Dzinēju Maiņas SWAP detaļu saraksts

Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Ercix rakstīja:
Vladlen rakstīja:
-AF- rakstīja:Mle a tas nekas ka m50b25 ir bosch pravodka un ecu
Un b20 ir siemens?

Vai arī jums patiks braukt ar 2.5 apjomu, bet 2.0i gaisa un degvielas attiecību?
Nv bosch abiem, vanos 2.0 siemens 2.5 bosch
Vladen - tev gadījumā nav kloķenes skriemeļa spec tools lai varētu noņemt ?
Izskatās kaut kā šitā
Nav
Ja motors ir izcelts tad nońemam karteri un noblokejam klokeni un skruvejam nost
Ja motors ir mašīnā, ieliekam 5 robā un nospiežam bremzi, tad skruvējam nost
Vītne parastā.
Profila bilde
Ercix
Ziņojumi: 202
Pievienojies: 03 Dec 2011, 00:12
Reputācija: 2
 
-AF- rakstīja: Nav
Ja motors ir izcelts tad nońemam karteri un noblokejam klokeni un skruvejam nost
Ja motors ir mašīnā, ieliekam 5 robā un nospiežam bremzi, tad skruvējam nost
Vītne parastā.
Paldies. Dabūju vaļā :)
Pietika ar sprostu sparratā.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Tā labāk nedarīt, pat oem sprosts nespēj turēt 410nm lielu spēku, tavā gadījumā laikam kāds jau ir skrūvējis to demferi :)
Profila bilde
EGILS
Ziņojumi: 85
Pievienojies: 26 Sep 2011, 22:13
Braucu ar: 318
interesēja kapēc daudzi labāk izvēlas m52TUb28 motoru neviz m54b30..
Lieta tāda ka ir 325i e36 kupeja un m52TU28 motors kuru gribu pārdot lai iekrāmētu 3,0 motoru..
Varbut varat ieteikt kas labāk uzlabot to pašu m50b25 ,likt to 2,8 vai arii kas drošvien būtu prātīgāk pirkt to 3,0. :lol:
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
EGILS rakstīja:interesēja kapēc daudzi labāk izvēlas m52TUb28 motoru neviz m54b30..
Lieta tāda ka ir 325i e36 kupeja un m52TU28 motors kuru gribu pārdot lai iekrāmētu 3,0 motoru..
Varbut varat ieteikt kas labāk uzlabot to pašu m50b25 ,likt to 2,8 vai arii kas drošvien būtu prātīgāk pirkt to 3,0. [emoji38]
M52tu mazliet vienkāršāk ielikt un kripatiņu lētāks uzturēšanā/apkopēs. Kā arī krietni vien pieejamāks, lētāks pats dzelzis, ja jāpērk

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
EGILS
Ziņojumi: 85
Pievienojies: 26 Sep 2011, 22:13
Braucu ar: 318
Šoreiz īsti neinteresē apkopju cena un dzinēju cenas arī zinu..
Interesē tos 1000e ko maksā tas 3,0,iegrūžot 2,5 motorā nevarētu nosmelt vairāk jaudas?
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 
EGILS rakstīja:Šoreiz īsti neinteresē apkopju cena un dzinēju cenas arī zinu..
Interesē tos 1000e ko maksā tas 3,0,iegrūžot 2,5 motorā nevarētu nosmelt vairāk jaudas?
Par 1000e ieks 2.5 pietiks tikaj schrick sadalenem un kinas zirneklim.. Vai stroker kitam uz 3.0 un blivem
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Nepietiks.
350-400 maksā swaps (m50b25)
Ellas un filtri ap 100
Kīnas kolektors 150-200 + metināšanas darbi biksēm.

Paliek 300e no kuriem tu pat īsti 3.0 iekšas nenopirksi, nerunājot par gredzeniem, šālēm un citām blīvītēm kuras procesā nāksies nomainīt.

+ regulēšana 250e
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 
Man šķiet ka ar M54 ir vienkāršāk.
Vienīgi, jā, m54b30 ir dārgāks pats par sevi.
Uzturēšanā/apkopēs nekas jau viņiem neatšķiras, vienīgi ja ir atstāts M54 degvielas filtrs, tas ir dārgāks.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Un m54 griezes līkne ir daudz patīkamāka, + tik pat labi padodas tūnēšana
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
Jānis.P rakstīja:Man šķiet ka ar M54 ir vienkāršāk.
Vienīgi, jā, m54b30 ir dārgāks pats par sevi.
Uzturēšanā/apkopēs nekas jau viņiem neatšķiras, vienīgi ja ir atstāts M54 degvielas filtrs, tas ir dārgāks.
nu ir, ir m54b30 mazliet sālītāks uzturēšanā, tas pats disa, spoles (ja facelift vārstu vāks), drosele. Filtrs maksā 35eur, tas būtu sīkums.
tiem, kas dabū daļas par iepirkumiem, būs po, starpība maza, lietotājam vulgaris, kas daļas pērk autobodēs, sanāks vismaz par 20-40% dārgāk kā m52.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Nu un?
Motors jaunāks, jaudīgāks , ekonomiskāks, kop, lej brauc - viss no rūpnīcas un nav jānodarbojas ar gateri u.t.t
MARTINIVILKS
Ziņojumi: 6
Pievienojies: 19 Mai 2017, 19:56
Braucu ar: Kūtiņu
SUB rakstīja: 28 Mai 2017, 16:05 Vecais motors m43b18 ar digitālo klimu. Tagad swapojas m52. Vai tur viss sapas lai klima šancētu uz m52 motora?
Tas ir interesanti, es ari tagad lieku m43 motora vietā m52b20tu rīt varēšu pateikt vai kondiškas sūknis der
Gunchs
Ziņojumi: 139
Pievienojies: 18 Dec 2013, 13:56
Braucu ar: nu jau e30 un e46
Reputācija: 1
 
MARTINIVILKS rakstīja: 21 Jūl 2017, 20:28
SUB rakstīja: 28 Mai 2017, 16:05 Vecais motors m43b18 ar digitālo klimu. Tagad swapojas m52. Vai tur viss sapas lai klima šancētu uz m52 motora?
Tas ir interesanti, es ari tagad lieku m43 motora vietā m52b20tu rīt varēšu pateikt vai kondiškas sūknis der
Nekas tur nestradas, jau darits, nav tik salidzinosa viegla procedura to visu saūgt kopā lai strādātu.
Gunchs
Ziņojumi: 139
Pievienojies: 18 Dec 2013, 13:56
Braucu ar: nu jau e30 un e46
Reputācija: 1
 
he9600 rakstīja: 01 Jūl 2017, 19:15
EGILS rakstīja:interesēja kapēc daudzi labāk izvēlas m52TUb28 motoru neviz m54b30..
Lieta tāda ka ir 325i e36 kupeja un m52TU28 motors kuru gribu pārdot lai iekrāmētu 3,0 motoru..
Varbut varat ieteikt kas labāk uzlabot to pašu m50b25 ,likt to 2,8 vai arii kas drošvien būtu prātīgāk pirkt to 3,0. [emoji38]
M52tu mazliet vienkāršāk ielikt un kripatiņu lētāks uzturēšanā/apkopēs. Kā arī krietni vien pieejamāks, lētāks pats dzelzis, ja jāpērk

Sent from my MotoG3 using Tapatalk

Nepiekritīšu par lētumu, pats ikdienā pārvietojos ar 2.8TU.. ja kādam jāiesaka, tad tikkai M54.. kautvai dēļ droseles.. tādam M54 droseles ir PRAKtiski mūžīgas. M54 nav nekādas gāzes trosītes utt.. Pašas apkopes gan būtu ļoti līdzīgas..eļļas, filtri n,shit..
Uzbuves ziņā M54 ir pateicīgāks remontiem... Ko savukārt nevar teikt par 52TU..
Gunchs
Ziņojumi: 139
Pievienojies: 18 Dec 2013, 13:56
Braucu ar: nu jau e30 un e46
Reputācija: 1
 
Gunchs rakstīja: 22 Jūl 2017, 00:17
he9600 rakstīja: 01 Jūl 2017, 19:15
EGILS rakstīja:interesēja kapēc daudzi labāk izvēlas m52TUb28 motoru neviz m54b30..
Lieta tāda ka ir 325i e36 kupeja un m52TU28 motors kuru gribu pārdot lai iekrāmētu 3,0 motoru..
Varbut varat ieteikt kas labāk uzlabot to pašu m50b25 ,likt to 2,8 vai arii kas drošvien būtu prātīgāk pirkt to 3,0. [emoji38]
M52tu mazliet vienkāršāk ielikt un kripatiņu lētāks uzturēšanā/apkopēs. Kā arī krietni vien pieejamāks, lētāks pats dzelzis, ja jāpērk

Sent from my MotoG3 using Tapatalk

Nepiekritīšu par lētumu, pats ikdienā pārvietojos ar 2.8TU.. ja kādam jāiesaka, tad tikkai M54.. kautvai dēļ droseles.. tādam M54 droseles ir PRAKtiski mūžīgas. M54 nav nekādas gāzes trosītes utt.. Pašas apkopes gan būtu ļoti līdzīgas..eļļas, filtri n,shit..
Uzbuves ziņā M54 ir pateicīgāks remontiem... Ko savukārt nevar teikt par 52TU..
Atbildot uz jautājumu, kapēc TU izvēlas? Lielāko ties, dēļ cenas... jo atšķirība ir jūtama..
MARTINIVILKS
Ziņojumi: 6
Pievienojies: 19 Mai 2017, 19:56
Braucu ar: Kūtiņu
Gunchs rakstīja: 22 Jūl 2017, 00:11
MARTINIVILKS rakstīja: 21 Jūl 2017, 20:28
SUB rakstīja: 28 Mai 2017, 16:05 Vecais motors m43b18 ar digitālo klimu. Tagad swapojas m52. Vai tur viss sapas lai klima šancētu uz m52 motora?
Tas ir interesanti, es ari tagad lieku m43 motora vietā m52b20tu rīt varēšu pateikt vai kondiškas sūknis der
Nekas tur nestradas, jau darits, nav tik salidzinosa viegla procedura to visu saūgt kopā lai strādātu.
Taisnība vien būs, un jā kondiškas sūknis neder no m43 uz m52
Profila bilde
thecadet
Ziņojumi: 206
Pievienojies: 16 Apr 2017, 19:41
Braucu ar: 328 compact
Atrašanās vieta: Daugavgriva
yo, šobrīd notiek dzinēja maiņa no m43b19 uz m52b28. no motora pravodkas uz drošinātāju kastes pusi iznāk divi apaļi štekeri, bet mašīnai ir tikai viens tāds apaļš, ko tur un kā jāslēdz?
Profila bilde
BUHARDI
Ziņojumi: 268
Pievienojies: 03 Mai 2013, 11:31
Reputācija: 4
 
Lambdas?
Profila bilde
Pacha
Ziņojumi: 2086
Pievienojies: 10 Jan 2012, 20:28
Braucu ar: ...
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 5
 
thecadet rakstīja: 03 Aug 2017, 05:30 yo, šobrīd notiek dzinēja maiņa no m43b19 uz m52b28. no motora pravodkas uz drošinātāju kastes pusi iznāk divi apaļi štekeri, bet mašīnai ir tikai viens tāds apaļš, ko tur un kā jāslēdz?
Viens štekeris savienojas, lai motors būtu darbināms, otrs ir "ekstrām".

Skaties, kas un kā, nevar uztrāpīt!