dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 343
- 344
- 345
- 346
- 347
- …
- 350
- chevron_right
Tas nav swaps, e39 bundža. Un abs blokā ir kļūdas uz 2 riteņu ātruma devējiem. Galvenais tagad sapratu ka dzinēja vadības blokam jāredz ātrums.he9600 rakstīja: ↑16 Jan 2020, 21:35Speedo uzrāda ātrumu nolasītu tikai no aizm diffa. Savukārt 96+ auto vadība ātrumu saņem no ABS bloka.A bit rakstīja: ↑16 Jan 2020, 17:58šī būs tava problēma.ediss09 rakstīja: ↑16 Jan 2020, 16:58 Kāds varbūt ir zinošs vai saskāries ar m52b28 problēmu, ka brīžiem dzinējs negriež vairāk par 5.5 k apgriezieniem. Galvenais ko vēlos saprast, vai ABS ar atslegtu pretbuksēšanu var ietekmēt dzinēja darbību, vai jāmeklē problēma dzinējā?
Dzinējā kļūdas uz Speed sensor un Zondi.
tajā brīdī nepazūd panelī ātrums gadījumā?
Ja tas ir swaps iekš -95g auto, tad jāpārliek viens pins dzinēja vados, lai vadība redz ātrumu. Nebūs pareizs km/h, bet funkciju pildīs un atšķirs kustību no 0.
Vēl 5k rpm atmetējs būs, ja būs aktuāla kļūda par sadalenes vai kloķenes devēju.
Uzreiz bij jāsaka ka e39, a to tevi 5 gadus no c hepatīta ārstē i tikai tad pasaki ka aziāts esi
Paldies par palīdzību, tā arī bija ka dme neredz kustības ātrumu, savienoju izejoso ātruma signālu no instrumentu paneļa ar dme ienākošo signālu un sāka radīt ātrumu paramentros un protams tagad ir normāla atdure.
Ir kādas idejas kāpēc m57 dzinējs pie uzgāzēšanas skan kā vecs tds ? Turbīna kad iegriežas. Vēl varētu skaņu salīdzināt ar kādu smago zem slodzes. Vakarā varu uzfilmēt.
https://youtu.be/HXovhI1Hsls
https://youtu.be/HXovhI1Hsls
Vai nu pūš garām vai ari turbīna jau drīz izjuks
Jautājums man kā nezinošam cilvēkam,
Vizuāli kā var pateikt atšķirību ar m50 bezvanos ieplūdes sadalenu un vanos ieplūdes sadaleni?
Vizuāli kā var pateikt atšķirību ar m50 bezvanos ieplūdes sadalenu un vanos ieplūdes sadaleni?
Vanos sadalenei ir galā sazobe vanosa mehānismam
Sveiki, kā cīnīties ar atgāzēm, vakar aizdzinu uz apskati un paaugstinātas? Varētu būt, ka zonde nomirusi?
CO- 6.440, motors m50b25.
CO- 6.440, motors m50b25.
Sveiks, ar WIN palidzību meklēju sev Eļļas filtru priekš e36 1994g. 1.8is. Bet nevaru saprast kuru tieši ņemt, jo cik sapratu viņi pilnīgi atšķirās ar izmēriem.
Tātad kāds var pateikt kurš tieši filtrs man ir vajadzīgs?
Paldies.
Tātad kāds var pateikt kurš tieši filtrs man ir vajadzīgs?
Paldies.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
ja motors, apkarē nekas nav mainīts utt, tad vajadzētu būt HU 921 x, kas nāk viņiem līdz 08.95 gadam.
M Power or no power..
Holà! Kāds ir uz m50 instalējis m52 eļļas sūkni, kurš ir manāmi ražīgāks? biš nesakrīt skrūves caurums blokā kurš ir bez vadīklas, pārējais ar bīdmēru izskatās the same. moš ir kādi komentāri par šo?
Sen jau izrunāta tēma, pārfrēzē to urbumu un liec virsū, viss būs labi. Asīti gan vēlams uzlikt aftermarket vai vismaz nodrošināt kārtīgi, ka uzgrieznis neatskrūvēsies
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Paldies! Pieņēmu, ka ir bijis izrunāts, vnk uz ātro gooooglē neatradu info. Caurums jau modificēts
M54 b30 2001gada ar Lpg bez katalizatoriem skati izies ? Vai var rasties problemas ar atgazem?
Gribu uzlikt zirnekli... tapec tads jautajums
Ja viss labi un saregulēts kā nākās, tad droši.
No 2001.gada auto nāk diezgan strikti izmešu standarti, ja viss dzinējam un softam ir labi,tad varbūt iziesi, nu varbūt uz e85 būs jābrauc uz skati. Par LPG mazāk var uztraukties, jo tam izmešu parametri ir stipri zemāki
Jautājums par m52b28 kartera ventilāciju, esošais filtrs sapisies, ka labak darit, nomainit filtru vai likt oil catch can?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 343
- 344
- 345
- 346
- 347
- …
- 350
- chevron_right