Dzinēja maiņa - swap dažādi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- chevron_right
pēc swapa uz lielāku tilpumu laikam būs jābrauc pārreģistrēt.
Ko tieši viņi tur nočeko? Paskatās motora kodu un viss?
(M50 -> M52)
Ko tieši viņi tur nočeko? Paskatās motora kodu un viss?
(M50 -> M52)
Vispār interesē ja man ir m52b20 un iemetu m52b28 tiešām izmisigi grib bloka kodu pamanit, vai tur ir tādi eksperi kas atšķir gmm resnumus un m50 nv gadijumos
Neko tur tik traki nepēta (un kāpēc lai pētītu) brīvi var skati iziet.
the Pursuit of Happiness.
Neko viņi izmisīgi nemeklē.
It īpaši, ja ir ielikts 6cil tāda paša vietā. Ja arī kaut ks nepatiks viņiem, tīri nr salidzināšana un viss.
da, bļin, rīgā uz žurku viņi darbojas kā šakāļi
Tas tak ir vājprāts.
Noreģistrētā m54b25 e46 compact ieliktu b30 atrada
Noreģistrētā m54b25 e46 compact ieliktu b30 atrada
Pēdējais labojis Rus - 18 Aug 2021, 22:36, kopā labots 1 reizi.
Atkārtošos, forumus un soctīklus aktīvi čeko CSDD darbinieki. Jo mazāk tiks publicētas pārbūves un "atkāpes" no normām, jo mazāk problēmu sev un citiem. Sarakstat vēl par pārsistiem kodiem....nākošgad jau čekos uzrakstu fontu, novietojumu utt
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Labdien,
Gribu savā rūsas gabāla iemest M50b25 motoru , taču papildus gribētos arī Getrag 260 kārba, kas nāca M20b25 motoram - pārnesumi ir normālā attiecībā, neviss 1:1 kā ZF. Internātā kaut kādos forumos raksta, ka tā nemaz nevar iemest M20 vietā M50 , jo atšķiras skrūvju caurumu novietojums - kārba šķībi stāves. Vai tā ir taisnība vai kaut kādas muļķības ? (Līdz šim sapratu, ka visas dīzeļu kārbas ir šķības un bēnzīna kārbas ir normālas)
Vēl jautājums par kārbas izejas flanci - vai tur varēs pieskrūvēt kārdānu pie tā G260 vai tur atšķiras no ZF ? Cik saprotu, vecajiem Getrag itkā vajadzētu būt vienādiem, bet hvz kā ir realitātē.
Gribu savā rūsas gabāla iemest M50b25 motoru , taču papildus gribētos arī Getrag 260 kārba, kas nāca M20b25 motoram - pārnesumi ir normālā attiecībā, neviss 1:1 kā ZF. Internātā kaut kādos forumos raksta, ka tā nemaz nevar iemest M20 vietā M50 , jo atšķiras skrūvju caurumu novietojums - kārba šķībi stāves. Vai tā ir taisnība vai kaut kādas muļķības ? (Līdz šim sapratu, ka visas dīzeļu kārbas ir šķības un bēnzīna kārbas ir normālas)
Vēl jautājums par kārbas izejas flanci - vai tur varēs pieskrūvēt kārdānu pie tā G260 vai tur atšķiras no ZF ? Cik saprotu, vecajiem Getrag itkā vajadzētu būt vienādiem, bet hvz kā ir realitātē.
Nevar būt ka neviens neko nezina.
Bet nu G260 kārbai izejošais flanics ir lielais, tāds pats kā ZF un tur problēma nav. Es tik nesaprotu pa tiem skūvju caurumiem - uz aci izskatās tuvu. Bet nu intenats saka, ka vajag tomēr locīt un nekas laga nederēs.
https://www.bimmerforums.com/forum/show ... etrag-260)
Bet vai tad tā var būt, ka bendzīna kāba stāv šķībi, bendzīnam ir normālās kārbas un dīzelim ir šķībās. M21D24 jau arī nāca G260 - tā jau stāv šķībi, ja liek klāt M5x motoram. Vai aī es kaut ko jaucu un G260 neatkarīgi no degvielas veida stāv šķībi pie M5x motoriem.
Bet nu G260 kārbai izejošais flanics ir lielais, tāds pats kā ZF un tur problēma nav. Es tik nesaprotu pa tiem skūvju caurumiem - uz aci izskatās tuvu. Bet nu intenats saka, ka vajag tomēr locīt un nekas laga nederēs.
https://www.bimmerforums.com/forum/show ... etrag-260)
Bet vai tad tā var būt, ka bendzīna kāba stāv šķībi, bendzīnam ir normālās kārbas un dīzelim ir šķībās. M21D24 jau arī nāca G260 - tā jau stāv šķībi, ja liek klāt M5x motoram. Vai aī es kaut ko jaucu un G260 neatkarīgi no degvielas veida stāv šķībi pie M5x motoriem.
Cik man zināms jebkura M20 kārba neder nevienam M5x, ar izņemumu kad jātaisa custom kāŗbas tiltiņs un pie csdd apskates var nākties rakstīt projektu. Vienīga e30 pārnesumkārba kas fiziski der ir M40 plug&play variantā. Tāds setups man bija virsu uz sava M52 iekš e30,. Bet tur ir nākoša problēma, zvans tai kārbai ir ļoti mazs un strādās ar M50 vienmasas spararatu. Ar divmasnieku ķīle nost zvans, pieļauju ka ar M20 kārbu būs tāpat problēma.Askolds_0 rakstīja: ↑19 Aug 2021, 17:12 Labdien,
Gribu savā rūsas gabāla iemest M50b25 motoru , taču papildus gribētos arī Getrag 260 kārba, kas nāca M20b25 motoram - pārnesumi ir normālā attiecībā, neviss 1:1 kā ZF. Internātā kaut kādos forumos raksta, ka tā nemaz nevar iemest M20 vietā M50 , jo atšķiras skrūvju caurumu novietojums - kārba šķībi stāves. Vai tā ir taisnība vai kaut kādas muļķības ? (Līdz šim sapratu, ka visas dīzeļu kārbas ir šķības un bēnzīna kārbas ir normālas)
Vēl jautājums par kārbas izejas flanci - vai tur varēs pieskrūvēt kārdānu pie tā G260 vai tur atšķiras no ZF ? Cik saprotu, vecajiem Getrag itkā vajadzētu būt vienādiem, bet hvz kā ir realitātē.
G260 ir mazais kārbas flancis, tobiš vienīgais kardans, ko tur pēc garumiem var piemuhļīt ir e36 6cyl mazais kardans.
Dīzeļu kārbas dēļ sagāzuma nevarēs izmantot parasto kārbas kronšteinu a.k.a tiltiņu. Tur jātaisa customs, piemēram e30 tur jātaisa no rokas tiltiņš un priekš skates pat būs jauzmauc projekts.
Vel var kā risinājumu izmantot 6nieci no e60 benzīna, bet nemācēšu pateikt kā tur ar tiem pārnesumiem, tās būtu viss piemērotākās.
Parastais getrag īsti neder nekam, ZF der sportam un 6niece benzīna no e60 ir zelta vidusceļs.
Varam kaut kā sazinaties ? Neļauj man privātās vēstules rakstīt jo esmu tikko reģistrēts…
Sveiki!
Velos no M43(manualis) swapot uz m50b20 (swaps nāk no automāta)
Jautājums par atpakaļgaitas gaismām un pārējo izrietošo swapam!
1-Kas būtu jaievēro saistībā ar to ka m50 bijis no automāta?
Velos no M43(manualis) swapot uz m50b20 (swaps nāk no automāta)
Jautājums par atpakaļgaitas gaismām un pārējo izrietošo swapam!
1-Kas būtu jaievēro saistībā ar to ka m50 bijis no automāta?
2 vadi jāievelk dzinēja pravotkā un akurāti jāizmet automāta daļa. Vadus ar štekeri paņem no m43 vadiem. Darbs nesteidzoties stundai.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Kompaktā e36 jau vairs nekādi nevar iemest m50b25nv bez pārbūves, pareizi?
Gadījumā, ja mētājas lieks m50b20nv, hipotētiski ieswapoju to, CSDD piefiksē un uz nākamo TA jau braucu ar ieswapotu b25, viņi visdrīzāk nočekos to bloka kodu, pareizi? Un varbūt ja nav noslēpums (jā kaut arī šī tēma ir pārrunāta 100x), kādas +/- bija tās izmaksas sertifikācijai, vai, attiecīgi priekš kompakta ar m50b25 būs jāveic bremžu testi? Jo ''oficiāli'' nekas lielāks par to 170zs m52b25 kompakta virsbūvē nav nācis.
Gadījumā, ja mētājas lieks m50b20nv, hipotētiski ieswapoju to, CSDD piefiksē un uz nākamo TA jau braucu ar ieswapotu b25, viņi visdrīzāk nočekos to bloka kodu, pareizi? Un varbūt ja nav noslēpums (jā kaut arī šī tēma ir pārrunāta 100x), kādas +/- bija tās izmaksas sertifikācijai, vai, attiecīgi priekš kompakta ar m50b25 būs jāveic bremžu testi? Jo ''oficiāli'' nekas lielāks par to 170zs m52b25 kompakta virsbūvē nav nācis.
Ienāca stulba ideja . RAMa 5.7 hemi dzinēju var dabūt e36nieka?
jaatjuunee m42
nebūsi jau pirmais ar šādām idejām, dzinēji paši ir kompakti un iestutēsies gana vienkārši visdrīzāk, pārējais paliek tikai savienot to ar piedziņas mezgliem un elektrību
M Power or no power..
Kāds e46 euro 4 bendzīniekā ir licis euro3 135kw dīzeli, kā ar skati ir iespējams iziet?
Sveiki!
Tika iegādāts motors kā m52tu (ar trosītes droseli), bet apskatot kodu uz bloka izrādās, ka m54 bloks (25 6S 5).
Varētu būt ka vienkārši uzlikta tikai cita drosele un viss? (motors rūc)
Nav nekā cita tur jāmaina, lai viss būtu kārtībā un ietu labi?
Tika iegādāts motors kā m52tu (ar trosītes droseli), bet apskatot kodu uz bloka izrādās, ka m54 bloks (25 6S 5).
Varētu būt ka vienkārši uzlikta tikai cita drosele un viss? (motors rūc)
Nav nekā cita tur jāmaina, lai viss būtu kārtībā un ietu labi?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- chevron_right