Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem
To atceros no kkad sen kad pa servisiem strādāju. Varbūt mūsdienās vairs tā nav, varbūt vienk diršanaaustralia rakstīja: ↑12 Nov 2020, 18:21da nevar būt, ka katru ratu griež uz savu pusi. wtfBurbul1s rakstīja: ↑11 Nov 2020, 20:54Tas jau jā. Nezinu kā CSDD bet daļa bremžu stendu defaultā griežās katrs uz savu pusi so tur jau vien var jautrības sanāktaustralia rakstīja: ↑11 Nov 2020, 15:42 par metinātajiem:
metinātais obligāti uz skati būs jāmaina. žurkas ir kā medusmaize TA džekiem. Pirmais manevrs pirms bremžu stenda ir izgriezt stūri un pabraukt slīpi, paklausīties vai aizmugurējā ass nav metināta.
Pēdējos gadus viņiem ir absolūta bauda drāzt žurkas. Agrāk tā nebija. Tagad viņi tur izklausās pēc šakāļiem.
Pretēji griezt ratus neviens tehniski domājošs neiedomātos darīt. Nah tā mocīt satelītus.
Var, protams, stends teorētiski nedaudz vienu pagriezt, otru turēt mierā. Bet nez vai dēļ 0.01% drifteriem to darīs
Es pēdējo reizi rīgā gandrīz ar smaidu skatījos kā pajauni džeki diezgan labi mērkaķojās, lai pēc iespējas vairāk izdrāztu skati žurkai...
So sad :(
So sad :(
Kur meklet LSD rezerves dalas? 188mm
Man ari kkas ir
Kompakta type188 reduktora galvenais zobratu pāris derēs ne-kompakta type188 reduktorā? No 2.65 pārietu uz 3.07.
Ja