E36-A bit spōrt

Profila bilde
1341
Ziņojumi: 114
Pievienojies: 14 Okt 2015, 22:34
Atrašanās vieta: Rīga

18 Nov 2018, 23:16

A bit rakstīja: 24 Mai 2018, 16:57
Attēls
Tev pie šāda kartera ventilācijas setup nespiež eļļu ārā gar vārstu vāku un ščupu?
MOTUL, LEMFORDER, BREMBO, SACHS, KILEN, BOSCH, MAHLE, NISSENS u.c. ražotāju daļas un materiāli par pieejamām cenām. PM.
Profila bilde
EISS
Ziņojumi: 152
Pievienojies: 05 Jūn 2016, 13:39
Braucu ar: 325i
Atrašanās vieta: Rīga, UK

18 Nov 2018, 23:58

Kuras versijas (V) šifteri paņēmi? Cik skatos viņiem tur dažādi piedāvājumā :rolleyes:
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

19 Nov 2018, 00:22

1341 rakstīja: 18 Nov 2018, 23:16
A bit rakstīja: 24 Mai 2018, 16:57
Attēls
Tev pie šāda kartera ventilācijas setup nespiež eļļu ārā gar vārstu vāku un ščupu?
Jebkurā gadījumā tāda ventilācija motoram labāk nedara
Profila bilde
Garaisss
Ziņojumi: 553
Pievienojies: 26 Feb 2015, 14:42
Braucu ar: 318i
Reputācija: 1
 

19 Nov 2018, 00:42

Tad kpc daudzi liek tos oil catch can, ja jau viņs tpt neko nedod? :rolleyes:
Profila bilde
1341
Ziņojumi: 114
Pievienojies: 14 Okt 2015, 22:34
Atrašanās vieta: Rīga

19 Nov 2018, 00:49

Garaisss rakstīja: 19 Nov 2018, 00:42 Tad kpc daudzi liek tos oil catch can, ja jau viņs tpt neko nedod? :rolleyes:
Nav runa par catch can, bet par to kā ir izpildīta kartera ventilācija.
MOTUL, LEMFORDER, BREMBO, SACHS, KILEN, BOSCH, MAHLE, NISSENS u.c. ražotāju daļas un materiāli par pieejamām cenām. PM.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

19 Nov 2018, 00:50

Es nesaku ka oil catch Can neko nedod, man pašam tāds stāv, tikai tam ir jābūt pareizām un funkcionejošam.
Tie kas saprot tēmu tie zina par ko runāju.
Loģiski padomājam , kāda ir kartera ventilācijas funkcija - divas funkcijas :......
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 4218
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 9
 

19 Nov 2018, 01:33

Pateikt ka nepareizi ir viegli, tad pastāstiet kā un kas jādara, un kas tad tieši ir nepareizi.
- ikey07
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

19 Nov 2018, 12:12

Visu ar karoti jāieliek, paši googli negrib izmantot..

K.ventilācijas funkcija ir saglabāt dzinēja iekšienē nelielu retinājumu+ tai pat laikā atdalot eļļas tvaikus - lai tupa visu atdalīto eļļu neiesūkt ieplūdē.

Abita variantā ir kolhoza "sporta" variantā ventilācija , kas tupa spiedienu no kartera novada atmosfērā, neradot nekādu retinājumu dzinējā, un tikai minimāli savācot kaut kādas eļļas piles kas tur tiek randomā.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

19 Nov 2018, 14:45

https://youtu.be/PWz6vCnJ4CA lūdzu, pirmais un populārākais video
BR23S
Ziņojumi: 42
Pievienojies: 19 Sep 2012, 19:05

19 Nov 2018, 20:37

-AF- rakstīja: 19 Nov 2018, 12:12 Visu ar karoti jāieliek, paši googli negrib izmantot..

K.ventilācijas funkcija ir saglabāt dzinēja iekšienē nelielu retinājumu+ tai pat laikā atdalot eļļas tvaikus - lai tupa visu atdalīto eļļu neiesūkt ieplūdē.

Abita variantā ir kolhoza "sporta" variantā ventilācija , kas tupa spiedienu no kartera novada atmosfērā, neradot nekādu retinājumu dzinējā, un tikai minimāli savācot kaut kādas eļļas piles kas tur tiek randomā.
Viss ko tu saki varbūt arī ir pareizi priekš zaļajiem, bet kāds ieguvums no pareizas ventilācijas sportā, bieži esi redzējis pareizu ventilāciju sportā? Varbūt tu zini zinātnisku izskaidrojumu, kāpēc dzinēja iekšienē ir retinājums - vai viņš tomēr rodas pateicoties tam, ka ieplūdē ir vakums?
Vienīgāis, kas abitam ir nepareizi ir oil cacha izmērs viņam būtu jābūt 2litri un es sev iekšā uztisīju žalūzijas kuras palīdz atdalīt eļļu un ūdeni. ;)
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

19 Nov 2018, 21:55

Autosports tu domā LV street un proAm klasi?

Kāds sakars zaļajiem, noskaties video ko ieliku, tur viss diezgan labi izskaidrots, kas kam un kapēc.

Es arī no sākuma domāju ka kkur ir āķis, ka liela daļa letiņu tā vālē, bet kad papetīju šo jautājumu tuvāk, aplūkoju top Drifta auto (ne tikai Lv) un auto šosejas, tad ievērojams pārsvars dzinēju ir ar pareizu- slēgtā tipa ventilāciju .

Īsāk sakot, tie kas grib, var kaut vai salonā laist.
Bet nez kāpēc auto ražotāji , gan vidējā līmeņa gan top pieturās pie slegtā tipa ventilācijas.

Un logiski, ka retinājums rodas dēļ vakūma ieplūdes pusē kamēr drosele ir ciet, kad drosele ir vaļā tev ir jāmeklē cits vakuuma avots, piemēram izpludē vai pirms turbīnas ja tāda ir.
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 

20 Nov 2018, 10:37

1341 rakstīja: 18 Nov 2018, 23:16
A bit rakstīja: 24 Mai 2018, 16:57
[img]https://i.imgur.com/9bI2SoYl.jpg[img]
Tev pie šāda kartera ventilācijas setup nespiež eļļu ārā gar vārstu vāku un ščupu?
mm, nē, kāpēc gan?
kā jau AF raksta, te viss spiediens izplēn gaisā, tur spiediens nekādi nevar rasties :rolleyes:
-AF- rakstīja: 19 Nov 2018, 00:22 Jebkurā gadījumā tāda ventilācija motoram labāk nedara
manā gadījumā, tāda tā bija jau kad iegādājos motoru, tākā tā ''strādā'' (lasīt - problēmas nejūtu) tad baigi neiespringstu tur kko mainīt, vienīgais kā BR23S raksta, pēc teh. noteikumiem tam traukam ir pārāk mazs tilpums.

un kāda starpība cik eļļas piles tiek sakrātas, ieplūdē atpakaļ nenonāk, viss labi :hahaha: :D
EISS rakstīja: 18 Nov 2018, 23:58 Kuras versijas (V) šifteri paņēmi? Cik skatos viņiem tur dažādi piedāvājumā :rolleyes:
šis ir V2, gribēju V3 centrējošo, bet nesavilka, tākā parastais V3 no V2 atšķiras tikai ar atpakaļgaitas bloķēšanas pogu, ņēmu lētāko , protams :hahaha:
M Power or no power..
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 

30 Nov 2018, 17:59

Sveiki, kualitatīvi sanāca uzdžazot pirmo ziemas gonku...pa slapju asfaltu :hahaha:

333 ziemas kauss, 1. posms, supersprinta formātā.
sākumā salikām visas vasarenes, priekšā labas, aizmugurē praktiski liselli, bet nu diezgan ok braucās.
izbraucām testa braucienu un 1. braucienu uz laiku, viss likās baigi ok.
Attēls
ņiūūi
Attēls
Attēls
,...bet tad sākoties 2. braucieniem, sāka snigt sniegs :lol:
jāteic, ka šajā brīdī viss palika ļoti nebaudāmi :D
te vēl tikai sākums, pēc tam viss bija balts.
Attēls
veiksme, ka sniegs ātri kusa, vismaz uz trajektorijām. gaidot 3. braucienu ātri uzmetām priekšā ziemenes(tikai priekšā jo bija tikai divas :gigigi: un nolēmām ka galvenais lai stūrējas), aizmugurē labākās vasarenes, pa lielam bija ok.
Attēls
mašīna pirmos reālos testus izturēja godam, itkā nekas nenokrita :D

tā nu Kretīns šogad PRO klasē, jo pagājušogad uzvarēja kopvērtējumu, šoreiz tikai 4., bet ar vienādu punktu skaitu ar 3. vietu.
es turpinu kulties amatieros, kā jau amatieris :D te pats nezinu kā, bet sanāca uzbraukt pa 1. pleķi.
Attēls
te 3. un 4. brauciens.
3. vēl slidens likās, 4. pārāk mierīgi braucu, negribējās špāsi sataisīt, jo vajadzēja to gala rezultātu.


kkā tā..cerēsim ka sniegs nokusīs līdz 2. posmam :D
Attēls
M Power or no power..
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 11570
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 20
 

01 Dec 2018, 15:14

Kruta!
Malacis!
:super:
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 

26 Dec 2018, 13:04

Sveiciens visiem 2. Zsvētkos, lai visiem viss būs labi un tā!

nu jau kādu brīdi atpakaļ uzrāvām 333 ziemas kausa 2. posmu, klasiskais formāts ~ 8 min katrs iebrauciens, kura laikā uzstādi vienu labāko laiku, nu gāja gana krāsaini :hahaha:

pēc 1. posma mašīna kādu nedēļu vai vairāk nostāvēja, ārā bija lietus, utt, iedarbinu auto, viss čotka, pēc kādas minūtes noslāpst, un sākas visādi poltergeisti, sūknis piedzen spiedienu ik pa laikam, kaut atslēga izņemta, pagriez aizdedzi, releji ''trako'', zaaaaibisj :naac: uzreiz vainu atrast nesanāca, biš ne tajā virzienā meklējām, domāju kkur vados vaina, kas iet pa grīdu, tur ir mitrs uttt, bet nu neko, rokot rokot, uzraku, ka pie kompja kastē ticis ūdenis :rolleyes:
nu neko, satīrījām sažāvējām, viss itkā ok.
Attēls
tā kā atkal bija labs laiks, lasīt-bez sniega :gigigi: maucām atkal ar vasarenīti, tiesa aizmugurējās riepas gan savu jau nokalpojušas, bet nu likās ļoti labi.
Attēls
ar Vilcienu katrs nobraucām savu pirmo iebraucienu, viss likās labi..čekojot riepas ievēroju ka vienā pusē riepas ēd vairāk kā otrā, izdomājām vajag priekšas riepas samainīt pusēm lai dilst vienādi...noņemu ratu.. opāaa, stabilizatora stieņa stiprinājums nolūzis
:gigigi:
ko darīt, domājām nu neko, pa lielam viņš ganjau tāpat vairs nestrādā, un lai nesačakarētu vēl kko, izdomājām jāņem nost.....tā nebija laba doma :reeka: mašīnai bija tāds body rolls, ka nebija reāli ātri pabraukt, un bieži līkumā dodot virsū bija vienritenis...tas kurš atvieglojies, protams :hahaha:

pēc visa spriežot šis ir bez stieņa :D izbraucu braucienu un sapratu, ka jā, pabraukt nav reāli, arī rezultāts bija slikts
Attēls
sapratām ,ka kaut norauts, bet kko vinš strādāja, reāli jau uz vienu pusi braucot, viss bija ok, jo tas spiedās pret lanžeronu, uz otru pusi gan, stienis spiedās pret aizsargpannu :hahaha:
nostiprināju buksi, lai ar to vismaz spiežas virsbūvē
Attēls
tā nu arī visu atlikušo gonku nomaucām.
pēc gonkas mainījām riepas uz ielas braucamajām...opā...laikam atradām kāpēc auto neturējās varbūt kā gribētos...tur arī kādas sekundes pazuda :gigigi: domas bija visu laiku saistītas ar priekšas stabiku, priekšas riepām, spiedieniem, ka nemaz neaizdomājāmies ka tā cietā grunts varētu noēst pavisam tās tāpat jau bēdīgās riepas.
Attēls
Vilcienam atkal bīš pietrūka, un atkal 4. PRO grupā, man kkā izdevās izvilkt 2. vietu Amatieros.
Visi priecīgi :gigigi:
Attēls
1. iebrauciena onboards
sanāca tā, ka vajadzēja pabraukāt ikdienā ar spōrtenieku, kkāda dīvaina piegrabēšana bija parādījusies, paceļu uz pacēlāja...opppan, motors sēž uz reikas, labajai ķepai visas vītnes no bloka izrautas :hahaha: labi ka gonkā visa eļļa nepalika kkur uz trases ar izrietošajām sekām...
skrūves bija orģinālās, un kā izrādās tās ieiet diezgan sekli blokā no tā cik tur reāli ir vītne, tā nu pagaidām iemaucu špilkas uz atlikušās vītnes, pagaidu variantā, jādomā kkas būs.
Attēls
atbalsts dabūts lietots sakarīgs, nomainīts.
Attēls
kkā tā, visu laiku kkāds čakars, bessī :gigigi:
M Power or no power..
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 4218
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 9
 

26 Dec 2018, 13:51

Interesanti kā vienmēr :super:


Reku ArmandoParts tirgo tos kronšteinus jaunus.
https://armandoparts.lv/lv/remontdalas/ ... 51122.html
Attēls
- ikey07
Profila bilde
thecadet
Ziņojumi: 206
Pievienojies: 16 Apr 2017, 19:41
Braucu ar: 328 compact
Atrašanās vieta: Daugavgriva

26 Dec 2018, 14:45

laikam diezgan izplatīta tā stabilizatora kronšteinu lūšana, mani arī bija čupā!
un nu ja ar šitādām riepām var nogāzēt pa 2. un 4. vietu, tad viss notiek pareizajā virzienā. malači, tā turpināt! ;)
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 

26 Dec 2018, 16:05

Par dzinēja stiprinājuma vītnēm. Daudz nav ko domāt, iegriez nākošo izmēru un saliec ar garākām skrūvēm. Man uz e46 palīdzēja (tiesa e46 vēl cita kaite, lauž nost pašu stiprinājumu stūrus skrūvju vietās, apakšējās).
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 

26 Dec 2018, 16:29

ikey07 rakstīja: 26 Dec 2018, 13:51 Interesanti kā vienmēr :super:

Reku ArmandoParts tirgo tos kronšteinus jaunus.
https://armandoparts.lv/lv/remontdalas/ ... 51122.html

[img]https://armandoparts.lv/49022-thickbox_ ... 22.jpg[img]
thecadet rakstīja: 26 Dec 2018, 14:45 laikam diezgan izplatīta tā stabilizatora kronšteinu lūšana, mani arī bija čupā!
un nu ja ar šitādām riepām var nogāzēt pa 2. un 4. vietu, tad viss notiek pareizajā virzienā. malači, tā turpināt! ;)
Paldies, cenšamies! :drink:

par tām stabilizatora ''mājiņām'' zinu jā, ka var dabūt arī jaunas, thecadet tieši tikko skatījos arī mainīja, bet nu budžets izšķir visu! :lol:
Sancix rakstīja: 26 Dec 2018, 16:05 Par dzinēja stiprinājuma vītnēm. Daudz nav ko domāt, iegriez nākošo izmēru un saliec ar garākām skrūvēm. Man uz e46 palīdzēja (tiesa e46 vēl cita kaite, lauž nost pašu stiprinājumu stūrus skrūvju vietās, apakšējās).
AF's te pastāstīja, ka laikam man tomēr nebija ''pareizās'' alu bloka skrūves, respektīvi, skrūves bija par īsu.
par lielāku izmēru... bet tev tas ir uz m54? es par to domāju, bet tam m52 tie lējumi kur ir vītnes liekas ka toč pēc tam nolūzīs , jo baigi maz gaļas paliks uz sieniņām :rolleyes:
es tieši domāju ka man arī lūzīs kronšteini, bet sanāca šitā...to vismaz vieglāk, noņem, sametini :gigigi:
M Power or no power..
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

26 Dec 2018, 22:08

Sancix visdrīzāk bija domājis blokā ielikt time-sert'us. Vismaz tādā izpildījumā nebūs jāpārurbj kronšteini un vajadzības gadījumā pie katras kronšteinu maiņas nebūs jāčakarējaas ar "pielāgošanu".
Vai vismaz špiļkas uzvirpot ar pāreju (labs, izturīgs materiāls šādām vajadzībām, kas noteikti būs pa rokai jebkurā darbnīcā ir Vag'u pusass m14 skrūves)
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.