ka pazuda naglas-saķere )
runā ka šitas meta sniegu vairāk kā subārs...tiesa brauca stipri lēnāk un no salōōna. diemžēl jāizlaiž būs 333 posms 6dien, kur būs mega konfigurācija/trase , bet mēģināsim 7dien uzbraukt Vecpiebalgā sprintiņu...kur pagājušajā gadā iestādīju slavenajā grāvī
kkā tā pagaidām..
tāā...pēc 3niekiem aizmugurē parādījās kkāds sitiens, ķip amis, ķip nē, palauzot bukses, izskatījās ka plaukta bukse atā un plaukts slodzē sitas pret balkas ausi, tā nu kompakts tika pie spōrta poly buksēm...un protams vaina nebija tur
lai arī ami spaidot liekas ok, acīmredzot uz asajiem sitieniem sit cauri (tālāk onboard video varēs dzirdēt), tāka pašlaik domājas ko likt vietā.
viens variants koni likt, tie ir eļļinieki, ūn rēeēgulējami , sanāk itkā tādi paši kā man uz e30 stāv, uz ielas braucot liekas jau viss forši. pluss, ka viņi sanāk salīdzinoši ļoti lēti, tikai nezinu kā ar performanci kaujas apstākļos, varbūt kāds ir lietojis?
80-2522sport tād vēl iemainīti kluči, atkal uzliku ebc zilos ndx, nezinu, patika, tāpēc uzliku tādus pašus, rovvna gadu nokalpoja, par to visu paldies ADParts!
tād vēl iztestēts slodzē uz zāģiem, un motora ķepai pagaidu risinājums ar špiļkām tur!
tad nu 7dien domāj uzlaidīs te pie kolēgām pa trasīti ar to nagliņ, pirms tam aizbrauc te pat uz rajōn uz Ziemeļvidzemes kausa posmu Raibenēs, paskatīt kas te nottiekas un tā, un opā, izrādās te ar iedos' ar nagliņ uzlaist, tā kā te trase stipri lielāka un citi ātrumi, nolēm palikt tepattās zin, tad nu sanāca pāris aplīšus uzlaist ka sak'.
sparķivnij beha triķora! kā jau vienmēr nabagaju sportistu problēmas...kgan šoreiz paša vaina, ka laikam tā kā šīs riepas bija bez virziena, iespējams ka vienā reizē uzliku uz vienu pusi, otrā uz otru, un sāka raut naglas ārā, kad uzliku lai te pabraukātu naglas jau bija parautas salīdzinot, ka pirmajā reizē kad pabraukājos ar tām riepām, neizrāva nevienu radzi, nu tad te braucot, jau kkādā 2. vai 3. aplī sapratu, ka reāli saķeres baigi nav kā arī fakts, ka tie bija vispār pirmie apļi šajā trasē, īsti nebiju tur braucis, un 1. iepazīšanās aplī uzstādīju laiku, kuru pēc tam arī nemaz nespēju uzlabot(es lieku uz to ka pazuda naglas-saķere )
runā ka šitas meta sniegu vairāk kā subārs...tiesa brauca stipri lēnāk un no salōōna. diemžēl jāizlaiž būs 333 posms 6dien, kur būs mega konfigurācija/trase , bet mēģināsim 7dien uzbraukt Vecpiebalgā sprintiņu...kur pagājušajā gadā iestādīju slavenajā grāvī
kkā tā pagaidām..
M Power or no power..
t''aā''aāā', kautkāds klusums iestājies tofikā, bet ne ārpus tofika
sākumā ieskats mobīlā telfōna ķertajos kadros no pagājušās sezonas.
''auto labs, trasē nav dzīts'' tā, pēc pēdējās 333 gonkas pienāca vietējais kauss, Vidzemes ziemas kauss, tepat rajonā, kur pagājušogad ieliku grāvī slavenajā crash cornerī.....labā ziņa....tur vairs grāvī neiebraucu...
sliktā? tas brīdis kad Tu brauc iepazīšanās braucienu un domā, kādam gan idiotam būtu jābūt, lai iepazīšanās braucienā ieliktu grāvī....
nu te gan nedaudz nospēlēja tas, ka priekšā biju uzlicis pačābīgas riepas, aizmugurē ļoti labas..un jau norm tempā izstūma priekšu....
..bet kas pats sliktākais, tā kā neko tādu negaidīju, nebij uzlikta onboard kamera pēc tam riepas tika pamainītas, jo līdzi bija vēl vienas riepas, kas bija paredzētas likt kad būs ledus, bet nu realitātē vnk bija jābrauc ar tām uzreiz. tāpat jau, kā ierasts ziemas gonkās, rezultātu utt nebij...bet..grāvī ieliku vēlreiz...divus līkumus tālāk kā no rīta šī gonka bija kā testiņš pamēģināt pavisam savādāku braukšanas stilu kā parasti, ķip nespolēt, braukt taisni, tāpēc nebij skatāmi vispār, un baigi ātri arī nesanāca, un sapratu, ka tā braucot ir ļoti liela iespēja ka izstums kādā brīdī priekšu, un tad viss būs 99% slikti. pēc tam nāca sals....tātad laiks naglenītēm.
nācās pirkt citas riepas, jo visas vecās pačābīgas, un gribas beidzot izbraudīt to lietu cik var..jāpāriet uz r16
paldies kretīnam, ka aizdeva diskus... no 7j vai cik tur, uztaisīu 5.5j tād pirmais pienāca 333 kausa 4. posms...kur mēs abi ar Vilcienu visu padirsām
pirmajā iebraucienā, kad trase vēl nebija noslidināta, vēl so so sanāca kko uzbraukt, bet nu 2. un 3. brauciens atgādināja pagājušo gadu, kad gribējās vnk braukt prom...besy ziema ar kompaktu utttt
Vilciens pilnā gāzē, kkur uz 100km/h plakaniski ņīīīīīīīūūūū' labi, ko nu par slikto, tad pienāca laiks beidzot ietestēt, riepas, dēm, tas bija nois. kkā tā pagaidām viss, jādomā kā, kur izkapāt kaut nedaudz vairāk saķeri kompatam uz pēdējo 333 posmu, jo izskatās ka cerību ļoti maz, bet baigi svarīgs labs rezultāts....cerams ka viss nokusīs, tad būs kā vajag
atā
sākumā ieskats mobīlā telfōna ķertajos kadros no pagājušās sezonas.
''auto labs, trasē nav dzīts'' tā, pēc pēdējās 333 gonkas pienāca vietējais kauss, Vidzemes ziemas kauss, tepat rajonā, kur pagājušogad ieliku grāvī slavenajā crash cornerī.....labā ziņa....tur vairs grāvī neiebraucu...
sliktā? tas brīdis kad Tu brauc iepazīšanās braucienu un domā, kādam gan idiotam būtu jābūt, lai iepazīšanās braucienā ieliktu grāvī....
nu te gan nedaudz nospēlēja tas, ka priekšā biju uzlicis pačābīgas riepas, aizmugurē ļoti labas..un jau norm tempā izstūma priekšu....
..bet kas pats sliktākais, tā kā neko tādu negaidīju, nebij uzlikta onboard kamera pēc tam riepas tika pamainītas, jo līdzi bija vēl vienas riepas, kas bija paredzētas likt kad būs ledus, bet nu realitātē vnk bija jābrauc ar tām uzreiz. tāpat jau, kā ierasts ziemas gonkās, rezultātu utt nebij...bet..grāvī ieliku vēlreiz...divus līkumus tālāk kā no rīta šī gonka bija kā testiņš pamēģināt pavisam savādāku braukšanas stilu kā parasti, ķip nespolēt, braukt taisni, tāpēc nebij skatāmi vispār, un baigi ātri arī nesanāca, un sapratu, ka tā braucot ir ļoti liela iespēja ka izstums kādā brīdī priekšu, un tad viss būs 99% slikti. pēc tam nāca sals....tātad laiks naglenītēm.
nācās pirkt citas riepas, jo visas vecās pačābīgas, un gribas beidzot izbraudīt to lietu cik var..jāpāriet uz r16
paldies kretīnam, ka aizdeva diskus... no 7j vai cik tur, uztaisīu 5.5j tād pirmais pienāca 333 kausa 4. posms...kur mēs abi ar Vilcienu visu padirsām
pirmajā iebraucienā, kad trase vēl nebija noslidināta, vēl so so sanāca kko uzbraukt, bet nu 2. un 3. brauciens atgādināja pagājušo gadu, kad gribējās vnk braukt prom...besy ziema ar kompaktu utttt
Vilciens pilnā gāzē, kkur uz 100km/h plakaniski ņīīīīīīīūūūū' labi, ko nu par slikto, tad pienāca laiks beidzot ietestēt, riepas, dēm, tas bija nois. kkā tā pagaidām viss, jādomā kā, kur izkapāt kaut nedaudz vairāk saķeri kompatam uz pēdējo 333 posmu, jo izskatās ka cerību ļoti maz, bet baigi svarīgs labs rezultāts....cerams ka viss nokusīs, tad būs kā vajag
atā
M Power or no power..
nū koāā, ziema aizvadīta, jāsāk domāt par vasaras sezonu, ar normālu saķeri, īstu lauku grunti un tā
tākātā, nekas jau īstenībā nav noticis tāds, tik cik varu onboardus parādīt, jo auto turas kopā, un nekas baigi nav ticis darīts
hronoloģiski pēc topika laikam sanāca te viena gonka tepat laukos, bija doma tīri for fun uzbraukt, jo likās ka būs baigi labs segums.....taču naktī pirms gonkas sāka līt lietus un tur viss aizgāja raznosā
respektīvi paslidinājāmies pa ledu, pozitīvais, ka uz beigām jau sāka raut cauri dubli, grunti
pāris sulīgi snapi.
normaļno dal ugla
.
pouwer
tād nāca 333 Ziemas kausa fināls.
kur bija baigi svarīgs labs rezultāts, kas arī izdevās, protams, pateicoties labvēlīgiem laika apstākļiem
rezultātā izdevās izcīnīt 1. vietu pēdējajā posmā, un stabīlu uzvaru arī sezonas kopvērtējumā RWD Amatieru grupā.
ieskats 3. braucienā, tāds mierīgs, bet kkā ātrāk baigi nesanāca, jo tomēr baigi slidens bija, centos braukts clean
tālāk, Vidzemes ziemas kausa fināls, nu te es arī vairāk for fun braucu, sākumā gan domāju ka mož kkas varētu sanākt, bet nu jāmācās vēl braukt
bija tāds diezgan brutalnijs pasākums, daudz dubļi un protams rīīīses, bet nu nois
pirmajā braucienā uz visām ziemenēm, bet sapratu ka lisās ziemenes aizmugurē ātri jāmaina uz kko ar protektoru...
1. un 3. brauciens, 1. braucienā bija kļūdas šur tur, un aizmugurē palisas riepas kas dziļajos dubļos negāja, bet nu rezultāts pat bija diezgan ok, 3. brauciens arī pašam likās ok, bet laikam šur tur pa prātīgu izlaidu vai kas, bet un rezultāts galīgi slikts
uz otro braucienu labās ziemenes uzliku aizmugurē, un priekšā vasarenes, kas bija līdz. un tad arī sākās pigori, šoreiz vasarene kkā vēl nestrādāja
kkā tā, 2. brauciens. gribēju max vēlu uzbremzēt jo likās ka tīrais asfalts bik tālāk patīrījies un plus tās vasarenes uz ledus nestājās galīgi
racingggg
kkā tā.
darbu saraksts gan diezgan liels sanācis pavasarim:
pirmkārt motors sācis kko piegrabēt, kas man galīgi nepatīk, būs jāpaver vaļā, plus vanosam remkomplekts jāuzmaina pie reizes.
doma izplūdi pārtaisīt, uz 2x55 jo pašreizējā ir nenormāli sadaudzīta, plus ītkā priekš 2.8 nedaudz pa mazu un vienu 3'' negribu likt, būs auzas ar klīrensu.
tad reduktors laikam saguris, jānoņem jāizjauc
tad vēl konstatēju ka mašīna lai brauktu taisni, strūre jātur pa 45 grādi sagrieztu, uc pigori..bēsī
kkā tā pagaidām..
tākātā, nekas jau īstenībā nav noticis tāds, tik cik varu onboardus parādīt, jo auto turas kopā, un nekas baigi nav ticis darīts
hronoloģiski pēc topika laikam sanāca te viena gonka tepat laukos, bija doma tīri for fun uzbraukt, jo likās ka būs baigi labs segums.....taču naktī pirms gonkas sāka līt lietus un tur viss aizgāja raznosā
respektīvi paslidinājāmies pa ledu, pozitīvais, ka uz beigām jau sāka raut cauri dubli, grunti
pāris sulīgi snapi.
normaļno dal ugla
.
pouwer
tād nāca 333 Ziemas kausa fināls.
kur bija baigi svarīgs labs rezultāts, kas arī izdevās, protams, pateicoties labvēlīgiem laika apstākļiem
rezultātā izdevās izcīnīt 1. vietu pēdējajā posmā, un stabīlu uzvaru arī sezonas kopvērtējumā RWD Amatieru grupā.
ieskats 3. braucienā, tāds mierīgs, bet kkā ātrāk baigi nesanāca, jo tomēr baigi slidens bija, centos braukts clean
tālāk, Vidzemes ziemas kausa fināls, nu te es arī vairāk for fun braucu, sākumā gan domāju ka mož kkas varētu sanākt, bet nu jāmācās vēl braukt
bija tāds diezgan brutalnijs pasākums, daudz dubļi un protams rīīīses, bet nu nois
pirmajā braucienā uz visām ziemenēm, bet sapratu ka lisās ziemenes aizmugurē ātri jāmaina uz kko ar protektoru...
1. un 3. brauciens, 1. braucienā bija kļūdas šur tur, un aizmugurē palisas riepas kas dziļajos dubļos negāja, bet nu rezultāts pat bija diezgan ok, 3. brauciens arī pašam likās ok, bet laikam šur tur pa prātīgu izlaidu vai kas, bet un rezultāts galīgi slikts
uz otro braucienu labās ziemenes uzliku aizmugurē, un priekšā vasarenes, kas bija līdz. un tad arī sākās pigori, šoreiz vasarene kkā vēl nestrādāja
kkā tā, 2. brauciens. gribēju max vēlu uzbremzēt jo likās ka tīrais asfalts bik tālāk patīrījies un plus tās vasarenes uz ledus nestājās galīgi
racingggg
kkā tā.
darbu saraksts gan diezgan liels sanācis pavasarim:
pirmkārt motors sācis kko piegrabēt, kas man galīgi nepatīk, būs jāpaver vaļā, plus vanosam remkomplekts jāuzmaina pie reizes.
doma izplūdi pārtaisīt, uz 2x55 jo pašreizējā ir nenormāli sadaudzīta, plus ītkā priekš 2.8 nedaudz pa mazu un vienu 3'' negribu likt, būs auzas ar klīrensu.
tad reduktors laikam saguris, jānoņem jāizjauc
tad vēl konstatēju ka mašīna lai brauktu taisni, strūre jātur pa 45 grādi sagrieztu, uc pigori..bēsī
kkā tā pagaidām..
M Power or no power..
Pati virsbūve nav nogurusi?
virsbūve ir gana padzīvojusi jā, bet nu ir doma vēl pabraukt
izrādījās stūres pirksts saliekts (trešais pa šo visu laiku )
plus samainīju vanos remkomplektu.
...protams, parastais tūlis sadalenēm īsti nederēja, par ko pirmstam neaizdomājos
M Power or no power..
Kā minirallijs?
nū tad hronoloģiski sākot vasaras sezonu.
pēc kārtas... vēl vēlā pavasarī ar Vilcienu krāvām Belī malku, kad izdzirdējām tālumā, motoru skaņas...izrādās vietējajā trasē kolēģi ara tīrumu... vārds pa vārdam, ātri maucam pēc komata, gruntenes virsū, maucam ķert pirmo šī gada ''grunti''
viss jau būtu bijis labi, ja ne pirmajā iebraucienā ar reduktoru paķēru labu akmeni, kas ielocīja korpusam stūri un līdz ar to nolūza vākam stūris, bet nu veiksmīgi.
sākumā pāris ziemas kadri, pēcāk pavasars.
tad kkā baigi nebij laika...un pienāca pēdējā nedēļa pirms sezonas atklāšanas, un tad jau aiziet darbi, diena/nakts
pabīdam vienu vecu auto malā..
aiziet.. pa lielam vajadzēja vnk savest šādus tādus mezglus kārtībā.
sāku ar visa nojaukšanu, kkura brīdī jau biju pieķēries izplūdei, bet tad aptrūkās laiks pabeigt
bundžu pačirkstināju, kamēr žūst ķīmijas, ķēros pie redAktora
norauju vāku, noleju eļļu...opā, a kas tas eļļā...paskatos reduktorā....vēl.... b*e bet nu veiksme neveiksmē, notīrīti zobi no frikcijas šaibas, kkā veiksmīgi nebija tikuši gultņos.
hz kurā brīdi gan tas notika, ļōti iespējams kkad ziemas spelgonī uz zāģiem no kāda klač-kik, jo kkad pirms vēl pēdējās ziemas gonkas bija tā, ka paceļot auto, čota rati griezās uz dažādām pusēm...bet viena puse labi bloķēja visu kopumā
jaunas frikcijas un dogear šaibas, bmw+porsche
reduktors salikts, turpinam izplūdi.
lauki style
tā kā, tad kad gribēju iepirkt NT, man vēlamā izmēra Tehlatā nebija, un citur nebij laika paspēt, tad nu paliku pie parastā metāla, nu i po.
sākums gatavs, plus plastmasi arī salikti, salocītais plaukts nomainīts.
gatavs
smagā izplūde
kāpēc pārtaisīju izplūdi ? bija pamatotas aizdomas ka ir izdeguši abi bunduļi, vienu sezonu esošā nokalpoja, diezgan sasista utt un vnk gribēju 2 trubas visā garumā...jauda un spēks
un jā, bišķīt bija rūgtums sirdī, vidējais MF bundulis, reāli jau ziemas sākumā pa vinu uzsitot bija skaidrs, ka viņš ir tukšs, uzliku septembrī
un pie reizes atrāvu aizmugurējo, tas gan tuvu gadam man bija, nedaudz vate vēl bija iekšā.
pēc tā visa saliku Simons bunduļus, uz e30 man vidū tāds stāv jau pāris gadus, šķietami nav izdedzis, un ja arī te slodzītē izdegs, tad zaudējis būšu kādas 3x mazāku naudas summu
un tad 7dien ietestējām Teperī 1. gonku.
cēeērēju jau ka nebūs lietus, bet dirsā, visu dienu lija, viss slikti.
uz ielas riepām, man aizmugurējās bija paplikas - negāja uz priekšu, uz gruntenēm gāja uz priekšu, bet nevarēja pagriezties...ātrums mazs, netīrījās ārā, LLP
plus vēl kādas mokas bija atmazgāt auto apakšu
uzmini kura detaļa gonkas laikā nebija uz auto
un tas ir pēc tam, kad es jau cik iespējams biju apmazgājis visu, tad panna vēl bija virsū.
onboards, kkā tā
video beigās redzams, cik garlaicīgi brīžiem palika .
...iedo džazā!
lab, tālāk.
pēc 1. posma, ''Dubļu aplis Teperī'', nāca 2. posms norm pa sauso.
tā kā bija darbiņš, ierados kad sākās jau 2. braucieni...praktiski kolēga krāmēja ārā mantas kamēr es skrēju piereģistrēties un tad jau sipu ātri uz startu
lieki teikt, ka tā kā tas pārklājās ar Latvijas autosprinta kausu, domāju ka rezultāts veidosies no 2 braucieniem, bēt tā kā nolikumu nepalasīju, tikai pats tā izdomāju, tad realitātē rezutāts bija 3 braucienu summa, un tātad jebkurā gadījumā tur nekas nesanāktu, bet pabraukāties gribējās
uz gruntenēm sanāca normāli vismaz padžazot tīri for fun, rezultāta ziņā gan nekas labs nesanāca.
tā kā šo auto neviens nebildē, tad ir tikai onbordi
ieskats 3. braucienā, te gribēju uzbraukt ķip vienu labu braucienu, bet sasipos un baigi dusma sanāca..tad nu tālāk sākās ''all in'' ķipa
nu neko, kad viss beidzās vismaz pagāzu vēl, mierīgā garā...pēc sajūtām ātrāk kā sacensībās...kā vienmēr.
nobraucu šo pirmo sesiju, nobraucu padzesēt auto....konstatēju ka jāmēt miers, jo kkas ir salūzis
bļļļļ
karoč pārlūza motora stiprinājums, vienu vītni izcēla pilnībā....tā kā nebij vēlmes raut nost kolektoru lai taisītu remontvītnes utt, viss tika sataisīts kārtējajā gatera variantā, salīmēju uz kkādas trakās, sarkanās vītņu līmes....pagaidām tur.
tālāk, tā kā sprintiņi kkā sāka palikt nedaudz ne tik interesanti, izdomāju ka jāpamēģina kkas savādāks ko jau sen itkā gribēju, un lai vai kā Vilcienam man parasti sēdēt blakus bija bail, tomēr šis piekrita
tātad ietestējām to Miniralliju
pagāja pāris praktiski pilnas dienas kamēr piečubināju, sataisīju auto vairāk atbilstošu nolikumam, plus kamēr salaboju kāšus, kas varētu izlīst ne tajā vēlamākajā brīdī....lieki piebilst, ka pēc pēdējā Tepera priekšā viena amortizatora īsti vairs nav...nu nekas, naudas jauniem arī nav
ā vēl iemetināju izplūdē 2 rezonatorus pa vidu, ar domu mazināt troksni un trako dobjo rezonēšanu ap 2k apgrizieniem.....praktiski nekas nemainijās
dabūjām ķiveres, sarunu iekārtu, viss kūl...bez šīm pozīcijām laikam būtu bijis nereāli vienam otru dzirdēt šajā mobē.
treniņi arī tika aizvadīti ļoti nopietni...nedēļu pirms gonkas, pamēģinājām pierakstīt/nobraukt kkādus 6km garu ceļa posmu, that's all...
Pirmstam gan apjautājos ar pāris cilvēkiem kas tur un kā tur, bet visa tā laiku aprēķināšana utt, tika apgūta turpat uz vietas vai sazvanot čomus, bet nu laika kontrolēs netika iegūts neviens sods, Vilciena matemātikas zināšanas un telefona kalkulators bija nekļūdīgi.
smuka mobe, sēž uz talsu riepiņām (aizmugurējās pēc tiem 6 dopiem metamas )
no sākuma iepazīšanās ar trasi, un savu labojumu veikšana izdotajās stenogrammās, kko palabojām, bet pēc sacensībām skaidrs, ka varēja vēl daudz ko pielabot, bet nu 1. reizē mož i nevajag aizrauties
nofočē ķipa pie koka
un tad jau maza pauze un aiziet trasē...dopos!
nice tas, ka visu laiku esi kustībā, nobrauc dopu, brauc uz nākamo utt...tiesa remontiem gan laika reāli nav.
ieskats 1. 2. 3. dopā.
kā jau var redzēt, sākums gana saraustīts, bet pamazām jau ieskrējāmies.
centos klausīties ko Vilciens lasa, bet reizēm jau sanāca kkur aizpeldēt gan man, gan Vilcienam, bet tas jau norm
pēc pirmā apļa sapratām, ka bembītim vajag padzerties, viņam todien ļot slāpa (nerunājot par to ka vispār ārā bija nenormāli karsts, un paši vispār ūdeni 100l izkapājām, tikpat arī izsvīdām ) , tā kā mēs te 1. reiz, likās ka būs brīdi aizskriet uzpildīties vnk tankā.....knapi paspējām atpakaļ uz izbraukšanu no tehniskā parka...nerunājot par to ka aizbraucām uz DUS, jau lejam degvielu, saprotam ka nevienam nav maka...mazā iedeva uz parāda
aiziet 2. aplis (1. 2. 3. dops otro reizi)
urrrāā'!
otrajā apli paķērām vienu ātruma slāpētāju, biš sods. Visādi citādi laiks, protams, uzlabojās.
finišā 2wd rookie klasē palikām 7. (no 19 laikam), pāris simtdaļas aiz 6. vietas, tiesa nākamie gan tur labi bija atrāvušies.
kkā tā īsumā pagaidām...plus pozitīvi, ka mašīnai itkā pat pilnīgi nekas nav salūzis
kopumā itkā baigi patika, tātad tiekās 6. Jūlijā Cēsīs
Ja kādam ir uz tirdziņu sakarīga ķivere ar sakaru iekārtu uz M izmēru, vai pati sakaru iekārta, var droši PM!
pēc kārtas... vēl vēlā pavasarī ar Vilcienu krāvām Belī malku, kad izdzirdējām tālumā, motoru skaņas...izrādās vietējajā trasē kolēģi ara tīrumu... vārds pa vārdam, ātri maucam pēc komata, gruntenes virsū, maucam ķert pirmo šī gada ''grunti''
viss jau būtu bijis labi, ja ne pirmajā iebraucienā ar reduktoru paķēru labu akmeni, kas ielocīja korpusam stūri un līdz ar to nolūza vākam stūris, bet nu veiksmīgi.
sākumā pāris ziemas kadri, pēcāk pavasars.
tad kkā baigi nebij laika...un pienāca pēdējā nedēļa pirms sezonas atklāšanas, un tad jau aiziet darbi, diena/nakts
pabīdam vienu vecu auto malā..
aiziet.. pa lielam vajadzēja vnk savest šādus tādus mezglus kārtībā.
sāku ar visa nojaukšanu, kkura brīdī jau biju pieķēries izplūdei, bet tad aptrūkās laiks pabeigt
bundžu pačirkstināju, kamēr žūst ķīmijas, ķēros pie redAktora
norauju vāku, noleju eļļu...opā, a kas tas eļļā...paskatos reduktorā....vēl.... b*e bet nu veiksme neveiksmē, notīrīti zobi no frikcijas šaibas, kkā veiksmīgi nebija tikuši gultņos.
hz kurā brīdi gan tas notika, ļōti iespējams kkad ziemas spelgonī uz zāģiem no kāda klač-kik, jo kkad pirms vēl pēdējās ziemas gonkas bija tā, ka paceļot auto, čota rati griezās uz dažādām pusēm...bet viena puse labi bloķēja visu kopumā
jaunas frikcijas un dogear šaibas, bmw+porsche
reduktors salikts, turpinam izplūdi.
lauki style
tā kā, tad kad gribēju iepirkt NT, man vēlamā izmēra Tehlatā nebija, un citur nebij laika paspēt, tad nu paliku pie parastā metāla, nu i po.
sākums gatavs, plus plastmasi arī salikti, salocītais plaukts nomainīts.
gatavs
smagā izplūde
kāpēc pārtaisīju izplūdi ? bija pamatotas aizdomas ka ir izdeguši abi bunduļi, vienu sezonu esošā nokalpoja, diezgan sasista utt un vnk gribēju 2 trubas visā garumā...jauda un spēks
un jā, bišķīt bija rūgtums sirdī, vidējais MF bundulis, reāli jau ziemas sākumā pa vinu uzsitot bija skaidrs, ka viņš ir tukšs, uzliku septembrī
un pie reizes atrāvu aizmugurējo, tas gan tuvu gadam man bija, nedaudz vate vēl bija iekšā.
pēc tā visa saliku Simons bunduļus, uz e30 man vidū tāds stāv jau pāris gadus, šķietami nav izdedzis, un ja arī te slodzītē izdegs, tad zaudējis būšu kādas 3x mazāku naudas summu
un tad 7dien ietestējām Teperī 1. gonku.
cēeērēju jau ka nebūs lietus, bet dirsā, visu dienu lija, viss slikti.
uz ielas riepām, man aizmugurējās bija paplikas - negāja uz priekšu, uz gruntenēm gāja uz priekšu, bet nevarēja pagriezties...ātrums mazs, netīrījās ārā, LLP
plus vēl kādas mokas bija atmazgāt auto apakšu
uzmini kura detaļa gonkas laikā nebija uz auto
un tas ir pēc tam, kad es jau cik iespējams biju apmazgājis visu, tad panna vēl bija virsū.
onboards, kkā tā
video beigās redzams, cik garlaicīgi brīžiem palika .
...iedo džazā!
lab, tālāk.
pēc 1. posma, ''Dubļu aplis Teperī'', nāca 2. posms norm pa sauso.
tā kā bija darbiņš, ierados kad sākās jau 2. braucieni...praktiski kolēga krāmēja ārā mantas kamēr es skrēju piereģistrēties un tad jau sipu ātri uz startu
lieki teikt, ka tā kā tas pārklājās ar Latvijas autosprinta kausu, domāju ka rezultāts veidosies no 2 braucieniem, bēt tā kā nolikumu nepalasīju, tikai pats tā izdomāju, tad realitātē rezutāts bija 3 braucienu summa, un tātad jebkurā gadījumā tur nekas nesanāktu, bet pabraukāties gribējās
uz gruntenēm sanāca normāli vismaz padžazot tīri for fun, rezultāta ziņā gan nekas labs nesanāca.
tā kā šo auto neviens nebildē, tad ir tikai onbordi
ieskats 3. braucienā, te gribēju uzbraukt ķip vienu labu braucienu, bet sasipos un baigi dusma sanāca..tad nu tālāk sākās ''all in'' ķipa
nu neko, kad viss beidzās vismaz pagāzu vēl, mierīgā garā...pēc sajūtām ātrāk kā sacensībās...kā vienmēr.
nobraucu šo pirmo sesiju, nobraucu padzesēt auto....konstatēju ka jāmēt miers, jo kkas ir salūzis
bļļļļ
karoč pārlūza motora stiprinājums, vienu vītni izcēla pilnībā....tā kā nebij vēlmes raut nost kolektoru lai taisītu remontvītnes utt, viss tika sataisīts kārtējajā gatera variantā, salīmēju uz kkādas trakās, sarkanās vītņu līmes....pagaidām tur.
tālāk, tā kā sprintiņi kkā sāka palikt nedaudz ne tik interesanti, izdomāju ka jāpamēģina kkas savādāks ko jau sen itkā gribēju, un lai vai kā Vilcienam man parasti sēdēt blakus bija bail, tomēr šis piekrita
tātad ietestējām to Miniralliju
pagāja pāris praktiski pilnas dienas kamēr piečubināju, sataisīju auto vairāk atbilstošu nolikumam, plus kamēr salaboju kāšus, kas varētu izlīst ne tajā vēlamākajā brīdī....lieki piebilst, ka pēc pēdējā Tepera priekšā viena amortizatora īsti vairs nav...nu nekas, naudas jauniem arī nav
ā vēl iemetināju izplūdē 2 rezonatorus pa vidu, ar domu mazināt troksni un trako dobjo rezonēšanu ap 2k apgrizieniem.....praktiski nekas nemainijās
dabūjām ķiveres, sarunu iekārtu, viss kūl...bez šīm pozīcijām laikam būtu bijis nereāli vienam otru dzirdēt šajā mobē.
treniņi arī tika aizvadīti ļoti nopietni...nedēļu pirms gonkas, pamēģinājām pierakstīt/nobraukt kkādus 6km garu ceļa posmu, that's all...
Pirmstam gan apjautājos ar pāris cilvēkiem kas tur un kā tur, bet visa tā laiku aprēķināšana utt, tika apgūta turpat uz vietas vai sazvanot čomus, bet nu laika kontrolēs netika iegūts neviens sods, Vilciena matemātikas zināšanas un telefona kalkulators bija nekļūdīgi.
smuka mobe, sēž uz talsu riepiņām (aizmugurējās pēc tiem 6 dopiem metamas )
no sākuma iepazīšanās ar trasi, un savu labojumu veikšana izdotajās stenogrammās, kko palabojām, bet pēc sacensībām skaidrs, ka varēja vēl daudz ko pielabot, bet nu 1. reizē mož i nevajag aizrauties
nofočē ķipa pie koka
un tad jau maza pauze un aiziet trasē...dopos!
nice tas, ka visu laiku esi kustībā, nobrauc dopu, brauc uz nākamo utt...tiesa remontiem gan laika reāli nav.
ieskats 1. 2. 3. dopā.
kā jau var redzēt, sākums gana saraustīts, bet pamazām jau ieskrējāmies.
centos klausīties ko Vilciens lasa, bet reizēm jau sanāca kkur aizpeldēt gan man, gan Vilcienam, bet tas jau norm
pēc pirmā apļa sapratām, ka bembītim vajag padzerties, viņam todien ļot slāpa (nerunājot par to ka vispār ārā bija nenormāli karsts, un paši vispār ūdeni 100l izkapājām, tikpat arī izsvīdām ) , tā kā mēs te 1. reiz, likās ka būs brīdi aizskriet uzpildīties vnk tankā.....knapi paspējām atpakaļ uz izbraukšanu no tehniskā parka...nerunājot par to ka aizbraucām uz DUS, jau lejam degvielu, saprotam ka nevienam nav maka...mazā iedeva uz parāda
aiziet 2. aplis (1. 2. 3. dops otro reizi)
urrrāā'!
otrajā apli paķērām vienu ātruma slāpētāju, biš sods. Visādi citādi laiks, protams, uzlabojās.
finišā 2wd rookie klasē palikām 7. (no 19 laikam), pāris simtdaļas aiz 6. vietas, tiesa nākamie gan tur labi bija atrāvušies.
kkā tā īsumā pagaidām...plus pozitīvi, ka mašīnai itkā pat pilnīgi nekas nav salūzis
kopumā itkā baigi patika, tātad tiekās 6. Jūlijā Cēsīs
Ja kādam ir uz tirdziņu sakarīga ķivere ar sakaru iekārtu uz M izmēru, vai pati sakaru iekārta, var droši PM!
M Power or no power..
pēdējais mājsēdes vakars, baig nav ko iesākt, itkā jau sen gribēju kko uzdrukāt, jo tomēr žurīši jau šeit cieņā, bet kkā aktivitāte šajā topikā toreiz nomira, līdz ar to neko vairs nerakstīju, bet varbūt šis kādam liksies interesanti, jeb ''sportinieks savām rokām'' un ''mācaties no citu dzīves kļūdām''
uzreiz jāpiemin, ka līdzīgi kā ar e30 topiku, viss rakstītais jau ir paveikts un būs kā hronoloģisks stāstījums
tātad, domāju visiem ir sapnis par savu dugotu, kārtīgu sporta auto, nu vismaz tiem kas ir tajā tēmā, tāpat arī man, plus pašam patīk to visu metināt, skrūvēt utttt.
kā jau topikā rakstīts, gāzām ar kompaktu, bet bija tā doma par dugotu auto (un ne kompaktu- aizm. piekares dēļ) lai ietu uz priekšu, bet naudas ziņā to nevarēju pacelt, ik pa laikam parādijās kādi varianti, bet dārgi, bet tad pēkšni ssā uzpeldēja e36 virsbūve ar karkasu, praktiski pa karkasa cenu, otrā Latviajs malā...es dzīvoju Vidzemē, mašīna Kurzemes sirdī.
Protams sākās neapdomātās rīcības kā jau kad iededzies par kautko pārdevējs atsūtīja foto, viss tika apskatīts, bija jautājumi jau apskatot bildes, bet likās viss ceļams, nekas pārāk traks, davai, ņemam piekabi, maucam pakaļ.
mašīna bija sākta taisīt, tad pamesta, līdz ar ko visur sametusies rūsa utt.
pirmie foto mājās.
bija Janvāra vidus laikam, nevilku garumā, sākam jaukt ārā
tālāk jau uz grilla, jāatzīst ar katru soli atklājās nepatīkamie zemūdens akmeņi, ko uz vietas bez pacēlāja neizdevās nopētīt, bet ko nu vairs
karoč jā, bundža bija reāli sagurusi, es nespēju saprast to cilvēku domugājienu kas to visu darīja pirms manis, bet nu lai būtu.
flexis on, izgriezu palodzes atliekas kas bija atstātas. ..brīva vieta jūsu reklāmai!
pa vidam tika kkādi mazi timelapse safilmēti
tālāk arciņas vienā pusē biš pielāpīju, otrā uztaisīju jaunu gan iekšējo, gan jauna āra
viens no max WTF, protams, tika labots
čoma tourings cieta
praktiski gatavs.
arī otrā pusē bija jāpačirkstina caurumiņi
jā...šīs abas detaļas arī aizgāja žurītī
iemetinātas, plus pastiprinošās plāksnes
kad aizmugure bija plūs mīnus tuvu gatavam, tika sagruntēta ar skābo grunti, lai nesalec jauna rūsa..un vecā tik ļoti nesitas ārā
tālāk bija jātaisa jauni stiprinājumi bākai, jo čāli bija metinājuši aizmugurē šo to, un stiprinājumu vairs vnk nebija pirmajam pietiks, jāuztaisa kafija
uzreiz jāpiemin, ka līdzīgi kā ar e30 topiku, viss rakstītais jau ir paveikts un būs kā hronoloģisks stāstījums
tātad, domāju visiem ir sapnis par savu dugotu, kārtīgu sporta auto, nu vismaz tiem kas ir tajā tēmā, tāpat arī man, plus pašam patīk to visu metināt, skrūvēt utttt.
kā jau topikā rakstīts, gāzām ar kompaktu, bet bija tā doma par dugotu auto (un ne kompaktu- aizm. piekares dēļ) lai ietu uz priekšu, bet naudas ziņā to nevarēju pacelt, ik pa laikam parādijās kādi varianti, bet dārgi, bet tad pēkšni ssā uzpeldēja e36 virsbūve ar karkasu, praktiski pa karkasa cenu, otrā Latviajs malā...es dzīvoju Vidzemē, mašīna Kurzemes sirdī.
Protams sākās neapdomātās rīcības kā jau kad iededzies par kautko pārdevējs atsūtīja foto, viss tika apskatīts, bija jautājumi jau apskatot bildes, bet likās viss ceļams, nekas pārāk traks, davai, ņemam piekabi, maucam pakaļ.
mašīna bija sākta taisīt, tad pamesta, līdz ar ko visur sametusies rūsa utt.
pirmie foto mājās.
bija Janvāra vidus laikam, nevilku garumā, sākam jaukt ārā
tālāk jau uz grilla, jāatzīst ar katru soli atklājās nepatīkamie zemūdens akmeņi, ko uz vietas bez pacēlāja neizdevās nopētīt, bet ko nu vairs
karoč jā, bundža bija reāli sagurusi, es nespēju saprast to cilvēku domugājienu kas to visu darīja pirms manis, bet nu lai būtu.
flexis on, izgriezu palodzes atliekas kas bija atstātas. ..brīva vieta jūsu reklāmai!
pa vidam tika kkādi mazi timelapse safilmēti
tālāk arciņas vienā pusē biš pielāpīju, otrā uztaisīju jaunu gan iekšējo, gan jauna āra
viens no max WTF, protams, tika labots
čoma tourings cieta
praktiski gatavs.
arī otrā pusē bija jāpačirkstina caurumiņi
jā...šīs abas detaļas arī aizgāja žurītī
iemetinātas, plus pastiprinošās plāksnes
kad aizmugure bija plūs mīnus tuvu gatavam, tika sagruntēta ar skābo grunti, lai nesalec jauna rūsa..un vecā tik ļoti nesitas ārā
tālāk bija jātaisa jauni stiprinājumi bākai, jo čāli bija metinājuši aizmugurē šo to, un stiprinājumu vairs vnk nebija pirmajam pietiks, jāuztaisa kafija
M Power or no power..
iemigu pēc kafijas
viss pa lielam gāja secīgi no aizmugures uz priekšu
tātad pieķēros grīdai, kur arī daudz kas bija jāpārtaisa, plus tika pastiprināta virsbūve - papildus apmetināti paneļu salaidumi utt
tād nācās pārtaisīt sēdekļu tiprinājumus, jo laikam būvēts tika kādam stipri garākam par mani
tālāk, ītkā mašīna tika ''taisīta'' rallijkrosam, tāpēc otrā pusē sēdekļu stiprinājumu utt nebija, bet tā kā mūsu doma ir rallijs vai kas tamlīdzīgs, vajag stūrmanim..vai arī maziņajām, kur sēdēt
instrumenti gatavībā, sākam
pirms
pēc
gan jauna grīda, gan sēdekļa šķērsstieņi, siksnu stiprinājumi, viss ready
un beidzot viss līdz priekšai pa lielam gatavs, sagruntēts lai nerūsē
tād priekša, gāndrīz finiša taisne
uztapa jauns stūris pie kājām un daļa uz augšu ugunssienā, plūs jauna kabata aiz riteņa.
nu un bildē jau nākamie soļi redzami
priekšas glāze bija sagurusi biš, atkal talkā nāk čoma tourings
kkad sen tur bija kkas jau taisīts..tikāi žēl ka ar špakteli, to nokasot tika iparādījās realitāte, bet nu nekas traks
kkā tā, glāzes daļa arī ir cita, par cik var redzēt kāds siers tur, protams arī rūsainie pleķi tika zāģēti un likti citi pleķi
pa zazorčikiem
kad tas bija gatavs ķeramies pie priekšas no iekšpuses-motortelpa, te jau finiša taisne, viss saslīpēts uz gruntēšanu
tātad visur kur bija plikais bleķis, aiziet skābā grunts,
pirms
pēc trakā metināšanās nu ir galā
M Power or no power..
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- chevron_right