GA6HP19
Sveiki visiem
Tātad ir e91 n47 ar GA6HP19Z automātu.
Eļļa un filtrs, tāpat arī adapteris un atsevišķi tās mazās gumijas trubiņas kanālos samainītas.
No 2. uz 3. un 4. uz 5. pārslēdzas ar nelielu rāvienu. Neatkarīgi vai d/ds/manual režīms, pie minimālas gāzītes nedaudz stiprāk pavelk un otrādi. Cik noprotu, vaina varētu būt mehatronic vārstiņos?
Tātad ir e91 n47 ar GA6HP19Z automātu.
Eļļa un filtrs, tāpat arī adapteris un atsevišķi tās mazās gumijas trubiņas kanālos samainītas.
No 2. uz 3. un 4. uz 5. pārslēdzas ar nelielu rāvienu. Neatkarīgi vai d/ds/manual režīms, pie minimālas gāzītes nedaudz stiprāk pavelk un otrādi. Cik noprotu, vaina varētu būt mehatronic vārstiņos?
Tik pat labi vaina var būt nepareizā gaisa masas radījuma vai aizaugušajā kolektorā. Jādiagnosticē!
Ja par kārbas karteri, tad globāli nekas daudz, protams ap magnētiem bija ''viegla putriņa'', bet nekādas cietās daļiņas.
Pēc eļļas un gumiju mainās kārbas vadības bloka tika veikta atzīme par eļļas maiņu?
To var tikai ar atbilstošu diagnostiku izdarīt, man liekas tas maz līdzēs, bet tāpat to vajag, varētu vēl kārbas softu citu iemest!
Varbūt sazinies ar kādu speciālistu kas to varētu tev izdarīt.
Varbūt sazinies ar kādu speciālistu kas to varētu tev izdarīt.
Nedaudz atdzīvināšu
Tātad, principā tās pašas nedēļas laikā pie čoma ar bmw softu nodzēsu adaptāciju. Principā viss ir baigi forši, pāris sīkumi, bet forši
Tagad ir jauns jautājums
Varbūt kāds pieredzējis ikdienas braucējs var padalīties ar pieredzi?
Pirmais uz otro ātrumu, ja ir minimāla akselerācija, pēc sajūtām 20>% pedālis, Jūsu gadijumā viņš tā solīdi pārslēdz? 1 ar gludu pāreju uz 2 kā starp jebkuru citu ātrumi?
Jo pagaidām,ja ir tā minimālā paātrināšanās,liekas ka tieši un tikai uz otro viņš taka ilgāk paslidina otro ātrumu pirms saslēdz 100%. Ja ir normāla un/vai dinamiska paātrināšanās, tad viss liekas ideāli, arī DS viss labi un stingri liekas.
Esmu gan pats mehāniķis, bet nu to automātu nēesmu pieredzējis
Tātad, principā tās pašas nedēļas laikā pie čoma ar bmw softu nodzēsu adaptāciju. Principā viss ir baigi forši, pāris sīkumi, bet forši
Tagad ir jauns jautājums
Varbūt kāds pieredzējis ikdienas braucējs var padalīties ar pieredzi?
Pirmais uz otro ātrumu, ja ir minimāla akselerācija, pēc sajūtām 20>% pedālis, Jūsu gadijumā viņš tā solīdi pārslēdz? 1 ar gludu pāreju uz 2 kā starp jebkuru citu ātrumi?
Jo pagaidām,ja ir tā minimālā paātrināšanās,liekas ka tieši un tikai uz otro viņš taka ilgāk paslidina otro ātrumu pirms saslēdz 100%. Ja ir normāla un/vai dinamiska paātrināšanās, tad viss liekas ideāli, arī DS viss labi un stingri liekas.
Esmu gan pats mehāniķis, bet nu to automātu nēesmu pieredzējis
Bija līdzīgi ar to, ka DS viss labi un paslīdēja starp 1,2 , beidzās viss ar kapitālo, iesaku diagnostiku, ja interesē PM varu iedot kontaktus vienam meistaram.3sestais rakstīja: ↑16 Dec 2020, 19:55 Nedaudz atdzīvināšu
Tātad, principā tās pašas nedēļas laikā pie čoma ar bmw softu nodzēsu adaptāciju. Principā viss ir baigi forši, pāris sīkumi, bet forši
Tagad ir jauns jautājums
Varbūt kāds pieredzējis ikdienas braucējs var padalīties ar pieredzi?
Pirmais uz otro ātrumu, ja ir minimāla akselerācija, pēc sajūtām 20>% pedālis, Jūsu gadijumā viņš tā solīdi pārslēdz? 1 ar gludu pāreju uz 2 kā starp jebkuru citu ātrumi?
Jo pagaidām,ja ir tā minimālā paātrināšanās,liekas ka tieši un tikai uz otro viņš taka ilgāk paslidina otro ātrumu pirms saslēdz 100%. Ja ir normāla un/vai dinamiska paātrināšanās, tad viss liekas ideāli, arī DS viss labi un stingri liekas.
Esmu gan pats mehāniķis, bet nu to automātu nēesmu pieredzējis
Tagad kad viss svaigs nekur nekas neslīd tikai riepas.
e36
22.12.2020
Īsumā sakot esmu nedaudz/diezgan nošāvis greizi. Velreiz līdu apakšā un izrādās, ka kārba ir nevis GA6hp19z (kā to ieteica realoem), bet gan 6hp21
BET
Šīs atbildes norādītajā datumā, nomainiju velreiz eļļu/filtru, visus gumijas štruntus un pats galvenais - Solenoīdus.
Domāju, ka prātīgāk būs sākt ar to, jo tāpat dažreiz 3. un 5. robs nepatika man, kā pārslēdzas.
Atzīme par eļļas maiņu veikta, adaptācīja nodzēsta, vakaru pavizinājos. Visi ātruma slēdzas vienkārši burvīgi... Bet tas otrais
Mani interesē tikai viens - ko sakat Jūs? meklet tur kašķi vai nē? Pašam nav tādas pieredzes ar automātiem, un vest kādam - mby būs godīgs, mby nē, who knows... Varbūt tā ir mufta, kas vienkārši dara savu darbu?
Pievienošu divus video, viens ar minimālu paātrināšanos, otrs gandrīz puspedālis. Tieši moments no 1. uz 2. robu. Varbūt tā jābūt, varbūt nē?
Īsumā sakot esmu nedaudz/diezgan nošāvis greizi. Velreiz līdu apakšā un izrādās, ka kārba ir nevis GA6hp19z (kā to ieteica realoem), bet gan 6hp21
BET
Šīs atbildes norādītajā datumā, nomainiju velreiz eļļu/filtru, visus gumijas štruntus un pats galvenais - Solenoīdus.
Domāju, ka prātīgāk būs sākt ar to, jo tāpat dažreiz 3. un 5. robs nepatika man, kā pārslēdzas.
Atzīme par eļļas maiņu veikta, adaptācīja nodzēsta, vakaru pavizinājos. Visi ātruma slēdzas vienkārši burvīgi... Bet tas otrais
Mani interesē tikai viens - ko sakat Jūs? meklet tur kašķi vai nē? Pašam nav tādas pieredzes ar automātiem, un vest kādam - mby būs godīgs, mby nē, who knows... Varbūt tā ir mufta, kas vienkārši dara savu darbu?
Pievienošu divus video, viens ar minimālu paātrināšanos, otrs gandrīz puspedālis. Tieši moments no 1. uz 2. robu. Varbūt tā jābūt, varbūt nē?