Spararati
Man un čomam ir bez atsperēm, cik zinu ir iespēja likt kkadu m30 sajūga disku kuram ir atsperes, bet nu bez atspērem arī nav tik traki, vismaz čoms kurš aizraujas ar dragi, patika ka sajūgs ir tik assTomSkarsts rakstīja: ↑26 Aug 2019, 20:55derēs. čomam uz m54b30 tāds setups bija
edit:
Vispār interesē. Tie, kas M50 vienmasu izvirpo uz 240mm un liek B28 vai 3.0D kurvjus, visi lieto B28 sajūga disku bez atsperītēm vai ir arī citas opcijas?
Staav arii sporta sajuugs uz 240mm bez atsperēm nejutu nekādu diskomfortu
Loud N' Proud
Kādus kurvjus likāt? Spararati M50 virpoti? Cik svars beigās ~ ?Garaisss rakstīja: ↑26 Aug 2019, 21:02Man un čomam ir bez atsperēm, cik zinu ir iespēja likt kkadu m30 sajūga disku kuram ir atsperes, bet nu bez atspērem arī nav tik traki, vismaz čoms kurš aizraujas ar dragi, patika ka sajūgs ir tik assTomSkarsts rakstīja: ↑26 Aug 2019, 20:55 Vispār interesē. Tie, kas M50 vienmasu izvirpo uz 240mm un liek B28 vai 3.0D kurvjus, visi lieto B28 sajūga disku bez atsperītēm vai ir arī citas opcijas?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
M50 virpojas uz 240 no 8kg lidz 5kgTomSkarsts rakstīja: ↑26 Aug 2019, 21:20Kādus kurvjus likāt? Spararati M50 virpoti? Cik svars beigās ~ ?Garaisss rakstīja: ↑26 Aug 2019, 21:02Man un čomam ir bez atsperēm, cik zinu ir iespēja likt kkadu m30 sajūga disku kuram ir atsperes, bet nu bez atspērem arī nav tik traki, vismaz čoms kurš aizraujas ar dragi, patika ka sajūgs ir tik assTomSkarsts rakstīja: ↑26 Aug 2019, 20:55 Vispār interesē. Tie, kas M50 vienmasu izvirpo uz 240mm un liek B28 vai 3.0D kurvjus, visi lieto B28 sajūga disku bez atsperītēm vai ir arī citas opcijas?
Svars kkas ap 8kg un kurvis no m57 dīzeļa, lkm populārākais variants
Ir uz auto 240mm vienmasnieks ar 3d kurvi un disks ar atsperem, ja pareizi atceros no m30b35 liku, bet nevaru salidzinat, ka ir bez atsperem, jo nav bijis.TomSkarsts rakstīja: ↑26 Aug 2019, 20:55derēs. čomam uz m54b30 tāds setups bija
edit:
Vispār interesē. Tie, kas M50 vienmasu izvirpo uz 240mm un liek B28 vai 3.0D kurvjus, visi lieto B28 sajūga disku bez atsperītēm vai ir arī citas opcijas?
3.0D kurvis der no jebkura M57 vai arī tur starp 135kw, 142kw utt atšķiras kkas?
Izspiedējgultnis paliek no M50 ?
Skrūves paliek no M50 ganjau ,vēl kkas jāmodificē?
Izspiedējgultnis paliek no M50 ?
Skrūves paliek no M50 ganjau ,vēl kkas jāmodificē?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Skruves vajag no 1masnieka, gultnis var palikt no m50, bet sajuga daksu vajag no 1masnieka ari, bet vari ari kompenset to attalumu ar gultna palidzibu nemainot daksu.. Vnk daksa ir 3x letaka ne ka gultnis..TomSkarsts rakstīja: ↑27 Aug 2019, 14:26 3.0D kurvis der no jebkura M57 vai arī tur starp 135kw, 142kw utt atšķiras kkas?
Izspiedējgultnis paliek no M50 ?
Skrūves paliek no M50 ganjau ,vēl kkas jāmodificē?
Vēl lētāk, daksai piemetināt metāla gabalus un gatavs(čomam tā ir), man pašam lkm ir izspiedejgultnis no e21 atšķirība lkm īsti nekādaVladlen rakstīja: ↑27 Aug 2019, 14:43Skruves vajag no 1masnieka, gultnis var palikt no m50, bet sajuga daksu vajag no 1masnieka ari, bet vari ari kompenset to attalumu ar gultna palidzibu nemainot daksu.. Vnk daksa ir 3x letaka ne ka gultnis..TomSkarsts rakstīja: ↑27 Aug 2019, 14:26 3.0D kurvis der no jebkura M57 vai arī tur starp 135kw, 142kw utt atšķiras kkas?
Izspiedējgultnis paliek no M50 ?
Skrūves paliek no M50 ganjau ,vēl kkas jāmodificē?
Vot interesanti kā man ir tagad, jo man stāv M50B20 spararats, kurvis, disks. Ir 1masnieka skrūves.Vladlen rakstīja: ↑27 Aug 2019, 14:43Skruves vajag no 1masnieka, gultnis var palikt no m50, bet sajuga daksu vajag no 1masnieka ari, bet vari ari kompenset to attalumu ar gultna palidzibu nemainot daksu.. Vnk daksa ir 3x letaka ne ka gultnis..TomSkarsts rakstīja: ↑27 Aug 2019, 14:26 3.0D kurvis der no jebkura M57 vai arī tur starp 135kw, 142kw utt atšķiras kkas?
Izspiedējgultnis paliek no M50 ?
Skrūves paliek no M50 ganjau ,vēl kkas jāmodificē?
Ja jau viss strādā, tad laikam ir arī dakša no 1masnieka? Vai arī ir iespējams, ka man viss strādā ar citu dakšu
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Ja spararats nav virpots tad daksa var but parasta..TomSkarsts rakstīja: ↑27 Aug 2019, 17:32Vot interesanti kā man ir tagad, jo man stāv M50B20 spararats, kurvis, disks. Ir 1masnieka skrūves.Vladlen rakstīja: ↑27 Aug 2019, 14:43Skruves vajag no 1masnieka, gultnis var palikt no m50, bet sajuga daksu vajag no 1masnieka ari, bet vari ari kompenset to attalumu ar gultna palidzibu nemainot daksu.. Vnk daksa ir 3x letaka ne ka gultnis..TomSkarsts rakstīja: ↑27 Aug 2019, 14:26 3.0D kurvis der no jebkura M57 vai arī tur starp 135kw, 142kw utt atšķiras kkas?
Izspiedējgultnis paliek no M50 ?
Skrūves paliek no M50 ganjau ,vēl kkas jāmodificē?
Ja jau viss strādā, tad laikam ir arī dakša no 1masnieka? Vai arī ir iespējams, ka man viss strādā ar citu dakšu
Jasna, paldies.
Tad jau virpojot sanāk vieglāk uzlikt E21 gultni nekā meklēt 1masnieka dakšu
edit:
teorētiski ja 228 pārvirpo uz 240mm, biezums jau paliek tāds pats un 8kg variants saiet ar stock dakšu?
un ja ņem vēl nost, lai būtu 5kg, tad vajag E21 gultni vai 1masnieka dakšu
Tad jau virpojot sanāk vieglāk uzlikt E21 gultni nekā meklēt 1masnieka dakšu
edit:
teorētiski ja 228 pārvirpo uz 240mm, biezums jau paliek tāds pats un 8kg variants saiet ar stock dakšu?
un ja ņem vēl nost, lai būtu 5kg, tad vajag E21 gultni vai 1masnieka dakšu
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Tur viss atkarigs no ta ka tu virpo un no kurva.. M57 atskiras no m52utt, 1masnieka daksa metajas jebkura srota no 4cil motoriem, ka ari jauna oem ap 10eTomSkarsts rakstīja: ↑28 Aug 2019, 10:35 Jasna, paldies.
Tad jau virpojot sanāk vieglāk uzlikt E21 gultni nekā meklēt 1masnieka dakšu
edit:
teorētiski ja 228 pārvirpo uz 240mm, biezums jau paliek tāds pats un 8kg variants saiet ar stock dakšu?
un ja ņem vēl nost, lai būtu 5kg, tad vajag E21 gultni vai 1masnieka dakšu
Šonedeļ ieliku sev vienmasas spararatu m50 6.7kg ar m57 kurvi un lai viss strada vajadzeja gan 1masnieka dakša gan e21 gultnis. Mašina bmw e36 sedans 325nv, zf karba.