Riebeklis Track Days sedans
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- …
- 70
- chevron_right
Esmu lietojis 3B un 933, PMC shifteris tomēr MAN labāk patīk. Jā nav tik īss un ass gājiens, bet ērtāks gan (Saīsinot PMC kātu, būtu tas pats 3B). Te gan manuprāt nav universāla risinājuma visiem, katrs pats var izvēlēties kas ērtāks. (Ir CAE uber alles )TomSkarsts rakstīja: ↑05 Feb 2018, 14:40Manuprāt krietni labāks mods salīdzinot ar standarta skrūvēm nekā tava kulise salīdzinot ar 3B vai 933 (no offense)
Ērtāk mainīt riteņus!!
Riteņu maiņa track days, nav tik bieža, varētu teikt ka vienreiz uzliec un mauc visu sezonu. Es nē esmu redzējis ka kāds mainītu minišoseja vai uz bmwclub track days riepas. Pat ja lietus līst.
Drifta treniņa/sacensības protams ērtāk mainīt riepas.
Tam špiļkām un skrūvēm ieteiktu iziet ar vitņgriezi un plašķeni atkārtoti, jo cik sanāca saskarties ne visiem vītne ir perfekta, jo rudot metālu tā drusku deformējas, parej pāri un vis griežas perfekti.
Pirms treniņiem un gonkas garāžā maina.Riteņu maiņa track days, nav tik bieža, varētu teikt ka vienreiz uzliec un mauc visu sezonu. Es nē esmu redzējis ka kāds mainītu minišoseja vai uz bmwclub track days riepas. Pat ja lietus līst.
Nu acimredzot ne visi
ar kompatu pa brugji
Ja auto izmanto vairākām disciplīnām, jau ērtāk. Ja gadās uzplēst, pārsist - jau ērtāk.
Man personīgi pietiktu ar faktu, ka daily liekot vasarenes/ziemenes jau ērtāk
Skrūvējot jebko, kas pieprasa ņemt nost un likt atpakaļ riteņus - jau ērtāk.
Par šifteri nebij pārmetums, bet gan salīdzinājums, ka šim ir reālāks pielietojums nekā tavam šifterim salīdzinot ar 3b/933 (kur minimāla atšķirība). CAE protams bestest
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Protams ka forshak ja kaut kas ir ertaks, kresls, salons, var turpināt ilgi. Jaunajiem censoņiem, gan iesaku, tikai primāras lietas un ar uz trasi. Tad kaut kas salūzis, bus saprašana ko varbūt vajag uzlabot. Uzreiz ari redzamas izmaiņas rezultātos.
Par šifteriem, tik tā piebildu. Es pats joprojām neatmetu cerību kadu dienu pasūti kaut ko :)
Par šifteriem, tik tā piebildu. Es pats joprojām neatmetu cerību kadu dienu pasūti kaut ko :)
Neko nedarot, tikai dzenājot pirkstus pa klaviatūru un neīstenotu sapņu stāstus pa galvu neko nevar izdarīt. Es šo kasti metināju. ikdienu cenšos un attīstos. Šajā gadījumā nesanāca ideāli, bet mācīšos no kļūdām un nākamajām cerams būs labāk, a Tu turpināsi smīdināt tautas ar saviem stāstiem. Tu tak arī krāsoji savus auto un izskatījās pēc dirsas, nu nekas nākamreiz būs labāk.
Piekritisi. Kamēr citi sit pa pogām, citiem auto tiek sataisiti pa to laikuGustiņš rakstīja: ↑05 Feb 2018, 20:12Neko nedarot, tikai dzenājot pirkstus pa klaviatūru un neīstenotu sapņu stāstus pa galvu neko nevar izdarīt. Es šo kasti metināju. ikdienu cenšos un attīstos. Šajā gadījumā nesanāca ideāli, bet mācīšos no kļūdām un nākamajām cerams būs labāk, a Tu turpināsi smīdināt tautas ar saviem stāstiem. Tu tak arī krāsoji savus auto un izskatījās pēc dirsas, nu nekas nākamreiz būs labāk.
ar kompatu pa brugji
Nez man patik šis topiks gramu vairak par pārejiem - jo redzu jēgu vismaz tam ko cilvēks dara - pilnveidot savas braukšanas iemaņas un maksimāli iespēju un zināšanu robežās uzlabot dzelzi...
kas tas?
Topiks foršs! Palasot pašam gribās track day e36
Turpini būvēt!
Turpini būvēt!
Gan ar laiku uzzinasi
Lpielauju ka ta varētu but, bet cik zinu, tad drifta un fast lap auto ir pilnīgi savādāki regulējumi utt
Bet nu krūti kopuma
ar kompatu pa brugji
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- …
- 70
- chevron_right