E36-A bit spōrt
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- chevron_right
Tev pie šāda kartera ventilācijas setup nespiež eļļu ārā gar vārstu vāku un ščupu?
MOTUL, LEMFORDER, BREMBO, SACHS, KILEN, BOSCH, MAHLE, NISSENS u.c. ražotāju daļas un materiāli par pieejamām cenām. PM.
Kuras versijas (V) šifteri paņēmi? Cik skatos viņiem tur dažādi piedāvājumā
Tad kpc daudzi liek tos oil catch can, ja jau viņs tpt neko nedod?
Nav runa par catch can, bet par to kā ir izpildīta kartera ventilācija.
MOTUL, LEMFORDER, BREMBO, SACHS, KILEN, BOSCH, MAHLE, NISSENS u.c. ražotāju daļas un materiāli par pieejamām cenām. PM.
Es nesaku ka oil catch Can neko nedod, man pašam tāds stāv, tikai tam ir jābūt pareizām un funkcionejošam.
Tie kas saprot tēmu tie zina par ko runāju.
Loģiski padomājam , kāda ir kartera ventilācijas funkcija - divas funkcijas :......
Tie kas saprot tēmu tie zina par ko runāju.
Loģiski padomājam , kāda ir kartera ventilācijas funkcija - divas funkcijas :......
Pateikt ka nepareizi ir viegli, tad pastāstiet kā un kas jādara, un kas tad tieši ir nepareizi.
- ikey07
Visu ar karoti jāieliek, paši googli negrib izmantot..
K.ventilācijas funkcija ir saglabāt dzinēja iekšienē nelielu retinājumu+ tai pat laikā atdalot eļļas tvaikus - lai tupa visu atdalīto eļļu neiesūkt ieplūdē.
Abita variantā ir kolhoza "sporta" variantā ventilācija , kas tupa spiedienu no kartera novada atmosfērā, neradot nekādu retinājumu dzinējā, un tikai minimāli savācot kaut kādas eļļas piles kas tur tiek randomā.
K.ventilācijas funkcija ir saglabāt dzinēja iekšienē nelielu retinājumu+ tai pat laikā atdalot eļļas tvaikus - lai tupa visu atdalīto eļļu neiesūkt ieplūdē.
Abita variantā ir kolhoza "sporta" variantā ventilācija , kas tupa spiedienu no kartera novada atmosfērā, neradot nekādu retinājumu dzinējā, un tikai minimāli savācot kaut kādas eļļas piles kas tur tiek randomā.
https://youtu.be/PWz6vCnJ4CA lūdzu, pirmais un populārākais video
Viss ko tu saki varbūt arī ir pareizi priekš zaļajiem, bet kāds ieguvums no pareizas ventilācijas sportā, bieži esi redzējis pareizu ventilāciju sportā? Varbūt tu zini zinātnisku izskaidrojumu, kāpēc dzinēja iekšienē ir retinājums - vai viņš tomēr rodas pateicoties tam, ka ieplūdē ir vakums?-AF- rakstīja: ↑19 Nov 2018, 12:12 Visu ar karoti jāieliek, paši googli negrib izmantot..
K.ventilācijas funkcija ir saglabāt dzinēja iekšienē nelielu retinājumu+ tai pat laikā atdalot eļļas tvaikus - lai tupa visu atdalīto eļļu neiesūkt ieplūdē.
Abita variantā ir kolhoza "sporta" variantā ventilācija , kas tupa spiedienu no kartera novada atmosfērā, neradot nekādu retinājumu dzinējā, un tikai minimāli savācot kaut kādas eļļas piles kas tur tiek randomā.
Vienīgāis, kas abitam ir nepareizi ir oil cacha izmērs viņam būtu jābūt 2litri un es sev iekšā uztisīju žalūzijas kuras palīdz atdalīt eļļu un ūdeni.
Autosports tu domā LV street un proAm klasi?
Kāds sakars zaļajiem, noskaties video ko ieliku, tur viss diezgan labi izskaidrots, kas kam un kapēc.
Es arī no sākuma domāju ka kkur ir āķis, ka liela daļa letiņu tā vālē, bet kad papetīju šo jautājumu tuvāk, aplūkoju top Drifta auto (ne tikai Lv) un auto šosejas, tad ievērojams pārsvars dzinēju ir ar pareizu- slēgtā tipa ventilāciju .
Īsāk sakot, tie kas grib, var kaut vai salonā laist.
Bet nez kāpēc auto ražotāji , gan vidējā līmeņa gan top pieturās pie slegtā tipa ventilācijas.
Un logiski, ka retinājums rodas dēļ vakūma ieplūdes pusē kamēr drosele ir ciet, kad drosele ir vaļā tev ir jāmeklē cits vakuuma avots, piemēram izpludē vai pirms turbīnas ja tāda ir.
Kāds sakars zaļajiem, noskaties video ko ieliku, tur viss diezgan labi izskaidrots, kas kam un kapēc.
Es arī no sākuma domāju ka kkur ir āķis, ka liela daļa letiņu tā vālē, bet kad papetīju šo jautājumu tuvāk, aplūkoju top Drifta auto (ne tikai Lv) un auto šosejas, tad ievērojams pārsvars dzinēju ir ar pareizu- slēgtā tipa ventilāciju .
Īsāk sakot, tie kas grib, var kaut vai salonā laist.
Bet nez kāpēc auto ražotāji , gan vidējā līmeņa gan top pieturās pie slegtā tipa ventilācijas.
Un logiski, ka retinājums rodas dēļ vakūma ieplūdes pusē kamēr drosele ir ciet, kad drosele ir vaļā tev ir jāmeklē cits vakuuma avots, piemēram izpludē vai pirms turbīnas ja tāda ir.
mm, nē, kāpēc gan?
kā jau AF raksta, te viss spiediens izplēn gaisā, tur spiediens nekādi nevar rasties
manā gadījumā, tāda tā bija jau kad iegādājos motoru, tākā tā ''strādā'' (lasīt - problēmas nejūtu) tad baigi neiespringstu tur kko mainīt, vienīgais kā BR23S raksta, pēc teh. noteikumiem tam traukam ir pārāk mazs tilpums.
un kāda starpība cik eļļas piles tiek sakrātas, ieplūdē atpakaļ nenonāk, viss labi
šis ir V2, gribēju V3 centrējošo, bet nesavilka, tākā parastais V3 no V2 atšķiras tikai ar atpakaļgaitas bloķēšanas pogu, ņēmu lētāko , protams
M Power or no power..
Sveiki, kualitatīvi sanāca uzdžazot pirmo ziemas gonku...pa slapju asfaltu
333 ziemas kauss, 1. posms, supersprinta formātā.
sākumā salikām visas vasarenes, priekšā labas, aizmugurē praktiski liselli, bet nu diezgan ok braucās.
izbraucām testa braucienu un 1. braucienu uz laiku, viss likās baigi ok. ņiūūi ,...bet tad sākoties 2. braucieniem, sāka snigt sniegs
jāteic, ka šajā brīdī viss palika ļoti nebaudāmi
te vēl tikai sākums, pēc tam viss bija balts. veiksme, ka sniegs ātri kusa, vismaz uz trajektorijām. gaidot 3. braucienu ātri uzmetām priekšā ziemenes(tikai priekšā jo bija tikai divas un nolēmām ka galvenais lai stūrējas), aizmugurē labākās vasarenes, pa lielam bija ok. mašīna pirmos reālos testus izturēja godam, itkā nekas nenokrita
tā nu Kretīns šogad PRO klasē, jo pagājušogad uzvarēja kopvērtējumu, šoreiz tikai 4., bet ar vienādu punktu skaitu ar 3. vietu.
es turpinu kulties amatieros, kā jau amatieris te pats nezinu kā, bet sanāca uzbraukt pa 1. pleķi. te 3. un 4. brauciens.
3. vēl slidens likās, 4. pārāk mierīgi braucu, negribējās špāsi sataisīt, jo vajadzēja to gala rezultātu.
kkā tā..cerēsim ka sniegs nokusīs līdz 2. posmam
333 ziemas kauss, 1. posms, supersprinta formātā.
sākumā salikām visas vasarenes, priekšā labas, aizmugurē praktiski liselli, bet nu diezgan ok braucās.
izbraucām testa braucienu un 1. braucienu uz laiku, viss likās baigi ok. ņiūūi ,...bet tad sākoties 2. braucieniem, sāka snigt sniegs
jāteic, ka šajā brīdī viss palika ļoti nebaudāmi
te vēl tikai sākums, pēc tam viss bija balts. veiksme, ka sniegs ātri kusa, vismaz uz trajektorijām. gaidot 3. braucienu ātri uzmetām priekšā ziemenes(tikai priekšā jo bija tikai divas un nolēmām ka galvenais lai stūrējas), aizmugurē labākās vasarenes, pa lielam bija ok. mašīna pirmos reālos testus izturēja godam, itkā nekas nenokrita
tā nu Kretīns šogad PRO klasē, jo pagājušogad uzvarēja kopvērtējumu, šoreiz tikai 4., bet ar vienādu punktu skaitu ar 3. vietu.
es turpinu kulties amatieros, kā jau amatieris te pats nezinu kā, bet sanāca uzbraukt pa 1. pleķi. te 3. un 4. brauciens.
3. vēl slidens likās, 4. pārāk mierīgi braucu, negribējās špāsi sataisīt, jo vajadzēja to gala rezultātu.
kkā tā..cerēsim ka sniegs nokusīs līdz 2. posmam
M Power or no power..
Kruta!
Malacis!
Malacis!
Sveiciens visiem 2. Zsvētkos, lai visiem viss būs labi un tā!
nu jau kādu brīdi atpakaļ uzrāvām 333 ziemas kausa 2. posmu, klasiskais formāts ~ 8 min katrs iebrauciens, kura laikā uzstādi vienu labāko laiku, nu gāja gana krāsaini
pēc 1. posma mašīna kādu nedēļu vai vairāk nostāvēja, ārā bija lietus, utt, iedarbinu auto, viss čotka, pēc kādas minūtes noslāpst, un sākas visādi poltergeisti, sūknis piedzen spiedienu ik pa laikam, kaut atslēga izņemta, pagriez aizdedzi, releji ''trako'', zaaaaibisj :naac: uzreiz vainu atrast nesanāca, biš ne tajā virzienā meklējām, domāju kkur vados vaina, kas iet pa grīdu, tur ir mitrs uttt, bet nu neko, rokot rokot, uzraku, ka pie kompja kastē ticis ūdenis
nu neko, satīrījām sažāvējām, viss itkā ok. tā kā atkal bija labs laiks, lasīt-bez sniega maucām atkal ar vasarenīti, tiesa aizmugurējās riepas gan savu jau nokalpojušas, bet nu likās ļoti labi. ar Vilcienu katrs nobraucām savu pirmo iebraucienu, viss likās labi..čekojot riepas ievēroju ka vienā pusē riepas ēd vairāk kā otrā, izdomājām vajag priekšas riepas samainīt pusēm lai dilst vienādi...noņemu ratu.. opāaa, stabilizatora stieņa stiprinājums nolūzis
ko darīt, domājām nu neko, pa lielam viņš ganjau tāpat vairs nestrādā, un lai nesačakarētu vēl kko, izdomājām jāņem nost.....tā nebija laba doma :reeka: mašīnai bija tāds body rolls, ka nebija reāli ātri pabraukt, un bieži līkumā dodot virsū bija vienritenis...tas kurš atvieglojies, protams
pēc visa spriežot šis ir bez stieņa izbraucu braucienu un sapratu, ka jā, pabraukt nav reāli, arī rezultāts bija slikts sapratām ,ka kaut norauts, bet kko vinš strādāja, reāli jau uz vienu pusi braucot, viss bija ok, jo tas spiedās pret lanžeronu, uz otru pusi gan, stienis spiedās pret aizsargpannu
nostiprināju buksi, lai ar to vismaz spiežas virsbūvē tā nu arī visu atlikušo gonku nomaucām.
pēc gonkas mainījām riepas uz ielas braucamajām...opā...laikam atradām kāpēc auto neturējās varbūt kā gribētos...tur arī kādas sekundes pazuda domas bija visu laiku saistītas ar priekšas stabiku, priekšas riepām, spiedieniem, ka nemaz neaizdomājāmies ka tā cietā grunts varētu noēst pavisam tās tāpat jau bēdīgās riepas. Vilcienam atkal bīš pietrūka, un atkal 4. PRO grupā, man kkā izdevās izvilkt 2. vietu Amatieros.
Visi priecīgi 1. iebrauciena onboards sanāca tā, ka vajadzēja pabraukāt ikdienā ar spōrtenieku, kkāda dīvaina piegrabēšana bija parādījusies, paceļu uz pacēlāja...opppan, motors sēž uz reikas, labajai ķepai visas vītnes no bloka izrautas labi ka gonkā visa eļļa nepalika kkur uz trases ar izrietošajām sekām...
skrūves bija orģinālās, un kā izrādās tās ieiet diezgan sekli blokā no tā cik tur reāli ir vītne, tā nu pagaidām iemaucu špilkas uz atlikušās vītnes, pagaidu variantā, jādomā kkas būs. atbalsts dabūts lietots sakarīgs, nomainīts. kkā tā, visu laiku kkāds čakars, bessī
nu jau kādu brīdi atpakaļ uzrāvām 333 ziemas kausa 2. posmu, klasiskais formāts ~ 8 min katrs iebrauciens, kura laikā uzstādi vienu labāko laiku, nu gāja gana krāsaini
pēc 1. posma mašīna kādu nedēļu vai vairāk nostāvēja, ārā bija lietus, utt, iedarbinu auto, viss čotka, pēc kādas minūtes noslāpst, un sākas visādi poltergeisti, sūknis piedzen spiedienu ik pa laikam, kaut atslēga izņemta, pagriez aizdedzi, releji ''trako'', zaaaaibisj :naac: uzreiz vainu atrast nesanāca, biš ne tajā virzienā meklējām, domāju kkur vados vaina, kas iet pa grīdu, tur ir mitrs uttt, bet nu neko, rokot rokot, uzraku, ka pie kompja kastē ticis ūdenis
nu neko, satīrījām sažāvējām, viss itkā ok. tā kā atkal bija labs laiks, lasīt-bez sniega maucām atkal ar vasarenīti, tiesa aizmugurējās riepas gan savu jau nokalpojušas, bet nu likās ļoti labi. ar Vilcienu katrs nobraucām savu pirmo iebraucienu, viss likās labi..čekojot riepas ievēroju ka vienā pusē riepas ēd vairāk kā otrā, izdomājām vajag priekšas riepas samainīt pusēm lai dilst vienādi...noņemu ratu.. opāaa, stabilizatora stieņa stiprinājums nolūzis
ko darīt, domājām nu neko, pa lielam viņš ganjau tāpat vairs nestrādā, un lai nesačakarētu vēl kko, izdomājām jāņem nost.....tā nebija laba doma :reeka: mašīnai bija tāds body rolls, ka nebija reāli ātri pabraukt, un bieži līkumā dodot virsū bija vienritenis...tas kurš atvieglojies, protams
pēc visa spriežot šis ir bez stieņa izbraucu braucienu un sapratu, ka jā, pabraukt nav reāli, arī rezultāts bija slikts sapratām ,ka kaut norauts, bet kko vinš strādāja, reāli jau uz vienu pusi braucot, viss bija ok, jo tas spiedās pret lanžeronu, uz otru pusi gan, stienis spiedās pret aizsargpannu
nostiprināju buksi, lai ar to vismaz spiežas virsbūvē tā nu arī visu atlikušo gonku nomaucām.
pēc gonkas mainījām riepas uz ielas braucamajām...opā...laikam atradām kāpēc auto neturējās varbūt kā gribētos...tur arī kādas sekundes pazuda domas bija visu laiku saistītas ar priekšas stabiku, priekšas riepām, spiedieniem, ka nemaz neaizdomājāmies ka tā cietā grunts varētu noēst pavisam tās tāpat jau bēdīgās riepas. Vilcienam atkal bīš pietrūka, un atkal 4. PRO grupā, man kkā izdevās izvilkt 2. vietu Amatieros.
Visi priecīgi 1. iebrauciena onboards sanāca tā, ka vajadzēja pabraukāt ikdienā ar spōrtenieku, kkāda dīvaina piegrabēšana bija parādījusies, paceļu uz pacēlāja...opppan, motors sēž uz reikas, labajai ķepai visas vītnes no bloka izrautas labi ka gonkā visa eļļa nepalika kkur uz trases ar izrietošajām sekām...
skrūves bija orģinālās, un kā izrādās tās ieiet diezgan sekli blokā no tā cik tur reāli ir vītne, tā nu pagaidām iemaucu špilkas uz atlikušās vītnes, pagaidu variantā, jādomā kkas būs. atbalsts dabūts lietots sakarīgs, nomainīts. kkā tā, visu laiku kkāds čakars, bessī
M Power or no power..
Interesanti kā vienmēr
Reku ArmandoParts tirgo tos kronšteinus jaunus.
https://armandoparts.lv/lv/remontdalas/ ... 51122.html
Reku ArmandoParts tirgo tos kronšteinus jaunus.
https://armandoparts.lv/lv/remontdalas/ ... 51122.html
- ikey07
laikam diezgan izplatīta tā stabilizatora kronšteinu lūšana, mani arī bija čupā!
un nu ja ar šitādām riepām var nogāzēt pa 2. un 4. vietu, tad viss notiek pareizajā virzienā. malači, tā turpināt!
un nu ja ar šitādām riepām var nogāzēt pa 2. un 4. vietu, tad viss notiek pareizajā virzienā. malači, tā turpināt!
Par dzinēja stiprinājuma vītnēm. Daudz nav ko domāt, iegriez nākošo izmēru un saliec ar garākām skrūvēm. Man uz e46 palīdzēja (tiesa e46 vēl cita kaite, lauž nost pašu stiprinājumu stūrus skrūvju vietās, apakšējās).
ikey07 rakstīja: ↑26 Dec 2018, 13:51 Interesanti kā vienmēr
Reku ArmandoParts tirgo tos kronšteinus jaunus.
https://armandoparts.lv/lv/remontdalas/ ... 51122.html
[img]https://armandoparts.lv/49022-thickbox_ ... 22.jpg[img]
Paldies, cenšamies!
par tām stabilizatora ''mājiņām'' zinu jā, ka var dabūt arī jaunas, thecadet tieši tikko skatījos arī mainīja, bet nu budžets izšķir visu!
AF's te pastāstīja, ka laikam man tomēr nebija ''pareizās'' alu bloka skrūves, respektīvi, skrūves bija par īsu.
par lielāku izmēru... bet tev tas ir uz m54? es par to domāju, bet tam m52 tie lējumi kur ir vītnes liekas ka toč pēc tam nolūzīs , jo baigi maz gaļas paliks uz sieniņām
es tieši domāju ka man arī lūzīs kronšteini, bet sanāca šitā...to vismaz vieglāk, noņem, sametini
M Power or no power..
Sancix visdrīzāk bija domājis blokā ielikt time-sert'us. Vismaz tādā izpildījumā nebūs jāpārurbj kronšteini un vajadzības gadījumā pie katras kronšteinu maiņas nebūs jāčakarējaas ar "pielāgošanu".
Vai vismaz špiļkas uzvirpot ar pāreju (labs, izturīgs materiāls šādām vajadzībām, kas noteikti būs pa rokai jebkurā darbnīcā ir Vag'u pusass m14 skrūves)
Vai vismaz špiļkas uzvirpot ar pāreju (labs, izturīgs materiāls šādām vajadzībām, kas noteikti būs pa rokai jebkurā darbnīcā ir Vag'u pusass m14 skrūves)
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- chevron_right