Dzinēja maiņa - swap dažādi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- …
- 107
- chevron_right
AmbāļiErcix rakstīja: ↑07 Jūn 2017, 11:03Nu pieņemot ka tā: tad tas izskaidrotu kpc tik grūti uzgāja virsū, bet kas gan tur varētu čīkstēt/krakšķēt, kad nospiež sajūga pedāli šobrīd. Pēc skaņām tas izklausas, taka saspiestu un atlaistu atsperīti.Nylon rakstīja:Domāju, ka tomēr nesanāca normāli nocentrēt
Gan jau detaļu neatbilstības dēļ kārbas skrūves velkot, sajugs nedaudz nospiedās
Kurš motors būtu labāks maiņai M42 vai m44 un ar kuru ir mazak problēmu gan ekspluatācijā, gan nomaiņas procesā?. Ir doma nomainīt M43b16 uz kādu no šiem.
M44 protams drusku labāks. Pisiens mainīt un kopšanas izmaksas +- vienadas
3.14siens mainīt jau tikai tik, cik EWS jāpievieno un mazliet vairāk apkari vajag nekā M42 gadījumā.
Piemēram, M44 ir savs stūres past. sūknis, līdz ar to, šļaukas vajag no tā paša komplekta. Nu, un tad vel ventilatora difuzora plastmasas. Pārējais jau daudzmaz kā M42.
Ja tas M43B16 ir 96+, tad daļa apkares jau der, ja nemaldos, stūres past. sūknis ar šļaukām toč. Tad arī EWS plug n play.
Piemēram, M44 ir savs stūres past. sūknis, līdz ar to, šļaukas vajag no tā paša komplekta. Nu, un tad vel ventilatora difuzora plastmasas. Pārējais jau daudzmaz kā M42.
Ja tas M43B16 ir 96+, tad daļa apkares jau der, ja nemaldos, stūres past. sūknis ar šļaukām toč. Tad arī EWS plug n play.
M52 Dzinēji no Angļa ir vienādi ar eiropieti ?
T.i cik piem saderīgs ir Angļa e39 M52 ar e36 ?
T.i cik piem saderīgs ir Angļa e39 M52 ar e36 ?
- ikey07
Kādzu dzinēju labāk swapo m43b18 vieta, m50, m52 vai m54 ? Un kādas izmaksas +- taja visa ir, + sarežģītums ielikt ?
nedelu atpakal ieliku m52tu28 450eiriki tad sakas motara paduskas lielas isputejs motor ella antfriz vadibas bloku atkodet isputejam blives jaunas tiri ta pa sikumiem saskrejvel klat 300 kopa 750eiriki bet vel ir ko darit un iegultit ta lai swaps butu pa istam kvalativi ielikts taka ja tu domma ar 500eiriki istikt tad nekas labs nesanaks
Man m50b25tu mašīnā kur jau bija 6cyl motors sanāca ieswapot pa apmēram 700 ar kaut ko eiro. ar 500 tev tur būs biš pa īsu ja gribi visu kvalitatīvi un labi izdarīt.
Tajos 500€ ietilpst arī swapa pirkšana?
Loud N' Proud
Nuuu, visu var ielikt, bet dudžets neļautu neko afigennu.
Viss atkarigs, ko dabū kopā ar swap. Motora maiņa vien jau ievelk, apmēram, mīnuss 50% no budžeta!
Motoru atrast tajos 250€ ir grūti, nav nereāli, bet ir grūti!
Tad jau nav tik traki, tajā ciparā var atrast jau m54b25, kas kutinās visus e36 mezglus.elvijs00 rakstīja: ↑19 Okt 2018, 08:14500€ par pašu svapu, nerēķinot darbu iekšā.
Tikai, vajag ierēķināt vēl vadu taisīšanu utt.
Ja labi sanāk un pameklē, domājams, ka var atrast vēl dzību m52b28 dzinēju..
ja pofig uz kruizu/kondišku ,tad kramē iekša m54,tomēr jaunāks dzinējs.pravotka m54 reķinies uz 150eur,mosk kāds lētāk taisa .
500€? Takā nopietni? Kāpēc vispār tad tēmu sāki?elvijs00 rakstīja: ↑19 Okt 2018, 08:14500€ par pašu svapu, nerēķinot darbu iekšā.
500€ budžetā sanāk tikai jēdzīgi iesvapot m44 un uztaisīt pilnu apkopi.
Kas kuram ir apkope. Citam mainīt eļļu ir pārlasīts dzinējs. Citi samaina blīves, pie pc pārbauda vai visi devēji etc optimāli strādā (manuprāt best case), citi izjauc dzinēju, vīlē galvu, sēžas un ko tik vēl ne, kas jau vairs nav gluži apkope manuprāt.
Bet nu salasās. Man bez iejaukšanās galvā un blokā M52B25 tāpat sastājies ir virs 1k manuprāt.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- …
- 107
- chevron_right