dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 346
- 347
- 348
- 349
- 350
- chevron_right
Ja elektroniskā drosele, tad to parametru parasti uzčipo čiptuneri.
Jā, e36 m43b18. Šodien pārbaudīju, pilnīgi tas pats.
Pierakstīšu, ko esmu mainījis un vēl citus simptomus, kas varbūt ir saistīti:
- palaižot aukstu motoru ir zemi apgriezieni (apm 500rpm) un mēdz noslāpt
- uzsilušam motoram tukšgaita ir 1-1.2k apgreizieni
- pa retam mašīna mēdz pati dot gāzi
Nomainīju ieplūdes gofru un daudzas ieplūdes blīves,tai skaitā kolektora, pārbaudīju vai trubas nelaiž kkur gaisu (itkā nē), 2 reiz mainīts pedāļa stāvokļa sensors, nomainīju tukšgaitas regulātoru, jauna bosch lamda zonde ar universālo ''DIY'' štekeri.
Pieslēdzot pie kompja kļūdas neizmet. Takā hu*zin kas tur nav
Atvieno gaisa masas mērītāju, noņem klemmi un tad pielaid.Nem3z rakstīja: ↑29 Nov 2022, 18:12Jā, e36 m43b18. Šodien pārbaudīju, pilnīgi tas pats.
Pierakstīšu, ko esmu mainījis un vēl citus simptomus, kas varbūt ir saistīti:
- palaižot aukstu motoru ir zemi apgriezieni (apm 500rpm) un mēdz noslāpt
- uzsilušam motoram tukšgaita ir 1-1.2k apgreizieni
- pa retam mašīna mēdz pati dot gāzi
Nomainīju ieplūdes gofru un daudzas ieplūdes blīves,tai skaitā kolektora, pārbaudīju vai trubas nelaiž kkur gaisu (itkā nē), 2 reiz mainīts pedāļa stāvokļa sensors, nomainīju tukšgaitas regulātoru, jauna bosch lamda zonde ar universālo ''DIY'' štekeri.
Pieslēdzot pie kompja kļūdas neizmet. Takā hu*zin kas tur nav
Man kādreiz bija brīnumi ar apgriezieniem dēļ viņa.
Motors strādā vienmērīgi? Svečvadi arī šitam motoram chakarejas, bet diezvai vai tas dos prikolus ar apgriezieniem.
Canibal rakstīja: ↑29 Nov 2022, 19:15Atvieno gaisa masas mērītāju, noņem klemmi un tad pielaid.Nem3z rakstīja: ↑29 Nov 2022, 18:12Jā, e36 m43b18. Šodien pārbaudīju, pilnīgi tas pats.
Pierakstīšu, ko esmu mainījis un vēl citus simptomus, kas varbūt ir saistīti:
- palaižot aukstu motoru ir zemi apgriezieni (apm 500rpm) un mēdz noslāpt
- uzsilušam motoram tukšgaita ir 1-1.2k apgreizieni
- pa retam mašīna mēdz pati dot gāzi
Nomainīju ieplūdes gofru un daudzas ieplūdes blīves,tai skaitā kolektora, pārbaudīju vai trubas nelaiž kkur gaisu (itkā nē), 2 reiz mainīts pedāļa stāvokļa sensors, nomainīju tukšgaitas regulātoru, jauna bosch lamda zonde ar universālo ''DIY'' štekeri.
Pieslēdzot pie kompja kļūdas neizmet. Takā hu*zin kas tur nav
Man kādreiz bija brīnumi ar apgriezieniem dēļ viņa.
Motors strādā vienmērīgi? Svečvadi arī šitam motoram chakarejas, bet diezvai vai tas dos prikolus ar apgriezieniem.
Es nomainīju GMM un izskatās, ka nekas labāk nepalika. Vai varētu tā būt, ka problēma nav saistīta ar elektroniku?
Bàc, nu grūti spriest.Nem3z rakstīja: ↑03 Dec 2022, 21:26Canibal rakstīja: ↑29 Nov 2022, 19:15Atvieno gaisa masas mērītāju, noņem klemmi un tad pielaid.Nem3z rakstīja: ↑29 Nov 2022, 18:12
Jā, e36 m43b18. Šodien pārbaudīju, pilnīgi tas pats.
Pierakstīšu, ko esmu mainījis un vēl citus simptomus, kas varbūt ir saistīti:
- palaižot aukstu motoru ir zemi apgriezieni (apm 500rpm) un mēdz noslāpt
- uzsilušam motoram tukšgaita ir 1-1.2k apgreizieni
- pa retam mašīna mēdz pati dot gāzi
Nomainīju ieplūdes gofru un daudzas ieplūdes blīves,tai skaitā kolektora, pārbaudīju vai trubas nelaiž kkur gaisu (itkā nē), 2 reiz mainīts pedāļa stāvokļa sensors, nomainīju tukšgaitas regulātoru, jauna bosch lamda zonde ar universālo ''DIY'' štekeri.
Pieslēdzot pie kompja kļūdas neizmet. Takā hu*zin kas tur nav
Man kādreiz bija brīnumi ar apgriezieniem dēļ viņa.
Motors strādā vienmērīgi? Svečvadi arī šitam motoram chakarejas, bet diezvai vai tas dos prikolus ar apgriezieniem.
Es nomainīju GMM un izskatās, ka nekas labāk nepalika. Vai varētu tā būt, ka problēma nav saistīta ar elektroniku?
Maini motoru uz kaut ko lielāku, ja ir nauda un varēšana
Ir kāds kas varētu izprogramēt zondes m52b25 ms41?
Un ar kādu cenu būtu jārēķinās par tādu darbu , vai tas arī būtu ieteicams ?
Un ar kādu cenu būtu jārēķinās par tādu darbu , vai tas arī būtu ieteicams ?
Silti iesaku to nedarīt.
Ja nav naudas jaunām, tad kaut vai pameklē pa šrotiem lietotas ar vēl dzīvām apsildēm. būs daudz labāk par izrakstītām, gan dzinēja veiktspējā, gan patēriņā.
Ja nav naudas jaunām, tad kaut vai pameklē pa šrotiem lietotas ar vēl dzīvām apsildēm. būs daudz labāk par izrakstītām, gan dzinēja veiktspējā, gan patēriņā.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Viena zonde ir vajadzīga, ja vēlies var uztaisīt lai vadās no 1 zondes, 20€
Labvakar! Pie kā vērsties, kurš varētu pieslēgt pie kompja e46 m52b25tub, vēlams Jelgavas tuvumā. Motors vairs nestrādā kā vajag, paliks gurdens, raustās, brīžiem iet labāk, brīžiem pilnīgi galīgi gurst nost.
M43B16 pēc vārstu vāka blīves maiņas slāpst nost Tukšgaita nulle, turot pedāli rūc. Atlaižot uzreiz rip... Tukšgaitas regulators tā varētu uzreiz nomirt?
Atradu kāsi, hz kas tā pa šļauciņu, bet kas nāk no galvenās gaisa trubas un aiziet kkur zem kolektora, pārplīsusi un nokritusi. Sanak ka pati no sevis Avārijas gadijumā noteipoju un viss darbojas. Jāmēģina atrast kas tā ir par trubu un kur jaunu var dabūt.
https://www.realoem.com/
Sanāk viņa ir pie gaisa iesūknēšanas ar nr 11 bet principā nevienā shēmā nav viņai koda kad ņems nost skatīs rokā un domās.Nem3z rakstīja: ↑03 Feb 2023, 17:48https://www.realoem.com/
?demolv rakstīja: ↑04 Feb 2023, 18:24Sanāk viņa ir pie gaisa iesūknēšanas ar nr 11 bet principā nevienā shēmā nav viņai koda kad ņems nost skatīs rokā un domās.
vienīgi izskatās ka jauna ir tikai oem.
https://www.google.com/search?q=1341124 ... =871&dpr=1
M Power or no power..
Kādam nav izstrādāta sistēma pēc kuras pareizi saspraust m50 pravotku, visas atzīmes laika gaitā pazudušas
heyo, kāds nezin ar cik mm pārsedzi jāuzstāda m50nv ieplūdes sadalene izplūdē?
respektīvi cik mm jānolaižas sestajam kompensatoram?
plānoju likt uz m52b25
respektīvi cik mm jānolaižas sestajam kompensatoram?
plānoju likt uz m52b25
Tukšgaitas regulators būs pie vainas.
Manam atdzenot bija tāda pat problēma, vienīgi bez pašgāzēšanas. Uzliku jaunu ne-OEM regulatoru un problēma pazuda.
Pāris nedēļas vēlāk parādījās pašgāzēšana, kas pazuda pēc regulatora iztīrīšanas.
Ja ir iespēja, liec jaunu OEM regulatoru un aizmirsti par problēmu uz ilgu laiku.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 346
- 347
- 348
- 349
- 350
- chevron_right