Dzinēju Maiņas SWAP detaļu saraksts
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- …
- 19
- chevron_right
NavErcix rakstīja:Vladen - tev gadījumā nav kloķenes skriemeļa spec tools lai varētu noņemt ?Vladlen rakstīja:Nv bosch abiem, vanos 2.0 siemens 2.5 bosch-AF- rakstīja:Mle a tas nekas ka m50b25 ir bosch pravodka un ecu
Un b20 ir siemens?
Vai arī jums patiks braukt ar 2.5 apjomu, bet 2.0i gaisa un degvielas attiecību?
Izskatās kaut kā šitā
Ja motors ir izcelts tad nońemam karteri un noblokejam klokeni un skruvejam nost
Ja motors ir mašīnā, ieliekam 5 robā un nospiežam bremzi, tad skruvējam nost
Vītne parastā.
Paldies. Dabūju vaļā :)-AF- rakstīja: Nav
Ja motors ir izcelts tad nońemam karteri un noblokejam klokeni un skruvejam nost
Ja motors ir mašīnā, ieliekam 5 robā un nospiežam bremzi, tad skruvējam nost
Vītne parastā.
Pietika ar sprostu sparratā.
Tā labāk nedarīt, pat oem sprosts nespēj turēt 410nm lielu spēku, tavā gadījumā laikam kāds jau ir skrūvējis to demferi :)
interesēja kapēc daudzi labāk izvēlas m52TUb28 motoru neviz m54b30..
Lieta tāda ka ir 325i e36 kupeja un m52TU28 motors kuru gribu pārdot lai iekrāmētu 3,0 motoru..
Varbut varat ieteikt kas labāk uzlabot to pašu m50b25 ,likt to 2,8 vai arii kas drošvien būtu prātīgāk pirkt to 3,0.
Lieta tāda ka ir 325i e36 kupeja un m52TU28 motors kuru gribu pārdot lai iekrāmētu 3,0 motoru..
Varbut varat ieteikt kas labāk uzlabot to pašu m50b25 ,likt to 2,8 vai arii kas drošvien būtu prātīgāk pirkt to 3,0.
M52tu mazliet vienkāršāk ielikt un kripatiņu lētāks uzturēšanā/apkopēs. Kā arī krietni vien pieejamāks, lētāks pats dzelzis, ja jāpērkEGILS rakstīja:interesēja kapēc daudzi labāk izvēlas m52TUb28 motoru neviz m54b30..
Lieta tāda ka ir 325i e36 kupeja un m52TU28 motors kuru gribu pārdot lai iekrāmētu 3,0 motoru..
Varbut varat ieteikt kas labāk uzlabot to pašu m50b25 ,likt to 2,8 vai arii kas drošvien būtu prātīgāk pirkt to 3,0. [emoji38]
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Šoreiz īsti neinteresē apkopju cena un dzinēju cenas arī zinu..
Interesē tos 1000e ko maksā tas 3,0,iegrūžot 2,5 motorā nevarētu nosmelt vairāk jaudas?
Interesē tos 1000e ko maksā tas 3,0,iegrūžot 2,5 motorā nevarētu nosmelt vairāk jaudas?
Par 1000e ieks 2.5 pietiks tikaj schrick sadalenem un kinas zirneklim.. Vai stroker kitam uz 3.0 un blivemEGILS rakstīja:Šoreiz īsti neinteresē apkopju cena un dzinēju cenas arī zinu..
Interesē tos 1000e ko maksā tas 3,0,iegrūžot 2,5 motorā nevarētu nosmelt vairāk jaudas?
Nepietiks.
350-400 maksā swaps (m50b25)
Ellas un filtri ap 100
Kīnas kolektors 150-200 + metināšanas darbi biksēm.
Paliek 300e no kuriem tu pat īsti 3.0 iekšas nenopirksi, nerunājot par gredzeniem, šālēm un citām blīvītēm kuras procesā nāksies nomainīt.
+ regulēšana 250e
350-400 maksā swaps (m50b25)
Ellas un filtri ap 100
Kīnas kolektors 150-200 + metināšanas darbi biksēm.
Paliek 300e no kuriem tu pat īsti 3.0 iekšas nenopirksi, nerunājot par gredzeniem, šālēm un citām blīvītēm kuras procesā nāksies nomainīt.
+ regulēšana 250e
Man šķiet ka ar M54 ir vienkāršāk.
Vienīgi, jā, m54b30 ir dārgāks pats par sevi.
Uzturēšanā/apkopēs nekas jau viņiem neatšķiras, vienīgi ja ir atstāts M54 degvielas filtrs, tas ir dārgāks.
Vienīgi, jā, m54b30 ir dārgāks pats par sevi.
Uzturēšanā/apkopēs nekas jau viņiem neatšķiras, vienīgi ja ir atstāts M54 degvielas filtrs, tas ir dārgāks.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Un m54 griezes līkne ir daudz patīkamāka, + tik pat labi padodas tūnēšana
nu ir, ir m54b30 mazliet sālītāks uzturēšanā, tas pats disa, spoles (ja facelift vārstu vāks), drosele. Filtrs maksā 35eur, tas būtu sīkums.Jānis.P rakstīja:Man šķiet ka ar M54 ir vienkāršāk.
Vienīgi, jā, m54b30 ir dārgāks pats par sevi.
Uzturēšanā/apkopēs nekas jau viņiem neatšķiras, vienīgi ja ir atstāts M54 degvielas filtrs, tas ir dārgāks.
tiem, kas dabū daļas par iepirkumiem, būs po, starpība maza, lietotājam vulgaris, kas daļas pērk autobodēs, sanāks vismaz par 20-40% dārgāk kā m52.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Nu un?
Motors jaunāks, jaudīgāks , ekonomiskāks, kop, lej brauc - viss no rūpnīcas un nav jānodarbojas ar gateri u.t.t
Motors jaunāks, jaudīgāks , ekonomiskāks, kop, lej brauc - viss no rūpnīcas un nav jānodarbojas ar gateri u.t.t
Nekas tur nestradas, jau darits, nav tik salidzinosa viegla procedura to visu saūgt kopā lai strādātu.MARTINIVILKS rakstīja: ↑21 Jūl 2017, 20:28Tas ir interesanti, es ari tagad lieku m43 motora vietā m52b20tu rīt varēšu pateikt vai kondiškas sūknis der
he9600 rakstīja: ↑01 Jūl 2017, 19:15M52tu mazliet vienkāršāk ielikt un kripatiņu lētāks uzturēšanā/apkopēs. Kā arī krietni vien pieejamāks, lētāks pats dzelzis, ja jāpērkEGILS rakstīja:interesēja kapēc daudzi labāk izvēlas m52TUb28 motoru neviz m54b30..
Lieta tāda ka ir 325i e36 kupeja un m52TU28 motors kuru gribu pārdot lai iekrāmētu 3,0 motoru..
Varbut varat ieteikt kas labāk uzlabot to pašu m50b25 ,likt to 2,8 vai arii kas drošvien būtu prātīgāk pirkt to 3,0. [emoji38]
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Nepiekritīšu par lētumu, pats ikdienā pārvietojos ar 2.8TU.. ja kādam jāiesaka, tad tikkai M54.. kautvai dēļ droseles.. tādam M54 droseles ir PRAKtiski mūžīgas. M54 nav nekādas gāzes trosītes utt.. Pašas apkopes gan būtu ļoti līdzīgas..eļļas, filtri n,shit..
Uzbuves ziņā M54 ir pateicīgāks remontiem... Ko savukārt nevar teikt par 52TU..
Gunchs rakstīja: ↑22 Jūl 2017, 00:17he9600 rakstīja: ↑01 Jūl 2017, 19:15M52tu mazliet vienkāršāk ielikt un kripatiņu lētāks uzturēšanā/apkopēs. Kā arī krietni vien pieejamāks, lētāks pats dzelzis, ja jāpērkEGILS rakstīja:interesēja kapēc daudzi labāk izvēlas m52TUb28 motoru neviz m54b30..
Lieta tāda ka ir 325i e36 kupeja un m52TU28 motors kuru gribu pārdot lai iekrāmētu 3,0 motoru..
Varbut varat ieteikt kas labāk uzlabot to pašu m50b25 ,likt to 2,8 vai arii kas drošvien būtu prātīgāk pirkt to 3,0. [emoji38]
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Nepiekritīšu par lētumu, pats ikdienā pārvietojos ar 2.8TU.. ja kādam jāiesaka, tad tikkai M54.. kautvai dēļ droseles.. tādam M54 droseles ir PRAKtiski mūžīgas. M54 nav nekādas gāzes trosītes utt.. Pašas apkopes gan būtu ļoti līdzīgas..eļļas, filtri n,shit..
Uzbuves ziņā M54 ir pateicīgāks remontiem... Ko savukārt nevar teikt par 52TU..
Atbildot uz jautājumu, kapēc TU izvēlas? Lielāko ties, dēļ cenas... jo atšķirība ir jūtama..
Taisnība vien būs, un jā kondiškas sūknis neder no m43 uz m52Gunchs rakstīja: ↑22 Jūl 2017, 00:11Nekas tur nestradas, jau darits, nav tik salidzinosa viegla procedura to visu saūgt kopā lai strādātu.MARTINIVILKS rakstīja: ↑21 Jūl 2017, 20:28Tas ir interesanti, es ari tagad lieku m43 motora vietā m52b20tu rīt varēšu pateikt vai kondiškas sūknis der
yo, šobrīd notiek dzinēja maiņa no m43b19 uz m52b28. no motora pravodkas uz drošinātāju kastes pusi iznāk divi apaļi štekeri, bet mašīnai ir tikai viens tāds apaļš, ko tur un kā jāslēdz?
Viens štekeris savienojas, lai motors būtu darbināms, otrs ir "ekstrām".
Skaties, kas un kā, nevar uztrāpīt!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- …
- 19
- chevron_right