Savirzes/sagāzuma skaitļi&grādi- ikdienai/trasei
ar glazem vis kartiba!
samainiju diskus vieta pakalu uzliku prieksa un prieksu pakala un auto iet taisni tagad!
izskatas ka bus vainigs šars jo turkaut kas kustas un kaut kas izgerbies!
redzes pirmdien samainisu saru un ja cerams viss buss oky!
samainiju diskus vieta pakalu uzliku prieksa un prieksu pakala un auto iet taisni tagad!
izskatas ka bus vainigs šars jo turkaut kas kustas un kaut kas izgerbies!
redzes pirmdien samainisu saru un ja cerams viss buss oky!
kur var riteņu sagāzumu sarugulēt ? konkrēti aizmugurei. man ar veco ūbersērdinājumu vajadzēja šķībi, lai diski arkās ielien, tagad ir 40mm sēdinājums un tam vairs nav vajadzība.
jebkurā normālā servisā, kur iedod reālu izduku par paveikto.
ir labi arī mazākie servisi, kas pēc vecākām metodēm pieregulē. Ir kas neatskruvē skruvi, ja kāda stipri ieedusies un saka ka noregulēja.. visaadi.. ir kas dod garntiju ir kas nē.
p.s tik neviens nedos garantiju ja beigtas detaļas..
ja neuztrauc riepas un vadāmība( brauc tikai 60 km pilsētā), tad palien apakšā un un sagriez sagāzuma skruves uz pretējo pusi.
ir labi arī mazākie servisi, kas pēc vecākām metodēm pieregulē. Ir kas neatskruvē skruvi, ja kāda stipri ieedusies un saka ka noregulēja.. visaadi.. ir kas dod garntiju ir kas nē.
p.s tik neviens nedos garantiju ja beigtas detaļas..
ja neuztrauc riepas un vadāmība( brauc tikai 60 km pilsētā), tad palien apakšā un un sagriez sagāzuma skruves uz pretējo pusi.
Vai ir kāds regulējis pēc rakstā dotajiem parametriem?
komenti, izjūtas,kā turas uz ceļa?
komenti, izjūtas,kā turas uz ceļa?
Arī interesē kur Rīgā regulē pēc tavām vēlmēm, nevis pēc kkādiem rūpnīcas standartiem.
Vajadzētu būt daudz labāk, it sevišķi ja TOE(savērsumu) noliek pa nullēm, gan riepas daudz mazāk dils, gan mazinās oem paredzēto muļķudrošo pis taisni efektu, tik ikdienā pa ielu braucot nekādu atšķirību nejutīsi, lai kko sajustu jābrauc pa trasi uz saķeres robežasGuntars rakstīja:Vai ir kāds regulējis pēc rakstā dotajiem parametriem?
komenti, izjūtas,kā turas uz ceļa?
Pēdējais labojis kars - 17 Jan 2015, 14:13, kopā labots 2 reizes.
nerunā muļķības, toe in uzlikšana pa nullēm toč nemazinās "pis taisni" efektu (pietam e36 jau nu noteikti nav auto, kuram varētu to pārmest), asfalta segumam toe in ir vajadzīgs.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
FRONT Of CAR - Toe-out in the front lets the car turn in nicely, but may "tramline" down the road (finding grooves and irregularities and following them). Toe-in front makes the car hard to turn and want to "push" or understeer (BTW this is what BMW recommends!).he9600 rakstīja:nerunā muļķības, toe in uzlikšana pa nullēm toč nemazinās "pis taisni" efektu (pietam e36 jau nu noteikti nav auto, kuram varētu to pārmest), asfalta segumam toe in ir vajadzīgs.
Autors pat iesaka priekšā toe out, bet tas tīri pa trasi maucot
Par aizmuguri tev taisnība, nulle toe ir bīstams rwd, vajag biš toe inWhat is a good track/autox alignment?
a good baseline is:
Front
Camber: -3.5 deg per side
Toe: 0 (0.10-0.20 total toe out for autox)
Rear
Camber: -2.0 to -2.5 deg per side
Toe: 0.20 total toe in (IIRC this is 1/8" total toe in)
REAR OF CAR - Toe-out in the rear is pretty dangerous for RWD cars, makes the car want to spin, especially under hard braking. Toe-in rear will keep the rear stable, and (here is the key) allow for you to put power down as early and as hard as possible without wheel spin. More is not always better, racers will always adjust these settings till they get it just right. For the street, the suggested settings will let you set-it-and-forget-it.
ko žurkai dos pozitīvāks vai negatīvāks casteris attiecībā pret oe casteri?
Tev to nevajag, ja vien netaisies "likt" visu, kas nepieciešams, lai tas kāāsters darbotos kā paredzēts jeb pareizi. Ja liksi individuālas daļas no visa komplekta, nekļūs labāk, tikai sliktāk.
es ziemas e36 priekšā uzreguleju toe in 2.0mm un aizmuguri toe in 1.2mm. Ar vadamību esmu apmierināts
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D
Siguldā kāds "AR lauks" ir braucis un teicis lai noregulē ar šiem skaitļiem?
Un kā tad sanāk, lai novērstu priekšas izstumšanu būs līdzēts ar tām 2.7mm paplāksnēm priekš sagāzuma?
Un kā tad sanāk, lai novērstu priekšas izstumšanu būs līdzēts ar tām 2.7mm paplāksnēm priekš sagāzuma?
I don`t like bass, I love it!
Ja baigi stumj ārā priekšu, tad jau vajag saregulēt toe-in/out. Tad sanāk, ka Tev rati šķielē uz iekšu abi priekšējie. Vajag, lai būtu abi paralēli.siicic rakstīja:Siguldā kāds "AR lauks" ir braucis un teicis lai noregulē ar šiem skaitļiem?
Un kā tad sanāk, lai novērstu priekšas izstumšanu būs līdzēts ar tām 2.7mm paplāksnēm priekš sagāzuma?
Tātad, biju uz savirzi ar šiem parametriem no pirmā posta, džeks ļoti sakarīgs, paskatījās, iemeta kompīti datus par auto, un tur pretim no rūpnīcas parādījās praktiski identiski dati. Aizmugurē savērsums bija par 0.04 lielāks un priekšā sagāzums bija mazāks. Tākā kopumā nav tik traki, bet priekšējos ratus iesaku sagāzt, ja iepriekš gadījās ka priekšu izstumj, tad tagad pēc dažiem braucieniem, neesmu tādu tendenci vairs novērojis.
Žēl gan ka nesanāca aizmuguri kārtīgi saregulēt, viena tilta skrūve un ekscentrs ieēdies.
Žēl gan ka nesanāca aizmuguri kārtīgi saregulēt, viena tilta skrūve un ekscentrs ieēdies.
I don`t like bass, I love it!
kads nav atradis kadus sakarigus parametrus prieks e36? auto ir ielai un street driftam. par cik pats stradaju servisa kur ir savirzes stends, varu noregulet ka velos
nu ka, viss jau vnk .. padomajot ar galvu var saregulet attiecigi viss kko lai butu atrums lielaks slidot nu utt .. uz paplates pienest visu ar nav forsi parasts standarta ir aizmugurejie rati max taisni, saversums 0 vai nedaudz uz ieksu, un prieksa saversuma 0 ja pa ielu ar parvietojies, ja vairak pa trasi tad prieksu vala .. ja ir camber pleiti tad var iegast uz kkadi tris ar pus gradi .. un dod ciba .. isteniba katram jau patik kkads nedaudz savs regulejums lai labak slidetu
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vismaz niks atbilstošsnuugjis rakstīja:nu ka, viss jau vnk .. padomajot ar galvu var saregulet attiecigi viss kko lai butu atrums lielaks slidot nu utt .. uz paplates pienest visu ar nav forsi parasts standarta ir aizmugurejie rati max taisni, saversums 0 vai nedaudz uz ieksu, un prieksa saversuma 0 ja pa ielu ar parvietojies, ja vairak pa trasi tad prieksu vala .. ja ir camber pleiti tad var iegast uz kkadi tris ar pus gradi .. un dod ciba .. isteniba katram jau patik kkads nedaudz savs regulejums lai labak slidetu
Sent from my iPhone using Tapatalk
cik esmu papetijis visi trasei iesaka uz aru verstus pr. ritenus. pagaidam
planoju sadu setupu.
prieksas cambers-hz cik bet bus custom
plaukti pec e46 izmeriem
prieksas savirze- +0.10(toe out)
aizmugures cambers, pec iespejas taisnakus ratus ko ar stock sviram dabus
aizmugures savirze -0.10(toe in)
planoju sadu setupu.
prieksas cambers-hz cik bet bus custom
plaukti pec e46 izmeriem
prieksas savirze- +0.10(toe out)
aizmugures cambers, pec iespejas taisnakus ratus ko ar stock sviram dabus
aizmugures savirze -0.10(toe in)
streeta ari brauc?
tiri ielas auto, ielas drifts, street trenini. sacos nepiedalos
varbut amīts beikts viena puse tapec ari sķībimistrust rakstīja:sveiki! jautajums tads vai e36 priekšejiem riteniem var sagazumu regulet!?
jautajum tapec, ka vakar taisiju savirzi un viens rats stav taisni otrs mazliet slipi uz iekspusi! vecis teica ka iespejams disks liks, nez tiesi pirms 3 dienam vini taisnoti tika!
un ta pat masina uz taisna cela velk pa kreisi!