Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- …
- 66
- chevron_right
4.10 uz 328i, priekš trases vnk. perfekta attiecība, gandrīz 5 roba gals uz garākās taisnes, vis kā pēc grāmatasedzis rakstīja:Muļķības, starp 3.45 un 3.64 ir diezgan normāla atšķirība un 4.ar kko var izmantot tikai 1.6 motoram, neviens normāls cilvēks ar tādu šujmašinu trase nebrauksGaraisss rakstīja:Minimāla būs, domaju nav jēga. 3.45 ir way to go Daily Vāģim trases dampim kko pie 4.ar kko varētu meklētFashion rakstīja:Nu droši ka starp 3.45 un 3.64 dikti lielas atšķirības ar nebūšot
Vienīgais mīnus ka ar tik īsu reduktoru, 1 robs paliek neizmantojams, sanāk ka tu brauc ar 4 robu kārbu.
e36 168mm LSD elementu var pārlikt 168mm e30 korpusā? Paldies jau iepriekš
jaa var gantomysss rakstīja:e36 168mm LSD elementu var pārlikt 168mm e30 korpusā? Paldies jau iepriekš
...
E36 mazais reduktors, kas nāk mopēdiem, ir 168mm? Ja tā, vai šos reduktorus ir iespējams restaurēt/pastiprināt? Zinu, ka vidējā korpusa bloķiem šaibas ir pieejamas bez problēmām, kā ir ar mazajiem?
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Interesē cik ir pieļaujamā radiālā kustība reduktora ieejošajai asij? 188 mm reduktors uz e36
vinjam nav jakustas...
jaa 168mm var var, gan atjaunot gan pastiprinatrvars rakstīja:E36 mazais reduktors, kas nāk mopēdiem, ir 168mm? Ja tā, vai šos reduktorus ir iespējams restaurēt/pastiprināt? Zinu, ka vidējā korpusa bloķiem šaibas ir pieejamas bez problēmām, kā ir ar mazajiem?
ieejosajai saij, nav pielaujama nekada brivkustiba.jjanis404 rakstīja:Interesē cik ir pieļaujamā radiālā kustība reduktora ieejošajai asij? 188 mm reduktors uz e36
tapec parmetot attiecibas ir jaizmanto jauns saspiedoshais gredzens
...
Sveiki. Kads varbut zin to vietu vai adresi vai kontaktus kur igaunija restaure reduktorus.
uz igauniju jabrauc meklet kadu kurs mak salikt reduktoru!?
...
Dzirdets ka igaunija ir cilveki kas restaure reduktorus.Armando rakstīja:uz igauniju jabrauc meklet kadu kurs mak salikt reduktoru!?
Vajag restauret e46 m3 reduktoru.
Nu ja ari latvija kads ir kas ar to nemas varbut kontaktus var dabut.
Esmu dzirdējis ka HGK restaurē/pārlasa diffuseasyman rakstīja:Dzirdets ka igaunija ir cilveki kas restaure reduktorus.Armando rakstīja:uz igauniju jabrauc meklet kadu kurs mak salikt reduktoru!?
Vajag restauret e46 m3 reduktoru.
Nu ja ari latvija kads ir kas ar to nemas varbut kontaktus var dabut.
Ok liels paldies.Riks* rakstīja:Esmu dzirdējis ka HGK restaurē/pārlasa diffuseasyman rakstīja:Dzirdets ka igaunija ir cilveki kas restaure reduktorus.Armando rakstīja:uz igauniju jabrauc meklet kadu kurs mak salikt reduktoru!?
Vajag restauret e46 m3 reduktoru.
Nu ja ari latvija kads ir kas ar to nemas varbut kontaktus var dabut.
Vai 168mm šaibām ir pieejami kādi oe kodi? Vidējam reduktoram var atrast bez problēmām, bet mazajam nekā prātīga navArmando rakstīja:jaa 168mm var var, gan atjaunot gan pastiprinatrvars rakstīja:E36 mazais reduktors, kas nāk mopēdiem, ir 168mm? Ja tā, vai šos reduktorus ir iespējams restaurēt/pastiprināt? Zinu, ka vidējā korpusa bloķiem šaibas ir pieejamas bez problēmām, kā ir ar mazajiem?
Liekas, ka neviens nav restaurējis mazo lsd
Edit:
Blec, tepat pāris lapas atpakaļ ir kaut kādi kodi
Edit 2:Odze rakstīja:nu psc.ValtersZ rakstīja:hahaha smieklīgi
Lūdzu. viss ar karoti mutē
33141203804
etk.lv 25,14 eur/gb
epats.lv 28.69eur/gb
33141203806
etk.lv 41,93 eur/gb
eparts.lv 48,44 eur/gb
Pēc kodiem tas ir priekš e21, tas pats ir arī e36? :hvz:
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
ir atskiriba, ieksejai sazobei, mazajam plaksnem, ir 21 zobi un 23 zobi, e21 reduktoram manliekas ka bija 21 zobs, e30un e36 23 vai otradi.
ps varu piedavat mazas plaksnes
cena 40eiro par sajuga plaksni un 20eiro par sakjeres plaksni (dog ear plate)
ps varu piedavat mazas plaksnes
cena 40eiro par sajuga plaksni un 20eiro par sakjeres plaksni (dog ear plate)
...
168mm LSD elementam iemetusies plaisa norādītajā vietā un abas daļas nolūzušas viena no otras.
To ir iespējams sametināt?
Vai kādam varbūt ir lieks dzīvs/beigts elements uz tirdziņu vai konkrētā detaļa?
PM ja nu kas.
Vai kādam varbūt ir lieks dzīvs/beigts elements uz tirdziņu vai konkrētā detaļa?
PM ja nu kas.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Šis ir diezgan liela sāpe mazajiem, bieži tur nolūzt.
Uztaisīt jaunu vāciņu?
Ir peejami jau gatavi varianti. Internetu māki, pats atradīsi.
Uztaisīt jaunu vāciņu?
Ir peejami jau gatavi varianti. Internetu māki, pats atradīsi.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
var sametinat.
esmu metinajis vairakus vinjus. izmatno kadu 7016s elektordu un viss bus labi.
ps ebeja no lietuvas var dabut jaunus aftermarketa variantus
esmu metinajis vairakus vinjus. izmatno kadu 7016s elektordu un viss bus labi.
ps ebeja no lietuvas var dabut jaunus aftermarketa variantus
...
Sveiki , man ir sabeidzies reduktors 4.41 LSD mazajā korpusā..
Cik dārgi varētu būt remonts un vai ir jēga to remontēt ?
Škiet ka iekšā zobrati ir čupā , jo mašina nebrauc un kad meiģina braukt , tizlas skaņas ir..
Par to cik dārgi tādu sataisīt interesējos tikai tapēc ka labi slīdēja ar šo te , bet lai nestāv rupucis uz vietas , pagaidām iemetīšu metinātu
Cik dārgi varētu būt remonts un vai ir jēga to remontēt ?
Škiet ka iekšā zobrati ir čupā , jo mašina nebrauc un kad meiģina braukt , tizlas skaņas ir..
Par to cik dārgi tādu sataisīt interesējos tikai tapēc ka labi slīdēja ar šo te , bet lai nestāv rupucis uz vietas , pagaidām iemetīšu metinātu
Labprat ari uzzinātu kas vispar pie mums to dara un kāda ir cena šīm pakalpojumam
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- …
- 66
- chevron_right