Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- …
- 470
- chevron_right
Varbūt kāds var pateikt kā disks ar 72.5 mm centru var derēt uz e39 centrā 74.1 ? Runā iet pa Style 121 no 6 sērijas. Neesot virpoti un bez flanča
Instagram - Sandis_e36
Var e39 apvirpot stupicu, vai uzlikt no cita bmw
Spied pievienot failus.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
- ikey07
Kadus budzeta klases koiloverus ieteiktu likt uz e36 coupe, ja auto paradzets street driftam, pa ielu brauc tikai tik cik lidz trasei? E30 aizmugure bija landkruizera amji ar coilas atsperem un poli atbalstie, likas tiri ok, e36 ari izmanto sadu setu?
MSR (*+ novērst defektus, ielikt poly bukses aizm. amortiņos un nomainīt atbalstus uz normāliem, + priekšā var uzlikt m3 evo atbalstus) tas būs kkur uz ~400e +-
Cik reāli ir pievienot lukturu mazgātājus žurkai, kurai tādu nav.
Noperc visu setu un liec ieksa, brille var izgriest caurumu vai panemt jau ar oem caurumiem, pat kinas ir
casteri var regulēt, nav stulbs unibols
Nekad neesmu sapratis jēgu no lukturu mazgātājiem ja nav slotiņas kas viņus notīra...
Pēdējais labojis ZzevsS - 18 Jan 2019, 14:35, kopā labots 1 reizi.
kaa viniem var regulet? Evo ir kkas savadaks ka standarta M3 ?
LC setups ir pilnīgs gateris un strādā nepareizi. Tas der tikai, ja ir mazjaudīgs auto, kuru, lai saliktu slīpi viens no risinājumiem ir vecas sakaltušas ziemenes ar 3.5bar spiedienu. Tad LC palīdzēs.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Ko dara amits un ko dara atspere? Vari neteikt skaļi un padomāt pie sevis. Tad arī manas "auzas" moš paliks skaidras.
Likt 3 tonnam paredzetu amiti uz mazak ka pusotras (nenemot vera ka LC tu mostly piegruzi pilnu, bet zurkas pecpuse nesver neko).
Cilveki kas regule amisu cietibu profesionala limeni vispar nobal un nervozi piipee sturi skatoties uz LC setapu
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Cau visiem.
Vai kads var ietekt autodarbnicu vai servisu kur KVALITATIVI izpildis SWAPU no m50b20 uz m52b28(bmw e34)
Vai kads var ietekt autodarbnicu vai servisu kur KVALITATIVI izpildis SWAPU no m50b20 uz m52b28(bmw e34)
TomSkarsts rakstīja: ↑18 Jan 2019, 13:00 kaa viniem var regulet? Evo ir kkas savadaks ka standarta M3 ?
so, here's some info (on strut top mounts):
nonM is centered.
95M is centered, but tilted back
96+M is offset, and tilted back (came with offset outward from factory).
Here's things you can do:
Direct install 95M - no camber change, gain caster. Wheel will be slightly farther back in the wheel well
Direct install 96+M - removes camber (offset outward), gains caster. Again, wheel will be slightly farther back in the wheel well
Swap 96+M side to side - increased camber, gains caster. (common 'upgrade' for Ms)
Now another that I'm not sure you can do...I don't see you couldn't:
clock the 95M mount 60* (one bolt hole off). - Camber increase, not as much caster gain.
I find camber very desirable, but caster not as much (as it can effect wheel placement).
If you install any that are 'tilted back' (gain caster) I would suggest running 95M offset LCAB's, as that will center the wheel back in the wheel well (nonM LCAs = 95MLCA, so you'd be running a similar setup as a 95M).
[urlhttps://www.bimmerforums.com/forum/showthread.p ... s-on-non-m][/url]
e36 standarta atbalsti e36 m3 3.0 atbalsti e36 m3 3.2 evo atbalsti (*reverse mount) And the 95M LCAB (compared to the 96+M or nonM LCAB) pushes the wheel forward in the wheel well.
Shown is a 95 (offset bushings) and then the 96+M/nonM drawn over it (going to 96+M/nonM moves the wheel backwards in the wheel well).
Vēl šis jāņem vērā*
Šis bija zināms. Likās, ka kaut ko esmu palaidis garām, ka izlasīju tekstu 'regulējams'.
Tikai, kāpēc MSR camber plates jāaizstāj ar šiem, ja ar camber plates apmainot vietām var iegūt +- to pašu rezultātu?
Tikai, kāpēc MSR camber plates jāaizstāj ar šiem, ja ar camber plates apmainot vietām var iegūt +- to pašu rezultātu?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Tāpēc, ka MSR ir problēmas ar atbalstu Uniboliem, viens komplekts, ar kuru saskāros, tos unibolus nevarēja iekustināt.
Čomam sākumā arī baigi ķērās, vēlāk iekustējās. Man it kā kustās vēl Ja nomirs tad ganjau M3 way to go. Tāpat jau nemaini regulējumus regulāri, ar M3 pietiktu.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- …
- 470
- chevron_right