Šeit var papļāpāt !!!!

Kas, ko, kā, kāpēc? Viss par visu, kas neatbilst citām sadaļām.
Profila bilde
Rus
Ziņojumi: 637
Pievienojies: 10 Feb 2014, 11:28
Reputācija: 7
 

17 Jan 2019, 12:19

-zzhurka- rakstīja: 17 Jan 2019, 11:53 Kāss var palīdzēt ar bilžu ievietošanu foruma?
Tev vajag tas bildes vajag ielikt, teiksim files.fm un tad likt forumā no turienes. Vai nu inboxā publiski pieejamā mapē, vai vienkarši inbox files.
Profila bilde
Sidnas
Ziņojumi: 2073
Pievienojies: 26 Sep 2011, 19:25
Braucu ar: 328i Sedan

17 Jan 2019, 13:21

Varbūt kāds var pateikt kā disks ar 72.5 mm centru var derēt uz e39 centrā 74.1 ? Runā iet pa Style 121 no 6 sērijas. Neesot virpoti un bez flanča
Instagram - Sandis_e36
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 

17 Jan 2019, 13:30

Sidnas rakstīja: 17 Jan 2019, 13:21 Varbūt kāds var pateikt kā disks ar 72.5 mm centru var derēt uz e39 centrā 74.1 ? Runā iet pa Style 121 no 6 sērijas. Neesot virpoti un bez flanča
Var e39 apvirpot stupicu, vai uzlikt no cita bmw
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

17 Jan 2019, 13:37

Sidnas rakstīja: 17 Jan 2019, 13:21 Varbūt kāds var pateikt kā disks ar 72.5 mm centru var derēt uz e39 centrā 74.1 ? Runā iet pa Style 121 no 6 sērijas. Neesot virpoti un bez flanča
tur visdrīzāk ir visizplatītākā pieeja pielietota








DIRŠ!
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 4218
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 9
 

17 Jan 2019, 14:42

-zzhurka- rakstīja: 17 Jan 2019, 11:53 Kāss var palīdzēt ar bilžu ievietošanu foruma?
Spied pievienot failus.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
- ikey07
sky
Ziņojumi: 83
Pievienojies: 22 Nov 2018, 20:08

17 Jan 2019, 17:46

Kadus budzeta klases koiloverus ieteiktu likt uz e36 coupe, ja auto paradzets street driftam, pa ielu brauc tikai tik cik lidz trasei? E30 aizmugure bija landkruizera amji ar coilas atsperem un poli atbalstie, likas tiri ok, e36 ari izmanto sadu setu?
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

17 Jan 2019, 17:50

sky rakstīja: 17 Jan 2019, 17:46 Kadus budzeta klases koiloverus ieteiktu likt uz e36 coupe, ja auto paradzets street driftam, pa ielu brauc tikai tik cik lidz trasei? E30 aizmugure bija landkruizera amji ar coilas atsperem un poli atbalstie, likas tiri ok, e36 ari izmanto sadu setu?
MSR (*+ novērst defektus, ielikt poly bukses aizm. amortiņos un nomainīt atbalstus uz normāliem, + priekšā var uzlikt m3 evo atbalstus) tas būs kkur uz ~400e +-
Profila bilde
Kaktuss
Ziņojumi: 789
Pievienojies: 07 Apr 2016, 02:15
Atrašanās vieta: Jūrmala

18 Jan 2019, 10:47

Cik reāli ir pievienot lukturu mazgātājus žurkai, kurai tādu nav.
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 

18 Jan 2019, 10:49

Kaktuss rakstīja: 18 Jan 2019, 10:47 Cik reāli ir pievienot lukturu mazgātājus žurkai, kurai tādu nav.
Noperc visu setu un liec ieksa, brille var izgriest caurumu vai panemt jau ar oem caurumiem, pat kinas ir
Profila bilde
denn
Ziņojumi: 797
Pievienojies: 31 Jūl 2015, 20:32
Braucu ar: M52B32
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

18 Jan 2019, 12:07

kars rakstīja: 17 Jan 2019, 17:50
sky rakstīja: 17 Jan 2019, 17:46 Kadus budzeta klases koiloverus ieteiktu likt uz e36 coupe, ja auto paradzets street driftam, pa ielu brauc tikai tik cik lidz trasei? E30 aizmugure bija landkruizera amji ar coilas atsperem un poli atbalstie, likas tiri ok, e36 ari izmanto sadu setu?
MSR (*+ novērst defektus, ielikt poly bukses aizm. amortiņos un nomainīt atbalstus uz normāliem, + priekšā var uzlikt m3 evo atbalstus) tas būs kkur uz ~400e +-
Ar ko evo atbalsti tik ipaši? Uz atro neredzu info inetā.
janjis313
Ziņojumi: 642
Pievienojies: 08 Mar 2017, 21:45
Reputācija: 3
 

18 Jan 2019, 12:10

denn rakstīja: 18 Jan 2019, 12:07
kars rakstīja: 17 Jan 2019, 17:50
sky rakstīja: 17 Jan 2019, 17:46 Kadus budzeta klases koiloverus ieteiktu likt uz e36 coupe, ja auto paradzets street driftam, pa ielu brauc tikai tik cik lidz trasei? E30 aizmugure bija landkruizera amji ar coilas atsperem un poli atbalstie, likas tiri ok, e36 ari izmanto sadu setu?
MSR (*+ novērst defektus, ielikt poly bukses aizm. amortiņos un nomainīt atbalstus uz normāliem, + priekšā var uzlikt m3 evo atbalstus) tas būs kkur uz ~400e +-
Ar ko evo atbalsti tik ipaši? Uz atro neredzu info inetā.
casteri var regulēt, nav stulbs unibols
Profila bilde
ZzevsS
Ziņojumi: 4781
Pievienojies: 06 Okt 2012, 12:07
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 11
 

18 Jan 2019, 12:14

Kaktuss rakstīja: 18 Jan 2019, 10:47 Cik reāli ir pievienot lukturu mazgātājus žurkai, kurai tādu nav.
Nekad neesmu sapratis jēgu no lukturu mazgātājiem ja nav slotiņas kas viņus notīra...
Pēdējais labojis ZzevsS - 18 Jan 2019, 14:35, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

18 Jan 2019, 13:00

janjis313 rakstīja: 18 Jan 2019, 12:10 casteri var regulēt, nav stulbs unibols
kaa viniem var regulet? Evo ir kkas savadaks ka standarta M3 ?

sky rakstīja: 17 Jan 2019, 17:46 Kadus budzeta klases koiloverus ieteiktu likt uz e36 coupe, ja auto paradzets street driftam, pa ielu brauc tikai tik cik lidz trasei? E30 aizmugure bija landkruizera amji ar coilas atsperem un poli atbalstie, likas tiri ok, e36 ari izmanto sadu setu?
LC setups ir pilnīgs gateris un strādā nepareizi. Tas der tikai, ja ir mazjaudīgs auto, kuru, lai saliktu slīpi viens no risinājumiem ir vecas sakaltušas ziemenes ar 3.5bar spiedienu. Tad LC palīdzēs.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

18 Jan 2019, 13:31

Tom beidz braukt auzas ar saviem tekstiem
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

18 Jan 2019, 16:05

cipruss18 rakstīja: 18 Jan 2019, 13:31 Tom beidz braukt auzas ar saviem tekstiem
Ko dara amits un ko dara atspere? Vari neteikt skaļi un padomāt pie sevis. Tad arī manas "auzas" moš paliks skaidras.

Likt 3 tonnam paredzetu amiti uz mazak ka pusotras (nenemot vera ka LC tu mostly piegruzi pilnu, bet zurkas pecpuse nesver neko).

Cilveki kas regule amisu cietibu profesionala limeni vispar nobal un nervozi piipee sturi skatoties uz LC setapu
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
dronosaur
Ziņojumi: 30
Pievienojies: 14 Aug 2014, 21:52
Braucu ar: 320i touring
Atrašanās vieta: Rīga

18 Jan 2019, 16:08

Cau visiem.
Vai kads var ietekt autodarbnicu vai servisu kur KVALITATIVI izpildis SWAPU no m50b20 uz m52b28(bmw e34)
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

18 Jan 2019, 16:27

TomSkarsts rakstīja: 18 Jan 2019, 13:00 kaa viniem var regulet? Evo ir kkas savadaks ka standarta M3 ?

so, here's some info (on strut top mounts):

nonM is centered.
95M is centered, but tilted back
96+M is offset, and tilted back (came with offset outward from factory).


Here's things you can do:

Direct install 95M - no camber change, gain caster. Wheel will be slightly farther back in the wheel well
Direct install 96+M - removes camber (offset outward), gains caster. Again, wheel will be slightly farther back in the wheel well
Swap 96+M side to side - increased camber, gains caster. (common 'upgrade' for Ms)

Now another that I'm not sure you can do...I don't see you couldn't:
clock the 95M mount 60* (one bolt hole off). - Camber increase, not as much caster gain.


I find camber very desirable, but caster not as much (as it can effect wheel placement).

If you install any that are 'tilted back' (gain caster) I would suggest running 95M offset LCAB's, as that will center the wheel back in the wheel well (nonM LCAs = 95MLCA, so you'd be running a similar setup as a 95M).

[urlhttps://www.bimmerforums.com/forum/showthread.p ... s-on-non-m][/url]

e36 standarta atbalsti
Attēls
e36 m3 3.0 atbalsti
Attēls
e36 m3 3.2 evo atbalsti (*reverse mount)
Attēls
And the 95M LCAB (compared to the 96+M or nonM LCAB) pushes the wheel forward in the wheel well.
Shown is a 95 (offset bushings) and then the 96+M/nonM drawn over it (going to 96+M/nonM moves the wheel backwards in the wheel well).

Vēl šis jāņem vērā*
Attēls
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

18 Jan 2019, 17:13

Šis bija zināms. Likās, ka kaut ko esmu palaidis garām, ka izlasīju tekstu 'regulējams'.

Tikai, kāpēc MSR camber plates jāaizstāj ar šiem, ja ar camber plates apmainot vietām var iegūt +- to pašu rezultātu?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
KasparsG
Ziņojumi: 569
Pievienojies: 27 Jūn 2014, 23:39

18 Jan 2019, 17:17

Tāpēc, ka MSR ir problēmas ar atbalstu Uniboliem, viens komplekts, ar kuru saskāros, tos unibolus nevarēja iekustināt.
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

18 Jan 2019, 17:42

KasparsG rakstīja: 18 Jan 2019, 17:17 Tāpēc, ka MSR ir problēmas ar atbalstu Uniboliem, viens komplekts, ar kuru saskāros, tos unibolus nevarēja iekustināt.
Čomam sākumā arī baigi ķērās, vēlāk iekustējās. Man it kā kustās vēl :D Ja nomirs tad ganjau M3 way to go. Tāpat jau nemaini regulējumus regulāri, ar M3 pietiktu.
Being second is being the first of the losers. /Senna/